هیوندای توسان مدل ۲۰۱۵ اندکی از مدلهای قبلی این خودرو گرانتر است. مدل GLS از ۲۲۳۷۵ دلار با سیستم دیفرانسیل جلو قیمتگذاری شده است و قیمت مدل با سیستم دیفرانسیل تمامچرخ متحرک آن، ۲۳ هزار و ۸۷۵ دلار است. این قیمتها، افزایش متعادل ۵۰ دلاری را نسبت به قیمت پایه ۲۰۱۴ نشان میدهند. هیوندای توسان ۲۰۱۴ دارای ظاهری متفاوت با نسلهای قبلی و موتورهای تازهای بود. بنابراین برای مدل ۲۰۱۵، هیوندای تغییرات اندکی در این خودرو اعمال کرده است.
برای مدل سال ۲۰۱۵، چراغهای LED در عقب به صورت استاندارد در هیوندای توسان عرضه شدهاند. به علاوه، توسان ۲۰۱۵ بهینهسازیهایی در برخی از آپشنها داشته است. مدل GLS کنونی دارای یک آپشن ۷۵۰ دلار بسته «محبوب» است که امکاناتی نظیر، رادیو با نمایشگر لمسی، دوربین نمای عقب، تنظیم خودکار صندلی راننده، نور بالای اتوماتیک و صندلیهای چرم مصنوعی را اضافه میکند. توسان GLS برای پیشرانه از یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر خطی استفاده میکند که ۱۶۴ اسببخار قدرت دارد و با گیربکس ۶ دنده اتوماتیک همراه است. امکانات استاندارد ارائه شده در تریم GLS شامل مواردی چون چراغهای LED، ورود بدون کلید، چرخهای ۱۷ اینچی آلومینیومی، رادیوی ماهوارهای و بلوتوث هستند. تریم بالاتر هیوندای توسان ۲۰۱۵، یعنی SE، دارای قیمت اولیه برابر با ۲۴۴۲۵ دلار برای مدلهای با دیفرانسیل جلو است که این مبلغ برای مدلهای با سیستم دیفرانسیل تمامچرخ متحرک به ۲۵ هزار و ۹۲۵ دلار میرسد. این تریم بالاتر، از یک موتور ۲/۴ لیتری با چهار سیلندر در یک ردیف استفاده میکند که ۱۷۶ اسببخار قدرت دارد. همچنین این تریم، دارای امکاناتی چون چراغهای مهشکن، نوربالای اتوماتیک و تمام مواردی است که در بسته آپشن «محبوب» برای تریم GLS ارائه شده است.۷۴ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
sajad
۳ مرداد ۱۳۹۳این خودرو با این هزینه ارزششو نداره خیلی مزخرفه من داشتم اصلا راه نمیرفت سوزوکی ویتارا بهتر بود شاید قدرتش رو کاغذ زیاد باشه ولی اصلا با حال نبود اون حس سوزوکی رو نداشت البته این نظر شخصی منه ونظر همه برای من محترمه
مک میسل
۳ مرداد ۱۳۹۳سجاد جان من اصلا از خودروهای هیوندای خوشم نمیاد.البته اینم نظر شخصیه.
به شخصه کیارو بیشتر قبول دارم تا هیوندای.من اینو سوار نشدم ولی هیوندای وراکروز سوار شدم. اصلا حس خوبی بهم دست نداد.
(المان بر تخت پادشاهی)
sajad
۳ مرداد ۱۳۹۳من داشتم اصلا بدرد نمیخورد ولی تویوتا یک چیز دیگس
علي
۴ مرداد ۱۳۹۳100 درصد !!!
Ahmad..F12
۳ مرداد ۱۳۹۳حالا حساب کن شما به این میگی بد پس اسپوتیج سوارشی چی میگی؟؟!!!
وااااااای….
نگو….
از صندلیهاش نگوووو….
محمد ، عشق ژاپن
۵ مرداد ۱۳۹۳فقط راو4
پیرهن مشکی
۱۴ مهر ۱۳۹۳حالاپژو2008بیادایران همه ی این هارو می خوره.
