پس از یک سری بهینهسازیهای متوسط برای مدل سال ۲۰۱۴، هیوندای النترای ۲۰۱۵ ارتقای بیشتری در امکانات و همینطور بدنه پیدا کرده است. در همین حال، قیمت اولیه النترا تنها ۵۰ دلار اضافه شده و به ۱۸۰۶۰ دلار رسیده است.
این قیمت برای مدل پایه هیوندای النترا ۲۰۱۵ SE با سیستم گیربکس ۶ دنده دستی است. انتخاب گزینه ۶ سرعته اتوماتیک برای گیربکس، ۱۰۰۰ دلار دیگر به قیمت خودرو خواهد افزود. مدل SE با تجهیزات استاندارد زیادی عرضه شده است. امکاناتی چون چرخهای آلومینیومی، پورت USB، رادیوی ماهوارهای، سیستم کنترل حرکت و ورودی بدون کلید. دو پکیج آپشن برای مدل SE با گیربکس اتوماتیک در دسترس قرار دارند؛ اولی پکیج «تجهیزات محبوب» ۹۰۰ دلاری است که شامل چرخهای بزرگتر، چراغهای مهشکن، نمایشگر لمسی سیستم صوتی، دوربین نمای عقب، بلوتوث و نوربالای اتوماتیک است. دومی، پکیج جدید SE استایل است که یک سقف آفتابگیر، پوشش چرمی برای چرخ فرمان، چراغهای LED و برخی طرحهای کروم و آلومینیومی را اضافه میکند. مدل بعدی، هیوندای الانترا ۲۰۱۵ مدل اسپرت است که تریمی است که برای مدل سال ۲۰۱۴ به خط تولید اضافه شده و دارای یک موتور بزرگتر ۲ لیتری چهار سیلندر است. این در حالی است که در دیگر مدلهای هیوندای النترا موتور ۱/۸ لیتری استفاده شده است. برای مدل ۲۰۱۵، النترا اسپرت دارای قیمت اولیهای برابر با ۲۲۴۱۰ دلار است که همراه با گیربکس ۶ دنده دستی عرضه میشود و باز هم برای داشتم سیستم اتوماتیک ۶ دنده هزینه اضافی ۱۰۰۰ دلار را باید پرداخت کرد. نسبت به النترا SE، النترا دارای امکانات اضافهتری مانند چرخهای آلومینیومی بزرگتر، سیستم تعلیق اسپرت، دکمه فشاری استارت، تنظیم خودکار صندلی راننده، صندلیهای جرمی، چراغهای عقب LED، جلوپنجره طرح کروم تیره و یک سقف آفتابگیر است. از موارد جدید برای سال ۲۰۱۵، پکیج ۱۲۰۰ دلاری «اسپرت تک» برای مدلهای اسپرت است که همراه با گیربکس اتوماتیک، راهبری، یک سیستم صوتی پرمیوم و سیستم ارتباطی بلولینک هیوندای را اضافه میکند.۱۰۱ خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد
عرفان
۱۹ تیر ۱۳۹۳خداوکیلى قیمتش خیلى مناسبه نسبت به متشیناى دیگه راستى بچه ها النتراى زرد کسى سراغ داره یا میدونه وجود داره تو ایران یا همینجا بهم بگه و یا به erfanseed@yahoo.com ایمیل بزنه و بگه مر۳۰
توفیقی
۲۰ تیر ۱۳۹۳بیا از منطقه آزاد ارس یه زردشو بگیر پلاک کن ببر.60 تومن بدون گمرکش واست آب میخوره
مزدا 6 هم هست 25 هزار تا
عرفان
۲۰ تیر ۱۳۹۳۶۰ تومن بدون گمرکه اونوقت چقد گمرکى میگیرن؟؟؟
رضا
۳۰ تیر ۱۳۹۴قیمت النترا منطقه ازاد چند است؟با هزینه گمرک چقدر می شود؟
صدرا رمضانی
۱۴ فروردین ۱۴۰۳من همین پلاکشو دارم
نریمان
۲۰ تیر ۱۳۹۳دوست عزیز
قیمتش مناسب هست ؟
الانترا به نسبت قیمت ارزانش در خارج از کشور مناسب هست نه تو ایران .
