جنسیس با معرفی کراس اوور لوکس GV80 در سال جاری شوکی به بازار وارد کرد. با تولید سدان هایی که باعث شد جنسیس در بازار شناخته شود نوبت به تولید کراس اوورها رسید. GV80 از اواخر تابستان سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد و امیدوار است که بتواند با قیمت پایه ۴۸۹۰۰ دلاری بخشی از فروش ژرمنها را به خود اختصاص دهد؛ اما اگر آپشن های زیادی را انتخاب کنید قیمت خودرو به کجا خواهد رسید؟
خوشبختانه پیکربندی GV80 کارها را آسان کرده است. برخلاف مرسدس بنز GLE 450 یا ب ام و X5 هیچ آپشن یا وسیله جانبی مستقلی وجود ندارد. جنسیس قیمت کراس اوور خود را بسته به سه عامل قوای محرکه، رنگ و تریم افزایش میدهد. پیشرانه استاندارد این خودرو از نوع ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری توربویی است که قدرت ۳۰۰ اسبی تولید کرده و نیرو را به چرخ های عقب میفرستد. اگر بخواهید از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربوی ۳۷۰ اسبی و سیستم چهار چرخ محرک استفاده کنید باید حدود ۱۰ هزار دلار دیگر بپردازید.
از اینجا به بعد سه پکیج ارائه میشود که با نام های استاندارد، ادونس (۵۲۰۰ دلار) و پرستیژ (۱۱۸۰۰ دلار) شناخته میشود. پکیج ادونس دارای هدآپ دیسپلی، دوربین دید محیطی، استارت از راه دور و صندلیهای گرم شونده ردیف دوم است. شما همچنین میتوانید با قیمت بسیار معقول ۷۰۰ دلار صندلیهای ردیف سوم را نیز سفارش دهید. پرداخت حدود ۱۲ هزار دلار برای پکیج سفارشی چیز قابلتوجهی است اما پکیج پرستیژ دارای رینگهای ۲۲ اینچی، چرم ناپا، پشت آمپرهای دیجیتالی، لغو فعال سر و صدا، صندلیهای تهویه دار ردیف دوم و… میباشد.
نهایتاً به رنگ بدنه سبز ۴۰۰ دلاری میرسیم. وقتی تمامی این موارد را انتخاب کنید قیمت جنسیس GV80 به ۷۲۳۷۵ دلار خواهد رسید. از برخی جهات مرسدس بنز GLE 450 فول بهای بالای ۹۰ هزار دلار خواهد داشت و ب ام و X5 هم فاصله چندانی با مرسدس ندارد. اگرچه تا زمان راندن جنسیس باید صبر کرد اما اعداد نشان دهندهی برتری محسوب GV80 در بحث قیمتگذاری هستند.
MASIHA
۱۸ خرداد ۱۳۹۹خیلی زیباست…
از داخل البته
حسین
۲۰ خرداد ۱۳۹۹انصافن بیرونشم با وقاره . اگه منصف باشیم کافیه لوگو را به بنتلی تغییر بدیم اونوقت که ارزشش را میفهمیم . پلتفرم بیرونیش برای من تداعی کننده بنتلی مولسان هستش
در کل اگه هیوندای مشکل موتوراشون را حل کنه که دیگه بالای 150 هزارتا یاتاقان نزنه یا خراب اساسی نشه . نسل بعدی که از راه میرسه و مثل ما به بنز و بی ام و تعصب نداشته باشه قطعا هیوندای یک برند تراز اول خواهد بود
.
۱۸ خرداد ۱۳۹۹یکی از برگ برنده های جنسیس ارائه خیلی از تجهیزات به صورت استاندارده به صورتی که وقتی خریدار یک تریم رو انتخاب میکنه مجبور نیست برای خیلی از تجهیزات جداگانه پول کنار بزاره و حتی اگه نسخه ارزان ترش رو خریداری کنه هیچ وقت خیلی حس لو آپشن بودن بهش دست نمیده ولی اگه بخواد بره سراغ آلمانی ها و نسخه های پایه اونارو خریداری کنه هم از نظر ظاهری و تریم بدنه و سایز چرخ ها و عدم ارائه برخی تجهیزات حس خوبی بهش دست نمیده تو ایران معمولا مدل های لو آپشن ماشین هایی مثل ب ام و عرضه نمیشن و همه ی نسخه ها چرخ های بزرگ و کیت های ام دارن ولی مدل های لو آپشن اون ها چنگی به دل نمیزنن و همیشه یاد خریدارش میندازن ک میتونست بیشتر پول بده و مدل مجهز تری بخره که به نظر من جنسیس روی همین ارزش خرید داره مانور میده
제네시스
۱۸ خرداد ۱۳۹۹این ماشین با این طراحی و قیمت ارزش خرید داره
درود بر کره و جنسیس که برای جان انسانها ارزش قائلند
آریا ماشین
۱۸ خرداد ۱۳۹۹خوشگل و به صرفه
ممد ژانگولر
۱۸ خرداد ۱۳۹۹سلطان وارد میشود
چقدر آهسته و پیوسته و با قدمهای محکم کره داره تبدیل میشه به لوکس ساز
?
NAVID۰۰۹۸
۱۸ خرداد ۱۳۹۹سلطان وارد میشود ?
سلطانه کی بودی تو گوگولیه من
بهزاد
۱۸ خرداد ۱۳۹۹کره ستیزی داری تو
مهدی
۱۹ خرداد ۱۳۹۹دوران شیرینی هستش دوران نوجوانی دورانی که ادم بی ام داره لکسوس داره کل کره ها رو داره و تو فضای مجازی جبهه گیری میکنه برای خودش گروه تشکیل میده و وقت زیادی تو فضای مجازی سپری میکنه
بهزاد
۱۸ خرداد ۱۳۹۹الان با این تعریف میشه به ژانگولر گفت کره ای پرست!
کلا شمشیر پلاستیکی ژانگولر برای ژاپنی ها از غلاف دراومده که بی خطر هم هست…
آرمان
۱۸ خرداد ۱۳۹۹کی بی ام و x5 با اون قیافه و هندلینگ رو ول میکنه جنسیس سوار میشه ؟؟ بنظرم x5 یه چیز دیگست با اختلاف
SS
۱۸ خرداد ۱۳۹۹از لحاظ برند قطعا با ب ام و و دیگر رقبای آلمانی فاصله قابل توجهی داره و به قولی کلاس اونها رو نداره!
اما اگر از جهات دیگه مثل راحتی و لوکس بودن در حد رقبا باشه قطعا با این قیمت کمتر و تجهیزات بیشتر مشتری های خودشو پیدا میکنه
کسانی که به دنبال ماشین خوب هستن اما نیازی نمیبینن پول برند بدن و برای خرید و سرویس بیشتر هزینه کنن
جواد خطر
۱۸ خرداد ۱۳۹۹جنسیس G70 واسِ مدل پایه 35000 دلار و حداکثر پنجا هزار دلار واسِ مدل تقویت شدِ بِ سفارش مُشتری قیمت خوردِ کِ معقولو مناسب واسِ یِ ماشین لوکس بِحساب میات ولی هنوز راهِ سختی واسِ رقابت با ماشینای لوکسِ تو بازار دارِ
Peyman56
۱۸ خرداد ۱۳۹۹طراحی چراغای عقبش اصلا به دل نمیشینه.بر عکس داخلش که خیلی شیکه..جالبه با قیمت سانتافه نسل قدیم مدل لااقل ۴سال قبل اونجا جنسیس صفر و جدید سوار پیشن.خوشا به سعادتشون
Ahmad
۱۹ خرداد ۱۳۹۹آدم دلش میخواد بگه مرسدس بنز و بی ام و بهتر از جنسیس هستن ولی انصافاً اگه واقع بین باشیم جنسیس از رقبای آلمانی خوشگلتره ولی خودم به شخصه دلم نمیاد جنسیس رو به رقبای آلمانیش ترجیح بدم نمیدونم مثل اینه که آلمان مارو طلسم کرده??
مانی
۱۹ خرداد ۱۳۹۹اولین بار که پدال عکسهای اینو گذاشت و طراحی داخلی رو دیدم
گفتم عجب چیزی شده،خوشگل تر از رلز رویس ولی الان که میبینم
خیلی ساده تر و با زرق و برق کمتر به نظر میاد
البته هم چنان اون تریمی که داشبورد قهوهای سوخته و صندلیها مشکی هستن خوبه
در میخواستم بگم طراحی داخلیش خوبه ولی نه به خوبی مرسدس و من تو نگاه اول اشتباه کردم