هیوندای علاوه بر معرفی پکیج های قابل سفارش برای جنسیس ۲۰۱۵، لیست قیمت های آنرا نیز برای مشتریان آمریکایی منتشر کرد. . .
فهرست محتوا
- هیوندای هم اکنون بیش از ۸۲۰ نمایندگی در سراسر ایالات متحده دارد.
- همه خودروهای فروخته شده هیوندای ۵ سال یا ۶۰,۰۰۰ مایل گارانتی اصلی و همچنین ۱۰ سال یا ۱۰۰,۰۰۰ مایل گارانتی پیشرانه دارند.
درحالیکه همین امروز مدل های ۲۰۱۴ دیفرانسیل عقب جنسیس با انجین ۳.۸ لیتری V6 با قیمت ۳۵,۲۰۰ دلار در آمریکا به فروش می رسد، هیوندای قیمت پایه ای ارزان ترین مدل جنسیس ۲۰۱۵ را ۳۸,۰۰۰ دلار اعلام کرده است.
# جنسیس ۳.۸ لیتری RWD با قیمت پایه ای ۳۸۰۰۰ دلار. امکانات استاندارد این مدل عبارتند از:
- رینگ های ۱۸ اینچی با تایرهای P245/45 چهار فصل.
- مدیریت پایداری خودرو (VSM).
- کنترل پایداری (ESC) + کنترل کشش (TCS).
- ایربگ های ۹ تایی.
- کمربندهای پیش کشنده + پشت سری های فعال.
- چراغ های روز.
- مانیتور ۴.۳ اینچی TFT برای صفحه کیلومتر.
- آینه های تاشوی برقی با گرمکن و راهنمای LED.
- سیستم هوشمند بازکننده درب صندوق بدون نیاز به دست.
- صندلی های چرمی ۱۲ حالته جلو.
- فرمان چرمی با قبلیت تنظیم دستی ارتقاع و نزدیکی.
- دکمه های سیستم صوتی و کروز کنترل روی فرمان.
- تهویه دوگانه اتومات.
- آینه عقب الکتروکرومیک.
- نویگیشن با مانیتور ۸ اینچی لمسی + سیستم چندرسانه ای Blue Link هیوندای.
- دوربین عقب.
- سیستم صوتی با ۷ اسپیکر + بلوتوث + هندزفری.
- سنسور باران + سنسور بخار شیشه عقب.
- نشانگر فشار باد تایرها (TPMS).
# جنسیس ۳.۸ لیتری AWD با قیمت پایه ای ۴۰۵۰۰ دلار. امکانات استاندارد این مدل، همان امکانات RWD بوده بعلاوه ویژگی های زیر:
- سیستم محرکه HTRAC با قابلیت تفکیک گشتاور.
- گرمکن صندلی های عقب.
- گرمکن فرمان.
- سیستم شستشوی چراغ های جلو.
# پکیج سفارشی Signature برای ۳.۸ لیتری، با قیمت ۴۰۰۰ دلار شامل:
- سانروف پانورامای برقی.
- حافظه داخلی (IMS) برای هر راننده.
- تنظیم برقی ارتفاع و نزدیکی فرمان.
- آینه های الکتروکرومیک جانبی.
- هشدار دهنده نقطه کور.
- سیستم صوتی Lexicon با ۱۴ اسپیکر.
- لامپ HID جلو.
- پرده عقب برقی.
- تهویه صندلی های جلو.
# پکیج سفارشی Technology برای ۳.۸ لیتری، با قیمت ۳۵۰۰ دلار شامل:
- چرم اختصاصی کابین.
- صندلی جدید راننده با تجهیزات و راحتی بیشتر.
- هشدار دهنده تغییر لاین.
- کروز کنترل هوشمند.
- سیستم لرزشی Haptic برای فرمان.
- ترمزهای اضطراری اتومات (AEB).
- ترمز دستی الکترونیکی + ترمز پارک.
- چراغ های اتولایت با قابلیت روشن و خاموش شدن اتومات.
- سیستم کمکی پارک در جلو و عقب.
- مانیتور ۷.۰ اینچی TFT برای صفحه کیلومتر.
# پکیج سفارشی Ultimate برای ۳.۸ لیتری، با قیمت ۳۵۰۰ دلار شامل:
- مشتریان باید پکیج Technology را سفارش دهند تا قادر به خریداری این پکیج باشند.
- تریم آلومینیومی و چوبی کابین.
- نویگیشن DIS با مانیتور ۹.۲ اینچی HD.
- سیستم صوتی Lexicon با ۱۷ اسپیکر.
- سنسور CO2 در کابین.
- درب برقی صندوق.
# جنسیس ۵ لیتری RWD با قیمت پایه ای ۵۱۵۰۰ دلار. امکانات استاندارد این مدل، همان امکانات پکیج Technology بوده بعلاوه ویژگی های زیر:
- رینگ های ۱۹ اینچی.
- تایرهای P245/40 جلو و P275/35 عقب.
- مه شکن های LED.
- خروجی دوبل اگزوز در طرفین سپر.
- زه های اطراف بدنه.
# پکیج سفارشی Ultimate برای ۵ لیتری، با قیمت ۳۲۵۰ دلار شامل:
- HUD تمام رنگی.
- سیستم مدیریت تعلیق.
- نویگیشن DIS با مانیتور ۹.۲ اینچی HD.
- سیستم صوتی Lexicon با ۱۷ اسپیکر.
- سنسور CO2 در کابین.
- درب برقی صندوق.
matin
۱۳ فروردین ۱۳۹۳قیمتش خوبه
محمد
۱۳ فروردین ۱۳۹۳چه آپشنایی میذارن این کره ای ها آخه، به عنوان آپشن HUD تمام رنگی می خواد واسه کجاش!
ساسان.م
۱۳ فروردین ۱۳۹۳HUD چیه؟
آرش
۱۳ فروردین ۱۳۹۳عزیزم hud یعنی Head Up Display
آرش
۱۳ فروردین ۱۳۹۳خیلی خیلی عذر میخوام ولی اون شخص جاهلی که مخالف رو لایک کرده بیاد معنی HUD رو تعریف کنه تا من هم بدونم.
alireza
۱۳ فروردین ۱۳۹۳با این قیمت رفته تو رنج قیمتی بنز و بی ام وه تازه ماشینای امریکاییم هست هدفش فقط نام نیک نه فروش عالی میخواد راه لکسوس بره
احسان(احسان سابق)
۱۳ فروردین ۱۳۹۳باهات موافقم اما توی این کلاسی که جنسیس عرضه میشه رقباش بنز کلاس E و بی ام و سری 5 هستن که قیمت 50000 دلاری دارن.در ضمن جنسیس هیوندای پخته تر از ازرا و سوناتای هیوندای هست و احتمالا حرف هایی واسه گفتن داره
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۴ فروردین ۱۳۹۳درود .
ولی به نظر من احسان ، دماقه ی جلو نسل قبلی بهتر از این بود .
جنسیس 2014 عقبش خیلی پخته و قشنگ به نظر میاد . چون شبیه لکسس
شده . ولی جلوش نه . جلوپنجرش خیلی بد ریخته .
ولی در کل حالا حالاها مونده که به هیوندای اعتماد کنند . اگر
لکسس موفق شد ، به خاطر خوش نامیه تویوتا و کیفیت بیشتر لکسس
در بیشتر مدلهاش نسبت به بنز بود . البته در یک برهه ی زمانی .
الان هم در یک مدل بنز با کیفیت تره و در یک مدل لکسس .
هیوندا حالاها باید خاک بخوره .
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱۴ فروردین ۱۳۹۳بنز با کیفیت تر از لکسوسه؟؟؟؟ هار هار هار آمار جی دی پاور همه چیز رو نشون میده … بنز تو کیفیت و دوام انگشت کوچک لکسوس هم نیست
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۴ فروردین ۱۳۹۳درود محمد .
قرار شد که متعصب نباشیم .
من در بیشتر ازمایش های مجله ماشین خوندم که لکسس کیفیتش
بیشتر از بنزه . ولی بنز هم در بیشتر موارد از لکسس
جلوتره . یکبار گفتم همه چیز کیفیت نیست ، اگر بنا
به این بود ، بنز الان ورشکسته شده بود .
معیار های پیشتاز بودن . قدمت و اصالت . تکنولوژی .
ایمنی و … هم ملاک هستند . همینطور مصرف سوخت .
بعدشم همچین میگی انگشت کوچیکه ی لکسس نمیشه ، انگار
که بنز در قعر جدول ایستاده . هر ماشینی و برندی ،
فراز و نشیب داره . دوست دارم بری و مشکل های سال
2010 لکسس را در امریکا بخوانی .
در ضمن من گفتم در یکسری مدل ها بنز با کیفیت تره و
در بعضی مدل ها لکسس . متعصب نباش . هر برندی و هر
ماشینی به مشکل میخوره . واقه بین باش . لکسس براتو
شده خداااااا . من هم بلدم تیکه بندازم . همون لکسس
LS یک ایراد بزرگی که داشت ، نداشتن حس رانندگی و
بیش از حد بی حس بودنش است . لکسس از اونور با
افتاده . هر ماشینی در در یک چیز برنده است .
ولی منتظر باش و از اون مطلب لکسس لذت ببر .
فکرشم نمیکنی .
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱۵ فروردین ۱۳۹۳یه LS 460 نسل جدید تو تهران دیدم سفید پلاک شده ، یارو 940 میلیون میفروخت ، عجب آپشنایی داشت خدایا قسمت کن من یه LS بگیرم و میلاد یه S 500 ، اونقب با لبخند ازش سبقت می گیرمو لازم نیست کلی واسش خرج کنم
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۵ فروردین ۱۳۹۳درود .
هروقت من پیکانم و فروختم و بنز خریدم ، تو اونوقت ازین
فکرا بکن . مارو چه بنز ؟؟؟
ولی اینو بدون اگر یروز اونقدر پولدار باشم که بتونم
بنز بخرم ، یا S600 ساده و یا S65 AMG میخرم . البته
اونم زمانی میخرم که تولید کلاس جی متوقف شده باشه .
ماشین باید تعداد سیلندرش بالا باشه . اثلا با ماشین
4سیلندر حال نمیکنم .
ولی خیلی خیلی منتظر نسل جدید لکسس LS . جگوار XJ .
ب ام و سریه 7 هستم .
یک رقابت نفس گیر میان بزرگان .
وای چه حالی میده که بنز اول بشه .
ولی تو اون بیشتر چیز ها مشخص میشه . از هربرند و
مدل .
محمد چند سالته ؟؟؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۵ فروردین ۱۳۹۳بعدشم محمد خان ، یکی از دوستای من تعریف میکرد که یک
LS رو برای تعویض روغن و فیلتر ها و تعمیر جلو بندی
برده مبلغش شده 16 میلین و 800 هزار تومان .
من دقیق از سرویساش با خبر نبودم و فاکتورو ندیدم ،
ولی میدونم برا تصادف نبرده بوده .
بعد میدونی چیه ؟؟؟
یک موقع هست سنسور خراب میشه ، اون قضیش فرق میکنه .
دوستم بنز 2006 داره ، یکی از سنسورهای اکسیژنش خراب
شده ، قیمتش 3 میلیونه . خیلی زور داره . حالا زورش
زمانی بیشتر میشه که میفهمی بنزه 3 الی 4 تا سنسور
اکسیژن داره !!!!!!!!
ولی اینو قبول کن که تفوت بنز و لکسس در کیفیت ،
خیلی محسوس نیست . اگه لکسس 20 باشه ، بنز خیلی کم
باشه 18 هست .
ولی در پیشتاز بودن و ارائه ی تکنولوژی همیشه بنز
جلوتره . این رو میتونی در اخبار پدال دیگر سایت ها
و در تمام نشریات جهان ببینی . تعداد اخبار بنز خیلی
بیشتره .
موفق باشی .
امیر
۱۶ فروردین ۱۳۹۳تعصب رو بریزید دور بنز رو با لکسس مقایسه نکنید مطرح ترین برند دنیا جایگاهش این نیست بنز سری s خدای ماشینهاست لکسس هم مثل تویوتا و دیگر ماشینهای ژاپنی پول برندشو میگیره به عنوان مثال lexus rx 350 چه چیزی داره که باید قیمتش 350 تومن باشه یه کراس اووره که بیشتر آپشن هاش رو در کراس اوور های رقیبش میشه دید ولی بخاطر ژاپنی بودنش این قیمت روشه
احمدرضا بی ام و
۱۳ فروردین ۱۳۹۳این ها رو ولش خودش خوشکله
شایان
۱۳ فروردین ۱۳۹۳حتی اسمش هم کنار برندهایی مثل بنز و بی ام و و پورشه هم توهین به صنعت خودروسازیه دنیاست واقعا یه آشغال سازیه این صنعت خودروسازیه کره
آرش
۱۳ فروردین ۱۳۹۳واقعا برات متاسفم.حتی خود آلمانیها هم به این ماشینها آشغال نمیگند.معلومه که خودت پیکان سواری.بذار این حرفو یه آلمانی بزنه نه ما ملت پراید سوار.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۴ فروردین ۱۳۹۳درود .
یعنی چی خودت پیکان سواری ؟؟؟
من هم پیکان دارم و پیکان هم سوار میشم . یعنی کسی که پیکان
سوار میشه حق نظر دادن نداره ؟؟؟ حتی اگر مخالفت حرف بزنه ؟؟؟
وقتی میگم ما ایرانی ها معیارمون برای تشخیص انسان ها اینه که
طرف چه قیافه ایی داره و چی سوار میشه ، همه میگن نه . طرف
چون سوار پیکان میشه حق نداره نظر شخصیشو اعلام کنه . جالبه!!!!
((( نگاه کن ببین چی میگه . نگاه نکن ببین کی میگه )))
fleetwood
۱۴ فروردین ۱۳۹۳آقا شایان، عزیز دل برادر ،دوست گلم،
آخه هفتاد درصد ملت ایران توی کف خریدن یه ماشین کره ای با 4 یا 5 سال کارکرد هستند و نمیتونند بخرند،اونوقت تو میگه اینا آشغاله ، کسی این حرفو میزنه که کشورش حداقل نیمه صنعتی باشه ، کشور ما با 50 سال عمر صنعت خودروسازی به خاطر فقط 200 روز تحریم ترکید ترکید، هالا ببین ما چقدر بدبختیم و گیر چه کسانی افتادیم
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۴ فروردین ۱۳۹۳درود .
اولا که فلیتوود جان چه عجب .
دوما در ایران اینجوره . اگر اینجا واردات ازاد بود و دلار ارزان ،
اونوقت میدیدی که مردم به ماشین کره ایی نگاه نمیکنند ، به جز
اون افرادی که سطحی نگر هستند و همه چیز را در قیافه و
امکانات و قیمت پایین میبینند .
این ماشین ها در نظر ما ایرانی ها خداست . اگر نه تو خود کره
هم بیشتر ماشین المانی میخرند تا خود کره ایی هارو .
مطلبشو قبلا گذاشتم .
ولی حقیقت را باید گفت و پذیرفت که تلاش و کوشش و عزم و
ارادشون قابل تحسینه و باید سرلوحه ی شرکتهای ضعیف تر از جمله
خودمان باشد .
از هر فردی ، شرکتی ، و … باید نکات خوب را یاد گرفت .
ولو این که چینی یا افغانستانی باشد .
امیر
۱۶ فروردین ۱۳۹۳عمو جون کدوم مدل اینارو از نزدیک دیدی که اینجور مثل عقده ای ها میگی آشغال؟ مشخصه که آرزوی اینو داری
گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده
خاوری مزراتی
۱۳ فروردین ۱۳۹۳گرچه کپی برداری آشکاری از نسل حاضز بی ام دبلیو سری هفت هست اما واقعا قیمتش خوبه و نشون میده اینکه دوستان میگن “خاک تو سر ایران خودرو و سایپا” کاملا درسته
احمدرضا بی ام و
۱۳ فروردین ۱۳۹۳همش تقلیده واقعا که
رضا
۱۳ فروردین ۱۳۹۳اینم استراتژی کره ای هاست که از خودروهای برتر تقلید میکنن نه کپی.
مثل نسل قبل همین جنسیس که تلفیق سری 7 و اس کلاس بود ولی زیبا و هماهنگ بود بجز جلوپنجرش
بهرحال راه و هدفشون کاملا مشخص شده هست نه مثل شرکتهای داخلی سردرگم
زیگما
۱۳ فروردین ۱۳۹۳طراحیش زشت و بده.من الان دوست ندارمش
ولی آیندش خوبه
خاوری مزراتی
۱۳ فروردین ۱۳۹۳زیگماجان فک میکنم کمتر کسی اعتقاد داشته باشه این مدل هیوندای طراحیش بده… اما اشکال کارش اینه که کپیه و اصالت نداره یعنی اگه توجه کنین هیوندای هیچ تاریخچه ای پشت سرخودش نمیذاره و درهرنسل برای خودش شیوه ای از طراحی داره که این یه کم …
پورشه 911و تویوتا لندکروز دو مدل هستن که برعکس هیوندای جنسیس روندی از طراحی زیبا در طول زمان هستن نه فقط یک ایده …
زیگما
۱۴ فروردین ۱۳۹۳خاوری جان طراحی بیش از اندازه یک موضوع شخصی است .
…سلیقه ها متفاوت است!
خاوری مزراتی
۱۴ فروردین ۱۳۹۳درسته کاملا باهات موافقم اما خوبی هیوندای اینه که باهوشه و اصول کلی رو رعایت میکنه چیزی که هنوز خیلی از خودروسازها مث سیتروئن و یا رنو در رده جنسیس(لوکساری سدان) یاد نگرفتن… رعایت این اصول باعث ایجاد یه حجم صنعتی شده برای هیوندای که ممکنه الزاما اصیل، یا زیبا نباشه اما بفروشه
پرهام
۱۴ فروردین ۱۳۹۳خاوری عزیز، شما از تویوتا مثال آوردید
به نظر شما کمری تاریخچه طراحی داره؟ یا کرولا؟ یا بقیه محصولات این سازنده هر نسل که عوض می شه اصلا به نظر نمیاد تویوتاست. مثلا کمری جدید با کمری قدیم یا قدیم تر.
باز الان هیوندای راه رو پیدا کرده و در محصولات آینده داره تاریخچه رو رعایت می کنه ولی هیوندای چند ساله خودروسازه تویوتا چند سال؟
تویوتا نا امیدکننده بوده که بعد از این همه سال فروش یه مدل طراحی برای خودش نداره
خاوری مزراتی
۱۴ فروردین ۱۳۹۳پرهام جان من نه از کل مجموعه تویوتا که از مدل لندکروز مثال آوردم اگه از مدل اول این خودرو تا نسل حاضر رو پیگیری کنی یک حجم کلی میبینی که در طول زمان مدرن و به روز شده… این مورد رو تو پورشه911 دید و چیزی که بنظر من جالبه اینه که برخی مدلهای دیگه از برخی شرکتهای مشهور مثل آئودی دست به این کار در طیف گسترده ای از محصولاتشون زدن و بجای تغییر مداوم و پی در پی طراحی از به روز رسانی و تقویت المان های اصلی و جذاب هر نسل استفاده میکنن
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱۴ فروردین ۱۳۹۳اصالت 60 ساله ی لندکروز به تنهایی هیوندای رو قورت میده
سجاد
۱۴ فروردین ۱۳۹۳زیگما با فراستی نسبتی داری؟ منتقد سینمارو میگم؟
زیگما
۱۴ فروردین ۱۳۹۳نه
jawad
۱۳ فروردین ۱۳۹۳همه چیش تقلید ولی تقلید منطقی وبا هدفی معین نشانه گیری بخش لوکس بازار امریکا
با اپشنهای فراوان و طرحی مناسب موتورهای پر قدرت و مهمتر از همه قیمت رقابتی موفقیتش دور از انتظار نیست
هیوندای راه خودش در دنیای خودرو بخوبی شناخته
کاش خودرو سازان وطنی تقلید به شیوه هیوندای یاد بگیرند
mory
۱۳ فروردین ۱۳۹۳چه قیمت خوبی داره قیافشم خیلی خوبه ولی جلوش شبیه یعنی خیلی شبیه فورد فیوژن شده “اسکی نرو هیوندای” ولی من با قیمتش خیلی حال کردم
امین
۱۳ فروردین ۱۳۹۳بی ام و سری 7 کره ای !!!!!
کار زشتی کردن …
آرش
۱۳ فروردین ۱۳۹۳آخه چرا به قول بابا پنجعلی “الکی” نظر میدین. جنسیس رقیب سری 7 نیست بلکه رقیب سری 5. اون سنتنیاله که رقیب سری 7
خاوری مزراتی
۱۳ فروردین ۱۳۹۳فک کنم آرش جان منظورشون کپی از سری 7 بی ام دبلیو باشه نه رقابت با ماشین موردنظر
امین
۱۳ فروردین ۱۳۹۳آقا آرش منظورم طراحیش بود
شما به پوزه و کاپوت سری 7 نگاه کنید متوجه میشید
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۴ فروردین ۱۳۹۳درود .
منظور امین طراحیش بود نه رقیب.
a.t
۱۳ فروردین ۱۳۹۳دوستان به پول ایران چقدر می ارزه؟
dej
۱۳ فروردین ۱۳۹۳ای کاش با اون قیمت میشد بخریم!!!اما افسوس که…!
احسان(احسان سابق)
۱۳ فروردین ۱۳۹۳من تا حالا ماشین کره ای نداشتم اما مردم ما طوری دربارشون صحبت میکنن که می خوام قربون صدقه سمند برم.شاید هیوندای کیفیت فورد و ت.ی.تا رو نداشته باشه اما اگر همین جنسیس با همین کیفیت مارک made in Japan رو داشت همینطوری در موردش نظر می دادید؟
بعضیا میگن ماشین های هیوندای توی ارزیابیJ.D.Powers پایین ترین رتبه رو داره.خواهشا بگن از کجا این امارها رو میارید چون سوناتا و جنسیس هر دو به عنوان دارنده بالاترین امتیاز در این موسسه برنده شدن.بد نیست به امتیازهایی که همین جنسیس توی سایت های مرتبط با اتومبیل داره نگاهی بندازید.بعضی از منتقدها این ماشین رو جزو 5 ماشین برتر این کلاس انتخاب کردن
خاوری مزراتی
۱۳ فروردین ۱۳۹۳قطع و یقین آمار موسسه جی دی پاور معتبره و شکی درش نیست که هیوندای دراین آمار دراین سالهای اخیر بالا رفته و به لحاظ کیفی ماشین سطح بالاییه البته این سطح بالا به نسبت اعتباروعنوانشه… هیوندای اما در قیاس بابزرگان بازار مثل لکسوس عقبه…
گرچه مطمئنم بواسطه رقابت و حضور در بازار همیشه بهترین ها مشخص میشن…
این بهترینها در تاریخ نامشون میمونه مث بنز سری S مث پورشه911 و …
مهدی
۱۳ فروردین ۱۳۹۳دورود
ماشین خوبیه اما نمیدونم چرا حس میکنم جلو پنجرش همخوانی نداره
یعنی با چراغها نمیخونه
اما یه سدان فوق العادست
با قیمت 38000 دلار و فکر کنم تو ایران این ماشین مبلغی در حدود 250 میلیون بشه(به اضافه گمرک و ……) که یه قیمت قابل توجه هست که گزینه های جایگزین میتونه داشته باشه
بستگی به سلیقه مشتری داره
اما به شخصه ترجیح میدم 180 تومن بدم یه تویوتا آریون اتاق گرند جدید(با 200 یا 250 نمیشه یه بنز یا پورشه یا آئودی R8 و …… خوب خرید)، آریون رو دوست دارم
به نظرم تویوتا خیلی بهتر از هیوندای هست
کلا با طراحی آریون موافقم
لذت میبرم
به این نکته باید اشاره کنم که صنعت خودرو سازی کره خیلی پیشرفت کرده و محصولات با کیفیتی رو داره عرضه میکنه
سپاسگذارم
مهدی (فرزند کوروش)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۴ فروردین ۱۳۹۳درود .
اخ گفتی مهدی جان .
اون اوریون ها که سپر هاش یک قسمت مشکی در دوطرف داره . عالیه .
مثل داداش کایکو در کارتون میتی کمان میمونه . همیشه اماده ی جنگه .
احسان(احسان سابق)
۱۳ فروردین ۱۳۹۳http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Genesis
http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Sonata
به قسمت Awards و Safety دو ماشین نگاهی بندازید مشخص میشه این دو ماشین کجای کار هستن
امین
۱۳ فروردین ۱۳۹۳بچه ها خدایی موافقید اگه بگم خاک دو عالم تو سر ایران خودرو و سایپا؟
ببین این کره ای ها چه میکنن اونوقت ا هم s300 میده 70 ملیون!
یعنی این لیاقت ما ایرانیاست؟
مهدی
۱۳ فروردین ۱۳۹۳دورود
آقا امین باهات موافقم
خاک دو عالم تو سر ایران خودرو و سایپا
سپاسگذارم
مهدی (فرزند کوروش)
میثم
۱۴ فروردین ۱۳۹۳همه خودروسازان دنیا باهم مشارکت میکنند مثل ما عقب افتاده نیستند
mohsen
۱۴ فروردین ۱۳۹۳نمیدونم نظرات در مورد ماشینهای کره ای چقدر حالت تعصبی گرفته و بد میگن.
تا حالا سوار ماشین کره ای نشده (خود من هم ماشین خارجی ندارم) بعد میگه اشغال.
درسته ماشینای کره ای در حد بنز و بی ام و پورشه نیستن ولی پیشرفتشونا ببینید طبق امار هر سال کیفیت خودروهاشون داره میره بالا مثلا سوناتا 2015 که امارشو توی همین سایت خوندم با استفاده از ورق فولاد جدید مقاومت پیچشی اونو 51 (پنجاه و یک) درصد بالا بردن و ایمنی خودروی سوناتا را افزایش دادن و همچنین کیفیت مواد داشبورد خیلی بهتر از قبل شده.
در پایان منم موافقم که خاک دو عالم توی سر خودروسازهای وطنی…..
محمد
۱۴ فروردین ۱۳۹۳گفتنی ها رو دوستان گفتن
فقط منم میگم…خاک دو عالم تو سر خودرو سازهاس وطنی…
امین
۱۴ فروردین ۱۳۹۳فکرشو بکنین خودروسازای ما با نیم قرن سابقه تو خودرو سازی واسه تولید میرن دست به دامان یه شرکت اسباب بازی سازی چینی میشن که دو ساله خودرو ساز شده، و s300 رو ازش میگیرن و با برند خودشون و کلی تبلیغات به ما مردم قالب میکنن.اونم با چه قیمتی؟70ملیون!
تازه قراره سایپا چندین مدل مختلف از این چینی های بی نام و نشان رو هم در اینده بنام خودش بده ب بازار.
بعدم اقای نعمت بخش دبیر انجمن خودرو سازان میاد تو رادیو میگه صنعت خودروی ما همگام با دنیا و مایع افتخار ایرانیاست!
تازه کلی هم طلبکاره که اره ما داریم ضرر میکنم وباید بازم افزایش قیمت داشته باشیم.
این شده نتیجه ی نیم قرن خودروسازی ما… خودروی بی کیفیت با قیمت گزاف و ارزو ب دل موندن جوونایی ک حقشونه یه خودروی با کیفیت و استاندارد روز دنیا رو سوار شن و نهایتا بدبختی مردم و سالی 20هزار کشته و هزاران زخمی…
بخدا فکرشو که میکنم هنگ میکنم…
اخه تا کی باید این وضع ادامه پیدا کنه؟
مگه ما چیمون از بقیه مردم دنیا کمتره ک محکوممون کردن به سوار شدن این خودروهای اشغال؟
خوشبحال مردم و جوونای کره ای که همچین شرکت قدرتمند و متشخص و با کلاسی دارن که بهشون احترام میذاره و همچین خودروهای به روزی تولید میکنه واسه رفاه مردمش نه مثل خودرو سازای ما ک به خاطر تولید یه مشت گاری همیشه طلبکارن و فقط مردمو سر کیسه میکنن و شدن دشمن و قاتل جون مردم کشور خودشون.
نخیر اقای نعمت بخش نخیر خودروسازای نامحترم لیاقت ما مردم و جوونای ایرانی بیشتر از اینه این خودروها ارزونی خودتون.
کره که هیچی اصلا همین ترکیه رو ببینید خجالت بکشید.
اقا بیخیال سرتونو درد نمیارم بریم سر شعار خودمون:”خاک دو عالم تو سر…”.
ایشالا یه روز برسه همه مون خودروی روز دنیا با قیمت معقول سوار شیم بخدا ما ایرانیا لیاقتشو داریم.
به امید انروز..
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱۴ فروردین ۱۳۹۳طراحی داخلش شده و از نسل قبل بهتره و همینطور جلوش ، ولی من چراغ های عقب نسل قبلش رو بیشتر دوست داشتم ، علاوه بر این تنها مشکل جنسیس چرم صندلی هاش بود که امیدوارم در نسل جدید چرم صندلیهاش بهبود پیدا کرده باشه و جنسیس با توجه به قیمتش یک خودروی بسیار عالی و ایده عالی می تونه باشه
احمد
۱۴ فروردین ۱۳۹۳تنها ماشینی که از شرکت هیوندای دوست دارم و میپسندم همین جنسیس.بقیشون جالب نیستند. مخصوصا از لحاظ کیفیت
Un4given
۱۴ فروردین ۱۳۹۳قبلا هم گفتم تریم کابینش و رو خیلی کسل کننده و ساده و کلاسیک ( پیرمردی ) دراورده. ولی خوب همینیکه متوجه شده طراحی تخیلی بدنش بدرد عمش میخوره و به سمت اصالت رو آورده جای تامل داره .
ولی خوب از حق نمیشه گذشت این کره ایها پدر هر چی آپشنه درآوردن، کاری کردن که آپشن برای شرکتهای دیگه تبدیل به اصل بشه .
امیرحسین,فقط المان,فقط پورشه
۱۴ فروردین ۱۳۹۳می شه با این قیمت ی ماشین المانی خرید…این ماشین نمی تونه از هیچ نظر به بنز و بی ام دبلیو برسه ماشینای المانی خیلی بیشتر ارزش دارن
محمد
۱۴ فروردین ۱۳۹۳به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، سقوط کردیم سقوط! به دست خودمان سقوط کردیم. نزدیک مرز امید مردم بودیم. با چندر غاز پول پیش میشد ماشینی خرید هر چی راه میرفت گاز میخورد ولی میشد خرید. همان فروردین 91 آژیر خطر روشن شد. میشد پیشبینی کرد. صدای هیچ کس درنیامد. اگر صدایی هم درآمد در نطفه خفه کردند که نه، سقوطی در کار نیست. اما واقعا صدای سقوط بزرگ شنیده میشد. محاسبهها روشن بود. معلوم بود صدای سقوط میآید.
صدای شکستن استخوانهای آرزوهای مردمی که سالها صبر کرده بودند تا خودرو خوب سوار شوند. حقشان بود سالها تاوان صبر داده بودند. سالها امید بسته بودند که روزی خوب سواری کنند.اما هر ماه که از فروردین 91 گذشت، اوضاع وخیمتر شد. همه راهها بسته میشد. هنوز فرصت بود اما دولتی که خودش کار را به اینجا رسانده بود قطعا راهکار هم بلد نبود. واقعا مثل گزارشگران فوتبال که میگویند گل نکردن این توپ سختتر از گلکردنش بود، نابود کردن صنعت خودرو از نگه داشتنش سختتر بود. واقعا اگر اجازه میدادند راه خودش را میرفت، صنعت خودرو راهرفتن را یاد گرفته بود. جواب این سوال را رضا ویسه در جلسه هیات امنای دانشگاه علم و صنعت یکسال بعد از روی کار آمدن محمود احمدی نژاد از وی پرسید و ایکاش نمیپرسید. شاید کلام او رئیس جمهور وقت را برای نابودی این صنعت مصممتر کرد وگرنه هر کسی میدانست تغییر یک عضو هیات مدیره ایران خودرو وسایپا به اندازه رأی اعتماد یک وزیر از مجلس دست کم کار دارد و انرژی میگیرد. کما اینکه همین امروز هم با گذشت 6 ماه از روی کار آمدن دولت جدید و نیز با اینکه به اندازه یک لشکر کاندیدای جامعالشرایط دارد در برابر دولتی که یک گزینه معتبر نداشت خود گویای تایید ادعای بالاست. ویسه از رئیس جمهور میپرسد که آقای رئیس جمهور یک سالی از پیروزی شما در انتخابات گذشته است، چرا با اینکه در نشستهای تلویزیونی چندین بار راجع به صنعت خودرو اظهار نظر کردید و ادعاها داشتید، ولی تاکنون از تغییر مدیران عامل شرکتها عاجز ماندهاید. رئیس جمهور در جواب پاسخ میدهند که آقای ویسه، سیاست مثل مهندسی صفر و یک ندارد. !!!
واقعا جواب دندانشکنی دادند و در نهایت همین جواب صنعت خودرو را نابود کرد؛ چون 2 دهه تلاش شده بود صنعت خودرو در همه بخشها به فضای مهندسی و صفر و یک با حساب و کتابی دست یابد که دست یافته بود. تولید خودرو در سال 92 با تغییر مدیرعامل در گروه خودروسازی ایران خودرو و نیز تاکید پیوسته وزیر صنعت، معدن و تجارت رونق دوبارهای یافته است اما مشکلات همچنان پابرجاست؛ یعنی مسائل و مشکلات مالی خودروسازان از 2 منشأ بدهیهای بانکی و کاهش تولید و در نتیجه بالا رفتن هزینههای تولید چنان 2 خودروساز اصلی کشور را دربرگرفته که هیچ راهی جز افزایش قیمت در کوتاهمدت راهگشای کار نیست. راه دیگر تزریق منابع مالی به 2 خودروساز است که دیگر خودروسازان نه امیدی به دریافتش دارند نه پولی دولت در بساطش دارد و نه اینکه هزار میلیاردی که دولت قبلی صحبت از پرداختش به 2 خودروساز میکرد، دردی را دوا میکند.
واقعا معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظار صنعت خودروست. تنها نکته اینکه سال 92 تمام شود و در نخستین روزهای سال 93 خودروسازان اجازه افزایش قیمت پیدا کنند، آرزوی دیگری در جاده مخصوص فعلا یافت نمیشود؛ آرزویی که فعلا هیچ مقام ارشدی جرات بیان حمایت از خواسته خودروسازان را ندارد که هیچ بلکه نزدیکان اقتصادی رئیس جمهور کاملا مخالفت خود را علنی بیان میکنند.
آمار تولید سالهای 90 تا 92 در همه بخشها به اطلاع میرسد.آمار خود گویای واقعیتهاست و نیازی به تحلیل در همه بخشها نیست. فقط اینکه اگر در تولید خودرو سواری امیدی به افزایش تولید هست، همین اندک امید در بخش تجاری هم وجود ندارد. بالا رفتن افسانهای قیمتها در خودروهای تجاری و رکود کامل بازار کار محصولات تجاری باعث شده به جز رونق فعالیتهای تجاری کلان و رشد بازار حملونقل کالا و نیز تامین منابع مالی از سوی دولت برای خرید ناوگان جدید از سوی شرکتهای حمل و نقل و رانندگان شخصی هیچ امیدی به رونق تولید در این حوزه نیست. خودروسازان هم معتقدند اول نجات برادر بزرگتر لازم است که سطح اشتغال بیشتری دارد بنابراین تجاریسازان باید زودتر به فکر خودشان باشند تا بتوانند برای سال94 از دولت و مجلس سهمی بگیرند تا بازارشان را سر و سامانی بدهند. در غیر اینصورت کلاهشان پس معرکه است.
iman mclaren p1
۱۴ فروردین ۱۳۹۳طراحی آونتادور محشره…
شیماااا
۱۴ فروردین ۱۳۹۳دی لابت یعنی چی؟؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۵ فروردین ۱۳۹۳درود .
دی لایت همون چراغ هایی است که در روز روشنه . همون ال ای دی ها .
DAY = روز .
LIGHT = چراغ . نور .
Un4given
۱۵ فروردین ۱۳۹۳چراغ روز
همون چراغهایی که بعضیها فک میکنن رانندشون عقده ایه که تو روز روشن میکنه !
محمد
۱۵ فروردین ۱۳۹۳من یه اسپورتج دیدم گفتم نگا این عفده ای چراغ ال ای دی روپشن گذاشته :D
امیر
۱۶ فروردین ۱۳۹۳همه خودروهای هیوندای در برابر دو شاهکار کیا : کادنزا و موهاوی حرفی برای گفتن ندارن چرا که وقتی شرکت این دو محصول رو 5 سال گارانتیه نامحدود میکنه و تحویل مشتری میده از این بابت خاطر جمعه که تا 5 سال ماشین دچار هیچگونه مشکلی نخواهد شد حالا کیا k900 که دیگه سلطان تمام مدلهای کره هستش
Car Designer
۱۹ فروردین ۱۳۹۳طراحی سیالت تو حلقم که به درد لا جرز هم نمیخوره…
پیتر از تو بعید بود…
majidrog
۲۲ فروردین ۱۳۹۳یه ضرب المثل هست تو که میگه اگه می خواهی ببینی 10 ساله بعد رو خودروها چه تکنولوژی سوار هست سری اس بنز را در زمان حال ببن.