احسان
۲۱ مهر ۱۳۹۳سلام به همه ما نزدیک یه ماه هست خریدیم
البته من نه بابا خریده
تمام آپشن هاش عالیه
نمونه هاش
1-دو دفرانسیل
2-ضدلغزش
3-مانیتور
4-سقف پانوراما
5-مخصوص صفحه کیلومترش
6-صندلی سرد و گرم کن
7-دور مورتور عالی
8-شتاب گیری عالی
و…………..
اگه کسی خواست راهنمایی کنم بهم ایمیل بزنه
ehsanninja59@yahoo.com
این ماشین از کیا اسپرتج خیلی خیلی خیلی خیلی بهتره
صدای متور اسپرتج هنگام گاز دادن داخل اتاق ماشین میاد
اما این نه ماشین انگار سایلنته
باتشکر
مهرداد
۲۴ مهر ۱۳۹۳ماشین بدی نیست ، ولی شروع خوبی نداره . بدنش هم ضعیفه. اما دیدش برای پارک کردن خوبه . ابعادشم با توجه به SUV بودنش خیلی خوبه . اکثر آپشن های مورد نیازو داره . در کل من راضی ام .
مک میسل
۳ مرداد ۱۳۹۳به نظرم جلوش که هیچ فرقی با مدل قبلی نداره.
فقط عقبش اونم فقط چراغاش ولی باید قبول کنیم سورنتو تو این کلاس به نظر من خیلی بهتره.امکاناتشم تک وتوک زیاد تره.
(المان بر تخت پادشاهی)
Ahmad..F12
۳ مرداد ۱۳۹۳سورنتو تو این کلاس نیس مک میسل جان
اسپورتیج با توسان
سورنتو با سانتافه
موهاوی با وراکروز
مک میسل
۳ مرداد ۱۳۹۳ببخشید من همش این سورنتو و اسپورتیج و سانتافه رو قاطی میکنم
Ahmad..F12
۳ مرداد ۱۳۹۳;)
کوشا
۳ مرداد ۱۳۹۳کبوتر هم با کبوتر باز هم با باز :D
غمگین
۳ مرداد ۱۳۹۳آقا موهاوی 8 سیلندر 32 سوپابه و IX55 (وراکروز) 6سیلندر 24 سوپاب اون وقت این دو تا تو یه کلاس هستند!
شاهین
۴ مرداد ۱۳۹۳موهاوه هم 6 سیلندر داره.اسم آمریکاییش جالب تره: بورگو Borrego
Ahmad..F12
۴ مرداد ۱۳۹۳بله غمگین جان تو یه کلاس هستند
چون هم V6 داره و هم از نظر ابعاد و فول سایز بودنشون تو یه کلاسن
علي
۴ مرداد ۱۳۹۳از نظر ابعاد تو یه کلاس هستند ولی نمی دونم چرا خیلیا به وراکروز میگن کراس اوور بزرگ !
حتی تو تست مجله ماشین هم با عنوان “یک کراس اوور تمام عیار” همین پارسال چاپ شد
این بورگو هم فکر کنم اسم یه منطقه ی آمریکاست
فواد
۴ مرداد ۱۳۹۳داداش معیار سنجش شما برای کلاس های خودرو تعداد سیلندر و سوپاپه؟
NASSY
۳ مرداد ۱۳۹۳یه ماشین شاسی بلند شیک و به صرفه(اقتصادی) برای خانواده های متوسط رو به پایین
abbasjj
۳ مرداد ۱۳۹۳متوسط رو به پایین؟؟؟ عجبا!!!
حسین ج.
۲۰ شهریور ۱۳۹۳والا !!! 135 میلیون تو……….مان!! متوسط رو به پایینه؟
هادی
۴ مرداد ۱۳۹۳من یه خانواده متوسط رو-به-پایین هستم. پس چرا آردی سوار میشم؟!!!
