نسل جدید هیوندای اکسنت این هفته برای معرفی رسمی وارد آمریکا میشود. نمایشگاه بینالمللی اورنج کانتی پذیرای این خودرو میباشد.
پنجمین نسل اکسنت در ۲۸ سپتامبر رونمایی شده و مدیر برنامهریزی تولید هیوندای در آمریکا نیز پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه خواهد بود.
به لطف قدرت ۱۳۲ اسب بخاری و گشتاور ۱۶۱ نیوتون متری، اکسنت ۲۰۱۸ دودهم ثانیه سریعتر از نسل قبلی میتواند از سرعت ۴۰ به ۸۰ کیلومتر در ساعت برسد. همین موضوع درباره شتاب ۸۰ تا ۱۲۰ کیلومتر در ساعت نیز صادق بوده و اکسنت جدید ۱.۳ ثانیه سریعتر از نسل پیشین است.
پیشرانه بنزینی ۱.۶ لیتری به همراه یک گیربکس ۶ سرعته دستی یا اتوماتیک انجام وظیفه نموده و رینگ پیستونها با اصطکاک پایین، ECU ارتقا یافته و مدول فشار سوخت متغیر باعث شدهاند مصرف سوخت این خودرو ۷ درصد بهبود یابد.
اکسنت ۲۰۱۸ از نظر ایمنی دارای ناحیه برخورد جلویی بهبود یافته و همچنین کیسههای هوای جلویی ارتقا یافته، ترمز اضطراری خودکار و دوربین دید عقب است. داخل کابین شاهد صفحهنمایش ۷ اینچی با ارتباطات اپل کارپلی و اندروید اتو، عملکرد جستوجو با کنترل صوتی، دو پورت USB و… هستیم.
:::فرشاد:::
۵ مهر ۱۳۹۶کاملا مشخصه که محصول رده پایین هیونداست اما قابل قبوله، به شرطی که قیمت مناسبی هم داشته باشه.
MehdiTurbo
۵ مهر ۱۳۹۶قیمتش ک اونور اب اگ ارزون تر نشه گرونتر نمیشه منتها تو ایران ک میاد هر بار به عنوان نسل جدید کلی میاد رو قیمتش فک کنم اگ اوضاع همینجور پیش بره چند سال دیگ نسل جدید اکسنت هم قیمت النترای الان بشه همونطوری ک النترای الان هم قیمت سوناتای نسل قبل.و تا ایران خودرو و سایپا باشه اوضاع همینه.
علیرضا
۵ مهر ۱۳۹۶چقدر شبیه جنسیسه
MehdiTurbo
۵ مهر ۱۳۹۶احساس میکنم خیلی شبیه النترای نسل فعلی شده مخصوصن داخل و جلوش.
sina
۵ مهر ۱۳۹۶زشته بنظرم :/
حامد
۵ مهر ۱۳۹۶از تویی که رو هوندا تعصب داری مسلما در نظرت زشته?همیشه کامنتات که میبینم یا نوشتی فقط هوندا یا از برندای دیگه ایراد میگیری
البته من خودمم عاشق هوندا هستم
sina
۶ مهر ۱۳۹۶انصافا در مقایسه با آزرا و الانترا گ سوناتا زشته.
اگه نیست بگو نیست
هوندا هم یه عشقه که جریان داره :)
وگرنه من همیشه از طراحی مزدا و قشقایی و گلف و ارتعون و سورنتو و ماکسیما و اشکودا و اعودی و تالیسمان و مگان و خعلی ما شینای دیگه تعریف کردم ولی این….
ونوم اف ۵
۵ مهر ۱۳۹۶زیباترین ماشین دنیا اکسنت نسل قبل و سانتافه اسپرت و گرنجور نسل بعد هستن که وقتی تو نمایشگاه لس انجلس رو نمایی شد امریکایی ها از شادی در پوست خود نمیگنجیدند
ایکس
۵ مهر ۱۳۹۶داداش وات د فاز؟!!!
Mohammad
۵ مهر ۱۳۹۶شما همون “نت” نیستی؟ ?
حامد
۵ مهر ۱۳۹۶جنسی که زدی اعلا بوده
DEADPOOL
۵ مهر ۱۳۹۶ینی واقعا نفهمیدین که شوخی کرد؟ یاخودتونو زدین به اون راه؟??
mehrad
۵ مهر ۱۳۹۶داشبورد 2017 زیباتر بود…
نمای بیرونش خیلی شبیه الانترا شده…
قبلا فرق داشت بهتر بود
سامان اذری
۵ مهر ۱۳۹۶خوبه ولی تو این سگمنت فقط مزدا 3 و سیویک
sunmartin
۶ مهر ۱۳۹۶کیا ریو هم روی همین پلت فرم و موتور مسترکی دارند کلا کیا هبوندا علاوه بر طراحی زیبا ب کیفیت و آپشن طرفدار های خاص خودشون دارند از جمله میشه به محصول پرطرفدار فورته و سوناتا و اپتیما و نیز اسپرتیج اشاره کرد
رامتین
۶ مهر ۱۳۹۶شباهت زیادی به النترا داره ولی معلومه ضعیفترین محصول هیونداس. از طرف دیگه نکته مثبتش اینه که توان ماشین از 120 رسیده به 130 و همچنین گیربکس هم 6سرعته شده.
من خودم به شخصه اگه این خودرو زیر 100 تومن باشه میپسندم. چرا که کاملا ارجح هست به پژو301. اما با قیمت گذاری اخیر کرمان موتور احساس بر اینه که ممکنه حتی 115 قیمت بگذارند. موافقید دوستان؟