جنسیسهیوندای

مقایسه نسل جدید و قدیم جنسیس G80

از زمان معرفی خودروی جنسیس G80 در سال ۲۰۱۶ (البته از نظر فنی تاریخچه این خودرو به سال ۲۰۰۸ و اولین نسل هیوندای جنسیس معروف بازمی گردد)، یک‌بار دیگر کره‌ای‌ها به فکر رقابت با سدان های میان سایزی همچون ب‌ام‌و سری ۵، مرسدس بنز E کلاس و آئودی A6 افتاده‌اند.

اگرچه G80 از نظر میزان فروش یا حتی محبوبیت در فضای مجازی به پای رقبای تثبیت شده آلمانی نرسیده اما در برابر خودروهایی همچون کادیلاک CTS، ولوو S90، لکسس GS و یا جگوار XF عملکرد سورپرایز کننده و خوبی داشته است.

این خودرو در سال پیش فروش ۷۰۹۴ دستگاهی در آمریکا داشته که بهتر از فروش ۶۹۶۵ دستگاهی کادیلاک CTS یا فروش ۳۳۷۸ دستگاهی لکسس GS بوده است. با در نظر گرفتن این موضوع دلیلی برای نادیده گرفتن نسل جدید G80 2021 وجود ندارد حتی اگر افراد بسیار معدودی انتظار به چالش کشیده شدن سه رقیب محبوب آلمانی را داشته باشند. بد نیست بدانید ب‌ام‌و سری ۵ سال پیش فروش حدود ۳۹ هزار دستگاهی در آمریکا داشته است.

اما ما اینجا می‌خواهیم نسل جدید و قدیم این خودروی لوکس کره‌ای را باهم مقایسه کنیم و فعلاً کار را با طراحی ظاهری انجام می‌دهیم زیرا جنسیس دگرگونی عظیمی در نسل جدید G80 به وجود آورده است.

نسل جدید G80 هم‌اکنون از “ظرافت قهرمانانه” استفاده می‌کند. همه‌چیز از نمای جلو با جلوپنجره خاص و چراغ‌های چهارتایی گرفته تا کاپوت طویل و خط شانه گیرا تغییر کرده است.

در بخش عقب است که احتمالاً G80 را خودرویی فست بک خواهید دانست زیرا بسیار شبیه چنین خودروهایی شده است. البته این خودرو هنوز هم یک سدان چهار درب است و این جای تعجب دارد زیرا بخش عقب خودرو طراحی کاربردی‌تری می‌توانست داشته باشد.

نسل پیشین G80 نمی‌تواند ما را متقاعد کند که خوش‌تیپ‌تر از نسل جدید بوده است. شاید این خودرو کمی اسپورت تر به نظر برسد اما طراحی آن در مقایسه با برخی رقبای آلمانی، سوئدی یا بریتانیایی از مد افتاده به نظر می‌رسد.

با این وجود ما کاملاً مطمئن نیستیم که G80 جدید را همه دوست بدارند. این خودرو طراحی سنتی‌ای نداشته اما هنوز مشخص نیست که این امر تأثیر مثبت یا منفی روی فروش سدان کره‌ای بگذارد.

از نظر ابعاد این خودرو طویل‌تر، پهن‌تر و کم ارتفاع‌تر از نسل پیشین می‌باشد. فاصله بین محوری اما تغییری نکرده است.

بیایید نگاهی هم به داخل کابین G80 داشته باشیم؛ اما آیا این موضوع جای بحث دارد؟ جنسیس کابین G80 2021 را کاملاً دگرگون کرده و همه‌چیز جدید است. متریال بهتری بکار رفته و تکنولوژی‌های آن نیز مدرن‌تر هستند. صندلی‌ها نیز به لطف سلول‌های هوایی که بسته به حالت رانندگی تنظیم می‌شوند راحت‌تر از قبل هستند.

دو صفحه‌نمایش وجود دارد که پیش چشم راننده از نوع ۱۲.۳ اینچی بوده و از تکنولوژی سه‌بعدی بدون نیاز به عینک مخصوص سود می‌برد. صحه نمایش دیگر نیز از نوع ۱۴.۵ اینچی بوده و از به‌روزرسانی از راه دور، اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه کابین مدل جدید می‌توان به هدآپ دیسپلی، نورپردازی خاص، شیفتر چرخان و تکنولوژی‌های گسترده ایمنی همچون کروز کنترل تطبیقی جدید با تکنولوژی یادگیری اشاره کرد. ظاهراً این سیستم سبک رانندگی شما را یاد گرفته و می‌تواند آن را تکرار کند. از نظر فضا نیز فضای پا و سر بیشتری وجود داشته و میدان دید نیز بهبود یافته است.

اما وضعیت G80 از نظر قوای محرکه چگونه است؟ اگر به کاتالوگ نسل قبلی این خودرو نگاه کنید بی‌شک متوجه نسخه پرچم‌دار ۸ سیلندر ۵ لیتری ۴۲۰ اسب بخاری خواهید شد. یک پله پایین‌تر نیز پیشرانه‌های ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری ۳۱۱ اسبی و ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری توئین توربوی ۳۶۵ اسب بخاری قرار دارند.

اما قوای محرکه G80 جدید تغییرات اساسی را تجربه کرده‌اند. هم‌اکنون پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری توربو با قدرت ۳۰۰ اسبی و گشتاور ۴۲۱ نیوتون متری عرضه شده و پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توربو با خروجی ۳۷۵ اسبی و گشتاور ۵۳۰ نیوتون متر در دسترس هستند. موضوع جالب‌تر اینکه شما در خارج از آمریکا می‌توانید این خودرو را با پیشرانه ۲.۲ لیتری دیزلی‌ای که قدرت ۲۰۷ اسبی و گشتاور ۴۴۱ نیوتون متری دارد سفارش دهید.

این خودرو به دو صورت دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک عرضه شده اما هنوز مشخصات شتاب گیری و مصرف سوخت آن اعلام نشده است. البته وزن G80 جدید ۱۱۰ کیلوگرم کمتر از قبل شده و بنابراین ما حدس می‌زنیم هر سه پیشرانه قدرت کافی برای ایجاد شتاب مناسب را خواهند داشت.

نسل فعلی جنسیس G80 قیمت پایه ۴۲۵۵۰ دلاری برای مدل ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری داشته اما مدل جدید احتمالاً گران‌تر خواهد بود ولی از زیر ۵۰ هزار دلار شروع خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۲ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (10474 ديدگاه)

    همین که G80 جدید را میبینم ، احساس میکنم یه خودروساز گمنام چینی اومده و یه کاربن گذاشته روی آئودی A7 و فقط چراغ و سپرهارو عوض کرده ، واقعاً که .
    البته که نقد من طراحیه و نه کیفیت اجزاء ، خدایی کیفیت مواد استفاده شده در کابین عالیه بخصوص طرح چوبها و آلومینیوم‌ها .

    1. Reza

      ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (297 ديدگاه)

      جالبه همش به طراحی های جنسیس و کلا کره ای ها گیر میدی یکی ندونه فکر میکنه رقیب پیترشرایر هستی،همون موقع که اومدی با اعتماد به نفس به طراحی استینگر گیر دادی یه مدت بعد استینگر جایزه بهترین طراحی سال رو در کنار مک لارن ۷۲۰ و فراری کسب کرد! شما که اینقدر استعداد در طراحی داری سعی کن حداقل تو یه شرکت گمنام چینی بعنوان طراح استخدام بشی حداقل حقوق میدن بهت

      1. کیان

        ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (1491 ديدگاه)

        دوست عزیز اول اینکه مگه همه اونهایی ک حتی تو معتبرترین مجلات نقد و بررسی میکنن مطمئنا همشون تو شرکتهای طراحی و خودرویی کار نمیکنن !!!
        بالاخره ما میتونیم به اظهار نظرات همدیگه احترام بذاریم، و حق اظهار نظر با رعایت احترام برای همه ازاد باید باشه.

        من نمیگم هیوندای پیشرفتی نداشته، قطعا هزینه های زیادی کرده همینطور کیا، و خوب برنامه داشته باشی پیشرفت هم میکنی.

        این جنسیس بنظرم نسل قبلش تناسب داخلی و خارجی بیشتری داشت، اما جدیدش در داخل کابین واقعا طراحی جذابی داشته در کل، اما بیرونش واقعا برای خودش نیست. وقتی یکی میاد ماشین پریمیوم میخره به خیلی چیزها فکر میکنه، به برندش نگاه میکنه، به کلاسش به پرستیژش و …

        حالا همه اینها به کنار، این ماشین فوق العاده عالی، شما 50.000 دلار پول تو جیبت داری
        بنز ای کلاس داری، بی ام و سری 5 داری ، آئودی آ6 یا 7 هم داری، حالا CLS ، و گرن کوپه یا جگوار هم هست و …

        شما خودت باشی واقعا ترجیح میدی با قیمت برابر پشت بی ام و سری 5 باشی یا ای کلاس یا این جنسیس جی 80 ؟؟؟

        دوستان عزیز ستاره های فوتبالی ک از اروپا بازنشسته میشن، با درامد بالا میرن امارات، چین یا امریکا، ولی عایا فوتبال امارت و چین و … رسیده به فوتبال اروپا ؟ با استخدام چندتا کنار گذاشته شده از شرکتهای المانی و استخدام و هزینه کردن میشه راهی ک اونا 100 سال پیش تا حالا داشتن میرفتن و بزودی رفت و براشون شاخه شونه کشید ؟؟؟
        یکم منطقی باشین، هزار بارم ماشین خوبی بسازی ، نتونی بفروشیش، ازت نخرنش شکست میخوری.
        یه نگاه به تعداد فروش جی 90 یا کیا کی 900 بندازین، نشون میده هیچ کس با قیمتی ک میشه پریمیوم المانی و … سوار شد نمیاد پول به اونها بده.

        1. مانی

          ۱۴ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (2486 ديدگاه)

          دوست عزیز رقابت تو کلاسی که مرسدس اس کلاس هست خیلی‌ متفاوت با این کلاسه
          و شانس موفقیت تازه وارد‌ها کمتره و اصلا کسی‌ وارد اون کلاس نمیشه(یجورایی تثبیت شدست)
          و بعضی‌‌ها هم از رقابت پشیمون میشن و اون سطح رو ترک می‌کنن منتها این کلاس وضعیت دیگه یی داره
          همونطور که تو من گفته نسل قبل این ماشین تو آمریکا لکزز،کادیلاک،اینفینیتی و… رو شکست داده حالا
          نسل جدیدش با این همه پیشرفت چجوری میشه که نفروشه؟
          به نظر میاد فاصله زیادی با غیر آلمانیها باز کنه و آلمانیها رو نشونه گرفته

        2. ahmad

          ۱۴ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (66 ديدگاه)

          حرف حساب

      2. NAVID۰۰۹۸

        ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (10474 ديدگاه)

        در جواب ، رضا :
        رضای عزیز ، اگر گیری بوده به کپی کاری هیوندای بوده ، همونطور که از کیا بخصوص اپتیما و سورنتو تقدیر شده و جای تبریک داره که به امضائی در طراحی رسیده اند اما نه هیوندای ، پس قاطی نکنید .
        در مورد استینگر و جوایزی که کلاً کره ایها میگیرند ، میبینیم که در بحث فروش هیچ مُنافاتی با این جایزه ها ندارند و حتی رضایت شرکت هم نتوانسته اند در بحث فروش جلب کنند وقتی با اون هیاهو رونماییش کردند و داره به حاشیه میره .

        در مورد نگرانی شما هم بابت استخدامم در یک شرکت چینی از شما سپاسگزارم و حتماً به این گزینه شما فکر میکنم .

        از من به شما نصیحت ، احترام به نظرات هم از واجبات اخلاقیست اما مسخره کردن هم جنبه متفاوتی در پیام ها داره ، پس نقد کن ولی مسخره نکن .
        مسخره کردن از نشانه های ضعف محسوب میشه که از فشار میاد .

    2. Reza

      ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (297 ديدگاه)

      درضمن شما به همراه یکی از دوستان طرفدار پژو(!!!) دیروز تو یکی از مطالب سایت گفته بودین محصولات جنسیس فقط توی نمایندگی ها خاک میخورن و کسی نمیخره،جدا از اون مطلب پدال که دو ماه پیش خبر از دو برابر شدن میزان فروش جنسیس در سال ۲۰۱۹ داده بود بهتر هست پاراگراف دوم و سوم این مطلب رو هم بخونین،جالب هست،ألبته مطمئنا خودتون رو به کوچه علی چپ میزنین و باز بعدا میگین کسی جنسیس نمیخره :)

      1. NAVID۰۰۹۸

        ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (10474 ديدگاه)

        دقیقاً متنی بود که خود پدال و بقیه مجلات در سال پیش گذاشته بودند .
        مستند را که نمیشه تحریفش کرد .
        چرا اینقدر دست و پا میزنید که حقیقت پوشانده بشه .
        جنسیس بفروشه نفروشه چیش به من و تو میرسه اما دیگه که نمیشه کِتمان حقیقت کرد .

    3. کیان

      ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (1491 ديدگاه)

      دوست عزیز اول اینکه مگه همه اونهایی ک حتی تو معتبرترین مجلات نقد و بررسی میکنن مطمئنا همشون تو شرکتهای طراحی و خودرویی کار نمیکنن !!!
      بالاخره ما میتونیم به اظهار نظرات همدیگه احترام بذاریم، و حق اظهار نظر با رعایت احترام برای همه ازاد باید باشه.

      من نمیگم هیوندای پیشرفتی نداشته، قطعا هزینه های زیادی کرده همینطور کیا، و خوب برنامه داشته باشی پیشرفت هم میکنی.

      این جنسیس بنظرم نسل قبلش تناسب داخلی و خارجی بیشتری داشت، اما جدیدش در داخل کابین واقعا طراحی جذابی داشته در کل، اما بیرونش واقعا برای خودش نیست. وقتی یکی میاد ماشین پریمیوم میخره به خیلی چیزها فکر میکنه، به برندش نگاه میکنه، به کلاسش به پرستیژش و …

      حالا همه اینها به کنار، این ماشین فوق العاده عالی، شما 50.000 دلار پول تو جیبت داری
      بنز ای کلاس داری، بی ام و سری 5 داری ، آئودی آ6 یا 7 هم داری، حالا CLS ، و گرن کوپه یا جگوار هم هست و …

      شما خودت باشی واقعا ترجیح میدی با قیمت برابر پشت بی ام و سری 5 باشی یا ای کلاس یا این جنسیس جی 80 ؟؟؟

      دوستان عزیز ستاره های فوتبالی ک از اروپا بازنشسته میشن، با درامد بالا میرن امارات، چین یا امریکا، ولی عایا فوتبال امارت و چین و … رسیده به فوتبال اروپا ؟ با استخدام چندتا کنار گذاشته شده از شرکتهای المانی و استخدام و هزینه کردن میشه راهی ک اونا 100 سال پیش تا حالا داشتن میرفتن و بزودی رفت و براشون شاخه شونه کشید ؟؟؟
      یکم منطقی باشین، هزار بارم ماشین خوبی بسازی ، نتونی بفروشیش، ازت نخرنش شکست میخوری.
      یه نگاه به تعداد فروش جی 90 یا کیا کی 900 بندازین، نشون میده هیچ کس با قیمتی ک میشه پریمیوم المانی و … سوار شد نمیاد پول به اونها بده.

      1. Saeed

        ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (349 ديدگاه)

        جایزه میگیره.میزان فروشش تو آمریکا از کادیلاک و لکسوس تو کلاس مشابهش بالاتره،اونوقت منتقدش تو ایران که حتی از نزدیک هم ندیده این ماشینو میاد ادعا میکنه!!!واقعا شخصیت نقی تو سریال پایتخت به خیلی از ما شببهه ،جو گیری و ادعاعو…..نقد خوبه همه جا.ایراد گرفتن .اظهار نظر….منطقیه.اما اینکه طرف با ۴ تا مقاله خوندن بدون اینکه از نزدیک حتی ببینه حودشو کارشناس بدونه و پیش بینی کنه و مقرضانه حرف بزنه انقدر عجیبه و منحصر فرده و به نظرم اوج بیسوادیه!!!

    4. doubt

      ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (258 ديدگاه)

      داداش تا کی میخوای فقط بر اساس طرفداری و تعصب نظر بدی. انصافا خوب شده و نسبت به قبل زبان طراحی خودروی لوکسو پیدا کرده (مخصوصا عقب ماشین)

  2. Shirko

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (271 ديدگاه)

    بسیار پیشرفت کرده ، واقعا لوکس و ظریفه

  3. MAHDI

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    بیشتر از یه سر و گردن جذاب تر و باشکوه تر شده.نسل قبلش اصلا قابل قیاس با نسل جدید نیست.
    آفرین به جنسیس با چنین محصولی!!!!!!!!

  4. Zonda R

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1872 ديدگاه)

    نسل اولش که اومد ایران واقعا از نظر فنی بسیار پر اصطحلاک و پر مصرف بود
    بخصوص سیستم تعلیقش که….
    جنسیس قدم بزرگ و پر هزینه ای برای هیوندای بوده
    شاید نسل اول و دوم رو از سری 5 بی ام و کپی برداری کردن یا همین نسل رو نمونه هایی از کپی توش دیده بشه اما خیلی از خودروها شبیه همن
    آلمان ها همیشه الگو بودن برای ژاپنی ها و کره ای ها حتی, تو g70 هم تست کننده گفته بود 85% m3 با نصف پول بی ام و….
    واقعا پیشرفت بخصوص تو طراحی کابین خیره کنندس

    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (10474 ديدگاه)

      Zonda R عزیز
      میدونی چرا به شما دیس لایک داده اند ، چون چنان روی جنسیس و هیوندای تعصب دارند که حتی شهامت تحقیق ، دیدن و رفتن به نمایندگی ایران هم ندارند تا بدانند جنسیسهای وارد شده و نسل اول یا مانیتور میسوزوندن یا مشکل تعلیق داشتند که قیمت کمک فنر هر چرخ دو برابر بنز s کلاس بود و حدود ۵ میلیون و همیشه عذاب صاحبان این خودرو بوده و هست و حالا فکر کنید با دلار ۱۶۰۰۰ تومنی سر به بیابان میگذارد .
      این دوستان فقط علاقه مندند و نه مشتری یا صاحب خودرو .

      نکته بعدی که شما فرمودین ، شباهتش به محصولات آلمانیست که در زمان رونمایی از این خودرو هم سال ۲۰۰۸ میلادی خود مدیرعامل گفته بود ما خودرویی میسازیم با تشابهات قیمتی عملکردی ظاهری سری ۳،۵،۷ bmw و…. .
      همیشه گفتم و باز هم میگم ، موفقیت را فقط در یک جمله و عملی میشه دید و اون هم فروش سالانه یک شرکته که نشان میده محصول شما پسندیده شده یا خیر .
      شغل من در بازاره ، من زمانی میتونم به موفقیتم افتخار کنم که آخر سال هنگام حساب کتاب و موجودی گیری بفهمم چقدر به سرمایه ام اضافه کردم و نه اینکه چقدر جایزه از صنف خودم گرفتم .
      حالا بزار هرکسی دِلِش میخواد ناراحت بشه ، فدای سرت رفیق .

      1. Zonda R

        ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        Navid 0098 عزیز
        اینجا مجالیه که ازادانه در مورد خودرو اظهار نظر کنیم و در کنار هم اطلاعتمونو ببریم بالا و از هم صحبتی لذت ببریم قرار نیست همه هم نظر باشیم اتفاقا کسی منو به چالش بکشه واقعا لذت میبرم اگه هممون هم نظر باشیم که دیگه لذتی نداره
        دیس لایک یا لایک هم یه بهانس

        1. NAVID۰۰۹۸

          ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (10474 ديدگاه)

          Zonda R عزیز
          گل گفتی ، دمت گرم .

      2. Amirreza

        ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (2732 ديدگاه)

        دوست عزیز من جنسیس دارم و این مشکلی که شما میگید برای من تا الان پیش نیومده

  5. JavaDehqaN

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (31 ديدگاه)

    من که متاسفانه زورم به خریدش نمیرسه ولی از دوستان خودم که مدل ۲۰۰۸ و v6 رو داشتن کنارشون که سوار بودم توجهی نکردم به موتور ولی در ضمینه امکانات و ادوات و آپشن خیلی خوب بود ولی نوع مواد مصرفی چنگی به دل نمیزد. اما وقتی باهاش رانندگی میکردی خدایی این چیزاش اصلا به چشم نیومد . کلا اگر تجربه محصولات رده بالای هیوندای رو داشته باشین به این نتیجه می رسین که محصولات خوبی میسازن که دوام و قدرت و امکانات رفاهی خوب و مقبولی داره ولی تو بحث زیبایی شناسی زیاد تجربه و تبحر نداشتن و همیشه از بقیه و علی الخصوص ژاپنی ها عقب تر بودن . ولی اونا چون از ما عاقل تر هستن با استخدام سرطراح های معتبر دنیا این مشکل رو حل کردن . الان خداوکیلی بین مدل های گرون و رده بالای ژاپنی و کره ای کدوم زیباتر هستن و نسبت به ۱۰ سال قبل پیشرفت داشتن؟ درباره مقایسه هم اکثر ما فقط میتونیم نسبت به شکل یا توان موتور رو کاغذ نظر بدیم چون نمیتونیم نه بخریمش ، نه سوارش بشیم و نه اصلا ببینیمش . مجبوریم نهایت چشمی نظرمون رو بگیم. من نظرات شخصی خودم رو گفتم امیدوارم توهین به کسی نباشه .⁦❤️⁩?

    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (10474 ديدگاه)

      با نظرات شما موافقم ?
      نقد زیبایی بود .

    2. کوشا

      ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (220 ديدگاه)

      انقدر توهین و تحقیر تو پدال زیاد شده که آخر هر کامنت باید از همه ی کاربران محترم پدال عذرخواهی کنیم و پوزش بطلبیم که چنین نظری دادیم تا کمتر واکنش منفی بهمون نشون بدن??? نمیدونم از کی اینقدر دیکتاتور شدیم که به خودمون اجازه می دیم نظرات مقابلو سرکوب کنیم در صورتی که به اندازه ی تمامی مردم دنیا نظر متفاوت وجود داره و همشون هم ارزشمندن. دوستان یه فکری کنن این محیط جنگی سایت که خیلی هم سابقه نداشته رو یجور تعدیلش کنن!

      1. JavaDehqaN

        ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (31 ديدگاه)

        سلام . نمیتونم دقیق بگم ولی حدود ۷ یا ۸ ساله پدال رو دنبال می کنم . کلا عادت شخصی من این مدله از سایت پدال اخبار خودرویی ، سایت طرفداری اخبار مربوط به ورزش و سایت زومیت و دیجیاتو اخبار دنیای فناوری رو دنبال میکنم . مدت حساب کاربری هم همین حوالی هستش اما اگر تعداد نظراتی که تا حالا ازسال کردم رو ببینی باور نمیکنی. چون متاسفانه مردم جامعه خیلی تو فشار هستن و متاسفانه بیشتر این فشار رو در فضای مربوط به اینترنت خالی می کنن. هیچ وقتی و به هیچ قیمتی حاضر نیستم که کسی رو از خودم ناراحت کنم یا توهین ی کنم . شاید حرفام از نظر بعضی شعار محسوب بشه ولی من به این خصلت و عادتم افتخار می کنم. سایت پدال باید به عنوان وظیفه سرمشق بزاره و نوشتن و نگارش کامنت رو مثل اخبار کار کنه . ببخشید طولانی شد ?⁦❤️⁩⁦??⁩

        1. OMID

          ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (2171 ديدگاه)

          این اکانت ماکسیموم ماله یک روز پیشه

  6. الیاس

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (6 ديدگاه)

    قابل توجه ژاپنی بازهای طرفدار میزان فروش

  7. amg 63

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (122 ديدگاه)

    بعضی های همچین متن و طومار می نویسن که حالا یکیش تو خونشونه . این خبرا جای نیست فعلا از قاب گوشی داریم تحول نسل به نسل ماشین ها رو میبینیم.

  8. ATa

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (146 ديدگاه)

    این میزان تفاوت ظاهری در کلاس خودوری تشریفات بین دو نسل (در کمتر از چند سال) خود گویای مسایل بسیاری است! اینکه آیا پلتفرم جدید در سال های بعد نیز این گونه زیر و رو خواهد شد یا نه همان اصل لوکس سازی است که این برند فرسنگ ها از آن دور است…. با فلسفه طراحی خودروهای میان رده امکان بقا در این کلاس دور از واقعیت است.