http://www.drivearabia.com/ultimatecarbuyerguide/uae/carpage.php/Hyundai-Elantra/2012-2013-2014-/633
http://www.drivearabia.com/ultimatecarbuyerguide/uae/carpage.php/Kia-Cerato/2014-2015-/822
http://www.drivearabia.com/ultimatecarbuyerguide/uae/carpage.php/Kia-Optima/2014-2015-/1043
http://www.drivearabia.com/ultimatecarbuyerguide/uae/carpage.php/MG-6/2012-2013-2014-/954
ماشین ۶۸۰۰۰ درهمی که با همه ضرایب از عوارض گمرکی ، مجلس ، ارزش افزوده ، هزینه پلاک ، خودروهای فرسوده و حمل و نقل به ۱۰۰ میلیون نمیرسه را شما میگویید به نسبت قیمتش میارزه ؟ هیوندایی و کیا ماشین های بزک دوزک شده هستند که دلالها خوب دارند روش میخورند . لطفا با تحقیق صحبت کنیم تا حداقل پول الکی به دلال ندیم .
نیما ناصری
۱۹ تیر ۱۳۹۳من مگان رو به این ترجیح میدم
amirreza
۱۹ تیر ۱۳۹۳واقعا برای شما متاسفم که ماشین بی کیفیت ایرانی رو به این ترجیح میدی.
علی
۲۰ تیر ۱۳۹۳من هم مگان مدل 2015 فرانسوی رو ترجیح میدم
محمدرضا
۱۹ تیر ۱۳۹۳salam
عزیز … والا مگان هیچ چیزی نداره نسبت به این .. نه طراحی و نه امکانات
amirreza
۲۰ تیر ۱۳۹۳آخه دوست عزیز شما اینو با ماشین بی کیفیتی مثل مگان یکی میکنی؟
Ahmad..F12
۲۰ تیر ۱۳۹۳این چرا یه جوریه؟؟
اطلا طراحی پخته ای نداره
فکر میکنی فقط ساختنش برا قیافه گرفتن، مثل اینایی که خیلی اَزَک بَزَک میکنن ماشینو :-D
شبیه صورت خود کره ای هاست
حس میکنم حالت توازن نداره تو طراحی
مهدی
۱۴ آذر ۱۳۹۳سلام، عذرخواهم میتونم بپرسم شما مدرک طراحی صنعتی خودتونو از کدوم دانشگاه گرفتین؟! و عضو کدوم تیم طراح ایتالیایی هستین که اینطور متخصصانه نظر میدین؟!
نظر شخصی با اظهار نظر تخصصی خیلی تفاوت داره!
اندکی روی ضریب آیرودینامیک این ماشین تحقیق کنید!!
احمد
۲۰ تیر ۱۳۹۳اولا مقایسه این مدل مگان که در کشور ما هست با النترا ۲۰۱۵ خیلی کار اشتباه و غیر منطقی هست چون این مگان قدیمی هست نسبت به النترا ۲۰۱۵ ، اگه بنا به مقایسه باسه النترا ۲۰۱۵ نسبت به مگان ۲۰۱۵ عینا مثل فرغون میمونه
حامد
۲۴ تیر ۱۳۹۳دوست عزیز بهتره منطقی نطر بدی معیار شما برای کیفیت چیه آیا مشخصات و امکانات مگان 2015 رو خبرداری ؟
در ضمن این مگان تولید داخل الان تو اروپا رده خارج شده ولی یک زمانی برای خودش خودروی سال اروپا شده بود و اون زمان محصولات هیواندایی حرفی برای گفتن در مقابلش نداشتند
امیررضا
۱۵ شهریور ۱۳۹۳دوست عزیز من منظورم مگان ایرانی بود نه مگان فرانسوی
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۰ تیر ۱۳۹۳درود .
کاش یاد میگرفتیم به جای دیسلایک دادن ، طرف رو متقاعد کنیم . نیما جان
نظرش رو گفته . من هم در بعضی از ایتم های که بین مگان و این هیوندای ،
مگان رو ترجیح میدم ، و در بعضی ایتم ها هم این هیوندای رو .
از نظر من طراحیه مگان ماندگار تر از این است . هر ماشینی خصوصیات
خودشو داره .
از نیمای عزیز هم میخوام که ازین پس نظرش رو با دلیل بگه تا ما هم
بدونیم .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۰ تیر ۱۳۹۳دوستان علت حرف ایشان رو نپرسیدند ، بهش گفتن برات متأسفیم .
شاید ایشون از نظر طراحی ظاهری گفته . یا طراحیه داخلی . و …
زیبایی و بد ریخت بودن ، یک مسأله ی نسبی است . از نظر یک نفر
این ماشین زیباست و از نظر دیگری زیبا نیست .
نیما نوشته من مگان رو به این ترجیح میدم ، دوستمون از کیفیت
میگه . اخه شما از کجا میدونی که نظر نیما منظورش کیفیت بوده .
چی بگم ؟×!!!!!!!!!!!!!!!
hrs
۳۱ تیر ۱۳۹۳واقعاً شما ماشین ها ایرانی رو به ماشین خارجی رو ترجیح میدی.
واقعاً متاسفم
امیر سابق
۱۲ تیر ۱۳۹۴همینایی که مگان رو به النترا ترجیح میدن حقشونه تو ایران برن پرایدو 25 بخرن برن پرشیا رو 40 بخرن بعد بگن خودرو ما از النترا یا سایر خودرو های خارجی با کیفیت تره
واقعا حق بعضیاست که …
صادق
۱۹ تیر ۱۳۹۳توی النترای SE مدلی که گریبکس دستی داره با مدل اتوماتیکش 1000 دلار تفاوت داره، یعنی با دلار دولتی حدود 2 تا 2.5 میلیون تفاوت
من نمیدونم گریبکس اتوماتیک ال90 چیه که 8-9 میلیون با دستیش تفاوت داره؟؟؟!
Ehsan
۱۹ تیر ۱۳۹۳صادق جان مابه التفاوتش پول نصبیه که این لگن سازا میگیرن ، چون طریقه نسب این ها فرق میکنه ، این از همون ریز هزینه ایی است که هیچ وقت اعلام نمیکنند پول چایی ، پول رانت ، پول تو جیبی ازجمله این ریز هزینه هاست
زیگما
۱۹ تیر ۱۳۹۳احسان جان حالا این ماشین قیمت مدل اتوماتش با دستیش فرق میکنه
فورد فوکوسه مدل تیتانیوم قیمت مدل دستیش با اتوماتش یکسانه!(چه سدان چه هاچبک)
مهدی ف
۱۹ تیر ۱۳۹۳واقعا 8 میلیون اختلاف ال90اتوماتیک بادستیه؟؟؟نکنه از طلا ساختنش
صادق
۱۹ تیر ۱۳۹۳خب خدارو شکر احسان جان، گفتم یه وقت خدایی نکرده دزدی نکنن، حالا رانت خواری و پول شویی چیزی نیس… :)
آره مهدی جان، همین قد، شایدم بیشتر، اختلافشونه
PEUGEOT
۱۹ تیر ۱۳۹۳صادق جان این ایمیل منه اگه تونستی یه سر بزن.
mptii1882@gmail.com
پدال جان لطفا پاکش نکن
زیگما
۱۹ تیر ۱۳۹۳ربطی به مطلب نداره
ولی یه کلیپ میذارم براتون
ببینید با این کاپریس چیکار میکنن این عربا!
در دقیقه دو به بعد موزیک فارسی گوش میدن!
در دقیقه 3 و 30 ثانیه به بعد هم ببینید در میان جمعیت چه کار خطرناکی انجام میدن.
https://www.youtube.com/watch?v=hVENJb4w9Z8
صادق
۱۹ تیر ۱۳۹۳زیگما، عجب کلیپی بود، دمت گرم
توی 2 چیز این کلیپ موندم؛ یکی لاستیکای ماشین – یکی هم اینکه اینا تو شهرشون پلیش ندارن؟؟؟! (البته آخرش یکی بود ولی با اینکه رامسد میرفت پلیس چیزی نگفت)
ولی جدای اینا، انصافا دست فرمونم داشت
زیگما اگه دقت کرده باشی بین دقیقه ی 4 تا 5 (دقیق نمیدونم) عقب همین کاپریس، یه ماشین شروع میکنه روی 2 چرخ بغلش میره!!!!
زیگما
۱۹ تیر ۱۳۹۳اره کلا تو خیابوناشون چپ و راست حرکات نمایشی دیده میشه :)
VAHID JINPACHI
۱۹ تیر ۱۳۹۳عربا هم برای خودشون خوشنا …
بر عکس ایرانی ها…
Ehsan
۱۹ تیر ۱۳۹۳خیلی جالب بود ، چه اسکورتی هم پشت سرش میومد ، خوب این هایی که برای تماشا بودن تصادف نکردند
زیگما فکر کنم تا حالا 10 تا لایک بهت دادیم ولی هنوز صفره
شاهین
۱۹ تیر ۱۳۹۳دوستان به پیج “خاص ترین ماشین های تهران” توی ف.ب سر بزنین . ویدئو ها رو ببینین.راجع به همین دریفت و تصادف عربا یه ویدئوی 4 دقیقه ای گذاشته که وقتی من دیدم حالم کلا یه جوری شد.حتما ببینین ویدئوش رو.ارادت
شاهین
۱۹ تیر ۱۳۹۳فکر کنم چون از “شمالوله” لینک گذاشته شده نمیشه لایک کرد.منم لایک کردم ولی نشد.یعنی نشد که بشه!
Ehsan
۲۰ تیر ۱۳۹۳خوب که از ” رخ کتاب ” لینک نداده !
شاهین
۲۰ تیر ۱۳۹۳:D
آره به همون خاطر من لینک نذاشتم،فقط توضیحات نوشتم و گفتم که اونجا ببینین!
خاوری
۲۰ تیر ۱۳۹۳زیر آبی نرید دوستان… چون موجبات شادی مستکبران جهان رو فراهم می کنید :-)
Ehsan
۲۰ تیر ۱۳۹۳البته این شما لوله رو یک طور دیگه هم میشه نوشت ، فکر کن :-) :-D
چقدر ذهنهاتون منحرفه :-/
شاهین
۲۰ تیر ۱۳۹۳حالا خیلی تو بحرش نریم! خونواده از اینجا رد میشه خوبیت نداره! :D
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۹ تیر ۱۳۹۳درود .
طراحیه داخلیش خیلی بهتر از قبل شده . یا بهتر بگم به دل من میشینه .
قبلی افتضاح بود . فقط اغراق .
بچه ها کسی میدونه تفاوت النتراهایی که چراغ عقبشون کمرنگ تر و پر رنگ
تر هست چیه ؟؟؟
مثلا یک مدلهایی تو ایران هست که همین رینگی که داخل عکس میبینید رو
داره ، این مدل چراغ عقبش پر رنگ تر یا به عبارتی به سیاه میزنه .
ولی یک مدلهایی هم هست که رینگشون چند پره ی کلفت ساده داره . قرمزی
چراغ های عقبشون معمولیه .
کسی میدونه تفاوتشون چیه ؟؟؟
زیگما
۱۹ تیر ۱۳۹۳اونایی که سیاه میزنه چراغشون در واقع النترا فیس لیفت هستن که چراغاشون فلوئورسنت شده.
اونا که پر رنگه لامپای معمولی تو چراغ عقبشون هست
سورنتو فیس لیفت هم چراغاش فلوئورسته
در واقع مثل لامپ مهتابی های خودمونه و برق بین دو الکترود آنود و کاتود جریان پیدا میکنه تا ماده فلوئورسنت روشن بشه و ….
کلا هیوندای توی فیس لیفت فقط همین سه تا کار رو بلده
یکی اینکه یه تیکه از چراغ های عقب بکنه یا بهش بچسوبنه(سورنتو فیس لیفت و اپتیما فیس لیفت رو ملاححظه بفرمایید)
چراغ های عقب رو فلوئورسنت یا ال ای دی میکنه
چراغ های جلو رو باز فلوئورسنت کنه و ال ای دی بهش اضافه کنه!
زیگما
۱۹ تیر ۱۳۹۳بهتره معنی فیس لیفت رو از تویوتا یاد بگیره هیوندای
فیس لیفت کمری 2015 رو نگاه کنید!
Japan & Germany
۱۹ تیر ۱۳۹۳کمری 2015 که ماشالله یه نسل جدیده انگار
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۹ تیر ۱۳۹۳درود .
تویوتا نسل جدید کمری را 2 بار معرفی کرد . درسته ؟؟؟
چون فیس لیفت داشت .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۹ تیر ۱۳۹۳درود .
فکر نکنم اون فیس لیفت باشه . نسل جدیده .
زیگما
۱۹ تیر ۱۳۹۳نه فیس لیفته
تو خود پدال در مطلبی با عنوان ” کمری 2015 ؛ خوب یا بد”
نوشته بود:
“نخستین جزییات از “فیس لیفت” جدید کمری که قرارست …..”
هم چنین در ویکی و اتوبلاگ هم ذکر شده
ضمن این که تویوتا میدونه نباید نسل کمری رو زود زود معرفی کنه چون در بلند مدت به اعتبار برند و کمری لطمه میخوره برای همین تحت عنوان فیس لیفت این ماشین رو معرفی کرد(این نسل از کمری سال 2011 تولیدش شروع شد و معرفی نسل جدیدش به این زودی خیلی کار احمقانه ای هست)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۰ تیر ۱۳۹۳درود .
این کمری های معمولی که در سال 2007 معرفی شد .
به چراغ های عقب و جلو پنجره دقت کن .
http://www.netcarshow.com/toyota/2007-camry_xle/1024×768/wallpaper_06.htm
http://www.netcarshow.com/toyota/2007-camry_xle/1024×768/wallpaper_0e.htm
http://www.netcarshow.com/toyota/2007-camry_xle/1024×768/wallpaper_11.htm
این فیس لیفتش بود که وارد هم شد .
هم جلوپنجره و هم چراغ های جلو و عقب تغییر کردن .
http://www.netcarshow.com/toyota/2010-camry/1024×768/wallpaper_02.htm
http://www.netcarshow.com/toyota/2010-camry/1024×768/wallpaper_04.htm
http://www.netcarshow.com/toyota/2010-camry/1024×768/wallpaper_05.htm
اگر به داخل مدل های بالا نگاه کنی ، متوجه میشی که
جلوداشبورد بدون تغییره .
این هم نسل جدید کمری . هم ظاهرش تغییر کرد و هم
داخلش . نمیشه که دوبار فیس لیفت بشه .
http://www.netcarshow.com/toyota/2012-camry/1024×768/wallpaper_01.htm
http://www.netcarshow.com/toyota/2012-camry/1024×768/wallpaper_0e.htm
http://www.netcarshow.com/toyota/2012-camry/1024×768/wallpaper_13.htm
اگر این عکس های بالا فیس لیفته ، چه لوزومی داره که
تویوتا برای فیس لیفت ، جلو داشبورد رو عوض کنه؟؟؟؟؟
چون در این کمری جدید ، باز شاهد تغییر 30 درصدی جلو
داشبورد کمری هستیم .
نگاه کن :
http://www.netcarshow.com/toyota/2015-camry/1024×768/wallpaper_21.htm
من که گیج شدم .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۰ تیر ۱۳۹۳درود .
نه زیگما اشتباه نکن .
یدونه کمریهای معمولی بود که سال 2007 وارد شد . بعد در سال 2010
یذره فیس لیفت شد . دقیقا زمان مناسب برای فیس لیفت .
تغییر رنگ چراغ های عقب . LED شدن چراغ های ترمز و سفید شدن
پوشش ان . تغییر در جلوپنجره . این فیس لیفت ها بیشتر
در ناوگان تاکسی فرودگاه ها امدن .
بعدش نسل جدید رو معرفی کرد که الان در ایرانه . و خود مدیر
تویوتا اعلام کرد که این نسل به اندازه ی کافی خوب نیست و
سریعا نسل جدید رو داد بیرون .
مگه میشه کمری در طول حیاطش دوبار فیس لیفت بشه .
درست میگم ؟؟؟
الان لینک هاشو میذارم .
اما من در مجلات خواندم که این نسل جدیده .
زیگما
۲۰ تیر ۱۳۹۳عکسارو دیدم
سه عکس اول که گذاشتی مربوط به کمری نسل قبل هست
سه عکس بعدی هم مربوط به کمری نسل قبل هست که فیس لیف شده.
سری سوم عکس ها مال نسل کنونی کمری هست
کمری 2015 که به کل عوض شده قیافش، فیس لیفت نسل کنونی هست.(درسته که خیلی قیافش عوض شده ولی فیس لیفته نسل کنونیه)
نسل کنونی یک فیس لیفت قوی رو تجربه کرده.
سرچ کن 2015 camry
کمری که می بینی فیس لیفته نسل کنونی هست.
