هیوندای به تولید احتمالی نسخهی پرفورمنس از پیکاپش به منظور رقابت با فورد رنجر رپتور اشاره کرده است.
پیکاپ میان سایز این خودروساز کرهای مدتهای مدیدی است که در حال توسعه بوده و در طراحی آن از کانسپت سانتاکروز الهام گرفته خواهد شد. Car Sales فرصت گفتوگو با آلبرت بیرمن مدیر بخش N هیوندای را دربارهی این خودرو پیدا کرده و از او بهصورت مستقیم دربارهی احتمال تولید نسخهی N پیکاپ هیوندای سؤال کرده است.
شما باید آمادهی دیدن همه نوع خودرویی از هیوندای و کیا باشید زیرا همهچیز ممکن است؛ بنابراین محدودیتی وجود ندارد.
اگر هیوندای N دست خود را روی پیکاپ بگذارد احتمالاً شاهد وجود سیستم تعلیق سفارشی مشابه شوکهای مسابقهای بکار رفته در رنجر رپتور خواهیم بود. همچنین گزینهی منطقی برای هیوندای استفاده از پیشرانهی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی متعلق به i30 N خواهد بود که شاید در پیکاپ هیوندای قدرت فراتر از ۳۰۰ اسب بخار داشته باشد.
چند ماه پیش بود که یکی از مقامات هیوندای آمریکا اعلام کرد این خودرو در آمریکای شمالی ساخته خواهد شد.
چهار سال و نیم از معرفی کانسپت سانتاکروز میگذرد و گفته شده نسخهی تولیدی آن اواخر سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد. احتمال دارد نسخهی پرفورمنس نیز حداقل یک یا دو سال بعد از آن پدیدار شود.
بیرمن همچنین گفته بخش N هیوندای در حال کار روی نسخههای پرفورمنس از i20 و یک شاسیبلند است که احتمالاً منظور او از شاسیبلند خودرویی شکل گرفته بر پایهی توسان بوده است.
امیر
۲۷ شهریور ۱۳۹۸هیچ توجیحی نداره
این سگمنت به طور کامل در اختیار امریکاس
سالهاست ک همینطوره(درواقع از ابتدای تاریخ خودروسازی)
از امریکا ک بگذریم ، ژاپن و حتی پیکاپ های اروپایی تکمیل کننده بازار هستن و از این نظر هیچگونه کمبودی ن در اسیا و ن در اروپا و امریکا نیست
کیان
۲۷ شهریور ۱۳۹۸کلا شرکتهای کره ای استیل و تفکرشون همینه، رقابت با ترین تو هر چیزی، قدم اولش خوبه اما مهم اینجاس ک در نهایت امر محصول تولیدی محکومبه شکست خواهد بود.
شاید هم صرفا مثه همیشه اظهار وجود کردن هست یا شایدم ضایع کردن خودشون.
البته همون جور ک نتیجه گرفتن کیا فورته از لامبورگینی بهتر هست اینم بعد از ساخته شدن نتیجه میگیرن خودشون کهتز پیکاپ تراکهای امریکایی بهتر هست
رضا
۲۷ شهریور ۱۳۹۸حتی فکرکردن به این موضوع هم خیلی جسارت میخواد و هم خیلی بلند پروازانه هست !
البته قبلا هم هوندا با معرفی ریج لاین از این بلندپروازیها کرده و موفق هم نبوده
خیلی دل و جرات میخواد تو امریکا بخوایی با پیکاپ سازی در مقابل غولهایی مثل فورد رنجر رپتور قد علم کنی
Abbas
۲۷ شهریور ۱۳۹۸دقیقا دوست عزیز،ولی همین بلند پروازیا و جسارتاس که زمینه ساز موفقیته،البته شاید اولش شکست بخورن ولی به تجربش میرزه
Elmiraj
۲۷ شهریور ۱۳۹۸با رنجر رپتور……!!!!!!!!!!!!!!!!!
datsun
۲۷ شهریور ۱۳۹۸عوارض مصرف الکل موقع مصاحبه…
charger
۲۷ شهریور ۱۳۹۸لااقل بگو میتسوبیشی ، سوزوکی چیزی
رپتور آخه ؟؟؟؟؟
meysam
۲۷ شهریور ۱۳۹۸.
“شما باید آمادهی دیدن همه نوع خودرویی از هیوندای و کیا باشید زیرا همهچیز ممکن است؛ بنابراین محدودیتی وجود ندارد.”
من برعکس دوستانی که هیوندای و کیا رو محکوم کردن و بدون قضاوت در مورد جایگاه الانشون، بشدت این طرز تفکر رو می پسندم و تحسین می کنم.
اگر این شرکت از همون اول میخواست اینطور که دوستان میگن فکر کنه الان به جایگاه کنونی نمیرسید.
تویوتا هم اون اوایل کارش همین شرایط رو داشت و آمریکایی ها مسخرش میکردن. الان هم میتونن مسخرش کنن؟ نه چون از خیلی از اونها داره بهتر ماشین میسازه و می فروشه.
تازه هیوندای و کیا دوران طفولیت خودشونو طی کردن و الان تو مرحله بلوغ و تکامل هستن و این جسارتشون واقعا قابل تحسینه.
وقتشه که چشمامونو باز کنیم. مثلا اینترنت دم دستمونه. یه کم سرچ کنید ببینید هر کی در هر جای دنیا با همه کم و کاستیها، داره حداکثر تلاششو میکنه تا خودشو بکشه بالا. همین چند ماه پیش بود که هند اولین خودرو دارای 5 ستاره ایمنی کاملا بومی خودشو معرفی کردن. ما اینجا نشستیم میگیم کسی نمیتونه از غولهای آمریکایی رد بشه و تلاششون بیهودست.
Farzad
۷ مهر ۱۳۹۸آلبرت بیرمن در خواب بیند پنبه دانه ……