هیوندای نسخهی تریم جدیدی را با نام Value Edition برای ولوستر در نظر گرفته است. این نسخه بهای ۲۱۳۵۰ دلاری داشته و در مقایسه با سفارش جداگانهی تجهیزات باعث صرفهجویی ۹۵۰ دلاری در هزینه خرید میشود.
از ویژگیهای استاندارد این نسخه میتوان به رینگهای ۱۸ اینچی، سانروف پانورامیک، کلید خودرو به همراه دکمهی استارت، سیستم ناوبری ۷ اینچی به همراه سیستمهای اپل کارپلی و اندروید اتو، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم ارتباطی Blue Link، استارت ریموت Blue Link و سیستم صوتی مرغوب با ۸ بلندگو اشاره کرد.
مایک ایوانف مدیر هیوندای میگوید:
Value Edition تجسم علاقهی ما به ارائهی تجهیزات بیشتر با بهایی کمتر است. مطلوبترین آپشن ها در این خودرو وجود داشته و در عین حال بهای کمتری نیز توسط مشتری پرداخت میشود.
نیروبخش این خودرو پیشرانهی ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربو یا تنفس طبیعی است. نسخهی تنفس طبیعی قدرت ۱۳۲ اسب بخاری و گشتاور ۱۶۲ نیوتون متری دارد درحالیکه مدل توربو قدرتمندتر بوده و ۲۰۱ اسب بخار و ۲۶۴ نیوتون متر گشتاور تولید میکند.
علی
۱۰ بهمن ۱۳۹۵از فرم ولوسترخوشم نمیاد.
حسین
۱۰ بهمن ۱۳۹۵چرا توربواش در ایران کمه؟
amin
۱۰ بهمن ۱۳۹۵تجربه من از ولوسترهایی که تو کیش دیدم اینه که متاسفانه بر عکس برخی دیگر محصولات هیوندای کیفیت جالبی حداقل در زمینه کابین نداره.واقعا داخلش حس بی کیفیتی به آدم میده در صورتی که مثلا النترا یا حتی اکسنت هم اینجوری نیست و کابین النترا به نظرم خوبه ولی ولوستر واقعا کابین خشک و با کیفیت پایینی داره خصوصا داشبوردش واقعا بده.
ولی به لحاظ فنی نمیدونم وضعیتش چطوره و تجربه ای ندارم
?ReventОn
۱۰ بهمن ۱۳۹۵واقعا پیشرفت کیا هیوندایی(دقیقا هیوندایی تلفظ میشه)رو میشه با وضوح حس کرد
حسین وی
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ماشینه تحت فشاریه :|
Man
۱۰ بهمن ۱۳۹۵بدون تعصب ماشینی خیلی خوبیه واسه جوانان. دوستم نسخه توربو شو داره ارس پلاک حدود ۵۰ تومن خریده دست دوم البته . بر عکس اون دوستمون که میگه شتاب نداره اتفاقا شتاب خیلی خوبی داره . جون میده واسه دور دور تو فروغی و ولیعصر. البته من نمیکم بهترین ماشینه ولی به نسبت قیمتش خیلی ماشین خوبیه. البته من به دوستم پیشنهاد ماکسیما رو دادم ولی دوستم از قیافه این ماشین خوشش میومد که خریدش . ما هم با سمند خودمون حال میکنیم البته مدلش ۸۵ هستش
علی
۱۰ بهمن ۱۳۹۵اون دوستمون مدل تنفس طبیعیش رو گفته ، ماشین دوست شما توربو هست .
(پهلوان مک لارن)new great britain
۱۰ بهمن ۱۳۹۵دوستان نویسنده اگه میشه درباره ی اولین رانندگی با رنج روور SV AUTOBIOGRAPHY DYNAMIC که تو موتور ترند هست هم مطلب بزارین.
ممنون.(ببخشید بابت مطلب بی ربط)
شاهین
۱۰ بهمن ۱۳۹۵سلام
در دست اقدامه دوست عزیز
ارادت
(پهلوان مک لارن)new great britain
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ممنون شاهین جان.
sunmartin
۱۰ بهمن ۱۳۹۵من نمیدونم کیفیت ولستر چطوره اما حداقل اینو میدونم در خارج از ایران بهای کمتری نسبت به همرده های خودشون دارند و این یعنی موفقیت هیوندای در ضمن این شرکت در نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی سی بی اس واقعا خوش درخشید و چندین و چند تکنولوژی معرفی کرد و این یعنی هیوندای برای تحقیقات تکنولوژیکی خودش حلضرا حسابی پول خرج کنه
رضا
۱۰ بهمن ۱۳۹۵شتاب مدل تنفس طبیعی خیلی کنده
تجربه شخصی
حامی
۲۰ بهمن ۱۳۹۵تا 100 میلیون تومن هزینه برای خرید خودرو هیچ ماشینی به پا یه ولوستر 2014 تمیز کم کارکرد نمیرسه! با قاطعیت میگم هیچ ماشینی از بس این لامصب خوشگله اتفاقا برای این رنج قیمت موتور خیلی خوبیم روش هست یه موتور 1600 با توان 138 اسب بخار (هیچ خودرویی توی بازار داخلی نداریم با موتور 1600 تنفس طبیعی با این قدرت موتور!) و گیربکس اتومات دوبل کلاچ 6 دنده، از نظر امکانات هم نمیدونم دنبال چی هستید با 100 تومن از یه ماشین غیر چینی! کروز کنترل و صندلی برقی و گرم کن و آینه برقی و سقف پانامرا سنسور نور و بارون و تهویه اتومات و 6 ایربگ و انواع و اقسام سیستم های ایمنی و کنترلی و… و…
ALIREZA
۲۱ بهمن ۱۳۹۵داداشم یه سراتو کوپه 2015توربو (T-gdi) پلاک اروند خریدحدود 45 تومن در اومد خیلی شتابش بهتر و سواری سرتر نسبت به ولستر داره شتاب 0 تا 100 تو 6الی 7 ثانیه هست