کمری 2015 فیس لیفت داخلش چندان فرقی نکرده ولی بیرونش به کلی عوض شده
پس اینجوری میشه
کمری نسل قبل، قبل از فیس لیفت
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Toyota_Camry_LE.jpg
و
http://en.wikipedia.org/wiki/File:2006_Toyota_Camry_(ACV40R)_Altise_01.jpg
و
http://www.netcarshow.com/toyota/2007-camry_xle/1024×768/wallpaper_11.htm
کمری نسل قبل بعد از فیس لیفت
http://en.wikipedia.org/wiki/File:2010-2011_Toyota_Camry_–_04-05-2010.jpg
و
http://en.wikipedia.org/wiki/File:2010_Toyota_Camry_(ACV40R)_Touring_sedan_01.jpg
و
http://www.netcarshow.com/toyota/2010-camry/1024×768/wallpaper_05.htm
کمری نسل جدید قبل از فیس لیفت
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Toyota_Camry_–_Cockspur_Island_(GA)_July_2012.jpg
و
http://en.wikipedia.org/wiki/File:2012_Camry_SE_V6_XV50_Rear.jpg
و
http://www.netcarshow.com/toyota/2012-camry/1024×768/wallpaper_13.htm
کمری نسل جدید بعد از فیس لیفت
http://media.caranddriver.com/images/14q2/589216/2015-toyota-camry-xle-photo-589735-s-520×318.jpg
و
http://media.caranddriver.com/images/14q2/589216/2015-toyota-camry-xle-photo-589731-s-520×318.jpg
و
http://media.caranddriver.com/images/14q2/589216/2015-toyota-camry-xse-photo-589425-s-520×318.jpg
و
http://media.caranddriver.com/images/14q2/589216/2015-toyota-camry-xse-photo-589424-s-520×318.jpg
و
http://media.caranddriver.com/images/14q2/589216/2015-toyota-camry-xse-interior-photo-589435-s-520×318.jpg
Metalhead
۱۹ تیر ۱۳۹۳پر رنگ هاش که یکمی دودی شده و رینگ هاش فرق کرده فیس لیفته و جای دریچه کولر هاش عوض شده و مانیتور هاش فابریک کارخونست و سردکن جلو داره و قیمتش حدودا 107 میلیون تا 111 میلیونه
مجتبی
۱۹ تیر ۱۳۹۳من این سوال همیشه برام بی پاسخ مونده که چرا تو ایران اصلا و ابدا مدل پایه وارد نمی کنن؟
صادق
۱۹ تیر ۱۳۹۳پدال جان چرا هر چی روی لایک کلیک میکنم جواب نمیده!
وقتی که کلیک میکنم یه لحظه یک میشه (یه رقم میره بالاتر) بدش یهو دوباره صفر میشه!!
به عنوان مثال روی کامنت زیگما، بدون اغراق، حدود 20 بار زدم، هی یک میشد، دوباره صفر میشد!!
Ehsan
۱۹ تیر ۱۳۹۳طبیعیه صادق جان ، از من هم بعضی وقت ها همینطور میشه ، ولی فکر کنم ثبت میشه
Ehsan
۱۹ تیر ۱۳۹۳هیچی برای گفتن نیست الا تشکر از آقای حسینی بابت مطالب متنوع ای که مینویسند
یه پسل باهوش
۱۹ تیر ۱۳۹۳ما لیاقت الانترای 18 میلیون تومنی رو داریم
حالا اینکه قابل تحمله
من وقتی فهمیدم جیلی املگرند 9000 تا 11000 هزار دلار قیمت داره
که با اوضاع الان با دلار 3000 تومن هم مثلا میشه 30 میلیون
بعد ما 70 تومن بابتش پول می دیم
افسردگی گرفتم :)
VAHID JINPACHI
۱۹ تیر ۱۳۹۳105 میلیون برای هم چین ماشینی واقعا زیاده و ارزش خرید نداره….
ضمنا خیلی کوپ هست..
