هیوندای تقریباً آمادهی عرضهی نکسو جدید در برخی بازارها بوده و به نظر میرسد جزئیات مربوط به قیمتگذاری آن را اعلام کرده است.
این شاسیبلند سلول سوختی با دو تریم در دسترس بوده و قیمت پایه آنها به ترتیب ۵۹۳۴۵ و ۶۲۸۴۵ دلار خواهد بود. البته این قیمتها شامل ۱۰۴۵ دلار هزینههای تحویل نیز میباشد.
مدل پایه از ویژگیهایی همچون چراغهای جلوی LED و رینگهای ۱۷ اینچی برخوردار بوده و از سیستمهای کمکرانندهای همچون ترمز اضطراری خودکار، هشدار نقاط کور و کروز کنترل تطبیقی سود میبرد. در کابین هم پوشش چرم مصنوعی و صندلیهای گرم شونده با تنظیم برقی دیده میشود.
گرانترین نسخهی هیوندای نکسو که با نام لیمیتد شناخته میشود از رینگهای ۱۹ اینچی آلیاژی، درب پشتی برقی و دستیار پارک از راه دور سود میبرد. دوربین ۳۶۰ درجه، سانروف برقی، غربیلک فرمان گرم شونده، صندلیهای جلوی تهویه دار و سیستم صوتی با ۸ بلندگو نیز در این نسخه به چشم میخورند.
موضوع سورپرایز کننده اینکه هیوندای نکسو با هیچ آپشنی عرضه نمیشود بنابراین همان چیزی را که میبینید تا آخر همراه شما خواهد بود.
برد مدل پایهی این شاسیبلند به ۶۱۲ کیلومتر میرسد درحالیکه مدل لوکستر لیمیتد به خاطر رینگهای بزرگتر و برخی تفاوتهای دیگر محدوده حرکتی ۵۷۰ کیلومتری خواهد داشت.
قوای محرکهی هیوندای نکسو قدرت ۱۶۱ اسب بخاری و گشتاور ۳۹۴ نیوتون متری داشته و باعث ایجاد شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۹.۵ ثانیهای میشود که ۳ ثانیه سریعتر از توسان سلول سوختی است.
me84
۲۰ آذر ۱۳۹۷.
قیمتش نامعقوله. فروش کمی رو تجربه میکنه بخصوص تو آمریکا که بنزین قیمت مناسبی داره و کلی هم ماشین هیبرید و پلاگین ریخته تو بازارش.
Joseph
۲۰ آذر ۱۳۹۷طراحیش خوبه ،ولی با این قیمت قدرت موتور خیلی کمه،اینجاست فرق تسلا با شرکت های دیگه مشخص میشه
یه سوال پیش اومده چرا پدال خبر ارزش بازار تسلا که از گروه دایملر رد شده رو کار نمیکنه؟
sina7
۲۰ آذر ۱۳۹۷اون مانیتورا هم اصلا شبیه بنز نیس =)))))
محمد
۲۰ آذر ۱۳۹۷“امکانات مدل لیمیتد: دستیار پارک از راه دور… ”
شخصا علاقه ای به این آپشن ندارم
.
اول که راننده باید بتونه ماشین رو پارک کنه
وگرنه واسه چی گواهینامه میگیره
اصلا کسی که یه ماشینو نمیتونه پارک کنه چطور میخواد لذت رانندگی رو هم ببره؟؟؟
.
بعد هم دستیار پارک شاید واسه امتحان کردن یا جاهای عمومی بتونه توی چشم بیاد
اما واسه وقتی که از راه دور باشه هنوز هم دوربینها نتونستن ۱۰۰٪ کنترل انسان رو مثلا روی ماشین داشته باشن
اگه ۱٪ هم احتمال خطا باشه واسه یه ماشین ۶۰.۰۰۰ دلاری احتمال زیادیه
.
هم خسارت خودش هم ماشین جلو یا عقبی
پس اتوپارکی که خود راننده هم داخل ماشین باشه و کنترل دومی روی ماشین باشه رو ترجیح میدم
به اینکه از راه دور بخاطر خاک گرفتن سنسور یا هر دلیل دیگه ای تصاوف ماشین رو تماشا کنی
اونم واسه چیزی که خودت بخاطرش گواهینامه گرفتی
خیلی از آوشنهای خودروهای امروزی کاربردیه
مثل رادار نقطه کور
مثل ترمز خودکار
مثل هشدار خودروهای عقبی
مثل خروج از خط
اما بعضی آپشنها هم کمتر کاربردیه هنوز و زیباست و جذاب تنها
مهدی
۲۱ آذر ۱۳۹۷شما ار دی بخر از این کاربراتی ها ساسات بزن روشن بشه چه نیازی به انژکتور داری ترمز abs هم لازم نیست کولر بخاری هم تزیینیه
مانی
۲۰ آذر ۱۳۹۷چقدر خوشگل شده
اصلا مهم نیست که چراغ عقباشای کلاس و داخلشای کیو سی هست
خیلی خوب شده،یکی از کاربرها میگفت چرا در مورد ظاهر ماشین نظر میدین
این که کاری نداره اگه راست میگین در مورد فنی نظر بدین
برای مصرف کننده یا تماشاچی مثل ما چندتا چیز مهمه:
۱-طراحی بیرونی و داخلی ۲-دوام و کیفیت ۳-مصرف سوخت ۴-کیفیت سواری و هندلینگ ۵-ایمنی
گزینه ۲،۳،۴ و۵ برای برندهای شاخ هر کلاس تقریبا برابره و تو مطلب هم نوشته شده
حالا آلیاژ شافت گیربکس یکی ۱% استحکام بیشتری از رقیب داشته باشه چه اهمیتی واسه من داره
emad1990
۲۱ آذر ۱۳۹۷مانی
داخل پدال کاربرایی هستن که فقط بلدن ایراد بگیرن(و بخصوص راجع به بنز بیشترم هستن؟)
حالا اونجا بحث من این بود که این علامه های دهر که فقط بلدن ایراد بگیرن اونم از ظاهر ماشین
ایا مطالعه داشتن راجع به اون ماشین-راجع به اون برند-راجع به تاریخچه ش-راجع به نواوری هاش-و راجع به خیلی چیزای دیگه-ایا بلدن به جای ایراد گرفتن بیان هر روز یا هر هفته(یا اصلا ماهی یه بار) یه مطلب مفید بذارن که بقیه هم استفاده کنن یا فقط ساخته شدن برای اینکه ایراد بگیرن