:)))))
خاوری
۴ مرداد ۱۳۹۳ایشون منظورش در رنج جهانی است..ایران که جزو جهان نیست!!!!!
مرتضی خادمی
۴ مرداد ۱۳۹۳به صرفه(اقتصادی) برای خانواده های متوسط رو به پایین !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینو خوووووووب اومدی
sajad
۳ مرداد ۱۳۹۳با این قیمت میشه یک تویوتا روفور خرید چرا این رو بخری
مک میسل
۳ مرداد ۱۳۹۳اره راست میگی تازه روفور خیلی بهتره
ahmad
۳ مرداد ۱۳۹۳اتفاقا پارسال پدال تو یه پست این دوتا رو مقایسه کرده بود.و کفه ترازو به نفع این بود البته از لحاظ طرفداراش.ولی من به شخصه راو فور رو ترجیح میدم
مهدی
۳ مرداد ۱۳۹۳راو 4 50 میلیون تومان گرونتره
sajad
۳ مرداد ۱۳۹۳پراید هم شاسی بلند میخواد بزنه
سایپا در ایده ای نو
غمگین
۳ مرداد ۱۳۹۳این شاسی بلنده که سایپا قراره بزنه (برلیانس V5 )
هیچ نکته مپبتی نداره که بخوای 90 میلیون براش پول بدی.
sajad
۳ مرداد ۱۳۹۳اقایون وخانما برید صفحه اول سایپارو نگاه کنید پیامش منو کشت
صفر تا صد لذت رانندگی
مک میسل
۳ مرداد ۱۳۹۳اره دیشب رفتم سایتش. ولی این شعارش منو کشته.
سایپا در اندیشه ای متفاوت.
البته درست ترش اینه:
سایپا در اندیشه ی حیله ای متفاوت.
YaShaR
۴ مرداد ۱۳۹۳4 تا از کوتاه ترین جک های ایران:
– سایپا مطمئن
– دانشگاه آزاد اسلامی
– اینترنت پر سرعت مخابرات
– بانکداری اسلامی
خاوری
۴ مرداد ۱۳۹۳دمت گرم..بگردی خیلی بیشتر ازاینا جکای بمزه پیدا میکنی
امیر
۳ مرداد ۱۳۹۳اقا تعغیراتش 1تو جراغ جلوش که دارای لنز شده 2 چراغ های عقبش هم led شده
با کمی تعغیرات داخل کابین
همین
Ahmad..F12
۳ مرداد ۱۳۹۳در کل نسبت به قیمتش خوبه
شما به این نگاه کنید که دلار 1000 تومن بود، و این میشد نهایت 23 میلیون
خب خوبه پس نسبت به قیمتش
ولی الان بگو یه نخود!!!!!
ASTON MARTin
۳ مرداد ۱۳۹۳نه واسه مملکت ما !
اگر هم قیمتش میشد 22 میلیون تو گمرک و به واسطه ی دلال ها بازم خیلی بیشتر عرضه میشد
علاوه بر این درآمد هم کم میشد و نمیشد خریدش!
Ahmad..F12
۳ مرداد ۱۳۹۳خب همین گمرک هم ماله ماست فقط
وگرنه دبی این ماشین به پول ما همون 20 میلیونه
reza
۳ مرداد ۱۳۹۳تمامی ماشین های هیوندای میتونن با ماشین های آلمانی و ژاپنی رقابت کنن
به نظر من هیوندای یکی از بهترین های دنیا هست
abbasjj
۳ مرداد ۱۳۹۳آقا وجدانا این حرفو نزن کیفیتشون قابل مقایسه نیست بله کره ای ها میتونن رقابت کنن ولی ماشینای درجه یکشون با درجه سه اونا
VAHID JINPACHIv
۳ مرداد ۱۳۹۳با ظاهری متفاوت!!!!!
این با نسل قبلیش چه فرقی کرده….
تویوتا راو4 رو بیشتر می پسندم…
VAHID JINPACHI
۳ مرداد ۱۳۹۳با ظاهری متفاوت!!!!!!
تویوتا راو 4 رو بیشتر می پسندم…
عباس
۳ مرداد ۱۳۹۳بعضی از دوستان مثل مجری های مستند تخت گاز حرف میزنن،به روزترین ماشین دنیا رو سوار میشن کلی بهش ایراد میگیرن اگه پراید ما رو که بعضی ها تو خواب فقط سوارش میشن رو تست کنن چی میگن هر وقت مستند تخت گاز رو با اون مجری هاش که چه ایرادی هایی رو که نمیگیرن میبینم حرص درمیاد،که ما بابا سوار گاری میشیم!!!!
رسول
۳ مرداد ۱۳۹۳هیوندا کلا روی توسان سرمایه گذاری می کنه
ASTON MARTin
۳ مرداد ۱۳۹۳خوشم نیومد ازش نزدیک سی هزار دلار قیمتش میشه ولی موتورش به دویست اسبم نمیرسه
saeed bolouri
۳ مرداد ۱۳۹۳عزیزان نظر شخصیه من اینه که خودروهای ژاپنی مثل تویوتا به لحاظ کیفیت اصلا با خودرو کره ای قابل مقایسه نیستن ولی خودروهای کره ای به لحاظ زیبایی در طراحی و آپشن از ژاپنیها سر هستن به عنوان مثال همین ای ایکس 35 خیلی طراحیش زیباست دقیقا یه 206 شاسی بلنده و الانترا رو دقت کنین ظاهر بسیار زیبا بروز و بی نقصی داره من عاشقشم ولی کیفیت دراز مدت یه کرولا یا یاریس رو نداره این واقعیت خودروهای امروز کره و ژاپنه حالا خودتون انتخاب کنید…. کیفیت و دوام با ظاهر نچندان زیبا(ژاپنی) زیبایی تمام نما و آپشن زیاد با کیقیت متوسط(کره)
فواد
۴ مرداد ۱۳۹۳نه چندان زیبا؟؟؟؟؟؟ انصاف داشته باش کورولا جدید رو دیدی؟ محشره داخلش نشستم فقط یه ربع محو داخلش شدم.
DATSUN
۳ مرداد ۱۳۹۳کلا با کره یها مشکل دارم
ali
۴ مرداد ۱۳۹۳داداش دمت گرم منم از کره کوره ای ها متنفرم این حرفت صدتا لایک داره فقط آلمان و ژاپن وتویوتا و بنز
abbasjj
۳ مرداد ۱۳۹۳اگه سد گمرک نبود و اگه دلار هفصدتومن بود فول آپشن اینو 21 م میخریدیم و ماشین ها 40-50 هزار دلاری دیگه واسه ما آرزو نبود پوز این دلال ها به خاک مالیده میشد و شرکت های فرغون سازی هم درشون تخته میشد چون با وجود ماشینی مثل i10 برای اغشار ضعیف پراید و دوستان برای غاز چرانی به مراتع سرسبز راهی میشدند!
اینجوری ب نفع دولت هم میشد چون دیگه نمیومدن بگن n میلیارد تومن به بخش خودروسازی اختصاص دادیم و تهش هم هیچ همش ضرر
البته این چیز هایی که گفتم خواب شیرینیه که هیچوقت تعبیر نمیشه ولی بدونید حق طبیعیه هر انسانیه که هر کالایی رو با قیمت اصلیش بخره ولی ما از این حق محرومیم :(
امیدوارم تایید کنی!
ahmad
۳ مرداد ۱۳۹۳حرفتو باید طلا گرفت حالا بگو دلار 700تومن نه 1000تومن که قیمت واقعیشه .گمرکم مثل همه جای دنیا با مالیات 5درصد .خدایا یعنی این چیز زیادیه.
siavash
۳ مرداد ۱۳۹۳مهم نیست با چه قیمتی ارائه میشه مهم اینه تو ایران با قیمتی نجومی به فروش میره
فرشاد
۳ مرداد ۱۳۹۳وقتی به خیابونا نگاه میکنی ماشینای بین 150 تا 200 میلیون واقعا زیاده اگر گمرک نبود با همون دلار 3 تومنی هم الان ایران پر از ماشین 50 تا 70 هزار دلاری بود.اینجا حتی پولدارها هم لذت پولشون رو نمیبرن.
armin
۳ مرداد ۱۳۹۳ای خدا این هیوندای مال همون کره ای هاست که یه زمان جای کارگر تو ایران کار میکردن حالا ….
به خدا اگر از استعداد هامون استفاده کنیم به جونامون فرصت بدیم تا خودشونو نشون بدن همین برند ایران خودرو ای که ما الان مسخرش میکنیم میتونیم به جای گاه بالای برسونیم اخه دیگه از این عرابا بدتریم الان سوپراسپرت تولید میکنن…………
hero
۴ مرداد ۱۳۹۳امیدوارم عرضه نشه!
وحید
۴ مرداد ۱۳۹۳سلام دوستان من همین چند ماه پیش آزرا گرنجور داشتم که خداروشکر فروختم خدا شاهده فقط طراحیش عالی بود. ترمزاش چنگی به دل نمیزد گیربکسش بعضی اوقات گیج میشد معکوس میداد دو سه بارم رادارش قاط زد کم مونده بود به … برم.مطمینن نیسان قشقایی 2015 خیلی سرتر از اینه
آیدین
۵ مرداد ۱۳۹۳اولا ما ترمزهای آزرا رو تست کردیم.آزرا 2013 بود.
هیچ مشکلی تو ترمزها نبود.خیلی عالی عمل میکردن.بعد تو عملکرد گیربکس هم خیلی خوب بود.یعنی با سرعت بالا 2 تا دنده کم کنی در جا تشخیص میده.
در ضمن انگار شما سیستم رادار رو اشتباه گرفتی عزیز.چنان میگی که رادار داره ماشین میرونه.راننده شمایی و سیستم رادار یک سیستم کمکی هستش که در مواقع اظطراری وارد عمل میشه.خیلی عذر میخوام پس به….. رفتنتون تقصیر خودتون بوده که به جلو توجه نداشتین.
لطفا با کمی منطق انتقاد کنید.نه با تعصب
امید
۵ مرداد ۱۳۹۳با این تغییرات فقط 50 دلار به قیمتش اضافه شده
ای کاش یه روزی برسه که مردم ما خودشونو نکشن برای خرید یه گاری اشغال
با دلار 2 سال پیش پول پراید گاری الان بود
بهنام
۵ مرداد ۱۳۹۳دوستان خدایی دارم اینو میگم چند درصد از شماها ماشین ژاپنی جدید سوار میشید !؟ وقتی نود درصد واردات ماشین کره ای هست پس مردم کره ای رو بیشتر میپسندند دیگه ! اونایی که میتونن بخرن کره ای دارن میخرن ما که نمیتونیم تو رویاهاموون ژاپنی و آلمانی میخریم.
محمد
۸ مرداد ۱۳۹۳حرف منم همینه مردم کره اى رو بیشتر ترجیح میدن من یه آزرا ۲۰۱۲ دارم ترمزهاش عالیه تعادلش توى پیچ حیرت بر انگیزه از گیربکسش همینو بگم که اگه تخت گاز بگیرى و از ۱۰-۱۲ خودرو که توى جاده خارج شهر صف شدن و جرأت سبقت ندارن رد بشى و دهان باز اونها رو توى پنجره بغل سمت راستت ببینى و قبل از رسیدن خودرو مقابل همه اونها رو رد کنى دیگه روت نمیشه بهش ایراد بگیرى هر رادارى چون امکان تشخیص لایى کشیدن رو در زمان ورود به مقابل چشمى اون میده و شروع به ترمز شدید میکنه میتونه خطر ساز باشه و توى دفترچه اونها مرتب از خطر استفاده رادار در حالتهاى مختلف گفته شده و کمبود اطلاعات ما ایراد این خودرو ساز بزرگ نیست
علی
۱۲ مرداد ۱۳۹۳اصلاً نمیشه ماشین های هیوندا را با کیا مقایسه کرد هیوندا واقعاً از لحاظ راحتی آپشن وهمه چی بهتر از کیا است
aref
۴ شهریور ۱۳۹۳اصن این ماشین جز شاسی بلندا نیست که بابا یه تلفیقیه از هاچ بکو شاسی بلند خیلیم ماشینه ضعیفیه اصلا نباید انتظار شاسی بلند داشت ازش خیلی فانتزیه لفطا اینو با پرادو موهاویو ای ایکس 55 مقایسه نکنید همین سانتافه و موهاویم تو افرود قدرت انچنانی ندارن که در حد لندکروزو پرادو باشه….. طرفای ماهم که منطقه ازاده پر از اینو اسپرتیج شده بین 80 تا 85 تومن که فک کنم با این شرایط بازار قیمتش بد نباشه
جلال
۷ شهریور ۱۳۹۳سلام بسیار عالی امیدوارم کسانی در مباحث تخصصی شرکت کنند که اطلاعات کافی و تخصصی داشته باشند یا حداقل تجربه کافی در مورد موارد مطرح شده داشته باشند. ممنون باتشکر
بهروز
۳۱ شهریور ۱۳۹۳28 اردیبهت 93 یک دستگاه ix 35 با موعد 120 روزه ثبت نام کردم که نمایندگی گفت 120 روز معمولی است و اواسط شهریور برای تکمیل وجه خبر میکنند اکنون که شهریور تمام شده هنوز هیچ خبری نیست میگویند شماره گذاری نمی کنند و شنیدم که ظاهرا تا یکی دو ماه دیگر هم خبری نخواهد بود ، آیا کسی از دوستان خبر موثقی در این رابطه دارد . ممنون .
احسان
۲۱ مهر ۱۳۹۳سلام دوستان ما حدود یک ماه هست
هیوندا توسان 2015 فول آپشن خریدیم
البته خواستم به دوستانی که درمورد این ماشین بد فک میکنن حرفی بزنم
ما تو فامیل هامون این ماشینا رو داریم
ما هیوندا توسان 2015
فامیل کیا اسپرتج
البته تو شاسی بلند منظورم بود بقیه رو کار ندارم
چند روز پیش رفتیم یه جاده خلوت ماشینو تست کردیم بدون استفاده از دکمه speed
ماشین هیوندا توسان سریع دور برداشت و رفت ولی اسپرتج نه
نمیخوام بگم ماشین ما خوبه نه خدایی
بدون دروغ میگم چون چیزی ازم کم نمیشه
توسان موقعی که گاز میدی صدای موتور داخل اتاق نمیاد
اما اسپرتج صدای موتور میاد داخل اتاق ماشین
+++++++++++++
از نظر رفتن روی دست انداز هیوندا توسان نرم میره اما اسپرتج خشک رفتار میکنه
++++++++++++++++++++++++++
از نظر زیبایی اسپرتج خوشگله
ولی هیوندا توسان خوشگلتره
چون خیلی زیبا درست کردنش
مخصوصا چراغ جلو و پشت
++++++++++++++++++++++
آپشن هاش بهتر و بیشتر از اسپرتج هستش
صندلی چرم توسان عالیه
++++++++++++++++++++++++
مصرف سوخت توان کمتر از اسپرتج هست
++++++++++++++++++
بخدا واسه خوئم نمیگم برید از کسی که نمایندگی داره بپرسید
ما خودمون خیلی تحقیق کردیم تا پولمون رو دور نریزیم
++++++++++++++++++++++++++++
از همه لحاظ فقط هیوندا توسان2015فول آپشن
راستی من نمیگم اسپرتج مزخرفه نه ماشین خوبیه اما به پای توسان نمیرسه
+++++++++++++++++++++++++
کسی چیزی خوسات بدونه ایمیل بزنه
ehsanninja59@yahoo.com