فرزاد
۱۹ تیر ۱۳۹۳به نظر من تو این رنج قیمت هم از ماکسیما بهتره هم از مزدا 3
PEUGEOT
۱۹ تیر ۱۳۹۳همچنان پیشرفت هیوندای رو تحسین می کنم
احسان(احسان سابق)
۱۹ تیر ۱۳۹۳بنظرم قیمتش برای کلاس خودش بالاست بخصوص وقتی با مزدا 3 جدید مقایسه کنی چون مزدا هم ارزونتره هم کمصرفتر هم قویتر و هم برندش معتبرتره و از نظر من زیباتره
sunmartin
۱۹ تیر ۱۳۹۳من بیشتر طراحی های پیتر شریر در تیم کیا قبول دارم و دلیلم هم خودروهای زیبای این شرکت هست که جوایز متعددی رو تا بحال دریافت کرده و دیگه از حالت آسیایی طراحی هاش به سمت اروپایی تغییر شکل داده اند اما از انصاف نمیتونم بگزرم واقعا النترای جدید هم موتور پر قدرتی با 200 سی سی بیشتر هز نسل قبل روشه هم طراحیش عالیه البته این هم شاهکار شریر هست اما خوب طی توضیحاتی که در بک نشریه آلمانی چاپ شده بود گفته بود اساس کار طراحی برای تیم هیوندا با کیا تفاوت داره و بیشتر خودرو ها تم شرقی دارن
احمد
۲۰ تیر ۱۳۹۳دوستان اگه شما بخواید بین این ماشین و کرولا ۲۰۱۴. یکی و انتخاب کنید کدومو انتخاب میکنید
از یک طرف امکانات خیلی خوب و ظاهر عالی النترا و حس لوکس بودنی که به راننده میده و از طرفی اعتبار جهانی کرولا
واقعا سخته
انتخاب شما چیه و چرا ؟
احمد
۲۰ تیر ۱۳۹۳قطعا کرولا.چون ازلحاظ امکانات در همین حده ولی از نظر کیفیت خیلی بالاترومهم تر از همه اینه که تویوتاست.
غمگین
۲۰ تیر ۱۳۹۳من اگه سر دو راهی بمونم که یه طرف یه ژاپنی اصیل باشه یه طرف هم یه کره ای حتما میرم طرف ژاپنی ای که پر فروش ترین خودرو دنیا هم هست
VAHID JINPACHI
۲۰ تیر ۱۳۹۳تویوتا کرولا 2014 به نظر من مدرن تر و ساده تر و شکیل تر و با کیفیت تر از النتراست.
انتخاب من تویوتا کرولا 2014 خواهد بود…
abbasjj
۲۰ تیر ۱۳۹۳خداییش نگاه کنید اونا 50 دلار بیشتر از مدل پارسال میدن و همچین امکانات و ظاهر جدیدی رو بدست میارن بعد ما پراید 7 میلیونی رو 20 میلیون میخریم هیچ چیز جدید هم که در قبالش بدست نمیاریم هیچ تازه کیفیتش هم خیلی پایین میاد!!!
[…]
hamed
۲۰ تیر ۱۳۹۳سلام.دوستان کسی میدونه که.آیا میشه یکی بره منطقه ازاد مثلا ارس و بعد یه ماشین زیر ۲۰۰۰ سی سی بخره و بعد پلاک ایرانش کنه با دادن گمرکی؟مثلا یه مزدا ۳ جدید برداره و پلاک ایرانش کنه با دادن گمرکی و اینا.ممنون میشم اگر کسی میدونه جواب بده:)
احمد
۲۰ تیر ۱۳۹۳فکر نمیکنم .چون در شهر ما هم/اهواز/پلاک منطقه ازاد اروند هستد.وکسی نمیتونه پلاک ملیش بکنه.اگر بخوای باید همان زمان ترخیص خودرودرخواست پلاک ملی بدی که اون هم مشمول عوارض زیادی میشی که تقریبا هم قیمت ماشینای داخل پات در مییاد.البته یه10 تومن کمتر.
رامتین
۲۰ تیر ۱۳۹۳بنظرم آلانترا اصلا جذابیت نداره و همچنین قدرتش با 148 اسب، خیلی کمه. کیا سراتو مدل 2015 قدرت 173 و مدل توربوش که وارد ایران خواهد شد قدرت 200 اسب داره که چهره خیلی منظمتر و زیباتری داره.
مجتبی(ساروی )
۲۰ تیر ۱۳۹۳باسلام دوستانی که 108تا دیسلایک به این بنده خدا دادن و یابه مگان گفتن ماشین بیکیفیت ایرانی ؟خودشون تو زندگی چند بار مگان سوار شدن ؟؟؟؟؟؟؟
من مگان مدل 1390دارم و اصلا حتی یه بار هم سمت تعمیرگاه نرفتم .سیلندرش چدنیه میدونی یعنی چی؟ فقط روغن عوض کن همین .هرکس ازاده نظر بده من به شخصه حاضرم یه ماشین اروپایی و یا ژاپنی باکیفیت و اصیل سوار بشم هرچن امکاناتش هم به نسبت این ماشینها کمتر باشه تا هیوندا و کیا که ماندگاری قطعات و کم خرج بودنش جای سوال داره .به نظر امکاناتش قابل قبوله عزیزان نصف این آپشن ها اصلا بدرد ما نمیخوره خداییش پیغمبریش دوستان پدال چند بار درسال از کروز کنترل میشه استفاده کرد و… کاری ندارم من طرفدار متعصب هیچ برندی نیستم ولی خواهشا احساساتی نظر ندین اخ چی میشد تو این مملکت اینقدر مردم ما در برابر هرچیزی احساساتی و جوگیر برخورد نمیکردن .
hamed
۲۰ تیر ۱۳۹۳سلام احمد اقا.خییلی ممنون که جواب دادید.قیمتش مثل داخل هم بشه اشکال نداره.منظورم اینه که مثلا من میخوام یه مزدا cx-5 وارد کنم میشه؟میشه پلاک ملیش کرد؟اخه مثلا این مدل مزدا اصلا داخل ایران نیست و وارد نشده ولی تو منطقه ازاد هست.یا مثلا نیسان جوک.ممنون ازت:)
احمد
۲۱ تیر ۱۳۹۳سلام خواهش میکنم .درجواب شما باید بگم که خیر بعضی از ماشین ها در لیست مجاز واردات خودرو نمیباشند
امید
۲۰ تیر ۱۳۹۳طراحی عقبش خوبه
داخلشم خوبه
ولی با این پول ترجیح میدم یه ژاپنی از تویتا یا نیسان یا مزدا یا میتسو بگیرم
hero
۲۱ تیر ۱۳۹۳یه کلام : نه
farzan
۲۱ تیر ۱۳۹۳اونایی که از هیوندا بد میگن اصلا تا حالا سوار شدن. چرا اخه وقتی از چیزی خوشتون نمیاد اون بد و اشغاله . ما ایرانی ها اینطوریم دیگه کاریش نمیشه کرد.
النترا یه ماشین خوب و راحت و نرمه و با مزدا و مگان و کرولا این جور ماشینای همردش نمیشه مقاسش کرد چون مهشون خوبن فقط سلیقس که متمایزشون میکنه.
مصطفی
۲۱ تیر ۱۳۹۳طراحی هیوندا رو نمی پسندم ضمن اینه تا جایی که میدونم تعلیق عقب النترا نیمه مستقله مثله ال نود ! و این یعنی اصلا به این قیمتا نمی صرفه
مگان مسلما هندلینیگ بالاتری داره
امیر(اصفهان)
۳۰ تیر ۱۳۹۳سلام.بچه ها من یه الانترا فول 2014 نیو فیس خریدم برای من که ریو داشتم خیلی نرم و بی صداست.وارداتیه.2000 تا کار کرده.مصرف تو شهر 8.5 و تو جاده7.9 رو نشون میده.یکی منو راهنمایی کنه.روغن و فیلتر هوا وفیلتر روغن رو برای سرویس اول کی عوض کنم؟ممنون.
امیر(اصفهان)
۳۰ تیر ۱۳۹۳راستی چرا اینقدر الانترا های با اپشن های متنوع داریم.ادم گیج میشه.
farzan
۳۰ تیر ۱۳۹۳هر 5000 هزار تا عوض کن . فقط نماینذگیهای مجازم برو.
رضا
۵ مرداد ۱۳۹۳سلام دوستان من النترا 2014 نیو فیس صفر گرفتم خیلی عالیه سواریش حرف نداره طاحیش خیلی اسپرته آخه تو ایران با 110 تومن که نمیشه کرولا صفر خرید به نظر من این بهترین گزینه تو این رنج قیمته
enrique
۶ مرداد ۱۳۹۳کرلا 2014 بهتره یا النترا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من خودم از النترا خوشم میاد. ولی انصافا دیگه خیلی دارن شکل و شمایل میدن بهش…