جنسیس G90 با ترکیب اشرافیت و تکنولوژی به سرعت در حال تغییر نگاهها نسبت به خودروهای کرهای است؛ اما هیوندای با معرفی نسخه ویژه G90 قدمی بالاتر برداشته و برخی از تکنولوژیهای جدید را به نمایشگاه خودروی سئول آورده است.
گفته شده در طراحی این خودرو از کتوشلوار راهراه جنتلمنها الهام گرفته شده و البته G90 نسخه ویژه با بدنهی دو رنگ خود جلوهی دیگری دارد. جنسیس سه نسخه از خودرو را ارائه کرده است: قهوهای متالیک با خاکستری مات، خاکستری مات با نقرهای و آبی متالیک با سفید.
در هر نسخه یک رنگ دورتادور خودرو را احاطه کرده است؛ و کابین نیز با تریم چرم Nubuck، دوختهای ظریف، کفپوشهای ارتقا یافته و… مزین شده است. مجموع تلاشها منجر به تولید خودرویی شده است که بیش از پیش شبیه یک بنتلی بوده و کمتر و کمتر به یک هیوندای شباهت دارد و ما فکر میکنیم این همان چیزی است که کره ای ها به دنبالش هستند.
هنوز خبری دربارهی عرضهی این خودرو در آمریکا منتشر نشده اما ظاهراً نسخه ویژه G90 اخیراً در مراسم اسکار و برای حمل افراد خاص در لسآنجلس مورد استفاده قرار گرفته است.
علاوه بر ارائهی نسخهی ویژه از G90، جنسیس به دنبال فرصتی برای اعلام برنامههای خود به منظور ارائهی دو نسخهی الکتریکی شده از G90 است. نسخهی پلاگین هیبریدی این خودرو در سال ۲۰۱۹ و مدل کاملاً الکتریکی در سال ۲۰۲۱ از راه خواهند رسید.
آرمااااان
۱۵ فروردین ۱۳۹۶اگه رنگش یه دست بود بهتر بود بنظرم :/
sunmartin
۱۵ فروردین ۱۳۹۶ورود هیوندای به جایگاه خودروهای لوکس و کیا به عرصه خودروهای اسپرت گام بلندی برای این دوشرکت روبه جلو کره جنوبی است
سامان اذری
۱۵ فروردین ۱۳۹۶خوبه ولی به شرط این که قیمتش از لکسوس LS بنز اس کلاس بیمر سری 7 و ائودی A8 کمتر باشه
وگرنه فکر نکنم کسی این 4 گذینه عالی رو به یه برند کره ای ترجیح بده
Steve McQueen
۱۵ فروردین ۱۳۹۶فقط یک نفر است که باعث پیشرفت خودروسازی کره شده.اون ی نفر هم کسی نیست به جز آقای، شرایر.درست از سال 2006 که از vwجداشد و ریاست هیوندای-کیا را گرفت تفاوت ها را با طراحی ها زیباش ایجاد کرد.وگرنه در همون کشور کمپانی سانگ یانگ هم هست که ماشینی طراحی می کند به اسم اکتیون.که فکر کنم بعد از پونتیاک ازتک زشتترین ماشین هست.
واقعا شاید اگر شرایر نبود اون ها هم مثل ما هنوز پراید تولید می کردن
mohammadreza
۱۶ فروردین ۱۳۹۶نه دوست عزیز امریکا میخواد که کره در همه زمینه ها قوی باشه و اینکه فک کنی همه اینا کار یه نفر خیلی کوته بینیه .
در اثبات حرفم هم شما دقت کن کل اروپا با این همه کبکبه و دبدبه نمیتونه یدونه گوشی هوشمند یا حتی یه تلویزیون بسازه این در حالیه که کره که 20 سال پیش هیچی نداشت الان به همراه متحد دیگه امریکا یعنی ژاپن و خود امریکا عرصه تکنولوژی رو قرق کرده
شما اگه امریکا و دومتحدش رو از دنیا حذف کنی میبینی که هیچی نمی مونه
mohammadreza
۱۶ فروردین ۱۳۹۶البته قضیه ژاپن یکم فرق داره
Madjid
۱۵ فروردین ۱۳۹۶.
اگر قیمتش مساوی با رقباش هم باشه بازم کسایی هستن که این استایل و قیافه رو ترجیح بدن.
احتمال میدم این نسخه ی ویژه قیمتش بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار دلار باشه.
G90 الان قیمتش ۶۹/۰۰۰ داره که کمتر از آئودی آ۸، لکسس ال اس ، ب ام و سری ۷ و مرسدس بنز کلاس اس هست .
این نسخه ی ویژه حداقل از نظر ظاهری کاملا در سطح متفاوتی نسبت به این ۴ ماشین قرار داره.
خوب نیست بگم ولی باید اعتراف کنم استایلش منو کاملا یاد سبک طراحی بنتلی و رولزرویس انداخت.
فکر کنم جنسیس داره مسیر کاملاً درستی رو طی می کنه.
حسین
۱۵ فروردین ۱۳۹۶بنظر من چراغ جلوش اسپرت هست و با بدنه اش نمیخونه!
اشکان
۱۵ فروردین ۱۳۹۶کپی مضحک کره ای ها از دنا+ ایران…واقعا خستگی به تن طراح های ما فوق حرفه ای ما موند!
رامتین
۱۵ فروردین ۱۳۹۶والا هیچ احساس لوکس به آدم دست نمیده. کلا برند کره ای جذاب نیست تو بازار ایران که بخوای بالای 300تومن هزینه کنی.
#ali.m#
۱۵ فروردین ۱۳۹۶خوب داره کار میکنه باز باید بهش فرصت داده شه ولی راه خیلی سختی داره .
البته حرف خیییلی زیادی هم واسه گفتن نداره اگه بخوایم مقایسش کنیم با شروع کار لکسس ک اونم برند جوونی حساب میشه و شروع طوفانی داشت جنسیس باید خیییلی کار کنه و خلاقیت به خرج بده تا بتونه همچین پیشرفتی کنه .
تو بازاری که کادیلاک و لکسس و بنز و ائودی و لینکلن باشن کار براش سخته مگر اینکه با زور قیمت و تعرفه و مالیات بتونه بفروشه که همینطورم هست.
☺
Reza
۳۰ فروردین ۱۳۹۶توانایی ساختن ماشین با کیفیت بالا و قیمت پایین کاری نیست که هر شرکتی بتونه.اگع باقی هم میتونستن این کارو میکردن
علي
۱۵ فروردین ۱۳۹۶من به شخصه با این که پیشرفت کره ای هارو قابل ستودن میدونم ولی اگر قرار باشه کسی بخواد (((هدیه))) ی ماشین بهم بده بین جنسیس و بنتلی ، (((بنتلی ))) رو انتخاب میکنم و احتمالا بعد میفروشم با پولش ی (((مرسدس بنز S و همچنین ی bmw ۷۵۰ M ))) میگیرم و در نهایت رضایت از درست خرج کردن پول ی (((بنتلی الکی گرون ))) از زندگیم لذت میبرم .
با تچکر
تمدن عرب
۱۵ فروردین ۱۳۹۶من کلا طرفدار محصولات هیوندای-کیا هستم.
ولی در مورد این مدل باید بگم که اصلا جذاب و گیرا نیست و حس لوکس بودن رو به شخص منتقل نمی کنه.
و طراحی چراغ های جلو و شل با بقیه ی ساختار بدنه منطبق نیست.
moein
۱۵ فروردین ۱۳۹۶یه نکته مهم در مورد این ماشین
شاید یهه ماشین لوکس باشه (به نظر من نیست) اما تو ماشین های لوکس برند سهم خیلییی مهمی داره شما یه ماشین رو بزارن جلوت بدون آرم بهد یه آرم بنز بزنن روش میگی بهبه چه ماشینی حالا خمون ماشین روش آرم ایران خودرو باشه میگی این چه مضخرفیه طراحی کردن
برند تو خودرو های لوکس کاملا مطرحه و هیوندای هنوز به این مقام نرسیده
عطا
۱۵ فروردین ۱۳۹۶باهات مخالفم !
دنا + لوکس هست دیههه ??
مارک ایرانخودرو رو هم داره???
محمد جواد
۱۵ فروردین ۱۳۹۶دو برند ایران خودرو و هیوندای با هم و در یک دهه پا به عرصه تولید خودرو گذاشتند ولی متاسفانه برند ایرانی از گردونه جا موند و این خودرو ساز کره ای پیشرفت چشمگیری کرد به امید روزی که ما هم حرفی برای گفتن داشته باشیم
حسین وی
۱۶ فروردین ۱۳۹۶ماشینای لوکس باید اصالت طراحی داشته باشند که در این مدل دیده نمشیه
ارمان
۱۶ فروردین ۱۳۹۶البته با این دید که میخواد ماشینی در حد لکسوس یا لینکلن باشه به نظر موردی نیست اما..
اما اگر واقعا فضای رقابتی با بزرگانی مثل رویز رولس و بنتلی رو در نظر گرفته باید بگم اقای هیوندای کور خوندی
یه بخشی از این بازار در اختیار اصالت برند قرار میگیره که حتی مرسدس هم ازش سر باز میزنه با همه اینها اتفاقا بر عکس عزیزان من فکر میکنم رویای جنسیس یه خودرویی برای رقابت با a8 یا اس500 باشه که 10 – 15 هزار تا قیمت کمتری داشته باشه
یاس ی
۱۶ فروردین ۱۳۹۶به گفته دوستان چراغهای جلوش اصلا با ذات لوکس و ابعاد بدنه همخونی نداره، حتی با جلو پنجره هم همخونی نداره، تعجب میکنم از هیوندای که چطور همچین طرحی تایید شده !!!!!!!!
حميد
۱۶ فروردین ۱۳۹۶یاد فیلم الکاپن افتادم