هیوندای به جذابترین روش ممکن در حال پیشبرد برنامههای الکتریکی خود بوده و بهتازگی خودروی جدید RM20e را معرفی کرده است. کرهایها با دست پر به نمایشگاه خودروی پکن رفتهاند و این پروتوتایپ که مشاهده میکنید نسخهای کاملاً قانونی برای جادهها بوده و از خودروی مسابقه و الکتریکی ولوستر N eTCR الهام گرفته است. در واقع شاید بتوان گفت RM20e در نگاه اول نسخهای کامل ارتقا یافته از ولوستر بوده اما شباهتها به همین بخش ظاهری محدود میشوند.
RM مخفف کلمات Racing Midship بوده که اشاره به آرایش میانی قوای محرکه دارد. عدد ۲۰ نیست به خاطر گرامی داشت تولید بیستمین نسخه از پروژه پرفورمنس RM هیوندای استفاده شده است. حرف e نیز به قوای محرکه الکتریکی این خودرو اشاره دارد. این مجموعه توازنی ایده آل و چابکی سطح بالایی را ارائه میکند و بنابراین میتوانید انتظار هندلینگی عالی را داشته باشید.
پیشرانه الکتریکی این خودرو قدرت ۸۱۰ اسب بخاری و گشتاور ۹۶۰ نیوتون متری تولید میکند. RM20e در کمتر از ۳ ثانیه سرعت خود را از سکون به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرساند و شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت آن نیز ۹.۸۸ ثانیه اعلام شده است. حداکثر سرعت این هاچبک الکتریکی به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده اما هیوندای میگوید این خودرو ترکیبی از پرفورمنس، توازن، قدرت توقف و چسبندگی بالا بوده و در عین حال آرامش و سکوت یک خودرو در لحظات عادی را نیز ارائه میکند.
هیوندای RM20e همچنین به عنوان بستر آزمایش و تست تکنولوژیهای جدید این شرکت عمل کرده و به توسعه پلتفرم RM که با کمک ریماک توسعه می یابد کمک خواهد کرد.
توماس شمرا مدیر بخش تولید هیوندای میگوید:
[دانلود ویدئو]پروتوتایپ اسپرت RM20e به وضوح نشان دهنده آینده الکتریکی شده برند پرفورمنس N هیوندای بوده و این بخش را به سطح پرفورمنس سوپرکارها میرساند. هیوندای N در آینده نه تنها از طریق پیشرانههای درونسوز قدرتمند بلکه از طریق گشتاور آنی قوای محرکه الکتریکی ضربان قلب رانندگان را افزایش خواهد داد. RM20e ثابت میکند هیجان رانندگی N حتی در نسخههای الکتریکی از بین نمیرود.
" Swedish Arrogant Tiger "
۶ مهر ۱۳۹۹حالا برای اینکه نشون بدی برقیه لازم نبود
نقشه برد و سیم کشی رو بدنه ماشین
طراحی کنی!
رامین
۶ مهر ۱۳۹۹می خواستن بگن ما هم آره ?? کافیست از ظریفتای داخلی و عزم جهادی استفاده کنیم
ارشیاSVJ
۶ مهر ۱۳۹۹زیباست
ولی برقیه!!!!????
Maserati
۶ مهر ۱۳۹۹هیوندای میگوید ((این خودرو ترکیبی از پرفورمنس، توازن، قدرت توقف و چسبندگی بالا بوده و در عین حال آرامش و سکوت یک خودرو در لحظات عادی را نیز ارائه میکند.))
داداش فازت چیه ما هرچی پر سر و صدا تر میخواییم اینا ماشین ساکت درست میکنن چرا نمیفهمن بعضیا گیربکس دوست دارن بعضی ها صدای موتور دوست دارن بعضی ها اصلا تعویض دنده دوست دارن اخه یعنی چی فکر کن داری 250 تا بری صدای باد بشنوی مسخرس خب. اصلا از برقی ها خوشم نمیاد هیچ جوره نتونستم یا برقی ها ارتباط برقرار کنم خدایی هوراکان بهتره یا این؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارشیاSVJ
۶ مهر ۱۳۹۹دوست عزیز برقی ها صدا دارن ولی صدای سشوار میدن!!!!
NAVID۰۰۹۸
۶ مهر ۱۳۹۹برقیها هیچ صدایی ندارند و هر صدایی هم که بدهند ، به سبب اجزای مکانیکی حودرو مثل چرخها یا زیروبندی هست که با جریان هوا تَداخل پیدا میکنه .
البته این قانون برخی کشورهاست که اجبار میکنند یه صدای مصنوعی داشته باشند تا موجودات زنده چه حیوان چه انسان متوجه موقعیت خودرو در مکان بشوند .
ارشیاSVJ
۶ مهر ۱۳۹۹هیچکدوم اونتادور بهتره!!!!!
نیما
۷ مهر ۱۳۹۹این نظری که دادی بی منطقی و خود محوری درونش موج میزنه و چیزی که خودت میپسندی رو میخوای به آدمایی که سلیقه های متفاوتی دارن تحمیل کنی میدونی چرا ؟ چون توی جهان خودرو خصوصا در سالهای اخیر انقدر تنوع بالا رفته که هر کی هر مدل صدایی که دلش بخواد میتونه انتخاب کنه شاید یکی دلش نخواد صدای انجینو بشنوه و دوست داره در سکوت توی جاده با سرنشینان لذت ببره یکی هم دوس داره با صدای گوش نوازه انجین فراری مسیره رفتو آمدشو سپری کنه .یکی هم دلش میخواد تایکان سوار شه و با فشردن یه دکمه صدای قلابی انجین رو بشنوه و هر موقع هم نخواست قطعش کنه …
ارشیاSVJ
۷ مهر ۱۳۹۹بعد اونی که میگه تسلا از همه بهتره خود محوری نداره دیگه فقط ما از رو بی منطقی حرف میزنیم!!!!!?????
هر کسی پایه ماشین مورد علاقه اش بیاد وسط …
اصلا مگه ما این همه به المیراژ میگیم تسلا ها به درد نمیخورن گوش میده؟؟
اون به ما میگه حالا میاد شما هم نگاه کنین ما گوش میدیم؟؟؟
ادمیزاد کلا تحت هر شرایطی از چیزی که دوسش داره خوشش میاد و از چیزی که بدش میاد بدش میاد و حرف های دیگران هم تاثیر خاصی روش نمیزاره!!!?????
Hamidreza
۶ مهر ۱۳۹۹ممد ژانگولر در پوست خود نمی گنجد
آره داوش جای باکس آب معدنی داره
هیوندای هم هست
الکتریکی هم هست
برو بخر
حسین دهمرد
۶ مهر ۱۳۹۹سرسری خوندم فکر کردم هوندا هست که هشتصد اسب بخار قدرت داره. وقتی مقاله رو باز کردم تعجب کردم.
ماکان
۶ مهر ۱۳۹۹سلام . انشاالله که تا جایی که امکان دارد هرچه سریعتر از مدل های آزرا ، سوناتا ، سانتافه ، پالیسید ، و همین طور از بعضی مدل های برند جنسیس مانند G90 ، G80 و GV80 هم یک نسخه ی تمام الکتریکی یا پلاگین هیبرید با مجموع قدرت حد اقل 800 اسب بخار بسازند و تولید انبوه کنند . در ضمن خدا کنه از برند جنسیس مدل GV90 را هم تا جایی که امکان دارد هرچه سریعتر برای رقابت با برخی رقبای دیگر بسازند و تولید انبوه کنند ، البته قوی ترین نسخه ی GV90 هم جوری باشد که پلاگین هیبرید و مجموع قدرت آن حد اقل 600 اسب بخار باشد . از یک طرف هم برای هرکدام از این مدل ها اگر که آپشن سیستم فرمان پذیری چرخ های عقب را موجود نکرده اند تا جایی که امکان دارد در سال بعدی یا ۲سال بعد موجود کنند .
مانی
۷ مهر ۱۳۹۹حالا چرا N میزاشتی M خلاص
AMG_S73///
۷ مهر ۱۳۹۹دادش m برا بی ام وس داداش