جنسیس جدید ظرافتهای اشرافی برگرفته از خودروهای بنز را کنار گذاشته و به شمایل اسپرت و نامانوس تری در طراحی روی آورده است. جنسیس جدید شباهتی با سایر خودروهای هیوندای ندارد اما می توان در هر نقطه از آن رد پای یک خودروی اروپایی را دید. انگار طراحی مرسدس بنز، آئودی و ب ام و را با هم مخلوط کرده باشند. با این وجود، نتیجه نسبت به نسل قبلی همین ماشین، با هویتتر به نظر میرسد.
از چند ماه قبل که تصاویر مخفیانهای از این خودرو در حال تستهای نهایی منتشر شد تا رونمایی آن در کره جنوبی، بازخوردهای مختلفی درباره چهره جدید جنسیس منتشر شدهاند. با این وجود، هیوندای با اعتماد به نفس به نمایشگاه دیترویت آمده و این سدان لوکس دیفرانسیل عقب خود را معرفی کرده است. خودرویی که به گفته هیوندای با زبان طراحی مجسمه سیال ۲ طراحی شده است.
از نکات برجسته طراحی جنسیس ۲۰۱۵ باید به جلوپنجره بزرگ و برجسته شش ضلعی مشبک با خطوط افقی براق روی آن، کاپوت منحنی و با صلابت و خطوط جانبی که به انتهای خودرو ختم میشوند و چهرهای پویا و با طراوت به آن بخشیدهاند اشاره کرد. با طول کلی ۴.۹۹ و عرض ۱.۸۹ و ارتفاع ۱.۴۸ متر نسبت به نسل قبل اندکی بزرگتر شده است. فاصله بین دو محور نیز به ۳.۰۱ متر رسیده که نتیجه آن فضای داخلی بسیار دلباز آن خصوصاً برای سرنشینان عقب است.
جنسیس ۲۰۱۵ با دو موتور در ایالات متحده به فروش خواهد رسید. موتور V6 با حجم ۳.۸ لیتر و موتور V8 با حجم ۵.۰ لیتر. هر دوی این موتورها بهروزرسانی شدهاند تا خروجی بهتر و گشتاور در دورهای پایینتری را ارائه کنند. پیشرانه شش سیلندر، ۳۱۱ اسب بخار نیرو در دور موتور ۶۰۰۰ تولید میکند. گشتاور این موتور ۳۹۷ نیوتن متر است که در دور ۵۰۰۰ در دقیقه حاصل میشود. پیشرانه هشت سیلندر هم ۴۲۰ اسب بخار قدرت دارد که در دور ۶۰۰۰ بهدست میآید و تورگ آن نیز ۵۱۹ نیوتن متر است. این مدل میتواند صفر تا صد را در ۵.۴ ثانیه طی کند. هر دو پیشرانه از یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک بهره میبرند.
همانطور که از هیوندای انتظار میرود، انبوهی از تجهیزات و فن آوری ها در این خودرو بکار گفته شده، از جمله سنسور CO2 درون کابین، اتصال به گوگل گلس و فن آوری دستورات صوتی گوگل یا اپل، نسل دوم سیستم Blue Link، سیستم ترمز اضطراری خودکار (AEB)، تشخیص نقاط کور، سیستم نمایش سر بالا، رادار و کروز کنترل پیشرفته و از این قبیل. [jwplayer mediaid=”۵۹۴۸۸″] فروش هیوندای جنسیس جدی از فصل بهار ۲۰۱۴ آغاز میشود. [دانلود ویدئو]
# لیست قیمت های و پکیج های موجود برای جنسیس ۲۰۱۵ را از اینجا ببینید.
50
۳۰ دی ۱۳۹۲از لحاظ فنی خوبه- ولی جنسیس قبلی قیافش بهتر بود
سینا
۳۰ دی ۱۳۹۲چه مسخرست!! عقبش آرم هیوندای خورده، جلوش آرم جدید مثلاً جنسیس!!!
سینا
۳۰ دی ۱۳۹۲عقب=Sonata YF
جلو=Kia Cadenza
احسان
۳۰ دی ۱۳۹۲آرم جلوش مثل استون مارتین میمونه
من
۱ بهمن ۱۳۹۲والا مسخره 207 و سمنده اند وگرنه این اصلا مسخره نیست.
بعلاوه اینکه کلا هیوندای و کیا رابطه بسیار عمیقتر و نزدیکتر از این حرفها دارند از موتورها و طراحی های مشترک گرفته تا تقسیم بازارهای هدف.
ما که گیرمون نمیاد سوارشیم پس فقط در مورد طراحیش میتونیم حرف بزنیم که به نظر من واقعا زیباست که اینم یک امر سلیقه ایه.
من خودم برای مثال عاشق طراحی بی ام و ایکس 6 هستم ولی به نظرم ایکس 1 واقعا زشته. دیگه سلیقه است دیگه!
اما این به نظرم واقعا قشنگه و جنسیس قبلی به این زیبایی نبود. در صورتی که در مورد سوناتا به نظرم طراحی فیس لیفت شده قبلیش از YF با وجودی که قدیمتره شکیل تره. کلا به نظرم توی YF خیلی اغراق شده بود و زوایای کلی طراحی زیادی تو ذوق میزد. اما این جنسیس حداقل توی عکس و به ظاهر که به سادگی بیشتر رو آورده که به نظرم زیباتره.
طوفان
۱ بهمن ۱۳۹۲آرم جنسیس جدید نیست عزیزم تو مدلهای قبلی هم همین آرم هست. ظاهرا هیوندای میخواد این ماشین رو منحصر به فرد نشون بده
mahdi3D
۳۰ مهر ۱۳۹۳نخیرشم اینطور نیست
خودروهای لوکس هیوندا که همین جنسیس و سنتیال است.
آرمشون فرق داره یکی اینکه لوکسه
اگه سوار نشدید لطفا انتقاد نکنین
چون خیلی هم خوبه من دارم قبلیشو
ولی موتقدم که هرچی بیشتر پول بدی هم بهتر هم بیشتر می خوری
توفیقی
۳۰ دی ۱۳۹۲زیبا و منحصر به فرد.راضیم ازش
sorena330
۳۰ دی ۱۳۹۲با دوستمون موافقم قبلیه به خصوص در نمای عقب زیباتر بود،این کاملا بی اصالته…
e.scamp
۱ بهمن ۱۳۹۲جنسیس از اول بی اصالت بود مدل قبلیش که اصلا آرم جلو نداشت اینم از این آرم استون رو برداشتن چسبوندن روش به امید اینکه چینی ها و عربا نفهمن هیونداس برن بخرن که موفق هم میشن
sahand
۳۰ دی ۱۳۹۲طراحش مثل اینکه با کرایسلر s300 خیلی حال میکرده!
Reza
۳۰ دی ۱۳۹۲این و سنتنیال =دیس لایک
K900=لایک
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۳۰ دی ۱۳۹۲اوج هنر تقلید !
50
۳۰ دی ۱۳۹۲ای کاش ما ایرانی ها هم عرضه تقلید داشتیم
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۳۰ دی ۱۳۹۲درست میگی ولی من درمورد کره ای ها گفتم، ایران که خودش یه بحث دیگس!
amir
۱۸ دی ۱۳۹۴ایول به این حرف تقلید اونا از مرسدس و بی ام دبلیو عه تقلید ما از دمپایی ابری
حمزه
۳۰ دی ۱۳۹۲دستشون درد نکنه. ما همچنان در کف باقی خواهیم موند. اخبار خودرو رو که میخونم، هر بار بیشتر متوجه میشم آقایاون دارن همینجور شاهکار میکنن . باغستان گل با آب میدن. نه دسته ی گل !!!!!!
mahsa
۳۰ دی ۱۳۹۲مخلوطی از بنز و آودی
VAHID JINPACHI
۳۰ دی ۱۳۹۲قشنگه-
رشته+
امین
۳۰ دی ۱۳۹۲وحید جان سلام.
خوب معلومه که قشنگه. فقط مشکلش اینه که قشنگیش رو از ماشینای دیگه کپی برداری کرده.
VAHID JINPACHI
۳۰ دی ۱۳۹۲اخه این کجاش قشنگه..
ازرا2013 از این قشنگ تره…
امین
۳۰ دی ۱۳۹۲اره ازرا خیلی زیباتره. شکی نیست
ولی این هم طراحی بدی نداره عقبش بخاطر تقلید از لکسوس جذاب شده. !!!!!
e36
۳۰ دی ۱۳۹۲آفرین هیوندای
VAHID JINPACHI
۳۰ دی ۱۳۹۲100درصد…
Km
۳۰ دی ۱۳۹۲V8 میرزه و خوبه ولى این اصلاً معلومه که هیوندایى نیست وقتى که طراح cls کره اى هست چطور اینا باز از آلمانى ها کپى مى کنند؟؟!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۰ دی ۱۳۹۲درود.
به نظر من هم نسل قبلی بهتر بود.یعنی از هماهنگی بیشتر و پخته تری در
طراحی سود میبرد.
نسل جدید جلوش افتضاحه.اصلا هماهنگی نداره با عقب ماشین.
چون عقبش به نشبت جلو بهتر طراحی شده و هویت داره.البته هویتش هم کپی
شده از لکسس است.
موتور 3.8 لیتری هم قدرت کمی داره.به نسبت رقبا.
((( ایران و المان )))
((( المان : مهد خودروسازی در دنیا )))
((( هر حرف راست و هر حقیقتی را نباید بیان کرد !!!!!!!!!!!!!!! )))
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۳۰ دی ۱۳۹۲میلاد جان ولی توش انصافا خیلی بهتر از نسل قبلیه
یا حداقل اینطور به نظر میاد . چون جلو داشبورد جنسیس قبلی کیفیتش پایین تر از سطح خودش بود .
Zonda R
۳۰ دی ۱۳۹۲F.A
میلاد عزیز
شنیدی میگن پیشرفت از ابتذال حاصل میشه
تقلید برای پیشرفت بوده و روزی خواهد رسید که خودشون طراحی میکنن.
mahdi3D
۳۰ مهر ۱۳۹۳شما ها سال ها قبل برای نمره بهتر تقلب نمی کردید.
خب اینا هم برای بهتر بودن تقلب میکنن
Zonda R
۳۰ دی ۱۳۹۲F.A
میلاد جان
میگن یه چالشی تو دنیای مدرن هست
ماشین کره ای بخریم یا نه؟!؟!
Zonda R
۳۰ دی ۱۳۹۲F.A
تنها کلاس هیوندای که در سطح کلاس جهانیه جنسیسه
البته من نمیگم این نظر کارشناسای خودرو هستش
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۰ دی ۱۳۹۲درود.
من پول ماشین کره ای نمیدهم.
((( ایران و المان )))
امین
۳۰ دی ۱۳۹۲کاشکی طراحی پخته تری داشت. حداقل مثل گرنجور کمتر از ماشین های دیگه کپی برداری کرده باشه.
.
.
اخه با همه قدرت امکاناتی که داره، این بی کیفیت بودن طراحیش تو ذوق میزنه. بخصوص نمای جلوش.
.
.
سایز بدنه هم خیلی بزرگ شده. اگه این توی کلاس سدان مجلل حساب میشه پس دیگه چرا سنتنیال رو تولید میکنن؟
.
.
در کل بگم واسه هیوندایی که طراحی های زیبایی مثل هیوندای سانتافه داره (کاری به کیفیت یا اصالت ندارم) زشته همچین ماشینی تولید کنه.
کیا k900 از این بهتره.
Zonda R
۳۰ دی ۱۳۹۲F.A
امین عزیز
K900 تو کلاس سنتنیاله
و
جنسیس ماشین عالیه
نمیدونم.نسل قبلشو سوار شدی یا نه
ولی بی شک بهترین و باروح ترین سواریو تو محصولات هیوندای هستش
محمد
۳۰ دی ۱۳۹۲تویوتا کراون از جفتشون بهتره ….. در ضمن خدمتتون بگم من یکی از دوستام جنسیس 2011 داشت و از گیربکس و فنربندی و سیستم تنظیم ارتفاع این خودرو اصلا راضی نبود…جنسیس از 0 تا 100 ، 3 تا دنده عوض میکنه ولی آریون با حجم موتور 3500 سی سی 2 تا دنده….در کل هیوندای واقعا گند زده به طراحیش…اصلا خوشم نیومد…خودرو باید اصالت داشته باشه
امین
۳۰ دی ۱۳۹۲Zonda جان والا من موندم جنسیس رو با چه ماشینی مقایسه میکنن.
.
توی صفحه های قبل گفتم با کادنزا بعضی ها ایراد گرفتن حالا هم که میگم k900 بازم ایراد میگیرین!
.
به نظر خودم که بهتره با کادنزا مقایسه بشه…
.
.
محمد جان کاملا همینجوره. تویوتا کراون خیلی سر تر از اینه. هم از لحاظ طراحی و هم از لحاظ عملکرد. کروان یک سدان مجلل هست.
حیف که تویوتا اوالون و کراون وارد ایران نمیشه وگرنه دیگه کی میرفت جنسیس بخره.
قیمت مناسب
عملکرد عالی
کیفیت عالی
طراحی عالی
محمد
۳۰ دی ۱۳۹۲از همه مهمتر اینه که تویوتاست…ژاپن یعنی اصالت
محمد
۱ بهمن ۱۳۹۲k900 با دو موتور عرضه میشه از نظر ابعاد بینابین سنتنیال و جنسیس هست، معمولا با موتور ضعیفتر با جنسیس و موتور قویترش با سنتنیال مقایسه میشه، کادنزا هم که پلتفرم مشترک با آزراست، پس توی یه کلاسن.
زیگما
۳۰ دی ۱۳۹۲جدیدا فکر میکنم که اگه قراره تقلیدی انجام بشه بهتره به بهترین نحو ممکن انجام بشه. درست مثل این.البته تاریخ نشون داده همه خودروساز ها در ابتدا اینطوری عمل میکنن و به مرور سبک و سگمنت خاص خودشون رو پیدا میکنن.مثل لکسس که خودرو های اولیش شباهت زیادی با آئودی و بنز داشت ولی رفته رفته پیشرفت کرد و…
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۳۰ دی ۱۳۹۲زیگما قبلا میگفتی کره آخر خودروسازیه که !!! الان میگی خودروسازها در ابتدا تقلید میکنن؟؟؟ پس قبول داری کره ای ها در ابتدا هستند !!! آفرین.
زیگما
۳۰ دی ۱۳۹۲بله اشتباه میکردم
Zonda R
۳۰ دی ۱۳۹۲F.A
زیگمای عزیز
درود بر تو که اشتباه تو قبول کردی
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۳۰ دی ۱۳۹۲کاش همه بتونیم راحت اشتباهمون رو بپذیریم . تو یه الگویی زیگما!!!باریکلا
sahand
۳۰ دی ۱۳۹۲بله تاریخ نشون داده همّه خودروساز ها در ابتدا اینطوری عمل میکنن!
میشه بگی تاریخ , در مورد مثلا بنز چیرو نشون داده,که از کی تقلید کرده؟
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۱ بهمن ۱۳۹۲سوال خوبیه!!!
sorena330تحریم خودروسازان داخلی
۳۰ دی ۱۳۹۲درسته،کره ای هاهم تقلید میکنن ماهم تقلید میکنیم،خواستیم لوگان شبیه ب ام و های 20 سال پیش دربیاد گند زدیم توش،خواستیم تیبا شبیه سئات دربیاد واقعا خراب کردیم…
به خاطر همین میگم خودروسازی در ایران باید به طور کامل نابود شه…
mory
۱ بهمن ۱۳۹۲نمیدونی که چقدررررررررررررررر از اسم آواتارت خوشم میاد
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۰ دی ۱۳۹۲البته اون شبرنگ هایی که در سپر عقب و بالای اگزوز ها قرار گرفته ، شباهت
90 درصدی با سپر عقب و شبرنگ های ب ام و سریه 5 نسل قبل دارد.
در نمای جلو هم چون خواسته جلو پنجره و خط کاپوت را م3 بنز در بیاورد ،
خیلی خراب کرده.تا جایی که اصلا این مدل جلوپنجره به این ماشین نمیاد.
((( ایران و المان )))
امین
۳۰ دی ۱۳۹۲اره میلاد جان خط روی کاپوت، درز در کاپوت، جلو پنجره و چراغ به هیچ وجه به هم دیگه نمیان.
.
.
من که فکر نکنم موفق بشه.
carbonado aventador
۳۰ دی ۱۳۹۲درود . چه قدر دلم برای پدال و بچه هایی نظیر زیگما و slr و محسن.د و km و م…د تنگ شده بود . تو این چهار روز قدر زندگی ام رو بیشتر دونستم . بگذریم . ماشین زیبایی هست و البته کپی کاری هم درونش زیاده ولی قابل قبول است!!!!!!!!!!!!!
Hooman
۳۰ دی ۱۳۹۲این که گفتم امکانات و آپشن از سرو کلت میره بالا یعنی این…
محشره…
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۳۰ دی ۱۳۹۲اصلا شبیه هیوندای نیست . انگار طراحش یادش رفته استخدام کدوم شرکته . ولی در مجموع خوبه .
علی
۳۰ دی ۱۳۹۲بسیار زیباست
محمد
۳۰ دی ۱۳۹۲عقبش مزخرفه
کافر مقدس
۳۰ دی ۱۳۹۲یه Ford Fusion و هزاران هیوندا!
خوده فیوژن ــــــــــــــه اونم فیوژن 2012
حاصل همکاری با GM همین است دیگر . . . . . . پَند بیاموزید .
* life=American And Nothing Else *
داوود
۳۰ دی ۱۳۹۲حاصل جفت گیری، استون مارتین و بی ام و و ……
هیچوقت نشده بود ماشینی ببینم و یاد این همه کمپانی بیفتم
محمد
۳۰ دی ۱۳۹۲دقیقا…به خصوص آرم جنسیس یک کپی زیبا از روی آستون مارتینه
emran
۳۰ دی ۱۳۹۲به نظر من جلو ماشین خداییش از مدل قبلی بهتره
داخل ماشین هم حرف نداره.چون سوار شدم و دیدم
عقب ماشین خوبه ولی میتونست مثل جلو ماشین باابوهت طراحی کنه
ویه حرفی روبزنم رو به اون دوستانی که میگن نه خوب نی و پخته نیست و به دردنمیخوره و دنبال ایراد میگردن.خب داداش من تو فوقش بترکه مزدا3 سوار شده باشی.یا جدا از این حرفا نکنه ایران خودرومون داره با بنز همکاری میکنه که شما درباره این ماشین میگین خوب نی و فلانه
عجبا
saied
۳۰ دی ۱۳۹۲قیافش شبیه حاصل ازدواج فامیلیه ! ولی شتابش دیگه کم کم باید حد اقل خودرو سازایی ( مثل بعضی از برند ها انگلیسی رو ) با ید بترسونه ! که از یه ماتور ۱۲ سیلندر شتاب ۴.۵ ثانیه میگیرن .
behrooz
۳۰ دی ۱۳۹۲زیبا و پر قدرت . اما آرمش استون مارتینه
مصطفی
۳۰ دی ۱۳۹۲باریک خوب کپی کردن جای تحسین داره
اعلا
۳۰ دی ۱۳۹۲مثل همیشه فقط و فقط کپی زده م باز هم مثل همیشه با ظاهر کسل کننده و بی اعتبار هر کاری هم کنه باز هم ۱هیوندای بهدرد نخور بی کیفیت هست
JUVE
۳۰ دی ۱۳۹۲اگه خودروساز بزرگی بودین !! هیچوقت آوانته ، سوناتا ، آزرا ، و مخصوصا جنسیس دوست داشتنی رو تغییر چهره نمیدادین ! و در کل شخصیت و کلاس این ماشینارو زیر سوال نمیبردین !
( این از هیوندای ! اونم از کیا>>>>> با اون کیا سراتوی جدیدش با اون چراغ های جلوش!!!
محمدرضا
۳۰ دی ۱۳۹۲یکی میشه به من بگه این ماشین دقیقا می خواد با چه ماشینی رقابت کنه؟ به غیر از تویوتا و کیا و ژاپنی ها؟؟
hrf
۳۰ دی ۱۳۹۲طراحی کیا ب نظر من از هیوندایی قوی تر و ماندگار تر هست.
محمد
۳۰ دی ۱۳۹۲در خودرو های لوکس مسلما طراحی کیا بهتره ولی باید قبول کرد که طراحی های داخلی هیوندای از هر لحاظ از کیا بهترن…برای مثال اسپورتیج طراحی داخلی ضعیفی داره یا مثلا اپتیما و پیکانتو…اگه کره ای ها بخوان یک ماشین ملی خوب طراحی کنن ، به نظر من باید اتاق و موتورش رو هیوندای بزنه و بدنه ی خارجیشو کیا
hrf
۳۰ دی ۱۳۹۲کاملا موافقم.
محمد
۳۰ دی ۱۳۹۲این ماشین در حد رقابت با ژاپن نیست
mds
۱ بهمن ۱۳۹۲خیلی خیلی قشنگه
بنازم به این طراحی بنازم به این پیشرفت دمت گرم هیوندای که بازار جهان رو
تصرف کردی
تا چند سال دیگه کل دنیا رو له میکنه هیوندای عزیزم