هیوندای به تدریج قیمت محصولات خود را افزایش می دهد. اینبار نوبت اکسنت بود که ۲۰۰۰ دلار گران شود. قیمت پایه مدل ۲۰۱۳ اکسنت GLS با دو هزار دلار افزایش به ۱۴ هزار و ۵۴۵ دلار می رسد. مدلهای پایه از تجهیزاتی مثل تهویه مطبوع، سیستم صوتی با شش بلندگو، آینه های گرمکن دار، دستگیره های همرنگ بدنه و نگهدارنده عینک بهره می برند.
مدلهای SE با گیربکس اتوماتیک ۱۷,۸۷۰ دلار قیمت خواهند داشت. با این قیمت، هیوندای اکسنت از رقبایی مثل فورد فیستا ۲۰۱۳ و نیسان ورسا گرانتر خواهد شد. هیوندای اعلام کرده که فروش اکسنت نسبت به سال گذشته ۵۱ درصد رشد داشته است. افزایش تجهیزات و در پی آن افزایش قیمت ممکن است یکی از برگ برنده های اکسنت را در برابر رقبا بسوزاند.
همچنین هیوندای ولوستر توربو هم قیمت گذاری شده و ۲۲,۷۲۵ دلار برچسب خورد. این قیمت نسبت به مدلهای غیر توربو ۴,۵۰۰ دلار گرانتر است. موتور ۱.۶ لیتری توربوی ولوستر۲۰۱ اسب بخار نیرو و ۱۹۵ پوند-فوت گشتاور تولید می کند. اگر بخواهید از گیربکس شش سرعته خودکار استفاده کنید باید ۱۰۰۰ دلار دیگر هم پیاده شوید. با اینحال یک هاچ بک اسپرت زیبا را صاحب خواهید شد.
محمدعلی
۲۰ خرداد ۱۳۹۱این چیه ما هم داریم از این مذل ها
1 – پژو 405 با سرعت 185 کیلومتر بر ساعت 17 میلیون
2- پژو پارس با سرعت 195 کیلومتر بر ساعت 22 میلیون
3- سمند موتور پژو عادی و پارس 190 کیلومتر بر ساعت 19 میلیون
4- انواع پراید هم جهت را ههای رسیدن به خدا 170 کیلومتر برساعت 10 الی 13 میلیون
sunmartin
۲۰ خرداد ۱۳۹۱هرچه قدر هم افزابش زباد باشه به اندازه خودرو های ایرانی افزایش تجربه نکرده که به یکباره خودروی 14 سال پیش 206+ طی 3 مرحله گرانی میشه 27 ملیون و sd v9 قیمتش تا 25 ملیون بالا میره , و همین خودروی mvm 315 که ما دلمون رو خوش کرده بودیم تحویلش بگیریم امروز شد 23 ملیون و فقط سفید رنگ حالا”اکسنت” از خودرو های خوب و از کار در اومده هست که هم تو اروپا و جاهای دیگه داره ازش استفاده میشه اما این خودرو های بی کیفیت وطنی چی؟ اگه یه مشتری از کیفیت و کمیت هیوندا و یا کیا راضی نباشه شرکت هر طور شده باید باهاش کنار بیاد اینجا مردم بی چاره و در مونده با سیاست های جاه طلبانه و انحصاری شرکت ها ی به ظاهر خودرو ساز باید کنار بیان 3:(
ارسلان
۲۱ خرداد ۱۳۹۱در جهت افزایش اطلاعاتتون میگم که به قول شما +۲۰۶!!! مدل ۲۰۰۹ هست، اگر هم خواستید می تونید توی اینترنت تحقیق کنید. در ضمن می خواستم یه مطلبی رو درباره ی اسم این ماشین بگم. این ماشین در اروپا با نام +۲۰۶، در برزیل و آرژانتین و مالزی با نام ۲۰۷ و در ایران با نام ۲۰۷ آی به فروش میرسه. علت اینکه اسم این ماشین توی ایران +۲۰۶ نیست اینه که این مدل فقط مخصوص بازار ایران هست، یعنی +۲۰۶ موتور ۱.۶ لیتری ۱۶ سوپاپ ۱۱۰ اسبی نداره و قویترین موتورش ۷۵ اسب قدرت داره، ولی توی کشورهایی که موتور ۱۱۰ اسبی داره اسمش ۲۰۷ هست مثل همون برزیل و … در ضمن مدل صندوقدار این ماشین توسط خود پژو ۲۰۷ سدان نامگذاری شده، باور نداری بفرما: http://www.peugeot.com/en/products/cars/peugeot-207-sedan.aspx
پس می بینید که ایرانخودرو نه می خواسته خودشو خر فرض کنه نه می خواسته منو شما رو گول بزنه، چون هر ابلهی با یه نگاه میفهمه که ۲۰۷ آی فیس لیفت ۲۰۶ هست و خودروی کاملا جدیدی نیست. دیگه هم نگید +۲۰۶، چون نه +۲۰۶ نه ۲۰۷ هیچ کدوم توی ایران وجود ندارن بلکه فقط ۲۰۷ آی در ایران موجود هست.
farid
۲۲ خرداد ۱۳۹۱آره ایران خودرو که اصلا به فکر گول زدن کسی نیست
رضا
۲۰ خرداد ۱۳۹۱نوش جونش گرون کنه بزار پول تکنولوژیش رو بخوره آخه مگه کمه از1600cc موتور 201اسب قدرت گرفته.کره ای ها تولید خودرو را چند سال بعد از ایران شروع کردن حالا اونا کجان ما کجاییم.
شایان
۲۱ خرداد ۱۳۹۱این ولستر ٍ چرا آسان موتو نمیاره؟هشتاد نود میلیون بزاره برا فروش ٍ حال کنن دیگه .
جنسیس کوپه ک ملخ خوردتش!
Mostafa
۲۳ آبان ۱۳۹۱وای این ولستر بجور دلمو برده!!
متین
۲۵ آذر ۱۳۹۱من دوهفتست مدل جنسیس کوپه 2012روگرفتم انصافاماشین نرموپرشتابیه ازماشین قبلیم هم راضیم ماکسیما-ولی در مقایسه باجنسیس سدان 2012ارز اندام نمیتونن بکنن هم ماکسیما هم جنسیس کوپه-
فرهاد
۱۶ دی ۱۳۹۱آخه انصافه یه ماشینی که تو اروپا ۳۰ میلیون تومانه اینجا باشه ۸۰,۹۰ تومان یا بیشتر
احسان
۲۹ تیر ۱۳۹۲من اکسنت 2012 دارم خیلی عالیه تو بازار الان اگر لازم باشه کسی 36 میلیون برای ال 90 که ایرانی ها دستکاریش کردن پول بده خوب یه اکسنت 2012 بگیره که از همه نظر عالیه دیگه
مهراد
۲۳ شهریور ۱۳۹۲هیوندای همزمان باایرانخودروشروع به فعالیت کرد.الان هیوندای کجاهستوایرانخودروکجا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پویا
۹ آبان ۱۳۹۲ما تو ایران خودروسازی نداریم آخه شمام دلتون خوشه ما جز 2-3 تاش که مونتاژ می کنند اونم خودروهای عهد عتیق بقیشون نمایندگی فروش و خدماتند که بیشتر همون نمایندگی فروشند جالبه خودشونم خودروساز معرفی می کنند تو ایران هنوز تکنولوژی طراحی پلتفرم و قطعه ندارند نهایت یک سپر و چراغی عوض می کنند
علی
۲۰ فروردین ۱۳۹۳من سال نود206خریدم صفرکیلومتر از نمایندگی که بیرون اومدم باسرعت 50کیلومتر یه ماشین پیچید جلوم ماشینم صفرکیلو متر من ترمز نگرفت بلاخره بااون ماشینه تصادف کردم پلیس اومد وگفتم من مقصرم دلیلش هم اینه که ماشینم ترمز نگرفت از پلیسه خواهش کردم پشت ماشینم بشینه وامتحان کنه ایا واقعا راست میگم یا نه واین کارروکردبهم گفت تازه خریدی گفتم الان از نمایندگی تحویل گرفتم وبااتفاق رفتیم نمایندگی گفتم من این ماشین نمیخوام چون ترمز نداره بهم گفتن می خواستی نخری اگه نمیخوای فقط میتونیم بزاریم واسع فروش حالا شما قاضی باشید اگه تو کشورهای خارجی بود چنین جوابی میدادن خدایش ارزش ماشین خارجی که ایرانی توش دست نداشته باشه صدشرف بهترین ماشین ایرانی هستش چون ارامش داری دلهره نداری سه ماه یک بار باطریش عوض نمیکنی اکزوزش خراب نمیشه موش توماشین نمیادترمزش درجا می گیره ایربکاش باخودبخود بازنمیشه لامپ های چراغ جلو نمیسوزه رنگش نمی پره اگه خدای ناکرده تصادف کنی امکان نمردنت خیلی بیشتره پمپ بنزینش بعداز یک سال خراب نمیشه گرما یا سرما توماشین نمیاد حالا خودتان قضاوت کنید کدام بهتره
غلامرضا زاذر
۲۲ فروردین ۱۳۹۳بدون اغراق خیلی دلم میخواست از طراحان خودرو ساز کشورمان بودم تا به دنیا نشون بدم هنر نزد ایرانیان است وبس . مهم طراحی آیرودینامیک بیرونی و فضای دلنشین داخل خودرو است متاسفانه خودروسازان ما تمایلی به تغییر پلتفرم ندارند ویا شاید طراح درستی ندارند فقط هر چندسال یکبار سر گلگیرها ویا فرم چراغها را تغییر میدهند واقعا متاسفم برای کسانی که فقط حقوق و پاداش میگیرند و خودشان سوار اتوموبیلهایی میشوند که با چند هفته تفکر میتوانند خودشان سازنده بهتر از آنها باشند در خاتمه اگر خودروسازان تمایل دارند من میتوانم برایشان پلتفرمهای جدید طراحی خودم را بصورت دوبعدی ارسال تا در صورت تمایل پلان کامل سه بعدی ارائه دهم .
dayan
۹ دی ۱۳۹۳دوستان من اکسنت دیدم تو خیابون پشتش نوشته بود blue
یعنی چی ؟