هیوندای

معرفی هیوندای الانترا اکو ۲۰۱۷

قبلاً نسخه‌های SE و لیمیتد و همین طور نسخه جدید «اسپورت» از مدل بازنگری‌شده هیوندای الانترا ۲۰۱۷ را دیده‌ایم و اکنون، هیوندای قهرمان مصرف سوخت خود را با عنوان «الانترا اکو» ارائه کرده است. اقتصادی‌ترین نسخه الانترا، ممکن است ارزان‌ترین مدل نباشد، ولی قیمت آن از بسیاری از نسخه‌های دیگر این هیوندای پایین‌تر است.

2017 Hyundai Elantra Eco
۲۰۱۷ Hyundai Elantra Eco
2017 Hyundai Elantra Eco
۲۰۱۷ Hyundai Elantra Eco
در حالی که مدل‌های SE و لیمیتد از یک موتور ۲ لیتری چرخه اتکینسون چهار سیلندر با خروجی ۱۴۷ اسب‌بخار و ۱۷۹ نیوتن‌متر استفاده می‌کنند و در مدل اسپورت نیز یک موتور ۱/۶ لیتری توربوشارژر چهار سیلندر به کار رفته است، پیشرانه بنزینی اختصاصی در «اکو»، یک موتور ۱/۴ لیتری انژکتور مستقیم چهار سیلندر توربو است که می‌تواند قدرتی برابر ۱۲۸ اسب‌بخار و گشتاوری معادل ۲۱۱/۵ نیوتن‌متر فراهم کند. همانند مدل اسپورت، تنها گزینه انتقال قدرت در مدل اکو، یک گیربکس دو کلاچه ۷ سرعته اتوماتیک است. برآورد سازمان حفاظت محیط زیست امریکا از مصرف سوخت این ترکیب در هیوندای الانترا اکو معادل ۷/۳۵ و ۵/۸۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر، به‌ترتیب در شهر و جاده است. در نتیجه این تنها نسخه‌ای از الانترا است که می‌تواند با هر گالن سوخت، مسافتی معادل ۴۰ مایل طی کند. رتبه بعدی اقتصادی‌ترین مدل الانترا متعلق به نسخه SE است که همراه با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک مصرف سوختی برابر ۸/۱۱ لیتر در شهر و ۶/۱۹ لیتر در جاده، در هر ۱۰۰ کیلومتر دارد.
Hyundai Elantra
Hyundai Elantra
Hyundai Elantra
Hyundai Elantra
Hyundai Elantra
Hyundai Elantra
برچسب قیمت الانترا اکو برابر ۲۱ هزار و ۴۸۵ دلار است که آن را در بین مدل‌های SE (با قیمت ۱۷۹۸۵ دلار با گیربکس دستی و ۱۸۹۸۵ دلار با گیربکس اتوماتیک) و لیمیتد (با شروع قیمت ۲۳۱۸۵ دلار) قرار می‌دهد. در کنار موتور توربوی ۱/۴ لیتری و گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک، تجهیزات استاندارد اکو شامل مواردی چون گرم‌کن صندلی‌ها، ورودی بدون کلید و استارت فشاری، چراغ‌های روشنایی روزانه LED، هشدار نقطه کور و سیستم تشخیص ترافیک پشت‌سر می‌شوند. در نتیجه، «اکو» از نظر امکانات در شرایط مشابه یک مدل SE همراه با پکیج‌های «تجهیزات» و «تکنولوژی» است. این در حالی است که اگر از این آپشن‌ها در الانترا SE استفاده کنیم، قیمت کلی خودرو به ۲۱۰۸۵ دلار می‌رسد؛‌ یعنی ۴۰۰ دلار کمتر از مدل اکو و یا شاید ۴۰۰ دلار هزینه برای صرفه‌جویی بیشتر در مصرف سوخت.

2017-hyundai-elantra-limited-8

2017-hyundai-elantra-limited-7
منبع: caranddriver

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۳۷ دیدگاه‌ها

  1. سامان اذری

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (3216 ديدگاه)

    مصرفش بازم زیاده
    معمولا هم ماشینهای هیوندای بیشتر از اون چیزی که تو کاتالوگش مینویسه مصرف میکنه
    تو این کلاس
    هوندا سویک و مزدا 3 عالی اند
    کرولا جدید سفارش اروپا هم خیلی محشر شده

    1. پویان

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (827 ديدگاه)

      درسته سامان هر سه این خودرو که گفتی خیلی از النترا بهترن.کرولا 2016 هم طراحیش واقعا قشنگه

  2. بهنام طیبی

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    من امار سواری النترا ندارم ولی کسانی داشتن میگن ماشین خشکیه

    1. علیرضا سی بی

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (90 ديدگاه)

      بهنام جان من شرکتی 2015 دارم
      ببینین اول دارین با چی مقایسش میکنین!!
      من سوار کرولا شدم و باید بگم که تعلیق الانترا یه مقداری خشکه ولی اصلا دلیل نمیشه که بگیم الانترا خشکه…اتفاقا خیلی هم خوبه نسبت به سراتو (2013 البته ،نیو فیس 2015 سوار نشدم)
      کلا ماشین نرمه به هیچ وجه خشک نیست(یه جوری بعضی میگن انگار پاتروله)
      ولی قطعات داخلش خیلی خشکه،من قبلانم گفته بودم وقتی در و میخوای ببندی خیلی صدای پلاستیکاش رو مخ میاد..ولی خب آدم صد و بیست میخواد پول بده رخ ماشینم مهمه دیگه،،این پول واقعا خیلی گندست برای یکی مثل من برای همین شاید موقع تصمیم گیری قیافش مهم تر از استهلاکش باشه،،تازه من اعتقاد دارم آدم از پراید هم درست استفاده کنه سال ها براش ماشینه
      ببخشید طولانی شد مرسی که خوندین

      1. کیان

        ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (1491 ديدگاه)

        آقا کاشکی همه مثه شما صادق بودن ، واقعا عالی میشد
        ماشین کیفیت نا مطلوب نداره اصلا ولی خوب اونجوریم که بعضی دارن از هیوندای برج کیفیت میسازن نیست ، البته بگذریم که کارشناسان جدیدا برند اول آلمان و هیوندای اعلام کردن !!!
        ایشون قیافه رو به کیفیت درجه 1 ترجیح داده ، یه دلیل منطقی برای خریدش ، داداش یکم از گیربکس و تعویض دنده ترمز و هزینه نگهداری و … مینوشتی واقعا ممنون میشدم .
        ولی همین جور که گفتی 120 زیاده برای خیلیا ، من خودم میگم پول و بدم به جایی که استهلاکش پایین باشه ، البته هزینه های جاریش کمه یا حداقل زیاد نیس. اگرم خوب استفاده شه نیازی نیس آدم نگران ایراد فنی باشه، هرچی باشه حداقل از ایرانی و چینی که بهتره ، درست نگهداری مطمئنا بیشتر از اونا کار میکنه در شرایط بد

        1. عليرضا سي بي

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
          سوابق: (90 ديدگاه)

          خواهش میکنم کیان جان بزرگوارید
          داداش ماشین چون بیست و سه هزار تا کار کرده تا حالا خرجی جز سرویس هنوز نداشته
          اما یه چیز خراب شد که اونم دکمه اتومات بسته شدن سانروف بود

        2. عليرضا سي بي

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
          سوابق: (90 ديدگاه)

          داداش کلا بدترین چیزش همین آسان موتوره
          سانروف بردم درست کنن اصلا داستانش خیلی طولانیه فقط در همین حد که نمیتونستن درست کنن!!!در این حد نا کاربلدن

        3. عليرضا سي بي

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
          سوابق: (90 ديدگاه)

          بعد راجب مصرف سوختش هم تو شهر حدود یازده و دوازده میسوزونه…
          گیربکسش من میگم عالیه ولی شایدم نباشه(چون اولین ماشین اتوماتمه)
          خلاصه غیر از خشکی در و سانروف مشکل دیگه واقعا بهش برنخوردم…دور موتور تو اتوبان زیر ۲۰۰۰
          خیلی آروم و نرم میره
          صداش موقع شتاب گیری خیلی خوبه…ایراد فنی توش ندیدم
          لذت رانندگیشم خیلی عالیه
          ولی خب اینا صرفا نظرمه
          اینطور مواقع واقعا بستگی به سلیقه و اولویت خریدار بستگی داره بعدش فقط باید حالشو برد
          داداش باز سوال دیگه ای هم داشتی در خدمتم

        4. فرهاد

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
          سوابق: (1 ديدگاه)

          النترا 2014 دارم. 55 هزار تا کار کرده. تا حالا هیچ خرجی (جز مواد مصرفی بنزین، روغن، فیلتر…) رو دستم نگذاشته. البته شاید 55 هزار تا هنوز کم باشه ولی در کل راضیم ازش.

        5. hossein

          ۱ خرداد ۱۳۹۵
          سوابق: (1 ديدگاه)

          النترا نسبت به سراتو تویوتا کرولا و مزدا3 بهترین ماشین هست

      2. بهنام طیبی

        ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        علیرضا جان مرسی ازشما ولی من نگفتم النترا ماشین خوبی نیست.

  3. بنتلی

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    فک کنم مصرفش تازه متعادل شده!!!از طرفی قیمتش نسبت ب تجهیزاتش خوبه،ولی خوب سیویک ی چیز دیگس،طراحی کابینشم ک جز بهتریناس.ی مدته خبری از ‏mdsو زیپو نیس.!

  4. محمدرضا

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (211 ديدگاه)

    هیوندا وقتشه که روی کیفیت و مصرف کمتر کار کنه . البته هیوندا خوب فهمیده اکثر خریداران عقلشون به چشمشونه و به بزک اهمیت میدن به همین خاطر روی طراحی و آپشن بیشتر مانور میده . آمار مراجعه بالاتر خودروهای هیوندا به تعمیرگاه ها به نسبت رقباش تصدیق کننده این نقد است .

    1. Amir

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (137 ديدگاه)

      جهت اطلاع شما دوست عزیز تو همین سایت پدال چند وقت پیش مطلبی گزاشته شد و هیوندای جایزه ی کم اصطحلاک ترین برند ۲۰۱۵رو گرفت و یکی از نشانه های این مورد هم کمترین مراجعه ی مشتری های هیوندای به تعمیرگاه بود بهتره اول اطلاعات خودمون رو قوی کنیم بعد نظر بدیم اینطوری بهتر نیست؟

      1. American and japan

        ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (199 ديدگاه)

        مستر اطلاعات…میشه منبع و لینک خبر رو بدی؟
        اگر تو راست گفتی من اسممو میزار korea and korea .

        1. amir

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
          سوابق: (137 ديدگاه)

          تو سایت گوگل سرچ کن جایزه قابلیت اطمینان سال۲۰۱۵ یه مطلب از سایت پدال میاد که در اون هیوندای رو مطمیین ترین برند ۲۰۱۵ و با کمترین مراجعه ی مشتریان به تعمیرگاه معرفی کرده به محض این که اون مطلبو خوندی به قولت عمل کن و اسمتو تغییر بده

      2. AREF

        ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (48 ديدگاه)

        استاد “استهلاک” درسته و نه “اصطحلاک” …!!!
        سه غلط در یک کلمه ..!!!
        مگر این که شما همان “یوروانکمپ”!! باشی که من دیگه حرفی ندارم..

        1. amir

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
          سوابق: (137 ديدگاه)

          اولا که این کلمه ای هستش که به هردو صورت نوشته میشه این موضوع رو میتونید با سرچ کلمه اصطحلاک در سایت گوگل متوجه بشید بعدشم حداقل میدونم که خودم برا گرفتن غلط املایی تو این سایت نیومدم پس اگر تو بحث ماشین چیزی بلدید اونو رو کنید نه این که سعی کنید با گرفتن یه غلط املایی تازه اونم از کلمه ای که به هردو صورت نوشته میشه خودتونو نشون بدید

        2. AREF

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
          سوابق: (48 ديدگاه)

          دوست من
          استهلاک بر وزن استفعال از ریشه هلک یا هلاک کردن ، شدن و .. به معنی نابود شدن و از بین رفتن است.
          سواد پایه هر چیزی ، خواندن و نوشتن است ..
          شما با این گوگل خودتو کشتی.. تو گوگل هر غلطی هم بخواهی پیدا میشه چون مبنای آن نشر و جستجو ست و نه درستی و غلطی ..

        3. AREF

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
          سوابق: (48 ديدگاه)

          در ضمن شما یه سر به نمایندگی های خدمات پس از فروش هایوندای بزن تا دستت بیاد “استهلاک” بعد از چند سال یعنی چه..!
          یه نگاه به داخل خودروهای مدل های 2011 و 2012 هایوندای و کیا بنداز تا دستت بیاد که استهلاک واقعی یعنی چه..
          یه سواری با سوناتا 2012 داشته باش تا واژه استهلاک همیشه با همین دیکته یادت بمونه..

        4. amir

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
          سوابق: (137 ديدگاه)

          دوست عزیز اولا که من چندین جا املای این کلمه رو اینطوری دیدم و برای همین اشتباه کردم ولی ایراد گرفتن املایی شما در این سایت مثل این میمونه که یک معلم ریاضی در امتحانش غلط املایی بگیره دقیقا در همین حد تمسخر امیز و این نشونه دهنده ضعف شماست من برای شما منبع معتبر اوردم که ماشین های هیوندای از لحاظ کیفیتی ماشین های قدرتمندی هستند ولی شمایی که هیچ منبع و مدرکی نداری و از رو هوا میگی کره ای بی کیفیته به جای ایراد گرفتن از املای من یه منبع بیار که این موضوع رو ثابت کنه ما تو خونواده و دوستان خودمون هیوندای سوار های زیادی داریم و همه هم چه از لحاظ فنی چه کیفیتی از ماشین خودشون راضی هستند پس لطفا از رو هوا چیزی رو نگو

        5. AREF

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
          سوابق: (48 ديدگاه)

          اشتباه شما نشانه ضعف منه ؟؟

        6. amir

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
          سوابق: (137 ديدگاه)

          منظور من اینه که شما به جای این که به کامنت من که بحث کیفیت ماشین ها بود جواب بدی از من غلط املایی میگیری

    2. ایمان

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (93 ديدگاه)

      محمدرضا جان
      احتمالا منظور شما از(آمار مراجعه بالاتر خودروهای هیوندا به تعمیرگاه ها ) همان نتایج گزارشاتCarMD درسال 2015 هست که هیوندا در اون جا به عنوان بهترین برند انتخاب شده.خخخخخخخخخخخخخ
      اگر آمار مستندی داری بگو تا ما هم با خبر بشیم و گرنه خواهشا رو هوا اظهار فضل نفرمایید.

      1. پویان

        ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (827 ديدگاه)

        ایمان هیوندا قابل مقایسه با تویوتا هوندا مزدا و حتی رنو نیست

        1. ایمان

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
          سوابق: (93 ديدگاه)

          پویان جان
          شما ببخشید که CarMD و کانسومر ریپورتز و…واسه هیوندایی پارتی بازی می کنن!!!
          هیچی از ماشین نمیدونن اینا!!!
          اگر دیدم کارشناساشونو حتما میگم بیان خدمت شما تا یاد بگیرن چیو با چی مقایسه کنن!!!

  5. sunmartin

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    آمار مراجعه به تعمیرگاه برای هیوندا ؟؟میشه بفرمایید این آمار از کجا دریافن کردی که در جراید و نشریات سخنی از اون به میان نیامده،؟
    طراحی زیبایی داره در کنار کیفیت آمار های بین المللی مصداق این ارزیابی هستند

  6. احمد باقری

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    در هر صورت، داره پیشرفت می کنه.

  7. Mehdi TuRbO

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (2361 ديدگاه)

    طراحی سلیقه ایه ولی من طراحی داخلی نسل قبلشو بیشتر دوس داشتم ینی هیوندا را به خاطره طراحی داخلی جوون پسند و اسپرتش دوست داشتم.کیلومتر شمارش دیگ خیلی سادست طراحی قبلی کیلومتر شمارشو دوست داشتم و اسپرت بودنشو.هیوندا سوناتا این نسلم به خاطره طراحی این شکلی کمتر میبینیم.نمیدونم تو کل امارشم نسبت به نسل قبل کاهش فروش داشته یا ن.به هر حال سلیقه ایه.

    1. علي

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (969 ديدگاه)

      منم موافقم رخ بیرونی مدل قبلی جنگنده تر و زیباتر و در عین حال عامه پستدتر بود

  8. Mahmood

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (197 ديدگاه)

    بهترین مصرف سوخت رو بین خودروهای کلاس c فقط هوندا سیویک داره و بعد از اون مزدا 3 با موتور اسکای اکتیو این خودروی هیوندای باز هم مصرفش زیاده نسبت به این هایی که گفتم.

  9. علیرضا سی بی

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (90 ديدگاه)

    پدال این نظراتو لطفا درست کن…چهار بار بالا جواب آقا کیان و دادم ولی چاپ نمیشه
    با تشکر از زحماتتون

  10. moein

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (856 ديدگاه)

    بازم یه بی اصالته
    همین

  11. سجاد

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    حرفهای امیر از عارف درست تر بود،عارف اطلاعاتش کمه و بی منطقه ،اصطهلاک تهران طهران از کلمه هاییه که دوجورش صحیحه و اینجا غلط املایی ملاک نیست،تو بحثت ماشین بود.من کیا بیشتر دوس دارم ولی النترا دارم عالیه از هرلحاظ،بعدم همه کیاها یا همه هیونداها مقل هم نیستم مثل پرایدای ایران و سمندهای ایران.من از ماشینم راضیم و اینقدر عشق کیا هستم که میخوام الانترامو بفروشم اسپورتچ بخرم ولی میترسم مثل النترا نباشه،روز اول حتی بلد نبودم در باک بنزینمو باز کنم الان فنیه بنز رو هم فول هستم،تو هر کاری رفتی و تجربه کسب کردی ماهر میشی،برید سوار شید بعد نظر بدید

  12. مهدی

    ۴ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    من خودم الان الانترا 2015 دارم حدود 35 هزار کیلومتر باش رانندگی کردم از لحاظ سواری خیلی خشک هست و قسمت هایی از سقف و داشبورد نیز به صدا افتاده یکبار هم تا الان مجبور شدم توپی پلوس را عوض کنم در کل جن ازش راضی نیستم کرولای دوستم خیلی از این بهتره

  13. راد

    ۵ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (46 ديدگاه)

    من النترا دارم ولی نیم فول دوساله ،خیلی راضیم
    دوست عزیز فقط کافی رینگ و لاستیک 17 اینچی را با 16 تعویض کنی تا گوشت لاستیک بیشتر شود تا حدود زیادی مشکل خشکی حل میشد من قبل از خرید این مسئله در نظر گرفتم ، نوع نیم فول فابریک رینگ 16 است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا