هیوندای

معرفی هیوندای الانترا مدل 2018

هیوندای تغییرات جدیدی را برای سدان کامپکت ۲۰۱۸ خود در ایالات‌متحده اعلام کرده است.


از آنجایی که هیوندای الانترا اخیرا معرفی شده، به‌روزرسانی‌های این سال اندک بوده و شامل نسخه‌ی جدید SEL می‌باشد که جایگزین مدل قبلی SE با پکیج محبوب تجهیزات شده است.


بهای الانترا SEL از ۱۸۸۵۰ دلار آغاز و با تجهیزات مناسبی عرضه می‌شود که از آن جمله می‌توان به سیستم صوتی با صفحه‌نمایش ۷ اینچی و پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو اشاره کرد. دیگر ویژگی‌ها عبارت‌اند از دوربین پشتی و صفحه TFT 3.5 اینچی بین نشان‌دهنده‌ها. هیوندای همچنین چندین سیستم ایمنی از جمله تشخیص نقاط کور، هشدار ترافیک پشتی و دستیار تغییر خطوط حرکتی را به الانترا اضافه کرده است.


همچنین چراغ‌های جلوی خودکار، آینه‌های جانبی گرم شونده و رینگ‌های ۱۶ اینچی آلیاژی به همراه ترمزهای دیسکی از سایر شاخصه‌های این خودرو هستند.


اما الانترای لیمیتد بهای ۲۲۱۰۰ دلاری داشته و برخی ریزه‌کاری‌های بیشتر آن عبارت‌اند از جزئیات مشکی براق، دوربین دید عقب با تیره شوندگی خودکار و HomeLink.


اما آخرین مدل الانترا اسپورت نام دارد که بهای آغازین ۲۱۸۰۰ دلاری داشته و به‌صورت استاندارد از سانروف برقی بهره می‌برد. تشخیص نقاط کور، هشدار ترافیک پشتی و دستیار تغییر خطوط حرکتی از سایر تجهیزات استاندارد الانترا اسپورت به شمار می‌روند.


جدای از تغییرات صورت گرفته در تریم ها، کل مدل‌های الانترا هم‌اکنون گزینه رنگ خاکستری جدید و سرویس بلو لینک سه ساله را دارند.

از بین پیشرانه‌های ۴ سیلندر ۲ لیتری ۱۴۷ اسب بخاری و ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربو با قدرت ۲۰۱ اسب بخار می‌توان یکی را انتخاب کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۹ دیدگاه‌ها

  1. یاسین

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (658 ديدگاه)

    کرمان خودرو از امسال میخواد تولید النترا و اکسنت رو شروع کنه حالاجدا از اینکه الان داره وارداتی میفروشه ولی اگه قرار باشه عین او دوتا هاچبک ها بد قیمت گذاری کنه هیچ فایده ای نداره همون وارداتی بیاره تا وقتی که بتونه با درصد داخلی سازی ارائه بده که قیمتش پایین تر بیاد

    1. #ali.m#

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (1834 ديدگاه)

      محصولات هیوندایی خیلی جالبه دوتا نمایندگی داره معلوم هم نیست کدم واقعیه کدم نیست .

      1. یاسین

        ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (658 ديدگاه)

        بزودی اسان موتور و عظیم خودرو جمع میشن چون نمایندگی رسمی نیستن تو خود سایت هیوندای الان دیگه اسم کرمان خودرو رو زده

    2. شاهين

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (856 ديدگاه)

      فکر میکنم اگه قیمت عجیب غریبی نداشته باشه تو ایران خوب میفروشه.علت اصلیشم اینه که قاتل اصلیش و نابودگر این سگمنت یعنی مزدا ۳ سال ۲۰۱۷ تو ایران نیست

  2. amin

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1131 ديدگاه)

    خودروی زیبایی است اما یه ایراد بزرگی به به محصولات هیوندا وارده اینه که تمام محصولاتش شبیه هم هم هستند،چه در طراحی خارجی چه کابین،مخصوصا کابین

    1. ROHAM

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (758 ديدگاه)

      این البته دامن گیر خیلی از خودروسازها شده
      ایرادی که حتی این روزا به بنز هم وارده!
      منم موافق سخن شمام

  3. #ali.m#

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1834 ديدگاه)

    طراحی نسل قبلیش بدون شک زیبا ترین سدان هیوندایی بود اما این نسلش اصلا مورد پسند من نیست چه بیرونش چ کابینش.

  4. Ali.qanavati

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (124 ديدگاه)

    دوستان کسی میدونه فرق الانترایی که کرمان موتور و آسان موتور دارن وارد میکنن چیه که کرمان موتور ۱۰ تومن ارزونتر میده ماشینو؟!
    و اینکه میخواستم الانترا رو ثبت نام کنم با این وجود چه پیشنهاد بهتری دارید توی همین رنج ۱۳۰ تا ۱۴۰
    پیشاپیش خیلی ممنونم

    1. یاسین

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (658 ديدگاه)

      کرمان موتور میگه من همه هزینه ها رو حساب کردم اگر افزایش قیمتی تا موقع تحویل رخ بده مشتری باید پرداخت کنه ولی اااااگر افزایش قیمتی رخ بده سراغ
      اسان موتور نرو اسان موتور دیگه نمایندگی رسمی نیست خدمات پس از فروششم جدیدا خیلی بد شده میخوای چیزیو بخری برو سراغ نمایندگی رسمیش الان نمایندگی رسمی هیوندای تو ایران کرمان موتوره
      ولی من یه پیشنهادی برات دارم صبر کن برای خرید تو این رنج قیمت امسال رنو مگان جدید وارد ایران میشه توسط نگین خودرو که زبان طراحی تالیسمان و کولئوس رو داره و پلتفرم مشترک رنو نیسان در سدان کامپکت رو داره خیلی ماشین محشریه یه چند ماهی صبر کنی وارد بشه خیلی ارزش داره

    2. moein

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (913 ديدگاه)

      میتسوبیشی لنسر
      تویوتا کرولا
      کلا وقتی میتونی ماشین ژاپنی بگیری،به گزینه کره ای فکر نکن

      1. حامد

        ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (831 ديدگاه)

        عجب!!!چه تعصبی
        من اگه بخوابم بین کرولا و النترا یکیو انتخاب کنم النترا رو انتخاب میکنم
        اگه بخوامم بین سوناتا و کمری یکیو انتخاب کنم کمری رو انتخاب میکنم،نه اینکه چون ژاپنیه انتخاب کردم چون از نظر من دوست داشتنی تره و بهتره
        این تعصباتی که چون فلان ماشین ژاپنیه یا آلمانیه رو باید انتخاب کنیم بندازید دور

    3. علیرضا میرزایی

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (337 ديدگاه)

      اگرم شاسی بلند خواستی کوراندو 2017 رو یه نگاه بنداز
      گزینه ی خوبیه تقریبا با همین بها
      اما سواری ژاپنی ها عالین مخصوصا پریوس یا لنسر …

    4. علی

      ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (1206 ديدگاه)

      سوناتا هیبرید:)

  5. شندی

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (58 ديدگاه)

    با توجه به تحقیق بنده و مشاهده الانترا آسان موتور توی نمایشگاه و امکانات کاتالوگ کرمان موتور تقریبا هیچ فرقی ندارن باهم. تازه خدمات پس از فروش کرمان موتور خیییلی قویتره.. کرمان موتور با توجه به خرید مستقیم از خود هیوندای کره جنوبی جهت شروع رقابت قیمت این محصولش رو خوب گذاشته

  6. Farhad

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (172 ديدگاه)

    فک کردم ماستنگ فیس لیفته.خخخ

    1. امیرسابق

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (161 ديدگاه)

      ماستانگ جدید 2 سال بعد از این رونمایی شد. و این که کی از کی اسکی رفته کاملا مشهوده

  7. sina

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2662 ديدگاه)

    انصافا بی کیفیتی از کابینش می باره انگار?

    1. امیرسابق

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (161 ديدگاه)

      ***این رو دادن بهت سوار نشو بگو داشبورد چرمیش بی کیفیته

      1. sina

        ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (2662 ديدگاه)

        داداش شما عکس سوم و چهارم رو نگاه کن بعد برو مقایسه کن با عکس های کابین هوندا و مزدا و بعد به هر نتیجه ای که رسیدی برو به ادامه وارداتت برس!

      2. حامد

        ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (73 ديدگاه)

        شما به چی میگی چرم؟؟ داشبورد این خودرو چرمی نیست..

    2. امیرسابق

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (161 ديدگاه)

      و اینم بگم من 30 سال هست واردکننده ماشین هستم تو تبریز تا حالا هیچ ماشینی رو نتونستم کیفیتش رو تا دستم رو به داشبوردش نزدم و 200 هزار تا کارنکشیدم بسنجم.
      اینکه بعضیا با عکس کیفیتش رو میسنجن برام واقعا خنده داره اونم کیا؟ بنز سوارا

      1. #ali.m#

        ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (1834 ديدگاه)

        دوست عزیز از کامنتت متوجه شدم اگه هم راست گفته باشی 2سالم نیست ک تو این کاری .
        زشته این حرفا .
        بعد شما از کجا میدونی این کاربر چ ماشینی سوار میشه؟?
        حتما ب نظر شما هر کی از ماشین کره ای ایراد بگیره یعنی ارزو به دل مونده ک سوار یگیشون بشه و باهاش بوق بزنه و ممکن نیست طرف رو حساب تجربش با ماشین های بهتر اینو بگه.?

  8. ali a

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (776 ديدگاه)

    طراحی بیرون و داخلش خیلی خوبه. قدرت موتور 2 لیتری که تو ایران میاد هم خوبه. امکانات خیلی خوب و کیفیت هم واقعا خوبه…ارزش خریدش از ماشینایی مثل کرولا و لنسر و مزدا3 نسل قدیمی که
    ایرانه در حال حاضر خیلی بیشتره… تو این کلاس هوندا سیویک رو خیلی دوست دارم..=

    1. فقط تویوتا و هوندا

      ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (571 ديدگاه)

      یعنی مردم دنیا و مردم آمریکا نمیفهمن ارزش الانترا بیشتره بعد میرن کرولا میخرن که هم پرفروشترین ماشین دنیاس با اختلاف هم پرفروش ترین ماشین این سگمنت تو آمریکا هم پرفروشترین ماشین تاریخ.

      1. نوید

        ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (17 ديدگاه)

        النترا هم در کل دنیا در سال 2016 رتبه چهارم فروش را داشته. خیلی بالاتر از مزدا و ماشینهای دیگه. پس طبق استدلال خود شما النترا از همه ماشینهای سگمنت خودش به جز کرولا بهتره

  9. مهدی

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1739 ديدگاه)

    جناب امیر سابق من 27 سالمه دیگه خجالت میکشم بیام اینجا کامنت بذارم بعد شما30 ساله وارد کننده ای؟! اما در مورد این ماشین بگم پدر من همین ماشین رو داره تو اهواز و الان 16 هزارتا راه رفته و با اطمینان بهتون میگم خر حمالی که همین پرایدی که شما مسخرش میکنی رو اگر از النترا و امثال این ماشین بکشن راحت بهت بگم رو 100 هزارتا باید بره اسقاط

  10. محمد

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    متاسفانه تو تمام سایتها نستند کسانی که وقتی درباره ام جی مطلب میخوای میان میگن فقط کیا یا فقط ژاپنی یا فقط فلان بابا أین آدم دنبال یه تجربه خوب یا یه نظر به درد بخور واسه راهنمایی خودش میگرده اینقدر میان مطالب به درد نمور میزارن که أصلا ممکنه گمراهت کنن اقا اخه کدوم ادم عاقلی میاد إز ماشین۱۳۰ میلیونی یا۱۴۰تومنی کار بکشه که تو میگی تو ۱۰۰هزار تا داغون میشه در ضمن به جوون ۲۵یا۲۶ساله خیلی رَاه داره تا بخواد پولاشو جمع کنه و بیادتحقیق کنه تا زحمتش به بتهرین نتیجه برسه وگرنه ادم واسه ۱۰الی۱۵تومن نیاز به تحقیق توی این سایتها نداره و به نظر من اصلا عیب نداره که یه آدمی با۵۰سال سن یا بیشتر بیاد تو أین سایتها و ما رو إز تجربه و نظرش مطلع بکنه که شما با ۲۷سال سن تو أین سایتها خجالت میکشی بیای میدونی چرا چون نظر و اطلاعات کافی نداری تا در اختیار بقیه بذاری

    1. #ali.m#

      ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (1834 ديدگاه)

      دوست عزیز داره میگه اهواز یعنی قطعا با قیمت جهانی خریده (در مورد منطقه ازاد اروند مطالعه کن چون تردد ماشین هاش تو اهواز ازاده)
      اصلا حتی اگه با قیمت جهانی هم نخریده باشه دید شما از کسی ک 130تومن میده ماشین اینه ک بزارتش تو پارکینگ صبح به صبح نگاش کنه فقط؟
      و چرا ادم از یه ماشین 140تومنی کار نکشه ؟
      با چه منطقی ؟

      1. فقط تویوتا و هوندا

        ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (571 ديدگاه)

        اصلا مگه ماشین واسه کار کشیدنه؟!‌ :)))))))))))) باید بذاریش خونه دکوری نگاش کنی لذت ببری. :))))))))
        ماشین گرون و لوکس باشه میگن مگه ماشین لوکس واسه کار کشیدنه؟ اصلا حیفه. گناه داره. ماشین ارزون باشه میگن ماشین ارزون کار بکشی که دو روزه خراب میشه. ماشین متوسط در همین ۱۳۰-۱۴۰ میلیون باشه میگن مگه از این ماشین کار میکشن؟ یه دفعه بگین باید بهش گفت اسباب بازی دیگه. منطق یه عده آدمو میکشه خدایی!

        1. #ali.m#

          ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (1834 ديدگاه)

          والا اینجور ک دوستان میگم انکار همینجوریه . البته من با گفته دوستمون ک سر 100 هزار کیلومتر باید ماشین اسقاط بشه موافق نیستم و ماشین های کره ای هم ماشینای کار کن و خوبین ولی نه در حد ژاپنیا .نمونش هیوندای اوانته که یکی از نزدیکان چندین ساله دارتش و خیلی ازش راضیه .

        2. پژمان

          ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (59 ديدگاه)

          حتما بعدشم میخوای بگی که ماشینای تویوتا مثل این کره ای ها نیستو میشه خیلی خیلی ازشون کار کشید

      2. امیرسابق

        ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (161 ديدگاه)

        کار رو با وانت میکشن پولدار. نه با ماشین 150 تومنی. تو ایران ماشین 150 تومنی فقط واس مسافرت هست نه حمالی.

        1. فقط تویوتا و هوندا

          ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (571 ديدگاه)

          آهان. پس منظورتون از کار کشیدن، بار کشیدنه. :) از این نظر حق با شماس :))

      3. نوید

        ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (17 ديدگاه)

        4 ساله النترا دارم 85 هزار کیلومتر هم راه رفته. آخ نگفته تا حالا. حتی یک ریال خرج بر نداشته. البته به جز مواد و قطعات مصرفی.

  11. رامتین

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3264 ديدگاه)

    جلوش ابهت لازم را نداره. اما در کل بد نیست. ولی اگه مزدا3 مدل 2017 مثلا میومد، هیچ کس سمت هیوندا نمیرفت، چرا که از نظر فنی مزدا بدیهیا بالاتره و جالبه از نظر ظاهری هم مدل 2017 با اقتدار بهتره. ولی اگه النترا اسپرت که 200 اسب هست را بیارن و با قیمت 150 بدن، گزینه خوبیه. موافقید دوستان؟

    1. امید

      ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      تو این که ماشین ژاپنی سر هست شکی نیست همه عالم ادم هم میدونن مشکل اینجاست که ما مزداسه سال2009را داریم باماشین روز کره مقایسه میکنیم اگه مزدا یا سیویک 2017تو ایران پیدا کردی سلام مرا برسون به کیفیت و ماشین بودنش سرسوزنی شک نکن ولی کو کجاست معلومه الانترا 2017 خیلی بهتر از مزدا2009 جیگر

  12. مهدی

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1739 ديدگاه)

    ماشین 120-30 تومنی فقط واسه مسافرت هست؟؟ این ماشین تو منطقه ازاد قیمتی حدود 60 تومن داره کسی هم اونجا به عنوان ماشین لوکس ازش یاد نمیکنه و خیلیها جای پژو و پراید ازش استفاده میکنن اما بحث من اصلا قیمت و این چیزا نیست بلکه کیفیت و دوام و مهندسی ساخت قطعات هست البته به نظرم این مشکل بیشتر ماشینهای روز هست که دیگه حالت مصرفی پیدا کردن اما تو بین همین ماشینهای روز واقعا خودروهای کیا هیوندای ضعیف عمل میکنن تو کیفیت سواری دوام و این واسه ایرانی جماعت که از ماشین چندین سال کار میکشه و اوضاع جاده ها بده واقعا مهمه!! الان بیشتر ماشین های روز فاق لاستیک باریک دارن و نوع سیستم تعلیقشون واقعا دیگه به درد جاده های ما نمیخوره مخصوصا همین کیا و هیوندای ها که وقتی افتادی تو چاله ای حس عذاب وجدان بهت دست میده در مقابل به عنوان مثال شاید محصولات شرکتی مثل مزدا هم سواری نرمی نداشته باشن اما قرص بودن رو توی رفتار ماشین میشه حس کرد و اصلا حالت زننده ماشینهای کره ای رو نداره و نشون میده هنوز مونده تا خودروهای کره ای به تعریف درستی از ساخت شاسی و سیستم تعلیق برسن.

  13. مهدی

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1739 ديدگاه)

    یه بحث دیگه اینکه واسه قیمت معقول این ماشینها تو منطقه ازاد دیگه مردم مثل یه ماشین پلاک ملی لی لی به لالای این ماشینها نمیذارن و مثل پژو و پراید ازشون استفاده میکنن واسه همین میشه دوام این ماشینها رو کاملا مقایسه کرد و تفاوت رو حس کرد! واسه مثال میگم خدمتتون که زانتیا مدل 89 که کارکرد 120 هزارتا داره و طبیعتا مدت بیشتری هم تو افتاب اهواز بوده و یه سری قطعات مستهلک شدن خیلی سالم تر و لذتبخش تر از النترای 2014 ای به نظر میرسه که 70 هزارتا راه رفته و الان دیگه صدای در و ستونش ادم رو دیوونه میکنه(در شرایط استفاده یکسان)

  14. الیاس

    ۲۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان النترا 2018 با کدوم گارانتی اصلیه؟؟؟؟
    توی سایت باما النترا 2018 یه جا هست 138 میلیون ولی یه جا 2017 هست 175
    هر دو هم میگن ما 5 سال گارانتی میدیم
    واقعا تفاوتشون تو چیه؟
    ممنون میشم یکی کمک کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا