بی ام ولندروور-رنجروورهیوندای

لندروور دیسکاوری اسپرت در مقابل BMW X3 و هیوندای سانتافه

آیا نسخهٔ جدید فریلندر، یا همان دیسکاوری اسپرت جدید، می‌تواند BMW X3 جدید و هیوندای سانتافه جدید را مغلوب خود کند یا خیر؟
آیا دیسکاوری اسپرت در حالی که هنوز هم سنت لندروور را برای ساخت خودروهای بزرگ و خارج از جاده حفظ کرده است، می‌تواند ترکیبی از عملی بودن و لوکس بودن را به خوبی ارائه کند؟

Land Rover Discovery Sport vs BMW X3 and Hyundai Santa Fe
Land Rover Discovery Sport vs BMW X3 and Hyundai Santa Fe
امسال، طلوع یک عصر جدید برای لندروور است، و مدل جدید دیسکاوری به میدان آمده تا مشتریان جای خالی فری‌لندر را احساس نکنند و همچنین ثابت کند که جایگزین خوبی برای فری‌لندر بزرگ خواهد بود.
Land Rover Discovery Sport
Land Rover Discovery Sport
تازه‌وارد ما بزرگ‌تر از نسل قبلی (فری‌لندر) است، این در حالی است که هفت صندلی هم در کابین وجود دارد، و از یک ظاهر طراحی شده جدید بهره می‌برد که روح رنجروور هم در داخل و هم در خارج در آن دمیده شده است. حال بر آن شدیم که توانایی‌های دیسکاوری جدید را با دو رقیب قدرتمند دیگر مقایسه کنیم و نتیجهٔ تست را به شما اعلام کنیم.
Hyundai Santa Fe
Hyundai Santa Fe
اولین شرکت‌کنندۀ ما در این لیست هیوندای سانتافه هفت سرنشینه است که چندین بار در لیست بهترین SUV های سایز متوسط، برنده شده است، و حتی مدل پریمیوم SE نیز به قدر کافی مجهز است، با این حال ضعف دیسکاوری اسپرت در مقابل این خودرو قیمت آن می‌باشد.
BMW X3
BMW X3
سپس BMW X3 را داریم که با وجود هفت نفره نبودن نسبت به رقبا، از جنبه‌های دیگر خودروی بسیار قابلی است، پس ما دیسکاوری با سانتافه را از لحاظ فضا و X3 را از لحاظ بهره‌وری سوخت مورد تست قرار می‌دهیم.

شاخ به شاخ

صندلی ردیف سوم

Land Rover Discovery Sport
Land Rover Discovery Sport
Hyundai Santa Fe
Hyundai Santa Fe
دو صندلی اضافه در قسمت انتهایی از لندروور و هیوندای وجود دارد، اما آنها بسیار کوچک هستند و برای استفاده از اشخاص بلندقامت و بالغ کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، مگر اینکه شما از آنها برای حمل کودکان استفاده کنید که آن هم فقط استفادهٔ گاه به گاه است، نه هر روز و یا به جهت مسافرا های طولانی. هیوندای برای سانتافه جدید نسخهٔ پنج صندلی را هم ارائه می‌کند که شما می‌توانید با پرداخت ۱۲۰۰ پوند کمتر نسبت به مدل هفت سرنشینه، آن را خریداری کنید، در عوض یک صندوق بزرگ‌تر در و فضای بسیار بیشتری را هم در اختیار خواهید داشت. دیسکاوری اسپرت هم تنها در بریتانیا، و فقط با عنوان هفت نفره به فروش می‌رسد. البته هرچند اگر تقاضای مشتری کافی وجود داشته باشد، ممکن است یک نسخهٔ پنج نفره هم در سال جاری ارائه شود.
Land Rover Discovery Sport
Land Rover Discovery Sport
Hyundai Santa Fe
Hyundai Santa Fe
BMW X3
BMW X3
گازهای خروجی
دیسکاوری ادعا کرده است که ۱۶۶ گرم بر کیلومتر گاز CO2 از خود ساطع می‌کند، و این امر باعث می‌شود این خودرو ۳ پله بالاتر از ۱۳۸ گرم بر کیلومتر X3 در بخش مالیات جاده ای بنشیند، و این بدان معناست که خریداران هم باید هزینهٔ سالیانهٔ بیشتری را بپردازند. سانتافه هم در این تست، پشت سر دو رقیب دیگر قرار می‌گیرد که این عقب ماندن از رقبا به خاطر فقدان سیستم Start/Stop در این نسخه می‌باشد. البته در نسخهٔ گیربکس اتوماتیک این مقدار به ۱۵۹ گرم بر کیلومتر تقلیل یافته است که باز هم بالاتر از X3 می‌باشد و همچنان پشت سر BMW قرار می‌گیرد.
Land Rover Discovery Sport
Land Rover Discovery Sport
Hyundai Santa Fe
Hyundai Santa Fe
BMW X3
BMW X3
بکسل

هر سه خودرو مناسب برای بکسل کردن می‌باشند. سانتافه و X3 قادر به کشیدن ۲ تن، و دیسکاوری اسپرت این تست را با حداکثر ۲.۲ تن پیروز می‌شود. لندروور دو نواربار قابل جدا شدن به ارزش ۶۷۵ پوند در دسترس دارد، این در حالی است که برای BMW، مبلغ ۷۶۵ پوند است. این قطعه با قلاب مخصوص، باعث می‌شود پایداری یدک نصب شده بیشتر شود و بیشتر قابل کنترل باشد.

Land Rover Discovery Sport
Land Rover Discovery Sport
Hyundai Santa Fe
Hyundai Santa Fe
BMW X3
BMW X3

حکم

جایگاه نخست: لندروور دیسکاوری اسپرت

این برای اولین بار است که دیسکاوری اسپرت جدید مقام قهرمانی را کسب کرده است. این خودرو که خون لندروور در رگ‌های آن جاری است، به خوبی نشان داد که از DNA فری‌لندر را در خود دارد و با نمونه‌برداری از آن، توانست، با طراحی داخلی و خارجی شیک، هم در جاده و هم در خارج از جاده، یک نتیجهٔ بی‌نقص را به ارمغان آورد. دیسکاوری بزرگ در عین حال عملی است و قیمت بالاترش نسبت به رقبا را به خوبی توجیه کرده است. این خودرو مجهز به امکانات روز دنیا و تکنولوژی‌های زیادی است که مانند یک خودروی سواری لوکس، راحتی را برای سرنشینان فراهم می‌آورد، در حالی که توانایی رانندگی خارج جاده ای آن هم مانند برادرانش خارق‌العاده است. طرح هفت صندلی برای این خودرو شاید آن‌چنان که باید عملی باشد نیست، اما در حالت کلی به هیچ وجه به دید اطراف صدمه نمی‌زند.

Land Rover Discovery Sport
Land Rover Discovery Sport
Land Rover Discovery Sport
Land Rover Discovery Sport
Land Rover Discovery Sport
Land Rover Discovery Sport
جایگاه دوم: BMW X3

X3 مانند همیشه، همچنان یک مدعی قوی در کلاس SUV های میدسایز کامپکت است. BMW به لطف ترکیب عالی بهره وری سوخت و بهینه‌سازی آلودگی، عملکرد فنی و هندلینگ قوی و چابک، توانست X3 را در بین رقبا سربلند و موفق نشان دهد. X3 کاملاً مجهز و جادار است، اما سواری آن نسبت دو خودروی دیگر بیش از حد سفت و خشک است، همچنین پیشرانهٔ دیزل آن هم پر سروصدا است. هر چند که هنوز هم پنج صندلی، جوابگوی نیاز خانواده‌ها هست، اما عدم وجود هفت صندلی در X3 هم یک مسئله تا حدی بزرگ است که یک نقطه ضعف در بین رقبا به حساب می‌آید.

BMW X3
BMW X3
BMW X3
BMW X3
BMW X3
BMW X3
جایگاه سوم: هیوندای سانتافه

هیوندای سانتافه در این چند سال به‌قدری پیشرفت داشته است که کمتر می‌شود از آن ایراد گرفت. تا چند سال پیش، نمی‌توانستید هیوندای سانتافه را با لندروور، BMW، مرسدس بنز و خودروسازهای بزرگ و معتبر دیگر مقایسه کنید، اما امروزه می‌توان این خودرو را در صدر فهرست خودروهای معتبر و مطرح دنیا مشاهده کرد. سانتافه جدید یک SUV جادار و مجهز است، ولی کمی تشنه‌تر از رقبا است، همچنین هندلینگ خودرو سنگین و کسل احساس می‌شود و کاملاً واضح است که نسخهٔ پریمیوم سانتافه در حد و اندازهٔ رقبای خود نیست.

Hyundai Santa Fe
Hyundai Santa Fe
Hyundai Santa Fe
Hyundai Santa Fe
Hyundai Santa Fe
Hyundai Santa Fe

مشخصات کلیدی:

مشخصات Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi Premium SE auto BMW X3 xDrive20d M Sport auto Land Rover Discovery Sport 2.2 SD4 HSE auto
قیمت پایه / قیمت مدل تست £۳۷,۱۰۵/£۳۷,۶۹۰ £۳۷,۹۴۰/£۳۷,۹۴۰ £۳۹,۳۹۵/£۴۰,۸۱۵
ارزش باقیمانده پس از (۳ سال/۳۶,۰۰۰) £۱۵,۸۴۴/۴۲.۷% £۱۹,۶۹۱/۵۱.۹% £۲۱,۱۱۶/۵۳.۶%
مالیات سالانه / نرخ بالاتر £۲,۲۷۶/£۴,۵۵۱ £۱,۷۳۷/£۳,۴۷۴ £۲,۲۶۵/£۴,۵۳۰
طول / فاصله ی دو محور ۴,۶۹۰/۲,700mm ۴,۶۵۷/۲,810mm ۴,۵۹۹/۲,741mm
ارتفاع / عرض ۱,۶۸۵/۱,880mm ۱,۶۷۸/۱,881mm ۱,۷۲۴/۲,069mm
موتور / حجم ۴ سیلندر خطی / ۲۱۹۹ سی سی ۴ سیلندر خطی / ۱۹۹۵ سی سی ۴ سیلندر خطی / ۲۱۷۹ سی سی
بیشینهٔ قدرت ۱۹۴ اسب بخار ۱۸۷ اسب بخار ۱۸۷ اسب بخار
بیشینهٔ گشتاور ۴۳۶ نیوتن متر ۴۰۰ نیوتن متر ۴۲۰ نیوتن متر
گیربکس و دیفرانسیل ۸ سرعته اتوماتیک / 4WD ۸ سرعته اتوماتیک / 4WD ۹ سرعته اتوماتیک / 4WD
حجم باک ۶۴ لیتر ۶۷ لیتر ۶۵ لیتر
حجم صندوق عقب ۵۱۶ لیتر ۵۵۰ لیتر ۹۸۱ لیتر
وزن خودرو / حمل بار ۲,۰۰۱/۵۹۹/۲,000kg ۱,۷۴۵/۶۲۰/۲,000kg ۱,۸۶۳/۷۳۷/۲,200kg
دایره دور زدن خودرو ۱۰.۹ متر ۱۱.۹ متر ۱۱.۶ متر
گارانتی عمومی (مایل) / بازیابی ۵ سال (نامحدود) / ۵ سال ۳ سال (نامحدود) / ۳ سال ۳ سال (نامحدود) / ۳ سال
رتبهٔ تولیدکننده / فروشنده ۱۸ / ۱۳ ۱۰ / ۲۲ ۲۰ / ۲۸
یورو NCAP: بزرگسالان/کودک/PED/ستاره ۹۶/۸۹/۷۱/۵ (۲۰۱۲) ۸۸/۸۳/۵۳/۵ (۲۰۱۱) ۹۳/۸۳/۶۹/۵ (۲۰۱۴)
۰ تا ۶۰ مایل ۸.۷ ثانیه ۸.۳ ثانیه ۹.۰ ثانیه (زمین خیس)
حداکثر سرعت (کیلومتر) ۱۹۰ ۲۰۹ ۱۸۸
مسافت ترمز از سرعت ۷۰ / ۶۰ / ۳۰ مایل ۵۸.۲/۴۱.۷/۱۱.۶ متر ۴۶.۷/۳۳.۳/۹.۰ متر ۶۳.۱/۴۵.۳/۱۲.۸ متر (زمین خیس)
مصرف سوخت شهری / اتوبان / میانگین ۷.۴۲ / ۴.۵۷ / ۵.۶۶ لیتر ۴.۷۴ / ۴.۱۶ / ۴.۳۳ لیتر ۶.۱۵ / ۴.۷۴ / ۵.۲۵ لیتر
co2 تست / ادعای کمپانی / مالیات ۲۴۳/178g/km/31% ۲۰۶/138g/km/23% ۲۱۶/166g/km/29%
ایربگ / Isofix / سنسور پارک / دوربین ۷ عدد / دارد / ندارد / دارد ۶ عدد / دارد / دارد / ۳۳۰ پوند ۷ عدد / دارد / ۶۰۰ پوند / دارد
گیربکس اتوماتیک / ESC / کروز کنترل دارد / دارد / دارد دارد / دارد / دارد دارد / دارد / دارد
تهویه اتوماتیک / چرم / گرم‌کن صندلی دارد / دارد / دارد دارد / دارد / دارد دارد / دارد / ۲۹۶ پوند
رنگ متالیک / چراغ زنون / سقف پانورامیک ۵۸۵ پوند / دارد / دارد ۶۴۵ پوند / ۶۱۰ پوند / ۱۱۹۰ پوند ۶۰۰ پوند / ۳۷۵ پوند / دارد
ناوبری / usb / dab radio / بلوتوث دارد / دارد / ۱۷۵ پوند (DFO) / دارد دارد / دارد / دارد / دارد دارد / دارد / دارد / دارد

منبع:autoexpress

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Ahmad..F12

احمد نیشابوری، دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار، علاقه‌مند به تکنولوژی و خودرو

مطالب مشابه

‫۱۲۰ دیدگاه‌ها

  1. ELDORADO

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (42 ديدگاه)

    هیوندای سانتافه!!!!!!!!!!!!بارنجروور و بی ام و!@!!!!!!!!!!چیییییییییی!!!!خدا!!!!!!!

    1. احسان(احسان سابق)

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (2876 ديدگاه)

      غربیا با اون همه ادعاشون و محصولات باکیفیتشون به تولیدات کره ای احترام کامل میذارن و با منطق صحیح قضاوت می کنن.ماها که تا حالا لمسشون هم نکردیم با اعتماد بنفس تمام در موردشون قضاوت می کنیم.ما دیگه کی هستیم!!!!! خدا!!!!!!!

      1. Ahmad..F12

        ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (2542 ديدگاه)

        احسان جان کاملاً حرف منم همینه

        متأسفانه نمیدونم طبق چه چیزی بعضی افراد انقدر با صراحت اعلام بیزاری

        میکنند از یه شرکت نامدار و میگن در حد آلمان یا انگلیس نیست

        1. احمد

          ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (381 ديدگاه)

          داداش اصلا بحث این چیزا نیست
          شما چرا اینجوری به قضیه نگاه میکنی
          شما باید به عنوان یک مترجم و کسی که در باره خودرو اطلاعات خوبی داری باید دیدت وسیع تر و باز تر باشه
          این مقایسه واقعا بی معنی هست
          چرا باید یک خودرو لوکس 40 هزار دلاری رو با یک خودرو عادی 31 هزار دلاری مقایسه کرد
          کسی منکر توانایی های هیوندای نیست اما نه اینکه دیگه بیان سانتافه رو با X3 مقایسه کنند

        2. Ahmad..F12

          ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (2542 ديدگاه)

          احمد جان شما از نظر قیمت مشکل داری خب

          رنجروور و X3 که خدا نیستن

          اونا هم یه خودرو هستن که شرکت مادرشون قدمت بیشتری داره نسبت به هیوندای

          ولی در نهایت آمار و ارقام کلی، و مشتری های اقصی نقاط جهان هستند که خوبی و بدی خودروهارو اعلام میکنند

          که الان هم هیوندای رو در سطح متوسط رو به بالا میدونند و اینجور تست هارو برگزار میکنند

      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (6526 ديدگاه)

        درود .
        خب بنده خدا حرفش درسته .
        داره میگه مقایسه برند معمولی با برند لوکس ؟؟؟
        اونوقت انتظار دارن سانتافه حرفی برای گفتن داشته باشه . خب ناعادلانه است .
        این ماشین باید با محصولات هوندا و تویوتا و فولکس و …. مقایسه بشه .
        از هیوندای چه انتظاری دارید ؟؟؟
        یک موقع هست که خود هیوندای اعلام میکنه جنسیس با سری 5 میخواد رقابت کنه.
        یا سنتنیال با فول سایز های لوکس . اما من همچین ادعایی رو در مورد سانتافه نشنیدم .
        یارو با چه فکری مقایسه کرده ؟؟؟

        1. Ahmad..F12

          ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (2542 ديدگاه)

          میلاد اینطوری نگو

          باید اول رتبۀ این خودرو رو در سطح جهانی نگاه بندازی داداش

          امتیازهای بسیار بالایی کسب کرده

      3. Hooman

        ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (64 ديدگاه)

        سانتافه ۱۹۴ اسب بخار ؟
        پس اینی که ما داریم فرغونشه بهمون انداختن

    2. احمد

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (381 ديدگاه)

      اقا خیلی باحال بود
      مقایسه بی ام دبلیو و لند روور با سانتافه با هیوندای سانتافه !!!!!!!!!!!!!!!!!!
      مقایسه بی ام و ایکس ۳ با هیوندای سانتافه
      اقا بهتره دوستان مترجم ۴ تا مقاله رو انتخاب کنند برا ترجمه که منطق ذهنی داشته باشه
      حالا درسته مال اتو اکسپرس هست ولی اصلا جالب نبود
      حالا خوبه هیوندای سانتافه رو اول اعلام نکرد ،،،،،،
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

      در کل شوخی باحالی بود

      اقا اصلا اگه اینجوره و سانتافه در حدی هست مه با بی ام و ایکس ۳ و دیسکاری مقایسه شه صلا چرا ادم بره پول بده ایکس ۳ بخره با نصف پولش سانتافه میخره

      مقایسه ناجوری بود

      1. Ahmad..F12

        ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (2542 ديدگاه)

        دوست عزیز چه ربطی داره که میگی اگه با X3 مقایسه میشه پس چرا سانتافه نخریم!!!!!!!!!!!!

        مگه هر خودرو که با یه خودروی دیگه مقایسه بشه باید بگیم این دوتا مثل همن!!!!

        این خودرو در سطح جهانی امتیازهای بالایی رو کسب کرده و اتواکسپرس هم این تست رو انجام داده

        من نمیفهمم برخی بچه ها از اون دوتا SUV دیگه چی ساختن تو ذهنشون که در مورد سانتافه اینطور قضاوت میکنن

      1. bingo

        ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (13 ديدگاه)

        یه روز معمولی در تبریز

    3. سجاد013

      ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (33 ديدگاه)

      داداش ولی انصافا خیلی پیشرفت داشته مصرف سوختشو نگاه:'( پرایدم بیشتر ازین میسوزونه. به نظرم توی طراحی تنها قسمتی که میشه گفت درمقابل رقبا زشته یا عقبه. کنسول داشبورد وسطشه. که اصلا قابل مقایسه با بقیه نیست مخصوصا واسه لندروور خیلی قشنگه

    4. iman

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (92 ديدگاه)

      اون bmw بدبخت شاسی دینامیکش می ارزه به کل هیکل هیوندای کره ای که فقط قیافه کپی شده داره 4 چرخ و موتور
      رنجرور که دیگه بماند، بیجاره ماشین های اروپایی که کره ای مقایسه میشن

      1. Ahmad..F12

        ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (2542 ديدگاه)

        ببخشید ولی اینطور حرف زدن به نظر من جز تعصب بی جا چیزی رو نمیرسونه

        بیجاره ماشین های اروپایی که کره ای مقایسه میشن!!!!!!!!!!!!!!! :| :|

  2. alireza

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (34 ديدگاه)

    درست می بینم؟
    سانتافه رو با بی ام و و لندروور مقایسه کردید؟
    هیوندای مال این حرفا نیست…

    1. Ahmad..F12

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (2542 ديدگاه)

      دوستان من منظورتونو نمیفهمم

      طبق چه سند و مدرک و طبق چه اساسی میگید سانتافه مال این حرفا نیست!!!!!!!!!!!!!!!!! :| :| :| :| :|

      1. جواد

        ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (79 ديدگاه)

        دوستمون احمد گل گفتی
        فک نکنم مسئولان لندروور و bmw اینقدری که دوستان تعصب میکشن! تعصب محصولاتشون رو بکشن!

        1. Ahmad..F12

          ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (2542 ديدگاه)

          والا به خدا من موندم چرا یک سری افراد اینطوری نظر میدن

          یا هدفی دارن!!!

          یا اطلاعات کافی ندارن!!!

        2. مایکل جکسون - تریلر

          ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (578 ديدگاه)

          احمد آقا به نکته خوبی اشاره کردی . با این حرفت : دوستان من منظورتونو نمیفهمم

          طبق چه سند و مدرک و طبق چه اساسی میگید سانتافه مال این حرفا نیست!!!!!!!!!!!!!!!!! خیلی حال کردم . من هم خیلی تعجب کردم طرف میگه هیوندای مال این حرفا نیست . البته این جور حرفا اصلا و ابدا جدید نیست و نمونه هایی از این نظرات رو من جاهای دیگه هم دیدم . مثلا نشریه ای که چند سال پیش خریده بودم اون مجله یه سانتافه تست کرده بود و چند نفر از خوانندگان اون نشریه گفته بودن هیوندای تست نداره که تستش کردید و … . بابت این مقاله دستت درد نکنه .

        3. Ahmad..F12

          ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (2542 ديدگاه)

          مایکل جان درسته دقیقاً زیاد داشتیم از این جور نظرات

          ولی خب دوس دارم دلیل منطقشونو بدونم چیه

    2. Lord Cezar

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (300 ديدگاه)

      هیوندای سانتافه با موتور 3.3 لیتری بنزینی واقعا خیلی سر حال و راه برو هست . سواریشم نرمه . با اینکه به پای بی ام و رنجروور نمیرسه ولی تو امکانات و غیره چیزی کم نداره و قیمتشم عالیه مخصوصا تو اینجا ( ارس ) که با متور 3.3 لیتر فول اپشن 36 هزار دلار قیمتشه.

      1. fluid

        ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (505 ديدگاه)

        لورد سزار!!!عزیزم معلوم که تاحالا سانتافه سوار نشدی کجاش نرمه؟؟نسبت به 206 گفتی نرمه؟؟نمیگم ماشین بدیه ولی کلانسبت به همکلاساش ماشین نرمی نیست

        1. Lord Cezar

          ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (300 ديدگاه)

          دوست عزیز من تو منطقه ازاد ارس مدل 3.3 لیتری رو هم روندم مدل 2.4 رو هم روندم به نظرم ماشین نرمی هست مخصوصا سرنشین جلو و راننده راحت هستن به جز برخی تکان ها برای سرنشین عقب . در کل به نظرم سواریش از راو4 بهتره و نرمتره . بحث رو جای دیگه ای نمیکشم کیفیت و هندلینگ و غیره کاری ندارم . خیلی بهتر از راو 4 هست که رقیب سانتافس .

        2. Ahmad..F12

          ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (2542 ديدگاه)

          خیلی خیلی سواری نرمی داره

          روی دست اندازها انگار سوار موج شدی

          چطور میگی در حد 206 عه؟؟؟؟؟

    3. alireza

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (34 ديدگاه)

      متاسفانه تا حالا افتخار سوار شدن لندروور رو نداشتم
      ولی ایکس3 و سانتافه رو چرا
      بنظرم اونایی که این مقایسه رو قبول دارن این مقایسه رو لمس نکردن.
      ایکس 3 که من سوار شدم 2لیتر بود
      و سانتافه2.4
      سانتافه حدود 2 هفته دستم بود و باش تا شمال رفتم–> سواریش افتضاح بود
      موتور کشش نداشت، طراحی داخلیش اصلا جالب توجه نبود، با اینکه 6هزار کار کرده بود ستون عقب سمت چپ موقع برگشت گاها صدا می داد.
      ولی ایکس تری با موتور 2 لیتری حداقل حداقل توربو داره که کلا میدون رو عوض می کنه. حرفی برای گفتن باقی نمی ذاره
      من با تجربه ای که دارم سانتافه رو ماشین حساب نمی کنم.
      حتی یکی ازم می پرسه راو4 خوبه یا سانتافه خندم می گیره
      چه برسه به این مقایسه…….!

      1. Ahmad..F12

        ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (2542 ديدگاه)

        دقیقاً من خودم نیو سانتافه و X3 رو تجربه کردم

        ولا به هیچ مورد از این چیزایی که فرمودید بر نخوردم!!!! :)

  3. محمد حسین

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (7 ديدگاه)

    شوخی جالبی بود :-)))))

    1. Ahmad..F12

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (2542 ديدگاه)

      مگه اومدی مهدکودک که باهات شوخی کنند!!؟؟؟

    2. امين

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (117 ديدگاه)

      و باز هم یک متعصب دیگر … :/

  4. farshid

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (38 ديدگاه)

    شما هم دیگه خیلی رویایی کار میکنید…هیواندای کپی کار که همه چیزش رو هم از امرکایی ها و اوروپایی ها داره میاید با لندروور و بی ام دبیلیو مقایسه می کنید.چطوره سمند رو هم با فورد ماستنگ مقایسه کنید.

    1. شاهین

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (4696 ديدگاه)

      داداش جوری میگی انگار خودمون کنار خیابون این 3 تارو تست کردیم!
      کار مجله ی انگلیسی هستش.کلا مقایسه هاشون عجیب غریبه! از اون عجیب تر بعضی مقایسه های دوستان تو همین پدال و در کامنت ها هستش!

    2. Ahmad..F12

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (2542 ديدگاه)

      دوست عزیز شما بر چه اساس میگید کپی کاره

      کجا نقص داشته و یا خیلی سطح پایین بوده که اینطور نظر میدید دربارش

      اصلاً ببینم سوار شدید نیو سانتافه رو؟؟؟

      1. حسين

        ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (1363 ديدگاه)

        احمد جان نشد دیگه… :) تو کپی برداشتناش که شکی نیست ولی سانتافه و جنسیسشو من قبول دارم، یه جورایی در کنار جنسیس کوپه ستونهای هیوندای حساب میشن

        نیو سانتافه رو هم من یه بار روندمش… به این نتیجه رسیدم که هیوندای خوبه :D :D ;)

        قربان شما، ارادت

        1. Ahmad..F12

          ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (2542 ديدگاه)

          حسین جان کپی برداری اگه منظورت فیسه سانتافه ست که باید بگم یکم جلوش شبیه فورد اج هستش

          ولی این که با بقیه خودرو ها شباهت ظاهری داشته باشن رو اصلاً نمیذارم رو حساب کپی برداری،

          در دنیای خودرو، بسیار بسیار خودروهای معتبری هستند که یه جاییشون شبیه خودروی دیگه ست، اصلاً کار با هیوندای نیست

          هر خودروسازی مدلایی رو داره که مشابهش رو در دیگر کمپانی ها میشه دید.

          غیر از مورد طراحی هم که اصلا نمیشه گفت چیزیو کپی کرده یا بد بوده یا خیلی سطح پایین بوده، چون واقعاً نیست

        2. حسين

          ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (1363 ديدگاه)

          درود مجدد
          بله احمد جان منظورم از نظر ظاهری بود. حرفت درسته ولی وقتی شباهت از یه حدی بیشتر بشه میشه بهش گفت کپی برداری اما بهتره از این به بعد به جای کپی برداری (که دیگه در شان هیوندای نیست) بگیم الگو برداری. فکر میکنم اینجوری مناسب تره. (البته در مورد سانتافه باید بگم که الگوبرداری چندانی انجام نشده)

          شاهیــــــــــن، قضیه مربوط به الهام و اینا میشه ;)

      2. علي

        ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (11 ديدگاه)

        هیوندای وقتی خوبه که رقبای اروپایی و آمریکایی نداشته باشه.

        ولی کلا بی.ام.و از نظر طراحی از همشون بالا تره.

        من توی سری x1 ، x رو می پسندم.

        زنده باد بی.ام .و

        1. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

          ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          سلیقه شخصی هر فرد محترمه
          اما هر طور نگاه میکنم درک نمیکنم چطور تو طراحی از همه سر تره؟
          من قیافه لندروورای جدیدو در بعضی موارد به رقباش از بنز هم ترجیح میدم!!!
          طراحی داخلی ب ام و هم واقعا ضعیفه (نگین نیست که کلاهمون میره تو هم!!!)
          به خدا من که سال به سال ب ام و نمیبینم از این فضای داخل خسته شدم شما رو نمیدونم :|

        2. سعید

          ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (1483 ديدگاه)

          اتفاقا بزرگترین مشکل بی ام و تو این تست نسبت به رقبا طراحیشه که ضعیفتر و قدیمیتر از اون دو تاست

    3. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (810 ديدگاه)

      اولاً سلام عرض میکنم خدمت شاهین و احمد،داداشای گلم و جاداره یه تشکر ویژه از مطلب زیبای احمد جان بکنم.
      یه سری هستن نه فقط تو این سایت بلکه در سطح کشور فقط برند رو میبینن و کاری ندارن تست برای motor trend بوده یا autoexpress بوده یا هرچی…
      این موضوع بهم ثابت شده خصوصاً در پست مقایسه ی آمریکایی ها و اروپایی ها.این عده تعصب جلوی چشماشون رو گرفته و اجازه دیدن واقعیات رو بهشون نمیده.
      احمد جان و شاهین جان بیخیالی طی کنید بذارید علما نظر کارشناسیشون رو بدن.
      ما که میدونیم کجا ها منطق و منابع معتبر پاسخگوی این تعصبات بی مورد میشن.

      1. Ahmad..F12

        ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (2542 ديدگاه)

        به به داداش خودم باربد عزیزم ♥♥

        والا چی بگم، من که تا جایی که شد سعی کردم بفهمم منظورشون از این حرفا چیه

        ولی نشد…

        بیخیال :)

        چطوری خوبی؟؟

        1. شاهین

          ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (4696 ديدگاه)

          به به سلام باربد جان،داداش گلم خوبی؟
          آقا ما موهامون سفید شد بس که گفتیم اینقدر کره ای هارو به دیده ی حقارت ننگرید! درسته شاید به پای بعضی های دیگه نرسن(تو بعضی موارد رسیدن که هیچ،جلو هم زدن! نمونش الانترا که دو سه سال پیش تو این کلاس سخت و رقابتی تو امریکا اول شد!) ولی دارن خوب کار میکنن.حالا بماند که دست خیلیا من جمله خودم به همین کره ای ها هم نمیرسه!
          من فقط تو یه چیز موندم! دوستانی که قانع نشدن کره ای ها ماشین های خوبی تولید میکنن،رشد خودروسازی چین رو ایا قبول خواهند کرد؟!!! :)
          اونجا فکر کنم دیگه کار از سفید شدن مو بگذره!
          ارادت :)

        2. Ahmad..F12

          ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (2542 ديدگاه)

          آخ گفتی شاهین….

          واقعانا……..

          اونجا که قاعدتاً فقط میگن چینی بی کیفیت کپی کار والسلام

        3. P.G

          ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (489 ديدگاه)

          شاهین جان ارادت و تشکر از شما و احمد عزیز بابت زحمتى که براى این مطلب کشیدید،
          البته بستگى داره پیشرفت یا خوب بودن رو در چى تعریف کنیم،اگر از نظر طراحى هاى جدید و ژیگول بودن و به روز بودن بخایم بحث کنیم درسته،کره اى ها خیلى خوب عمل کردن و واقعاً پیشرفت چشمگیرى داشتن،طراحى هاشون هم از مرد و زن و دختر و پسر طرفدار داره و به خصوص مردم ما خیلى خوششون میاد،البته چون شاید انتخاب هاى زیادى ندارن یا اکثرشون ماشین شناس و ماشین باز نیستن!همین که میبینن آیینه ى سوناتا برقى جمع میشه دلشون قنج میره و میگن واى،چقدر با کلاسه!
          اما اگه بخوایم از نظر کیفیت و دوام صحبت کنیم من هنوز هم نسبت به ماشیناى کره اى دید خوبى ندارم،حداقل باید چند سال بگذره تا کیفیتشون بهم ثابت بشه،چون ماشیناى کره اى معمولاً خیلى زود از پا میوفتن و اتاق و شاسى شون به سر و صدا میوفته و کیفیت سواریشون افت میکنه،یه زمانى کیا اومد با کلى تبلیغ موهاوى رو به عنوان رقیب لندکروزر معرفى کرد اما آیا واقعاً در حد چرخ هاى لندکروزر هم بود؟!لندکروزر یا پاجروى دهه ى نود پلیس راه که معلوم نیست چند صد هزارتا راه رفتن تا حالا،هنوز عین ساعت دارن کار میکنن و آخ هم نگفتن،اما موهاوى پنج سال پیشو نگاه میکنى از اونا بیشتر افتاده و ترکیده!
          تو اکثر کشورهاى دیگه من جمله خیلى از کشورهاى دور و بر خودمون هم ماشیناى کره اى بعد از ژاپن،آلمان،آمریکا انتخاب چهارم و پنجم به حساب میان،چون شاید اونجا مردم تو انتخاب ماشین خیلى باتجربه تر و عقلانى تر انتخاب هاشون رو انجام میدن تا اینکه مثل بازار ما روى تب انتخاب ها صورت بگیره و مردم زیاد اطلاعات چندانى از ماشین نداشته باشن و رو مد ماشین بچرخه!من خودم آدم میشناسم که از بساز بفروشى یهو سرمایه دارشده،بعد طرف اومده سانتافه ى ۲۰۱۴ خودش رو فروخته،رفته عین همون ماشین خودش مدل ۲۰۱۵ رو خریده!ازش پرسیدم چرا این کارو کردى،میگه آخه سانتافه نیو خیلى خوشگله،بهش میگم آخه بد بخت تو یعنى واقعاً نمیخاى جز سانتافه یه ماشین دیگه رو تجربه کنى؟!تویوتا،هوندا،سوبارو،آلفارومئویى چیزى سوار بشو تا حداقل تجربه ى دوتا ماشین متفاوت تر هم داشته باشى!منظورم اینه که خیلى از خریدار هاى خودروهاى گران قیمت تو کشور ما همچین افرادى هستن نه افراد ماشین دیده!

        4. Ahmad..F12

          ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (2542 ديدگاه)

          ممنون از شما P.G جان

          والا چه عرض کنم

          هر کس یه نظری داره

          بله با اکثر مواردی که اشاره کردی موافقم

  5. حسين

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1363 ديدگاه)

    درود.
    جالب بود. فقط خیلی خلاصه بود اصلا نفهمیدیم بر چه اساسی رده بندی کردن!! ولی از اول هم من همین حدسو میزدم.
    نکته جالب توجه برای من اختلاف مسافت ترمز ب ام و بود.

    دست داش احمد هم درد نکنه ;)
    دست سردبیر هم درد نکنه، صفحه اول بهتر شده… اما هیچی صفحه بندی نمیشه :)

    1. Ahmad..F12

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (2542 ديدگاه)

      دورد حسین جون، قربونت برم

      باید عرض کنم، همون طور که در متن هم اشاره شد، این سه خودرو از نظر فضای داخلی،

      میزان آلایندگی و ظرفیت بکسل مقایسه شده اند

  6. احمد باقری

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    چه مقایسه عجیبی

  7. یه پسر

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1134 ديدگاه)

    مقایسه با مزه ای بود چون نتیجه ی از قبل مشخص بود
    اما قیمت پایه ای ماشین ها خیلی جالبه و کاملا بهم نزدیکه
    قول می دم اگه وارد ایران می شدن هر کدوم با هم یکی 200 میلیون اختلاف قیمت داشت

  8. شاهین

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (4696 ديدگاه)

    احمد دستت درد نکنه داداش.
    والا چی بگم،ولی مات برتری های فنی BMW نسبت به دوتای دیگه شدم! یه سرو گردن که چه عرض کنم،یه بدن بالاتر از دوتای دیگه وایساده تو بحث فنی!

    1. Ahmad..F12

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (2542 ديدگاه)

      فدات شاهین گلم

      بــــله بلــــــــه ;)

    2. احمدرضا

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (1022 ديدگاه)

      ماشاالله شاهین همیشه حرف حق رو میزنه فدایی داری

      1. شاهین

        ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (4696 ديدگاه)

        فدات احمدرضا جان.
        شرمنده میکنی داداش.

  9. mohsen

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (27 ديدگاه)

    خدایش bmw رو چطور نمیگین اوله

  10. محمدرضا ♥BMW♥

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (290 ديدگاه)

    سانتافه داره با بزرگان رقابت میکنه…جالبه !

  11. امیرحسین

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (337 ديدگاه)

    نکته جالب افت شدید قیمت هیوندای بعد از سه سال هست که سند روشنی برای چرایی تغییرات سریع تو کره ای هاست
    نکته بعدی سادگی و زیبایی ماشین های انگلیسی هست.لندروور متخصص آفرود هست

  12. amir

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (255 ديدگاه)

    سانتافه با بی ام و قیمتش یکی هست پس چرا تو ایران اختلا قیمت زیاد دارند

    1. Zonda R

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      @.F
      اول جا داره از احمد عزیز تشکر کنم بابت مطلب خوبش
      واقعا کی فکرشو میکرد یه روز کره ای ها به این سطح برسن که تو بازار انگلیس با دو تا غول تکنولوژی مقایسه بشن احسنت بهشون
      اما انتخاب من دیسکاوری هست به علت علاقم به لندرور رنجرور و قابلیت افرود مثال زدنیش،طراحیه بسیار جذابی هم داره
      در داخل کابین جالب ترین نکته جاگذاری دکمه های شیشه بالابرها در جای عجیب به علت ارگونومی بهتر دست در دیسکاوری هست
      اما کابین سانتافه هم واقعا خوب و زیباست
      و ب ام و هم که همون کابین اشنای خودش رو همراه اورده
      اما اینم در نظر بگیریم که x3 فیس لیفت زیباتر شده که در این ازمایش نیست و مسلما دینامیک سواری x3 از همه بهتره
      اما میتونه عدم قدرت افرود رو بزرگترین نقطه ضعف x3 نسبت به دیسکاوری دونست

      1. Ahmad..F12

        ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (2542 ديدگاه)

        مخلصم فرزاد جان لطف داری

        دقیقاً درست فرمودی

        هرکدوم ذاتاً ویژگیهایی رو دارن که توی دیگری نمیشه دید

      2. حسين

        ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (1363 ديدگاه)

        درود برشما
        همشو باهات موافقم غیر از اون قسمتی که گفتی عدم قدرت آفرود در X3. قدرت آفرودش نسبت به دیسکاوری کمتره اما دوتا از فتخارات X3 اینا هستن:

        1) دو بار برنده شدن به عنوان بهترین اتومبیل دو دیفرانسیل جهان و بهترین خودروی بیابانی جهان توسط نشریات Auto Bild و OffRoad

        2) کسب بالاترین امتیاز در راهنمای رضایت مشتریان توسط جی دی پاور

        منبع: مجله ماشین

        1. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

          ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          درود
          حسین جان نمیگم افرود ب ام و بده ولی واقعا نسبت به جیپ و بنز و لندروور و … یه سر و گردنی پایین تره!!!!!!!!!
          البته هنوزم در سطح یک دنیاست ولی به نظرم SUV های ب ام و بیشتر برای مقاصد شهری ساخته شدن تا روستایی(!) (همون افرود :-D )

        2. Zonda R

          ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (1872 ديدگاه)

          @.F
          حسین عزیز
          در شماره ی نوروزی مجله ماشین تست چند خودرو در دیزین هست
          که x3 رو به این صورت نوشته:
          با ویتارای خودم سربالایی رو اروم طی میکردم
          که ناگهان x3 رو دیدم که لیز میخورد و واکنشش واقعا ناامید کننده بودو…
          به هر حال چیزی از شایستگی x3 کم نمیکنه و فراموش نکنیم که دیسکاوری مدل جدید هست ولی x3 چند سالی از عمرش میگذره

        3. حسين

          ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (1363 ديدگاه)

          درود بر شما. منم که گفتم نسبت به لندرور ضعیف تره و لیز خوردنش هم به خاطر نبودن سیستم قفل دیفرانسیله.

          اما رضای عزیز، طراحی داخلی ب ام و ضعیف نیست :)

          ارادت

        4. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

          ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          درود حسین جان
          ما که باهم تعارف ندارین
          واقعا طراحی داخلی ب ام و تو کتم نمیره
          امیدوارم درست بشه به هر حال

  13. milad

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (209 ديدگاه)

    حالا درسته به پای لندرور و ب ام و نمیرسه ولی ماشین خوب وپرفروشیه…

  14. محمد

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (42 ديدگاه)

    تو بحث فنی که شکی در برتری لندروور نیست ولی تو طراحی بیرونی خداییش سانتافه از لندروور خوشگلتره

    1. Kamran.Qamgosar

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (31 ديدگاه)

      همیشه در بحث اینکه کدوم زیباتره؟سلیقه حرف اول و آخر رو میزنه.نظر شما محترم اما سادگی و اصالت در طراحی لندرور اونو زود دمده نمیکنه.اما در یک نگاه قطعا سانتافه زیباتره.

  15. Kamran.Qamgosar

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (31 ديدگاه)

    با سلام.ارزش سانتافه بر اساس چه معیاری قیمت گذاری شده؟یعنی کیفیت ماشین هم به فراخور قیمتش بالانس شده؟؟در قیاس با رقبا با توجه به مبحث فنی بازنده س.نظر شما دوستان چیه در این خصوص؟؟

    1. احسان(احسان سابق)

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (2876 ديدگاه)

      متاسفانه توفیق نشده هیچکدوم رو داشته باشم تا در این خصوص نظر بدم.اما به محض اینکه هر سه رو امتحان کردم خدمتتون عرض می کنم

    2. Ahmad..F12

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (2542 ديدگاه)

      دوست گرامی قیمت گذاری که دست من و شما نیست

      قیمت اصلی رو که کمپانی تعیین میکنه، و ارزش باقیمانده پس از سه سال هم توسط

      گذر زمان و فروشش در بازار خودرو تعیین میشه ینی خودرویی که این مدت زمان رو

      گذرونده باشه و بعد از سه سال افت قیمت رو نسبت به قیمت اولیه اندازه گیری میکنند

  16. جواد

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (79 ديدگاه)

    طراحی خارجی bmw خیلی زاقارت و خنده داره!!

    1. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      زاقارت !!!!!! :-D
      راستش از شما چه پنهون من بزرگترین مشکلی که با SUV های ب ام و داشتم و دارم همین تیپیه که از نظرم به یه SUV نمیخوره و برای سدان ساخته شده نه برای SUV (همون عبارت زاقارت شما!!!!!)
      ولی خب خیلی ها ظاهرا با حرف ما تو این دنیا موافق نیستند!!!!!
      پس بهتره سکوت کنیم و صداشو در نیاریم و پیش خودمون باشه :-D ;-)

      1. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

        ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        بحث قیافه شد
        کاری به اصالت و اینا ندارم
        اما واقعا این قیافه لندروور خیلی به دلم نشسته لامصب
        دله دیگه چکارش کنم
        سانتافه هم انصافا ماشین خوبیه دوستان اینقدر کم لطفی نکنین!!!!

      2. حسين

        ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (1363 ديدگاه)

        حالا من هی میخوام الکی کامنت نذارم، هی شما نمیذارین!!

        الان کاملا سکوت کردین و بین خودتون موند، نه؟؟ :) ;) :)

        1. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

          ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          نه دیگه گفتم بیشتر از این صداش در نیاد :D

    2. Mclaren

      ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (1152 ديدگاه)

      منظورت زاخار بود دیگه؟ :D
      ولی خداییش دلت میاد در مورد بی ام دابلیو اینطور نظر بدی؟؟؟حتی اگر از بی ام دابلیو هم بدتون بیاد نمیتونین منکر قدرتش بشین فقط اسمش کافیه تا رقبا یه لرزش درست حسابی بده(منظورم رقص نیستا :D) منظورم از ترس شکسته حالا تو هر کلاسی.
      آقا رضا شما دلت میاد؟ اتفاقا داخل بی ام دابلیو نسبت به اون دو تا زیباتره هرچند من داخل بنز رو به تمام خودرو ها ترجیح میدم هیچ خودرویی طراحی داخلی بنز رو نداره واقعا عاشقشم ولی اینجا بی ام دابلیو هم بد نیستاااا :D

  17. (((RETOLEX(((REZA

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1406 ديدگاه)

    دم هیوندای گرم . به چه جایی رسیده
    چند سال پیش عاشق هیوندای بودم خیلی این سانتافه رو دوست داشتم
    نمیدونم چرا مثل قبلا دوسش ندارم . باور نکردنی دوسش داشتم ( شدید)

  18. صادق

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (2123 ديدگاه)

    درود

    2 تا مورد توی مشخصات خیلی باهاشون حال کردم
    یکی مسافت ترمز BMW (که حسینم اشاره کرد)
    دوم مصرفش هست، که خیلی فوق العاده اس واقعا

    احمد، داداش، دستت درد نکنه.

    1. Ahmad..F12

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (2542 ديدگاه)

      صادق فدات

  19. Mclaren

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1152 ديدگاه)

    دوستان انچنان هیوندای رو تحقیر کردن هر ندونه انگار ما داریم خودروهای تاپ دنیا میسازیم یا تست میکنیم غیر از اینه جهان سومی هستیم؟ و چقدر کارشناس زیاد شده احمد عزیز زحمت کشیده مطلب رو گذاشتن تشکر میکنم ازش بابت مطلب و اینکه ببینین همه دنیا حتی به محصولات نو پا و حتی چینی ها احترام میذارن اما ما در یه لحظه شرکت رو با محصولات داخل یکی میدونیم….

    1. Ahmad..F12

      ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (2542 ديدگاه)

      مکلارن جان ممنونم ازت شرمنده میکنی

      ارادتمندم

  20. ALL CARS

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (467 ديدگاه)

    اونقدر دوستان از احمد آقا نیشابوری تشکر کردن که مثل همیشه نمیتونم بگم
    (سپاس ازاحمد نیشابوری)

    درعوض تشکر میکنم ازشون بخاطر اینکه جواب های مناسب ومنطقی ای به نظرات دوستان دادن
    هرچند خیلی از دوستان دقت نکردن که مقایسه از نظر فضای داخلی،میزان آلایندگی و ظرفیت بکسل بوده که احمد آقا نیشابوری یکبار دیگه تو پاسخ به نظر دوستان این موضوعو گوشزد کردن
    خیلی خوبه که کره ای ها تاحدی پیشرفت داشتن که در بعضی موارد خودروهاشونو با خودروهایی که سالیان طولانی تری تولید میشن وجزء برترین خودروسازان هستن مقایسه میکنن

    1. Ahmad..F12

      ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (2542 ديدگاه)

      علی جان ممنونم از شما که مطلب رو خوندی و خوشحالم که مورد توجهت قرار گرفت

      ارادت

  21. معین

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (8 ديدگاه)

    هیوندای در حد ماشینای اروپایی نیس
    دلیل: هیچ ماشین کره ای نمیتونه 10 سال رو فرم باشه
    ولی اروپایی ها هرکدوم میتونن بالای 30 سال کار کنن

    1. Ahmad..F12

      ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (2542 ديدگاه)

      معین جان دوست عزیز نمیخواستم بگم ولی مجبورم انگار بگم

      من پریروز رفتم یه سری 3 مدل 2007 بخرم بچه ها هم در جریانن (شاهین و میلاد و ضا و…)

      کابینش رو که دیدم باورم نمیشد این ماشین BMW است!!!!

      یا بهتره بگم باورم نمیشد این خودروی اروپاییه، تمام رنگ داشبوردش ریخته بود

      جای دستگیره های درب ها همه برگشته بودرنگاش

      دریچه های کولر همگی ریخته بود لعاب روش

      سرسیلندر موتورش کلاً روغن ریزی داشت

      اینارو فقط گفتم که نگی اروپایی اروییه و کره ای داغون!!!!

      هر کس از استفاده ای که از ماشین میکنه متفاوته و اینکه اینقدر هم هیوندای رو بد ندونین و اروپایی هارو خدا

      چشم بسته و از روی شنیده ها نظر ندید لطفاً :|

  22. سامان از تبریز

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (3216 ديدگاه)

    سلام به همه
    ما پارسال واسه یکی از بهترین دوستام از منطقه ازاد ارس سانتافه 2014 به قیمت 36 هزار دلار خریدیم
    اینم بگم که مدل 3.3 لیتری هفت نفره فول اپشن بود 12 تا ایر بگ داشت من خودم روندم نسبت به سانتافه قبلی خیلی خیلی پیشرفت داش ولی دیگه نه اون حد که با لندروور و بیمر مقایسه بشه

    1. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

      ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      سامان جان عکست واقعا عالی بود
      دستت اومد بازم بزار!

      1. سامان از تبریز

        ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (3216 ديدگاه)

        به روی چشم

  23. شایان

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    اوه اوه اوه ببین ما چند ساعت نبودیما انقلاب شد!!! چقدر نظر فقط کفه اون مقایسه صندلی هاشم که برای اون بی ام و و دوم کرد روور و اول دیگه قدرت فنی و برتریه فنی بی ام و با اختلافه بدنی نه سر و گردن از جفتشون بالاتره

  24. reza

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (33 ديدگاه)

    دوستان نمیخوان قبول کنن که کره ای ها پیشرفت قابل ملاحظه ای داشتن . اگه به جدول نگاه میکردن میدیدن که قیمت پایه سانتافه و بی ام و تقریبا یکیه ولی سانتافه امکانات بیشتر و گارانتی بیشتری رو ارائه میده که اونم برای جذب مشتریست.به نظرم این قضاوت ها فقط به خاطر بازار محدود ایران از نظر تنوع و قیمت هست .افت قیمت ماشینها تنها پس از سه سال نشونه اینه که مردم بلاد خارجه ماشینهاشون رو خیلی زود عوض میکنن و در این مدت گارانتی بدون محدودیت تولید کننده ها خیالشونو بابت این قضیه راحت میکنه.

    1. Mamas

      ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (113 ديدگاه)

      داداش فک کردی ما نمی خوایم ماشین زود عوض کنیم !!! هی کار میکنیم هی جمع میکنیم بعد یه سال 5 تومن بزاریم رو پولمون ماشینی که می خوایم بگیریم بعد شب می خوابیم صبح بلند می شیم میبینیم 15 تومن گرون شده :/

    2. Ahmad..F12

      ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (2542 ديدگاه)

      آقا رضا واقعاً حرفت صحیح و منطقی بود

      در عرض 5 سال گارانتی سانتافه اگه بخواد مشکلی پیش بیاد براش پیش میاد

      که اونم توی گارانتیه و مشکلی نیست….

  25. Mamas

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (113 ديدگاه)

    من از فیس این لندرور خوشم اومد ، اما وقتی پای BMW وسط باشه اصن یه جور دیگس :) هرچند اعداد نشون میده BMW سرتره دمش گرم

    پ.ن : سانتافه چه سنگینه :)

  26. mds

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (219 ديدگاه)

    فقط کره آلمان بره با … بازی کنه
    درضمن من از متحسد متنفرم

    1. شایان

      ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      متحسد یعنی چی نکنه میخوای بگی آلمانی ها دارن به کره ها حسودی میکنن اگه منظورت این باشه یکی منو نجات بده از کرکره خنده

  27. محمدرضا

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (804 ديدگاه)

    من مطلبو که دیدم سریع صفحه رو باز کردم نظراتو بخونم یکم شاد شدم میدونستنم کل کل باحالی در را هه
    از احمد جان وپدال تقاضا دارم ا ز این مطالب زیاد بزارن کلی به نظرات بخدیم
    فک کنم تو نظر دادن هم یه رکورد محسوب بشه تاالان کم تر از 20 ساعت حدو 80 نظر
    خیلی باحالین مقایسه رو یه سایت انجام داده که کل دنیا اعتبارشو قبول دارن حالا شما رد یا تایید کن نه ارزش ماشینا نه ا رزش سایت کموزیاد میشه کلن خوشحال شدیم من برم مقایسه رو بخونم

    1. Ahmad..F12

      ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (2542 ديدگاه)

      محمد رضا جان دیگه تا افکار عوض نشه همین مشکلات هست :)

  28. محمد رضا اسماعیلی

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (33 ديدگاه)

    به هر حال این مطالب به نظرم واسه دوستان داخل کشور فقط جنبه مطالعه داره چون اولا توایران همه برند ها نمی توانند حضور داشته باشند دوما قیمت ها و مدل عرضه شده به انتخاب وارد کننده صورت میگیره.مثلا ماشین های این تست همه موتور دیزل دارن که تو ایران کاربرد نداره

  29. saman

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (21 ديدگاه)

    روزی میرسه که هیچ شرکتیو نمیشه با هیوندای مقایسه کرد…الان میخندین ولی بهش پی میبرین

    1. (((RETOLEX(((REZA

      ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (1406 ديدگاه)

      داداش بقیه هم پیشرفت میکنن همینطور نمیمونن ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا