هیوندای الانترا ۲۰۱۹ فیس لیفت خوبی را تجربه کرد اما به نظر میرسد نسل جدید آن به عنوان مدل ۲۰۲۱ پدیدار خواهد شد.
این سدان بازطراحی شده هنگام انجام تستهای زمستانی در سوئد رؤیت شده و با توجه به طراحی آن میتوان گفت طراحیاش تحت تأثیر سوناتای جدید قرار گرفته است. به نظر میرسد در نمای جلو این خودرو از جلوپنجره آبشاری دیجیتالی که در سوناتا بکار رفته سود برده شده است.
باقی نمای جلو کاملاً پوشانده شده اما میتوانیم چراغهای جلوی نازک و ورودیهای هوای عمودی را تشخیص دهیم. با حرکت به سمت عقبتر میتوانیم شیشه جلوی خمیده و خط کمر رو به بالا را ببینیم. این خودرو همچنین از سقفی اسپورت و رینگهای ۵ پره آلیاژی برخوردار شده است.
در بخش عقب حرف زیادی برای گفتن وجود ندارد اما به نظر میرسد نمای عقب الانترا ۲۰۲۱ هم نیمنگاهی به برادر بزرگتر داشته است. به سختی میتوان جزئیات این بخش را تشخیص داد اما اگر شاهد یک اسپویلر عقب یکپارچه و چراغهای گردتر باشیم تعجبی نخواهیم کرد.
به نظر میرسد ابعاد الانترای جدید هم رشد کرده است. سوناتا ۲۰۲۰ نیز ۴۶ میلیمتر طویلتر از نسل پیشین خود بوده و فاصله بین محوری آن نیز ۳۶ میلیمتر بیشتر شده است.
ما همچنین انتظار بهبود قابلتوجه کابین و استفاده از متریال باکیفیتتر و طراحی مدرنتری را داریم. هنوز تصاویری از کابین خودرو منتشر نشده اما در این بخش نیز الانترا از سوناتا تأثیر میپذیرد و شاید از صفحهنمایش ایستاده، داشبوردی مینیمالیستی و انتخابگر دنده دکمهای استفاده کند.
هنوز پیشرانههای محصول جدید هیوندای تائید نشده اما انتظار میرود پیشرانههای بنزینی اسمارت استریم در این خودرو نصب شده و حتی نسخههای N یا N-Line آن نیز تولید شوند. همچنین شایعاتی درباره مدل پلاگین هیبریدی الانترا به گوش رسیده اما فعلاً این خبر تائید نشده است. احتمالاً نسل جدید الانترا اواخر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.
علیرضا
۱۸ بهمن ۱۳۹۸نمیفهممشون … چون مجبورم ۲۰۶ خودمو سوار شم و تصور اینکه ماشینمو بفروشم و یه مدل جدیدتر بگیرم تقریبا محاله برام . کاش یکی پیدا میشد این فرهنگ حاکم بر ایران خودرو و سایپا رو از بیخ و بن تغییر میداد
Abbas.Lambo
۱۸ بهمن ۱۳۹۸این ماشین که مرتب در حال پوست اندازیه،هنو قبلیش نیومده بعدیش میاد،هر بارم زشت تر از قبلش میشه،خداییش این دیگه به یه فیس خوب احتیاج داره(خواهشن به برادر بزرگ ترت نیم نگاه ننداز!)
نویدی
۱۸ بهمن ۱۳۹۸این همه تغییر ،دور از اصالته.
هیوندای هیچ زبان طراحی خاصی نداره!
حسن
۱۸ بهمن ۱۳۹۸هیوندای زبان طراحی خاص خودش رو داره مُنتهاش چون در طراحی و حجم سازی زیاده روی میکنه(حتی بیشتر از پسرعموهاش جنسیس و کیا) مقداری از جذابیتش رو حداقل برای ما ایرانی ها که در قرن بیستم زندگی می کنیم و عادت به طراحی نوین نداریم از دست داده.
رامتین
۱۸ بهمن ۱۳۹۸الان طراحی های بنز و آئودی که همیشه ثابت بوده و به مذاق ما ایرانیها خوش میاد، مربوط به قرن 20 میشه؟ نه برادر، طراحی هیوندا اصلا جالب نیست. میشه از تالیسمان در خودروهای نسبتا اقتصادی اشاره کرد که طراحی وزینی داره. امکان نداره کسی بد ازش بگه و امکان هم نداره کسی طراحی مثلا سوناتا را بهتر از اون بدونه.
سورنا
۱۸ بهمن ۱۳۹۸خب معلومه دیگه زشتر از قبلش میشه
طراحی ۲۰۱۴ و قبلتر از فیس الانش واقعا عالی بود