هیوندای

معرفی هیوندای ولوستر 2020 با تغییرات حداقلی

هیوندای اقدام به معرفی ولوستر ۲۰۲۰ با اعمال برخی تغییرات در طراحی ظاهری و سطح تجهیزات آن کرده است.


تغییرات یاد شده در حد بسیار کمی بوده و تنها بازنگری صورت گرفته در ظاهر ولوستر ۲۰۲۰ جایگزین کردن جلوپنجره، بخش‌هایی از نمای عقب و جلو و رکاب‌های جانبی مشکی تیره با نمونه‌های براق می‌باشد. بله همه‌ی تغییرات ظاهری به این مورد ختم می‌شود.


مشتریان بالقوه‌ی این خودرو به غیر از تغییر یاد شده هیچ بازنگری دیگری را در بدنه‌ی ولوستر مشاهده نخواهد کرد. موضوع دیگر اینکه مدل توربو اولتیمیت این خودرو دیگر با گیربکس دستی در دسترس نیست.


اگر هنوز هم خواهان ولوستر با گیربکس دستی هستید باید مدل توربو R-Spec را انتخاب کنید که هم‌اکنون به‌صورت استاندارد از هشدار نقاط کور و هشدار ترافیک عقب سود می‌برد.


مدل توربوی ولوستر همچنان نیروی خود را از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری گاما با قدرت ۲۰۱ اسب بخار و گشتاور ۲۶۴ نیوتون متر می‌گیرد. علاوه بر گیربکس ۶ سرعته دستی یاد شده، هیوندای گیربکس ۷ سرعته ی دوکلاچه با پدال شیفترهای روی فرمان را نیز به‌صورت آپشن ارائه می‌کند. مدل‌های دستی توربو R-Spec همچنین با شیفتر اسپورت B&M مسابقه‌ای نیز در دسترس هستند.

تمامی مدل‌های توربو از صدای پیشرانه‌ی فعالی سود می‌برند که طبق گفته‌ی هیوندای باعث افزایش صدای اگزوز در کابین می‌شود. این مدل‌ها همچنین به‌صورت استاندارد دارای شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند هستند. شاسی این مدل‌ها همچنین دارای سیستم تعلیق ویژه برای ایجاد تجربه‌ی رانندگی هیجان‌انگیزتر است. اما مدل‌های پایه‌ی ولوستر ۲۰۲۰ همچنان از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری تنفس طبیعی با خروجی ۱۴۷ اسبی و گشتاور ۱۷۹ نیوتون متری استفاده می‌کنند. این پیشرانه به‌صورت استاندارد با گیربکس ۶ سرعته دستی همکاری می‌کند اما گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک هم به‌صورت سفارشی وجود دارد. تمامی مدل‌های ولوستر ۲۰۲۰ به‌صورت استاندارد از دستیار پیشگیری از برخورد جلو و دستیار حفظ خودرو بین خطوط برخوردار هستند. هیوندای همچنین سیستم‌هایی همچون نوربالای خودکار، چراغ‌های جلوی LED، کروز کنترل هوشمند و… را ارائه می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. net

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (3474 ديدگاه)

    اگر چهار درب یا دودرب بود خوب بود و ۳ درب جالب نیست

  2. بهراد

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (750 ديدگاه)

    در سمت راننده از در سمت شاگرد بزرگتره یا من اونجوری حس می کنم؟

    1. سجادی

      ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (232 ديدگاه)

      درش بزرگتره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا