نسل جدید هیوندای سوناتا ۲۰۲۰ که اخیراً معرفی شده از پلتفرمی کاملاً جدید و دیفرانسیل جلو استفاده میکند.
البته احتمال تولید نسخهی چهار چرخ محرک این سدان کرهای برای بازار آمریکا وجود دارد. گفته میشود مدیر بخش محصولات هیوندای این موضوع را در زمان تست سوناتای جدید در کرهی جنوبی اعلام کرده است.
بله ما در حال حاضر اقدام به بررسی امکان نصب سیستم چهار چرخ محرک روی سوناتای بازار آمریکا کردهایم. شاسی بلندهای آتی ما از این پلتفرم استفاده خواهند کرد بنابراین این ساختار میتواند پذیرای سیستم موردبحث باشد.
این خودرو در ابتدا با دو پیشرانه عرضه میشود. نسخهی ۱.۶ لیتری قدرت ۱۸۰ اسبی و گشتاور ۲۶۳ نیوتون متری داشته درحالیکه پیشرانهی ۲.۵ لیتری خروجی ۱۹۰ اسب بخاری و گشتاور ۲۴۴ نیوتون متری ارائه میکند. هر دو پیشرانه به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک متصل شدهاند.
مهدی
۱۱ فروردین ۱۳۹۸لعنتی توفیلم که تونمایشگاه دیدمش واقعا جذابه
سامان اذری
۱۱ فروردین ۱۳۹۸اگه قرار باشه تو این کلاس یه خودرو رو انتخاب کنم
کمری 6 سیلندر رد انتخاب میکنم
sina
۱۱ فروردین ۱۳۹۸آکورد دو لیتری 252 اسبی با گیربکس ده سرعته اتوماتیک داش سامان ?
رامتین
۱۱ فروردین ۱۳۹۸موافقم آقا سینا، گرچه کمری 6 سیلندر تنفس طبیعی 300 اسبی هست (به نوعی همون آریون) و هوندا 2لیتری توربو 250 اسبی. مزدا6 جدید هم عالیه که 2.5 لیتری توربو 4سیلندر 250 اسبیه. کاملا سدانهای نیمه لوکس دست ژاپنیهاست.
VIPER
۱۱ فروردین ۱۳۹۸فقط مزدا شیش
حسین
۱۱ فروردین ۱۳۹۸اگه بخوام تو این کلاس بین اسیایی ها انتخاب کنم کمری و مزدا 6 گزینه های اول و دوم من هستن
MehdiTurbo
۱۲ فروردین ۱۳۹۸نیسان ماکسیمام انتخاب سوم
بعدشم فیوژن و سوبارو گالکسی
sina
۱۱ فروردین ۱۳۹۸آئودی a5 اسپرت بک + سیویک
Abbas
۱۱ فروردین ۱۳۹۸به نظر من که خوش استایله(ولی چراغ خطراش کلا اونی که باید باشه نیست)،داخلشم که کلی پیشرفت کرده نسبت به نسل قبلی،ولی اون موتور دو لیتری توربوش کجا رفته پس؟در ضمن قضاوت نهایی در مورد قیافش تو چهارتا عکس سخته چون همیشه سوناتا تو واقعیت قشنگ تر از اون چیزی بوده که تو عکساش نشون داده
مسعود
۱۱ فروردین ۱۳۹۸شاید مدیر کمپانى هیوندا با این حرف من ناراحت بشه ولى اصلا با این ماشین نمیتونم ارتباط برقرار کنم. چراغ هاى جلو و عقب به بدترین شکل طراحى شدند و مانیتور داخل کابین هم از لکسوس ux کپى بردارى شده. بهترین راه حل این بود که همون نسل قبلى را ادامه میدادند و طراحى چراغ ها و کابین را تهاجمى تر میکردند. اگر هم فروش خوبى نمى کرد میتونستند به خودروى کراس یا همون استپ وى تبدیلش کنند. با این طراحى عجیب و غریب فکر کنم فاتحه سوناتا خونده شده و دیگه هیوندا باید این ماشین را از رده خارج کنه.
نیما
۱۲ فروردین ۱۳۹۸مدیر کمپانی هیوندا میخونه اینجارو؟ ناراحت؟ شیب؟ بام؟
فرزاد
۱۱ فروردین ۱۳۹۸نمای جلو میتونست بهتر طراحی بشه بقیه قسمتها خیلی عالی شده
حمیدرضا
۱۱ فروردین ۱۳۹۸خوبه تو این طراحی یکم رگه هایی از فیس لیفت ال اف دیده میشه
هیوندا خیلی دیگه ماشین هاش رو از پایه متحول می کنه قشنگ معلومه میخاد با بزک کردن ماشین به خورد مشتری بدتش هی قیافه های خوشگل میزنه که مشتری جذب کنه ولی بازم پشت سر تویوتا و هوندا در امریکا و پاسات و حتی اپتیما در اروپا وایمیسه من خودم به عنوان یه مصرف کننده اینهمه تغییر چهره از 2010 به این طرف رو درک نمی کنم به نظرم ماشین رو بی هویت میکنه
NAVID۰۰۹۸
۱۱ فروردین ۱۳۹۸نمای داخلی خوبی داره
اما ظاهر فاجعه ای داره
کاپوت خودرو با کوچیکترین ضربه به مشکل میخوره و قور میشه .
علی
۱۱ فروردین ۱۳۹۸تو این عکسا به نظر من جذاب شده
اونم خیلی