هیوندای بهصورت رسمی تغییرات سبد محصولات خود برای مدل سال ۲۰۲۱ را اعلام کرده و یکی از مهمترین تغییرات به حذف الانترا GT و GT N Line از بازار آمریکا مربوط میشود. البته کراس اوورهای این خودروساز کرهای نیز بهبودهای قابلتوجهی را تجربه کردهاند.
اکثر مدلهای هیوندای همچون کنا و توسان نسبت به مدل سال پیش تغییر چندانی نداشتهاند و بهبودهای آنها به معرفی تریم جدید (کنا نایت ادیشن) یا رنگهای بدنه جدید مربوط میشود. پالیسید هم نسبت به مدل سال پیش تغییر نکرده و مهمترین خبر درباره آن به تریم پرچمدار کالیگرافی مربوط میشود. نکسو نیز بدون هرگونه تغییری وارد مدل سال ۲۰۲۱ خود شده است.
سانتافه احتمالاً یکی از مهمترین محصولات هیوندای در زمان ورود به مدل سال ۲۰۲۱ محسوب میشود. این خودرو فیس لیفت سنگینی را تجربه کرده است.
در نظر داشته باشید که این خودرو قبلاً در بازارهای خارج از آمریکا فیس لیفت شده و ما نیز خبرهای مربوط به آن را پوشش دادهایم. این کراس اوور هماکنون از پلتفرمی جدید استفاده کرده و در بخش بدنه نیز از طراحی برجسته سود میبرد که مهمترین آنها جلوپنجره بزرگ و دیلایت های مشابه پالیسید میباشد. این خودرو همچنین در اروپا از نسخه پلاگین هیبریدی ۲۶۵ اسبی سود میبرد اما هنوز مشخص نیست که این مدل نیز وارد بازار آمریکا خواهد شد یا خیر.
اما کراس اوور کوچک هیوندای ونیو نیز بهبودهایی را نشان میدهد. این خودرو در تریم پایه SE گیربکس ۶ سرعته دستی و رینگهای فولادی را حذف خواهد کرد. همچنین تریم پرچمدار این خودرو از پکیج رفاهی استاندارد سود میبرد.
هیوندای فعلاً جزئیات قیمتگذاری محصولات مدل ۲۰۲۱ خود را منتشر نکرده است.
ممد ژانگولر
۲۰ مرداد ۱۳۹۹من دیگه دارم عاشق سانتافه جدید میشم
کم و کسری نداره نسبت به قیمتش
تویوتا دیگه کم کم باید بره بده لحاف دوزی محکم براش بدوزن یک وقت خدایی نکرده پشت آمپراشو جدید نکنه ?
PERSEPOLIS
۲۰ مرداد ۱۳۹۹اینارو جدی که نمیگی ، میگی ؟؟؟!!!
R
۲۰ مرداد ۱۳۹۹طراحی های جدیدش زشتن مخصوصا چراغا و جلو پنجره بزرگ
تازه داره این طرحو رو همه مدلا میزاره انگار تازه به یه طرح پایه و ثابتی رسیده مثل اروپاییا
به نظرم تنوع خوبه نه یه طرحی بزاری تو مدلای مختلف بکشی اینور اونور بعضیا الان میگن این اصالت و نشون میده امضای برنده فلان ولی بعد یه مدت تکراری میشن مثل پورشه که چراغای زشت بیضی و نمای جلوی قورباغه ای داره
حسین
۲۰ مرداد ۱۳۹۹با این کارها نمی تونه مشکل آتش سوزی پیشرانه هاش رو ماسمالی کنه. بهتره بره مهندسیش رو تقویت کنه. با سرعت پیشرفتی که خودروسازی چین داره نمیشه آینده خوشی برای هیوندای متصور بود. توصیه من اینه که هیوندای از این به جای ماشین، لحاف بدوزه با مارک هیوندای. با برند جنسیس هم لحاف و تشک های لوکس بدوزه خیلی موفق خواهد بود.
AMG///
۲۰ مرداد ۱۳۹۹حداقل نوید با دلیل حرفاشو میزنه
شما از رو هوا یه چیزی میگین ?
AMG///
۲۰ مرداد ۱۳۹۹هیوندای آتیش بگیره؟؟؟؟؟؟؟؟بهتره یه نگا به آمار بندازید
هیوندای و کیا و جنسیس قابل اعتماد ترین برند ها هستند
بخدا تو همین پدال خودمونم نوشته بود
من حرف ژانگولرو قبول نداشتم ولی حرف شما واقعا بچگانه و پر از کینه و تعصب بود.
(((((حداقل نوید با مدرک حرف میزد)))))
من دیگه حرفی ندارم
یا علی مدد
AMG///
حسین
۲۰ مرداد ۱۳۹۹دوست عزیز اخبار آتش سوزی های هیوندای کیا توی همین پدال هست. دوما اون لیست قابلیت اعتماد که شما ازش حرف می زنید قابلیت اعتماد کوتاه مدت هست که تقریبا هیچ ارزشی نداره. به نظر میاد اطلاعاتتون کامل نیست پس لطفا قضاوت نکنید. برین تحقیق کنید و ببینید چه تعداد شکایت در چه کشورهایی بابت آتش سوزی انجین های ساخت هیوندا ثبت شده.
Mehdi TuRbO
۲۱ مرداد ۱۳۹۹من طرفداره هیچ برندی نیستم همه رو دوست دارم
این اتش سوزی که شما میگی تو خیلی از برندا بوده از جمله ژاپنیا و تعداد مکرداش تو برندای دیگه و خودروهای دیگه ای بوده که حتی تعدادش از کره ایها بیشتر بوده شما که اطلاعاتت کامل برو تحقیق کن پیدا نکردی من برات میفرستم این سرنخ اول.
Mehdi TuRbO
۲۱ مرداد ۱۳۹۹بعدم این لیست قابلیت اعتماد کوتاه مدت نیست اون لیستی که صحبت بود ازش تو یکسال و شرایط تمام خودروها تو یکسال برابر و لیستای ۵ ساله هم هست اونارم میتونید بررسی کنید بعدم تمام این حرفها در مورد هر برندی باشه و از طرف هر کسی فقط حرفای بچه گانست که هیچ نتیجه ای ندارهربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده الان ایرانیا از تمام خودروهای به روز محرومند و تنها کاری که میتونیم بکنیم باهم بحثای بچه گانه ای که هیچ نتیجه ای نداره شما اصن بگیر تمتم خودروهای هیوندا سوخته تو خیلی موارد دیگم همون هیوندا از یه برند دیگه سرتر یه برند دیگه تک یه مواردی از یه برند دیگه سرتر و میتونید بشینید بحثای بکنید که هیچ نتیجه ای نداره و یکی بخونه با خودش میگه این چقدر بچست و اطلاعاتش پایین و اعصاب هم خورد کنید.
بهراد
۲۰ مرداد ۱۳۹۹من دو تا برند کیا و هیوندای رو بنز و بی ام و کره ای ها می دونم.
کیا تقریبا پایبند به اصول طراحی سنتی خودش هست و طراحی بسیار شیک و پایبند به اصولی داره و بیشتر به آدم های سن بالای 35 میخوره.
اما هیوندای مثل بیمر هر سری تغییراتی رو اعمال می کنه که در طول تاریخش قابل توجهه مثل جلوپنجره و تغییرات بنیادی در پروفایل کناری و عقبی که به نوعی جوان پسنده و دنباله روی ترند هاست.ما هم نشستیم پشت کامیپوتر دستمون از دهکده ی جهانی کوتاهه و مثل آمریکای جهانخوار منزوی شدیم ولی همه چیو نقد می کنیم.
ایشالا که شاهین تایپ آر خودمون نسخه ی هیبریدی هم داشته باشه.دی:
دی جی70
۲۰ مرداد ۱۳۹۹کیا سورنتو 2021 خیلی زیباتره البته نظر شخصیا