نه خیلی داغ، نه خیلی سرد!
خب حالا میتوانید به دوستان خود توضیح دهید که یک هیوندای i30 N سریع را بدون هزینه کرد زیاد برای هاچبک های داغ پریمیوم را خریدهاید. هیوندای i30 N Line جدید که از تابستان سال جاری در اروپا عرضه میشود دارای شاخصههای طراحی مدل اسپورت تر بوده و آنها را با پیشرانههای مدل ۵ درب استاندارد ترکیب کرده است. این خودرو از رینگهای ۱۸ اینچی و سپرهای جلو و عقب اسپورت تر با عناصر نقرهای رنگ سود میبرد.
در پشت خودرو شاهد دو خروجی اگزوز به منظور تأکید بیشتر روی خاصتر بودن آن نسبت به نسخه استاندارد i30 هستیم. نشان N Line نیز روی گلگیر جلو نصب شده است.
در کابین نیز شاهد صندلیهای اسپورت با برند N و حمایت جانبی بیشتر از بدن هستیم. هیوندای همچنین پدالهای فلزی، فرمان اسپورت چرمی و اهرم تعویض دنده جدید با لوگوی N را در داخل این خودرو نصب کرده است.
خریداران میتوانند از بین پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوی بنزینی یا ۱.۶ لیتری دیزلی یکی را انتخاب کنند. مدل بنزینی قدرت ۱۳۸ اسب بخاری و گشتاور ۱۷۸ نیوتون متری داشته درحالیکه نسخه دیزلی خروجی ۱۳۴ اسبی و گشتاور ۲۸۰ یا ۳۰۰ نیوتون متری را ارائه میکند. شایان ذکر است مدل i30 N قدرت ۲۷۱ اسب بخاری و گشتاور ۳۵۲ نیوتون متری داشته اما خب واضح است که مدل i30 N Line خیلی ارزانتر میباشد.
مزدا
۳۰ تیر ۱۳۹۷خدا رحمت کنه قرار بود برداراش هم ایران منتاژ بشه!!
علیx76
۳۰ تیر ۱۳۹۷شکاف قدرت بین دو مدل چقد زیاده :///
Omid622
۳۰ تیر ۱۳۹۷از مدیران سایت میخوام بپرسم چرا سایت پدال تو مرورگر کروم بالا نمیاد
LAMB,O
۳۰ تیر ۱۳۹۷من با کروم میام مشکلی نداره