پسرعموی شرکت هیوندای یعنی کیا این روزها با تبلیغات عجیبوغریب خود زلزلهای در بین خودروییها ایجاد کرده و این بار نیز نوبت خود هیوندای است که سرخط اخبار را به خود اختصاص دهد!
چند روز پیش هیوندای از رسانههای استرالیایی برای انتشار بیانیهای کاملاً جنجالی درباره ولوستر N و i30 N استفاده کرد و در آن موقع گفت که این خودروها نسبت به فولکسواگن گلف GTI شایستگی بیشتری برای حضور در پیست دارند! سپس مدیر بخش N هیوندای و مدیر اسبق M ب ام و آقای آلبرت بیرمن حتی پا را فراتر گذاشت و قابلیت اطمینان گلف GTI در حالت فشار کامل در پیست را زیر سؤال برد!
بیرمن در خلال برگزاری نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۸ به خبرنگاران گفت:
گلفهایی وجود دارند که برای رانندگی در پیست مناسب هستند اما اگر GTI استاندارد را در پیست تحتفشار بگذارید اینگونه نخواهد بود. GTI خودروی فوقالعادهای است اما پس از دو بار دور زدن هیجان خودرو به پایان میرسد. منظورم را میدانید!
زمانی که از بیرمن پرسیده شد کدام قطعات این هاچبک داغ آلمانی خراب میشود او به سادگی گفت: “همهچیز”.
این جرقه برای برافروختن یک جنگ هاچبکی داغ و واقعی کافی بود زیرا مدیر فولکسواگن استرالیا در مصاحبه با اصحاب رسانه از خجالت هیوندای درآمد! او ادعاهای بیرمن را قابل دفاع ندانست.
مدیر فولکس گفت:
ادعاهای فوقالعاده از جانب رقبایی منتشر میشوند که هنوز خودروی خود را برای فروش آماده نکردهاند. درحالیکه سخنان فریبکارانه میتوانند گذر روز در یک پیست را خاص بکنند اما تجربه و تخصص فراوان برای مهندسی یک GTI یا R که در دنیای واقعی نیز درخشیدهاند موردنیاز است.
انتظار داریم پس از سخنان مدیر فولکس جنگ بین رقبا در ماههای آینده نیز ادامه یابند. البته جنگ بین این دو خودروساز بسته به بازار دقیق نخواهند بود زیرا قدرتمندترین نسخه گلف GTI خروجی ۲۲۰ یا ۲۴۰ اسبی داشته درحالیکه i30 N و ولوستر N از پیشرانه مشترک ۲۷۵ اسبی استفاده میکنند. شاید مقایسه هیوندای i30 N با گلف R دوئل بهتری باشد!
Just bentley continental
۱ بهمن ۱۳۹۶کسی می تونه لینک کانال تلگرام پدال رو بده؟
شاهین
۱ بهمن ۱۳۹۶سلام
آیدی کانال تلگرام پدال pedalir هستش.
ارادت
#ali.m#
۱ بهمن ۱۳۹۶“زمانی که از بیرمن پرسیده شد کدام قطعات این هاچبک داغ آلمانی خراب میشود او به سادگی گفت: “همهچیز”.”
????
اغراق کرده ولی جالب حرف زده .
البته معتقدم نباید کسی یا چیزی رو کوبید .
ونوم اف ۵
۱ بهمن ۱۳۹۶دوستان شرمنده تو قسمت پاسخ نظر غیر مرتبط میگم امروز رفتیم برای یکی از اشناها دلار بگیریم ۴۶۰۰ رو تابلو خورده بود یه دفعه حدود ساعت ۱۲.۵ نرخ دلار رسید به ۴۷۷۵ تومن دیگه الان بالاتر رفته یا نه نمیدونم فقط بگم خدا به داد بازار خودرو برسه
محمد
۱ بهمن ۱۳۹۶خدا به داد همه بازارها برسه ونوم جان
X3
۱ بهمن ۱۳۹۶نننننههه
برید حساب ارزی باز کنید اگه پول دارید
اگرم ندارید هم میتونید بخندید هم میتونید گریه کنید
فرامرز
۱ بهمن ۱۳۹۶حساب ارزی؟ خوشیا. سال 91 که دلار رسید به نزدیک 4 تومن و دلار دولتی هنوز 1200 بود همه شعب ارزی بانک ها میگفتن ارز نداریم اگه میخواید معادل ریالیش رو با نرخ دولتی بدیم. الان که بانک ها تو روز روشن دزدی میکنن فکر کردی قبول میکنن حق مشتری رو تمام و کمال پس بدن
بهراد
۲ بهمن ۱۳۹۶حق با فرامرزه، داداش چی تو این مملکت آباد و آزااااد، ارزون شده ، دلارم بشه؟
قول میدم تا وقتی روحانی بره دلار حداقل ۷۰۰۰ تومن بشه!!!!!
آمریکا هم باید مواظب دلار خودش باشه که هی هی گرون نشه??
sunmartin
۲ بهمن ۱۳۹۶بیرمن نابغه طراحی انجین های که در تمام دنیا معروف هستن هیچوقت نمیتونیم از صحبت هاش خرده بگیریم بنظرم هیوندای سری n شایستگی های بیشتری داره چه بلحاظ نواوری چه طراحی و قدرت پس بیرمن میتونه با سری n کاملا فولدکس تحت فشار قرار بده امیدوارم که تعصب جای خودش به شفافیت بده و ما ایرانی ها یاد بگیریم که به نظرات هم احترام بگذاریم
علی
۱ بهمن ۱۳۹۶??????
مهدی
۱ بهمن ۱۳۹۶این هیوندای و کیا هم خیلی پر رو و مغرور شدن اون از مقایسه سراتو با لامبور گینی که تا دو هفته موجبات شادی و خندم رو فراهم کرده بود اینم از این بعد میان استینگر رو رقیب بی ام و میکنن حتما فردا هم میان اکسنت رو با رولز رویث فانتوم مقایسه میکنن والا کلاس و سگمنت حالیشون نیس وقتی میان سراتو رو با آونتادور مقایسه میکنن
X3
۱ بهمن ۱۳۹۶ی چیزی تو مایه های دیس کردن برا جلب توجه میمونه
از اعتبار اونها سوء استفاده میکنن نامردا
اونوقت من میگم هدیهشم قبول نمیکنم میگید چرا….
Parsa
۱ بهمن ۱۳۹۶دارن از مال اونا بالا میرن
Kamran
۱ بهمن ۱۳۹۶مدیران کـیا و هیـوندای چرت و پرت زیاد میگن
فولکس واگن اصلا نباید به حرفاشون توجه کنه
ـ
برندهای تازه به دوران رسیده
Fk
۱ بهمن ۱۳۹۶قبلا ی بار گفتم
این حرفا فقط برای مطرح شدنه
وگرنه نیازی ب توضیح نیست فولکسها یا پورشه های هوا خنک
مشخصا از لحاظ اماری تو فروش تو این سگمتهایی که وارد شدن حداقل ها براورده نشدن که دست ب این کارای عیر متعارف میزنن
Fk
۱ بهمن ۱۳۹۶کار ما این حرفا گذشته ونوم جان
هرکی میتونه بره باید بره
Wrx
۱ بهمن ۱۳۹۶جدا از تمام اون جنبه های تبلیغاتی سراتو که فقط برای جلب توجه بود ?
و بعد مقایسه استینگر که زیادهم دور از واقعیت نبود?
و الانم این مطلب در مورد ولستر و i30?
من واقعا از این دوتا برند خوشم میاد چون واقعا بعضی وقتا خوب و بدون پروا حتی با دست خالی و بدون پشتوانه قوی و تاریخی میرن به جنگ بزرگان شایدم بازنده بشن ولی نه با تفاوت زیاد
شاید الان به این مطلب در مورد گلف بخندین ولی کم کم میبینید که چطور ولستر و مخصوصا i30با هاچ بک های دیگه رقابت میکنن اونم رقابت خیلی عالی هم از نظر عملکرد هم از نظر قیمتشون
قرار نیست ولستر با i30بیان دقیقا جای گلف رو بگیرن ولی به طور حتما جایگاه مناسبی رو تو بازار به دست میارن
ای کاش که کیا هم پرو سید جی تی رو ارتقا میداد و بیشتر برای بازار ارائه میدادش?
خلاصه این که برندهای خوب دنیا که دیگه خوبن جای بحث و نظر ندارن برای من خوندن و تحقیق راجبشون خسته کننده شده چون دیگه بهترینن ولی این برندا برام بیشتر جذابن که خودشونو به هر درو دیواری میزنن پیشرفت کنن ??
رامتین
۱ بهمن ۱۳۹۶اصلا اخبار هیوندا برام مهم نیست. اونم از شرکت کرمان، که یهو سر در آوردند و قیمت سانتافه را 335 اعلام کردند، قیمتی که تا چندماه پیش لکسوس nx بود!!!
خبری شنیدم مبنی بر اینکه شرکت ماموت میخواد نسل آتی گلف (نسل هشتم) که ارتقای بسیار زیادی نسبت به نسل فعلی خود میبینه (مثلا نسل 6 و 7 تفاوت خاصی ندارند) را وارد و در ادامه مونتاژ کنه. احتمالا علاوه بر نسخه پایه، این امکان داره نسخه gti هم مدنظر قرار بگیره. خودم اگه حدود 200تومن باشه، دوس دارم بگیرم. ایمیل هم به شرکت ماموت زدم، امیدوارم پاسخی بدهند.
Pooariya::::BMW:::: GERMANY
۱ بهمن ۱۳۹۶جسارت و تلاش شون قابل ستایش هست و واقعا دارن کار می کنن
مثل مدیر عامل سایپا نیست که با وقاحت تمام بگه پراید خودروی ایمنی هست و فلان!؟
شاهین
۱ بهمن ۱۳۹۶همش حرف و دهن نباشه دو تا درگ و تست بزنن هم ما حال کنیم هم حرفشونو ثابت کنن
SAEED Z
۱ بهمن ۱۳۹۶هیوندای فکر کرده با کوچیک کردن بقیه, خودش بزرگ میشه!
Mohammadreza
۱ بهمن ۱۳۹۶هیوندا داره گام های بزرگی برای یکی از برترین شدن ها بر میداره ومطمئن باشید مثل بقیه شرکت های کره ای در زمینه های دیگه به یکی از بزرگترین ها هم تبدیل خواهد شد
برای مثال در بسیاری از موارد خودروهاش جز ایمن ترین خودرو هادر کلاس خودشون توسط IIHS انتخاب شدن چیزی که برخی از خودرو های سرشناس المانی نتونستن دوستانی که اطلاعات کاملی دارن میدونن که این خیلی مهمه
یه بدنه و ساختار محکم، پایداری، ارامش، مقاومت طولانی مدت، عمل کرد بهتر در پیست و سرعت های بالا و بسیاری از فاکتور های مهمه دیگه رو بدنبال داره
چند وقت پیش هم هیوندا اعلام کرد تا سال 2022 فک کنم بیش از 20 مدل هایبرید و برقی جدید معرفی خواهد کرد(اعداد دقیقا تو ذهنم نیست ولی همین حدوده)
که همه اینا نشون میدن کره تا سال 2030 یکی از قطب های مهم خودروسازی خواهد شد
amin
۱ بهمن ۱۳۹۶تا اون موقع خودروهای چینی از کره ای ها پیشی خواهند گرفت
hamid
۱ بهمن ۱۳۹۶قبلا فک میکردم بیرمن آدم حسابی تر از این حرفا باشه. طرف بخاطر موقعیت شغلیش اومده یکی از بهترین ماشینای هاچبک رو که اتفاقا ساخت کشور خودش هست با حرفای صدتا یه غاز و عامیانه به خیال خودش زیر سوال ببره. خیلی حقیرانس که یکی نون به نرخ روز خور باشه.
شایان
۲ بهمن ۱۳۹۶نون به نرخ روز خور؟؟؟؟؟؟؟داره خدا تومن پول میگیره از هیوندای و داره کارشو درست انجام میده کره ای به جایی رسیده که آلمانیو به چالش میکشه
این اتفاق برای خودرو سازای ژاپنی در دهه 70 اتفاق افتاد
کلا هیچیش به ما نمیرسه اما از اینکه میبینم کره ای و ژاپنی آسیایی دارن آلمانو به چالش میکشن خوشم میاد
الکی هم تعصب نداشته باشین هیچ برتری ای هم پایدار نبوده و نیست رقابت یعنی همین
Hamid.Hellcat
۲ بهمن ۱۳۹۶ظاهرش که از گلف خیلی بهتره ولی باید دید کاراییش چطوره. در کل این روش خوبی برای تبلیغ نیست که بیای با یکی از بزرگترین برندهای خودرو سازی دنیا کل کل راه بندازی که مطرح بشی. کیفیت بالا و قیمت مناسب بهترین تبلیغه. همون راهی که هیوندای و کیا تا الان میرفتن. اما ظاهرا روش تبلیغشون رو تغییر میدن. احتمالا میخوان با مطرح کردن خودشون به عنوان یک برند با تجربه، یکم قیمتاشون رو ببرن بالا.
یاس ی
۲ بهمن ۱۳۹۶نمیدونم شما بیرمن را نمیشناسید یا بیرمن گلف را نمیشناسه،،،،،،،،،،،،،،،،، قطعا کسی که از بخش ام بی ام و میاد بهتر از من و شما با گلف جی تی ای آشنایی داره، این بابا خودش اینکاره هستش و خیلی خوب تواناییهای گلف را میشناسه،ولی ی مقوله ای هست به نام تبلیغات، طرف داره با به چالش کشیدن یکی از بهترینهای این کلاس محصول خودش را تبلیغ میکنه و ضمنا کسی با این سابقه کاری میدونه چی ساخته، حتما انقدر توانایی در ولوستر ان هست که اگه فردا کسی یا کسانی دوتا ماشین را جلوی هم قرار دادن بیرمن خیالش راحت باشه، چون قطعا طرفداران دو برند اینکار را خواهند کرد.
ShoMpeT
۲ بهمن ۱۳۹۶درخت هرچه پربارتر، سربه زیرتر…
سروش
۲ بهمن ۱۳۹۶طراحی گلف عالیه تو این کلاس
A.B
۳ بهمن ۱۳۹۶حوضی که توش ماهی نباشه قورباغه ابوعطا میخونه
کیوان
۱۰ بهمن ۱۳۹۶بیرمن تابعه ای است مورد قبول کمپانی ها بی ربط حرف نمی زنه استینکر و دست کم گرفتید خیلی قدره در ضمن ولسترو i30 در برای گلف کم نمیارن گلفه نه بوگاتی در حال حاضر در ایران رقیب تیگوان کیه سانتافه سورنتو کولیوس اوتلندر نه رنجروور برندهای جوونتر رقیبی برای قدیمی ها شدن …….