    1. کیان

      ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (1491 ديدگاه)

      این خیلی خیلی نکته مهمی هست، اما کمتر مخاطبی اینو درک میکنه، اصالت و پرستیژ و برند تو این سگمنت خیلی مهمتر از حتی مسائل فنی هست.
      اما بعضیا فقط میان به به چه چه میکنن بدون اینکه اینو در نظر بگیرن

    2. مانی

      ۱۴ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      شاید اینبار زبان طراحی خاص خودشون رو پیدا کرده باشن
      اگه ۲ماه دیگه پشیمون نشن!

  9. علیرضا

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (425 ديدگاه)

    اتاق به اتاق داره به تکامل نزدیکتر میشه . پیشرفتش مثال زدنیه . فقط امیدوارم به یه اصالتی برسه تا تفاوت دو نسلش اینقدر نباشه .
    انسان باید به احترام تلاش و پیشرفت هر شرکتی احترام بزاره و این احترام لایق جنسیس هست .

  10. NAVID۰۰۹۸

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (10474 ديدگاه)

    Zonda R عزیز
    میدونی چرا به شما دیس لایک داده اند ، چون چنان روی جنسیس و هیوندای تعصب دارند که حتی شهامت تحقیق ، دیدن و رفتن به نمایندگی ایران هم ندارند تا بدانند جنسیسهای وارد شده و نسل اول یا مانیتور میسوزوندن یا مشکل تعلیق داشتند که قیمت کمک فنر هر چرخ دو برابر بنز s کلاس بود و حدود ۵ میلیون و همیشه عذاب صاحبان این خودرو بوده و هست و حالا فکر کنید با دلار ۱۶۰۰۰ تومنی سر به بیابان میگذارد .
    این دوستان فقط علاقه مندند و نه مشتری یا صاحب خودرو .

    نکته بعدی که شما فرمودین ، شباهتش به محصولات آلمانیست که در زمان رونمایی از این خودرو هم سال ۲۰۰۸ میلادی خود مدیرعامل گفته بود ما خودرویی میسازیم با تشابهات قیمتی عملکردی ظاهری سری ۳،۵،۷ bmw و…. .
    همیشه گفتم و باز هم میگم ، موفقیت را فقط در یک جمله و عملی میشه دید و اون هم فروش سالانه یک شرکته که نشان میده محصول شما پسندیده شده یا خیر .
    شغل من در بازاره ، من زمانی میتونم به موفقیتم افتخار کنم که آخر سال هنگام حساب کتاب و موجودی گیری بفهمم چقدر به سرمایه ام اضافه کردم و نه اینکه چقدر جایزه از صنف خودم گرفتم .
    حالا بزار هرکسی دِلِش میخواد ناراحت بشه ، فدای سرت رفیق .

  11. MjM

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (740 ديدگاه)

    بدون شک نسل قبلی…از جدیده حالم بهم میخوره!. هیوندا رو جنسیسم تاثیر منفی گذاشت!

  12. ارش

    ۲۳ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    روزی که ایران داشت کادیلاک رو مونتاژ میکرد این کشور دو تا خیابان اسفالت داشت چی شد یکباره کره جنوبی شد یکی از بهترین خودرو سازای دنیا هیوندا و کیا و دوو واقعا این سه برند کره فکر نکنم چیزی کم داشته باشه از ماشین های المانی و امریکایی و ژاپنی و اما جنسیس یه هیولای به معنای واقعی هستش هیولایی که دوس داری باهاش بتازی و بری از اخرین مدل این برند که البته هنوز زیر نظر هیوندا بود و الان فکر کنم چند سالی هست که جدا شده کلا سال ۲۰۱۳ من سوار شدم واقعا ماشین بسیار عالی و خوبیه الانم جی هشتاد رو وقتی به رخش نگاه میکنی واقعا ارزو میکنی که بتونی داشته باشی و لذت ببری اما میدونم سیاست های غلط و نا بجا ما رو از دیدن این ماشین محروم میکنه حیف واقعا حقش بود این ماشین تو خیابون های تهران و کلا ایران باشه اما ……. خلاصه خیلی عقبیم و باید ببینیم میشه جبران بشه یا نه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا