هیوندای

معرفی نسخهٔ اسپرت هیوندای الانترا N Line با پیشرانهٔ 200 اسبی

هیوندای نسخهٔ اسپرت الانترا N Line را با ظاهر جذاب‌تر و پرفورمنس بهتر معرفی کرده است. در سینهٔ این سدان اسپرت کره‌ای پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری توربوشارژ GDI آشنای هیوندای قرار گرفته که در دیگر مدل‌های N Line این شرکت هم مورداستفاده قرار می‌گیرد و ۲۰۱ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور دارد. برای انتقال نیروی این موتور هم گیربکس‌های شش سرعتهٔ دستی یا هفت سرعتهٔ دوکلاچه در نظر گرفته شده که نیرو را صرفاً به چرخ‌های جلو تحویل می‌دهند.

به گفتهٔ هیوندای، در سیستم تعلیق الانترا به‌منظور افزایش سفتی و بهبود چسبندگی چندین بهبود مکانیکی صورت گرفته اما هنوز اعلام نشده که این تغییرات چه هستند. همچنین میدانیم که در این سدان اسپرت دیسک‌های ترمز جلو نیز بزرگ‌تر شده‌اند اما اندازهٔ این دیسک‌ها هم اعلام نشده است.

الانترا N Line ظاهر کاملاً چشمگیری دارد که جلوپنجرهٔ آبشاری با نشان N Line، رکاب‌های اسپرت، رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی متمایز با پره‌های مشکی نقره‌ای، اسپویلر یکپارچهٔ عقب، سر اگزوزهای کرومی و دیفیوزر N Line از ویژگی‌های آن هستند. علاوه بر این، آینه‌های جانبی و زیر رکابی‌ها به رنگ مشکی براق درآمده و تریم جدیدی هم در اطراف ورودی‌های هوای جلو کار شده که نه‌تنها کاربرد زیبایی دارد بلکه به آئرودینامیک خودرو و خنک‌کنندگی موتور هم کمک می‌کند.

الانترا N Line به‌صورت استاندارد با طیف گسترده‌ای از سیستم‌های ایمنی ارائه می‌شود که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به دستیار جلوگیری از برخورد جلو، دستیار حفظ حرکت میان خطوط، دستیار دنبال کنندهٔ خطوط، دستیار نوربالا، هشدار توجه راننده، دستیار جلوگیری از برخورد در نقاط کور و دستیار جلوگیری از برخورد عقب اشاره کرد.

هیوندای همچنین مجموعه‌ای از قطعات پرفورمنس N را هم معرفی کرده تا مالکین مدل‌های N Line بتوانند خودروهای خود را سفارشی‌سازی کنند. فعلاً جزئیات بیشتری در مورد این قطعات اعلام نشده است. همچنین هیوندای هنوز تاریخ عرضهٔ الانترا N Line در ایالات‌متحده را هم اعلام نکرده ولی میدانیم این خودرو از سه‌ماههٔ پایانی امسال با نام i30 سدان N Line در استرالیا عرضه خواهد شد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. AMG///

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (579 ديدگاه)

    آبروی اسم النترا رو برد
    این دیگه چه آشغالیه
    قیافش افتضاح
    خدایی از هیوندای انتظار نداشتم
    (( آخه ماشینای بین سال های ۲۰۰۸ تا۲۰۱۷ واقعا زیبا بود))

    موافقم 33
    مخالفم 30
  2. بی ریا

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    طراحیش متوسط روبه بالاست

    موافقم 12
    مخالفم 40
    1. حسین

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1157 ديدگاه)

      متوسط به بالا نیست. از عالی هم بالاتره به نظر من. سال ها فکر و اندیشه پشت این طراحی هدفمند وجود داره. مهندسین و طراح های لامبورگینی باید از خطوط تیز و شکسته این ماشین الهام گیری کنن

      موافقم 26
      مخالفم 15
    2. NAVID۰۰۹۸

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (10479 ديدگاه)

      فکر میکردم زشت‌ترین‌های هیوندای ، سوناتا و سانتافه جدید باشند ، اما مثل اینکه الانترا گوی سبقت زشت‌ترین را ربوده از هَمَشون .

      ارتباط بر قرار کردن با محصولات جدید هیوندای کار مشکلیه واقعاً .

      موافقم 47
      مخالفم 21
      1. blackburn

        ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (182 ديدگاه)

        کره از ژاپن بالاتره جیگر از هر نظر فقط خودرو مهم نیست تو کره تکنولوژی و پزشکی اولویت بالاتری داره ببر آسیا فراموش نکن

        موافقم 8
        مخالفم 14
    3. ممد ژانگولر

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (4150 ديدگاه)

      دمش گرم ۲۰۰ اسب
      یعنی تویوتا کرولارو یجا لقمه میکنه یک نوشابه هم روش ?

      موافقم 11
      مخالفم 25
      1. AMG///

        ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (579 ديدگاه)

        چطور حاضری کرولا به اون زیبایی رو به این که قیافش شبیه سوسکه ترجیع بدی؟؟؟؟؟
        مث اینکه در مصرف آب معدنی زیاده روی کردی

        موافقم 22
        مخالفم 9
  3. کیان

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1491 ديدگاه)

    رئیس هیوندای گفته یه چیزی بسازید ک متمایز باشه، گروهی طراحی هم قیمه ها رو ریخته رو ماستها !!! آخه این جلوپنجره هست ؟
    شبیه ماشینهایی شده ک جلوشون و میبرن صافکاری سپر و … باز میکنن!!!
    بالاخره جی تی مدل قبلیش ک اینقدر متعادل و معقول بود از بازار آمریکا خداحافطی کرد این مدل و خودشون و گفتن استرالیا که بعدا خواستن دوباره توقف فروش بزنن خیلی سر و صدا نکنه

    موافقم 25
    مخالفم 18
  4. مهدی

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1327 ديدگاه)

    ماشین واقعا جذابی شده حداقل تو عکس کابین با کیفیتی هم به نظر میرسه

    موافقم 11
    مخالفم 18
  5. (Saeed(peugeot

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (396 ديدگاه)

    یه مقدار خوبه …. ولی زیادی خطوط تیز توش استفاده کرده ….

    موتورش هم خیلی شلووووغه

    موافقم 11
    مخالفم 7
  6. ارشیاsvj

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1750 ديدگاه)

    طراحیش میتونست خیلی بهتر باشه.

    موافقم 16
    مخالفم 4
  7. ایمان

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (171 ديدگاه)

    تو این کلاس اینقدر گزینه های خوب هست که آدم باید مغز خر خورده باشه که اینو بخره

    موافقم 15
    مخالفم 8
  8. nikzad

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (282 ديدگاه)

    هرچقدر که طراحی داخلی خوبی داره عقب ماشینو مثل همه مدل ها خراب کرده.

    موافقم 7
    مخالفم 6
  9. بهنام

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (492 ديدگاه)

    ??

    موافقم 8
    مخالفم 1
  10. meysam

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3633 ديدگاه)

    خودشون خندشون نمیگیره از این جلوپنجره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  11. فرهاد

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (138 ديدگاه)

    من فکر میکردم فقط سانگ یانگ بلده ماشن زشت درست کنه ظاهرا هیوندای هم داره رقابت کنه.

    موافقم 1
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا