هیوندای

هیوندای ولوستر، سایه‌ای از یک کوپه مدرن

بازار خودروی کشورمان علاوه بر قوانین و قواعد ظاهری، از روند پنهان و نانوشته ای هم تبعیت می‌کند که مشابه آن را در کمتر جایی از این عالم می‌توان یافت. در این کهکشان شگفت‌انگیز، برخی از برندها دائماً در حال صعودند و دسته ای دیگر مدام در حال نزول. کراس اوورها همواره در اوجند و استیشن‌ها و ون‌ها مستمراً در سراشیبی سقوط.

2015 Hyundai Veloster
۲۰۱۵ Hyundai Veloster
در آن‌سوی ماجرا، برخی از مدل‌ها نیز وجود دارند که تیپ خاصی طالبشان است؛ شاید بتوان خودروهای کوپه را در این دسته جای داد، خودروهایی که گرچه بیشتر مردم در دل، خواهان شانند ولی در هنگام خرید کمتر پی‌شان را می‌گیرند. در نهایت هم بیشتر این خودروها نصیب کسانی می‌گردد که یا از بنیه مالی بسیار قوی برخوردارند و یا از زمره افرادی هستند که به تمامی عاشق و شیدای آن‌ها بوده و یا دلالان عزیز و گرامی!
2015 Hyundai Veloster
۲۰۱۵ Hyundai Veloster
البته این قضیه در جاهای دیگر دنیا نیز نمودی مشابه دارد و همواره فروش خودروهای کوپه نسبت به نمونه‌های سدان یا هاچ بک آن کمتر می‌باشد ولی در ایران ابعاد این مسئله بسیار حادتر است. علت این امر هم بدان جا برمی‌گردد که اولاً بیشتر مردم کشورمان خودروهای جادار و خانوادگی را بهتر می‌پسندند و ثانیاً به دلیل سرمایه ای بودن خودرو کمتر کسی ریسک خرید یک کوپه را به جان می‌خرد و مهم‌تر از همه آنکه تمامی این دسته از خودروها وارداتی بوده و از خدمات پس از فروش چندان مناسب و درخوری هم بهره نمی‌برند.
2015 Hyundai Veloster
۲۰۱۵ Hyundai Veloster
یکی از نمونه‌های وارداتی که به‌ظاهر هاچ بک است اما دعوی کوپه بودن را در سر می پروارند، خودروی ولوستر ساخته هیوندای است. این مدل با توجه به ظاهر نامانوس خویش بسیار مورد توجه اقشار گوناگون جامعه و علی‌الخصوص جوانان قرار گرفته است. علاوه بر ایران، این مدل به بازارهای خاورمیانه و نیز امارات هم صادر شده است. چندی پیش مطلبی از این خودرو در سایت «AUTOMIDDLEEAST» امارات منتشر گردید که در ذیل چکیده ای از آن را تقدیمتان می‌کنم.
2015 Hyundai Veloster
۲۰۱۵ Hyundai Veloster
نمای ظاهری

نمای ظاهری این خودرو را می‌توان تنها در یک کلمه توصیف نمود: غیرعادی. جدای از این حقیقت که این خودروی اسپرتی مجهز به دریچه‌های غیر کاربردی هوا بر روی کاپوت و همچنین یک درب در کنار راننده است، از جمله موارد عادی که در این مدل یافت می‌شود، سقف پانورامیک و چراغ‌های LED جلوست که به آراستگی هر چه بیشتر این هاچ بک کره ای مدد رسانده است.

2015 Hyundai Veloster
۲۰۱۵ Hyundai Veloster
کابین

شرکت سازنده این خودرو نهایت تلاش خویش را نموده که کابینی اسپرتی را برای آن فراهم سازد، هیوندای ولوستر به نحو بسیار مناسبی با پشت‌سری منقش، گزینه اختیاری تعویض دنده از روی فرمان و نیز پدال‌های آلومینیمی تجهیز شده است؛ اما اگر به طور عمیق به متن آن‌ها نگریسته شود، همه این موارد، تنها به لحاظ زیبایی واجد ارزش‌اند تا کاربردی.نشیمن‌گاه‌های جلو نسبتاً راحت می‌باشند ولی فضای رقت‌انگیز سر در بخش پشتی خودرو که با فقدان دریچه‌های تهویه مطبوع ترکیب شده است، اسباب گله و شکایت هر فردی را در تمامی لحظات یک سفر فراهم می‌سازد.

2015 Hyundai Veloster Turbo Interior
۲۰۱۵ Hyundai Veloster Turbo Interior
تجهیزات

مانند هر هیوندای، این مدل به نحو بسیار خوبی و تا آنجایی که تکنولوژی اجازه می‌دهد تجهیز یافته است. تجهیزات استانداردی که در این مدل به کار رفته است شامل مواردی همچون کروز کنترل، پورت USB و AUX، کنترل‌های روی فرمان،لامپ‌های مه شکن، دکمه استارت خودرو، پوشش چرمی صندلی‌ها و نیز تنظیمات برقی صندلی راننده، می‌گردد. اما اگر تمایل به این دارید که تجهیزات بیشتری در اختیارتان قرار گیرد،می‌توانید انتظار دریافت امکاناتی همچون گرم‌کن و سردکن صندلی‌ها، سیستم ضد بخار شیشه‌ها و همچنین سیستم ناوبری را هم داشته باشید.

2015 Hyundai Veloster Turbo Interior
۲۰۱۵ Hyundai Veloster Turbo Interior
آنچه این خودرو ارائه می‌دهد

در زیر کاپوت این هاچ بک کره ای یک موتور ۴ سیلندر با حجم ۱.۶ لیتر مستقر است که به همراه یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک، توان درخوری، برابر با ۱۳۸ اسب بخار در ۶۳۰۰ دور/دقیقه و گشتاوری معادل با ۱۶۶ نیوتن متر در ۴۸۵۰ دور/دقیقه را ارائه می‌دهد. شرکت سازنده مدعی است که این خودرو در زمانی معادل ۱۱.۵ ثانیه از صفر تا صد کیلومتر شتاب می‌گیرد، ولی ما به شما توصیه می‌کنیم که این ادعا را با کمی شک و تردید بنگرید.

2015 Hyundai Veloster
۲۰۱۵ Hyundai Veloster
جمع‌بندی نهایی کل امتیاز این خودرو: ۳.۵ از ۵

با وجود اینکه ولوستر دارای پدال‌های آلومینیمی و نیز آپشن تعویض دنده بر روی فرمان می‌باشد و همچنین به پیشرانه ای مجهز است که تا ۶۵۰۰ دور/دقیقه خیز برمی‌دارد، این خودرو به روشنی و در معنای حقیقی‌اش برای رانندگی سریع و سخت ساخته نشده است. هیوندای با ارائه این مدل جوانان را آماج خویش قرار داده است، ولوستر بیشتر یک خودروی مد روز و سبک شهری است و نه یک هاچ بک داغ، آنچنان که به آن تظاهر می‌کند.

2015 Hyundai Veloster
۲۰۱۵ Hyundai Veloster
نکات مثبت این خودرو از دیدگاه سایت «AUTOMIDDLEEAST»

میزان تحسین‌برانگیزی از تجهیزات استاندارد

بهای خوب در قیاس با رقبای هم‌ردیف خود

نکات منفی این خودرو از دیدگاه سایت «AUTOMIDDLEEAST»

این خودرو این مثال را به ما یادآوری می‌کند: سرتاسر نمایش و نه حرکت

2014 Hyundai Veloster
۲۰۱۴ Hyundai Veloster
2015 Hyundai Veloster Turbo
۲۰۱۵ Hyundai Veloster Turbo
2015 Hyundai Veloster Turbo
۲۰۱۵ Hyundai Veloster Turbo

مشخصات فنی

حجم موتور: ۱۵۹۸ سی‌سی

توان: ۱۳۸ اسب بخار در ۶۳۰۰ دور /دقیقه

گشتاور: ۱۶۶ نیوتن متر در ۴۸۵۰ دور/دقیقه

شتاب صفر تا صد: ۱۱.۵ ثانیه (در برخی منابع ۱۰ ثانیه هم ذکر شده است)

حداکثر سرعت: ۱۹۰ کیلومتر

نوع جعبه دنده: ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاچه

مصرف سوخت ترکیبی: ۷.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر

سیستم تعلیق جلو: مستقل، مک فرسون استرت

سیستم تعلیق عقب: اتصال چندگانه (مولتی لینک)

استاندارد آلایندگی: یورو ۵

ابعاد

طول/عرض/ارتفاع: ۴۲۲۰/۱۷۹۰/۱۳۹۹ میلی‌متر

فاصله بین دو محور: ۲۶۵۰ میلی‌متر

وزن خالص:۱۲۵۶ کیلوگرم

گنجایش صندوق بار: ۳۲۰ لیتر

حجم باک: ۵۰ لیتر

اندازه تایرهای جلو و عقب: ۲۱۵/۴۵ R 18

ایمنی

کسب ۵ ستاره ایمنی از موسسه NHTSA آمریکا

کسب ۵ ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا

مجهز به ۶ عدد کیسه ایمنی هوا (راننده، سرنشین جلو، جانبی، پرده ای)

سیستم ضد بلوکه ترمز ABS

سیستم کمکی ترمز BAS

سیستم کنترل شروع حرکت در سر بالایی‌ها HAC

سیستم الکترونیکی کنترل پایداری خودرو ESC

مدیریت پایداری خودرو VSM

سیستم هوشمند پشت‌سری‌های صندلی جهت کاهش صدمات ناشی از تصادف

برخی از تجهیزات رفاهی این خودرو

تهویه مطبوع اتوماتیک

کروز کنترل

نمایشگر سوپرویژن به همراه کامپیوتر سفر

سیستم ضد بخار شیشه‌ها

آینه‌های جانبی مجهز به گرم‌کن

صندلی برقی راننده

صندلی دارای روکش چرم

گرم‌کن صندلی‌ها

دکمه START/STOP

گرم‌کن فرمان

کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان + بلوتوث+ AUX + USB + RCA ABLE

چراغ‌های جلو مجهز به LED با قابلیت اتوماتیک تبدیل نور بالا به پایین

سنسور پارک عقب

دوربین دید عقب

سقف پانوراما

مجهز به ۶ اسپیکر جانبی + اسپیکر مرکزی+ ساب ووفر و آمپلی‌فایر اکسترنال

آینه الکترو کرومیک برای سهولت دید راننده در شب

مجهز به سنسور باران جهت کارکرد اتوماتیک برف‌پاک‌کن

سیستم شستشوی چراغ‌های جلو

چراغ‌های ترکیبی عقب

قیمت

در ایران: ۱۲۶.۷ میلیون تومان (ثبت‌نام در نمایندگی‌های این خودرو)

در امارات: ۶۷,۹۰۰ الی ۷۶,۹۰۰ درهم

نوشته: سام کاویانی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۷۶ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (247 ديدگاه)

    طراحی مصرفی و دو روزه…
    کیفیت کابین نامناسب…

    1. AliZeus

      ۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (419 ديدگاه)

      انگار قاضی داره با توجه به تمام مدارک و شواهد حکم میده!
      دو روزه؟ مگه نون باگته!؟ کابینش هم خوبه بنظرم.
      از یه ماشین 18 هزار دلاری، انتظاره بنز 50 هزار دلاری دارن بعضی ها!

      1. Ilyar

        ۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (509 ديدگاه)

        ماشین خوبیه! کاش مدل توربوش هم به ایران بیاد.

        1. 4MATIC

          ۶ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (1051 ديدگاه)

          ماشین پراپشن وخیلی قشنگیه ولی موتورش واقعا ضعیفه ودید عقبش هم خوب نیست
          ولی من ازش خوشم می اد

      2. محمد

        ۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (247 ديدگاه)

        زئوس من شخصا از شما معذرت خواهی می کنم!
        شما این خودرو رو با کیا پرو سید توی طراحی مقایسه کن تا تفاوت طراحی پخته با یه طراحی بی هویت رو متوجه بشی، من مخالف کره ای ها نیستم، کما این که کیا پرو سید طراحیش فوق العاده ست

        1. AliZeus

          ۶ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (419 ديدگاه)

          اختیار دارین!
          بنده عرضم اینه که ماشین هارو متناسب با قیمتشون ارزیابی کنیم. و با قطعیت کامل ماشینو نکوبیم. حتی اگر شخصا اون ماشین داشته باشیم..چون از رقبای هم قیمتش بی خبریم.

        2. 4MATIC

          ۶ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (1051 ديدگاه)

          1600براش افتضاحه حداقل باید2000 بود تقریبا توکل کل از همه ی ماشینا کم می اره
          من خودم تومسیر مستقیم خلوت با النترا گرفتمش
          ولی خیلللللللللللیییییی خوشگله

    2. ارماااام

      ۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (9 ديدگاه)

      از نزدیک دیدین تا حالا؟؟که این حرفو میزنی؟؟؟
      من دیدم ولی توش ننشستم،واقعاااااا قیافه خاص و فوق العاده زیبایی داره

      1. farzam

        ۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        من توشم نشستم واقعا کیفیت پلاستیک داشبوردش با جک جی ۵ برابره ولی کیفیت سیستم صوتیش و چرمش عالیه

      2. s.class

        ۷ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (99 ديدگاه)

        من نه روندمش و نه سوارش شدم ولی یه بار یدونه مسی شو دیدم واقعا واقعا با اون رنگ خیلی خفن میشه خوشم اومد البته درسته ظاهرش فقط در حد قیمتش خوبه نه اینکه بگیم کنار فلان ماشین چند 100 هزار دلاری خوشگله

    3. سجاد

      ۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (64 ديدگاه)

      دوروزه؟؟؟
      خود هیوندا 3 ساله داره این ماشین رو با کمترین تغییرات در طراحی تولید میکنه!
      در حالی که طراحی خیلی از مدلهاش مثل آزرا و سوناتا دگرگون شدن . . .
      میتونم بپرسم خودتون چه ماشینی سواری میشید؟
      پراید با طراحی 1982
      یا پژو با طراحی 1988

      1. سجاد

        ۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (203 ديدگاه)

        عزیزم آقا محمد ، آخه یه ماشینیو بگو که حداقل از نظر همون طراحی که گفتید قابل مقایسه با ولوستر باشه !! مثلا Golf GTI یا ford focus rs ( البته شاید این دو مورد که گفتم با ولوستر یا پروسید در کلاس ماشین تفاوت داشته باشند ولی از نظر طراحی یا حداقل فیس لیفت میشه یه بحثایی کرد ) اما کیا خیلی تکراری شده طراحیش از همون ریو تا کادنزا و غیره همشون انگار یه فیس لیفت دارند // ولی هیوندای فیس لیفت اکثر ماشیناش رو با وجود اینکه به هم شبیه هستند ، متفاوت طراحی می کنه و زود از ماشین سیر نمی شید ..
        راستی به این نکته هم توجه دارید که نسخه توربو این ماشین تنها نماینده هیوندای در بازی Real Racing 3 هستش !!! و حتماً بازم توجه دارید که این بازی هر ماشینی رو انتخاب نمی کنه !!! فقط اون حرفه ای هارو بر میگزینه
        .
        البته بازم نظر شما کاملاً برای من محترمه و هر کس میتونه نظر خاص خودشه داشته باشه

    4. MAFIA

      ۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      یه بار رفتم تبریز خیلی از این ماشین دیدم.شبیه اسمارتیز میمونه.
      زرد و سبز و قرمز و نارنجی

      انگار هیوندا از طراحی پشتش خسته شده گره زده عقبش رو

      در کل از خودروهایی که ایران خودرو و سایپا عوضی به مردم می اندازن بهتره.

      ولی نسبت به بازار جهانی اصلا ارزش نگاه کردنم نداره

      1. سجاد

        ۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (64 ديدگاه)

        اتفاقاً ماشین جوان پسندیه و در منطقه آزاد خیلی طرفدار داره!
        صدای موتورش هم خیلی خوبه .
        در کل بدرد کسانی میخوره که ماشین اسپرت میخوان ولی حال اسپرت کردن ماشینشون رو ندارن . . . از اون ماشینهاییه که نمیشه هیچی بهش اضافه کرد ، همه چیزش در بهترین حالته . ضمن اینکه علاوه بر رنگهای متنوع میشه رنگش رو با طرحها و خطهای دلخواه سفارش داد!!!!
        مدل 4 درش هم طوری طراحی شده که 2 در بنظر میرسه و با وجود هاچ بک بودن ، فضای بارش چیزی از یک سدان متوسط کم نداره .

        1. $@kasra@$

          ۶ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (2706 ديدگاه)

          خوشگل و جوون پسند..
          من که دوسش دارم

  2. فرید

    ۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (77 ديدگاه)

    قسمت عقبش خیلی زشته

  3. TerraByte

    ۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (116 ديدگاه)

    ماشین بدی نیست ولی حیف که شتابش کمه و مدل توربو هم به ایران نمیاد :(

    1. 4MATIC

      ۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1051 ديدگاه)

      خوب بگو بیاد

  4. فرید

    ۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (179 ديدگاه)

    من ک خوشم اومد ی جورایی خاصه

  5. MOHAMAD TBAG

    ۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (146 ديدگاه)

    خدایی قشنگه …………

  6. E 36

    ۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (917 ديدگاه)

    پیشرانش ضعیفه خب شتابشم کمه دیگه !

  7. sAMG

    ۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    یه جوری نوشتید انگار که رانندگی باهاش اصلا حال نمیده!!!بابا چرا نمیبینین آخه!99درصد جوونای کشورما(که یکیش هم خودم هستم) نمیتونم به راحتی یه پراید 111 بخرم!وخریدن یک پژو 206 تیپ5 هم تنها با وام گرفتن برام مقدور میشود…واگر زمانی پول خرید یک ولوستر را بدست آورم یا این ماشین از رده خارج شده ویا سن من بالای40شده!که دیگه بهتره برم سدان بگیرم!بازم میگم درآمد99درصد مردم دور از خرید یک خودرو حدودا125ملیونی هست…اینو دیگه خودتون تو خیابونا میبیند!درود به همه ماشین بازا.

  8. سامان از تبریز

    ۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (3216 ديدگاه)

    تو تبریز ارس پلاکش از 2 سال پیش پر شده
    18 هزار دلار معمولی و 20 هزار دلار فول اپشنش رو میدن
    چندتایی هم مدل توربو وارد شده
    واسه دو نفر خوبه ولی ردیف عقبش واقعا افتضاحه من خودم قدم 191 هست یه بار عقب نشسته بودم اونقد خودمو جمع کرده بودم که همه جام خشک شده بود . سرم چسبیده بود به شیشه سقف
    ردیف عقب حتی واسه یه ادم با قد 160 هم خیلی کوچیکه
    در کل بیشتر واسه دور دور تو شهر و (جلوی دانشگاه ) مناسبه

    1. سامان از تبریز

      ۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (3216 ديدگاه)

      قیافه فانتزی داره (دخترا خیلی دوسش دارن

      1. نوید

        ۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1525 ديدگاه)

        از جدی گذشته
        یکم دیگه تلاش کنی به مافیا میرسی فقط فکر کنم وزنتو نتونی برسونی ولی از لحاظ قدی …
        بچه ها خط اول کامنتمو یه بار دیگه اگه زحمتی نیست بخونین

        1. سامان از تبریز

          ۶ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (3216 ديدگاه)

          داش :) قدم 191 هست 88 کیلو ام :)

        2. نوید

          ۶ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (1525 ديدگاه)

          حیف شد
          هرچی تلاش کنی بهش نمیرسی
          برای خودش غولیه
          وزنش دو برابر تو هست

  9. Zonda R

    ۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1872 ديدگاه)

    @.F
    با تشکر از سام عزیز که نوع نگارشش امضایی هست بر مطالبش
    ولوستر سال 2011 برنده جایزه طراحی سال شده و بسیار خلاقانه و جذاب طراحی شده بود
    شیب انتهای سقفش و بکار بردن شیشه در همه جایه اون و تنوع رنگیش واقعا تویه ایران خاصش میکنه
    اما افتش تو مدل دست دوم زیاده
    رقباش تو ایران سراتو کوپ و gt86 هستند که سراتو از همه جادار تره (ولی معمولا 2 نفرست و بنظره بنده صندلی عقب صرفا برای استفاده بستن صندلی کودک مناسبه)
    اوایل هم فروش نسبتا مناسبی رو تجربه کرد از نظر موتور هم تنها گزینه ی خاصش گیربکس دو کلاجه در این بازه قیمتیش هستش
    در کل عادی هست و کند نیست طوری که در سبقت گرفتن و حرکت در سربالایی ازازدهنده باشه(براساس تجربه شخصی )

    1. سام

      ۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (899 ديدگاه)

      با سلام

      لطف داری دوست عزیز و گرامی،انجام وظیفه بود.

      1. Ahmad..F12

        ۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (2542 ديدگاه)

        سام عزیز واقعاً لذت بردم عالی بود

        همین امروز داشتم به ولوستر فکر میکردم اتفاقاً

        1. سام

          ۶ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (899 ديدگاه)

          با سلام

          لطف داری احمد جان،انجام وظیفه بود. واقعیتش رو بخوای من هم تا حد زیادی از این ماشین خوشم میاد، قیافه دوست داشتینی و خاصی داره که تو ماشین های دیگه اونو کاملا شاخص می کنه.

  10. سام سامی

    ۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    اینکه چرا محصولات کیا و هیوندایی مدل های توربوشون به ایران نمیاد واقعا جای سوال داره!!! در خصوص این ماشین هم با توجه به ظاهر اسپورتی مهداره به نظرم اگر مدا توربو داخل ایران بود خیلی خیلی بهتر از اینی هست میشد.
    درود بر عاشقان خودرو

  11. فرید حنیفه زاده

    ۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (71 ديدگاه)

    با سلام
    ممنون و متشکر از سام کاویانی عزیز به خاطر مطلب خوبش
    من همیشه مطالب سام عزیز رو با دقت و اشتیاق دنبال میکنم و بی تعارف عرض میکنم مقدمه هایی که نشان دهنده ی مطالعه زیاد و قدرت در به کار بردن کلمات هست واقعا دوست داشتنی هستند .
    موفق و پیروز باشی سام عزیز ☺

    1. سام

      ۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (899 ديدگاه)

      با سلام

      خواهش می کنم فرید عزیز،واقعا شرمنده می کنی.خوشحالم که متن فوق مورد توجهت واقع شد. من هم به نوبه خودم برایت آرزوی سعادت و بهروزی می کنم.

  12. ماهان گاز

    ۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (80 ديدگاه)

    همه چی عالیه/ انشاا… مشتری ها هم راضی باشن/5ستاره از آمریکا/5ستاره از اروپا/عالیه دیگه نه/همه گی بگین؟

  13. سروش شیرازی

    ۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (77 ديدگاه)

    من باشم ب شخصه الفا میخرم با این قیمت کیفیتش واقعا عالیه ب نظره من الفا سر تره البته بحث خدمات پس از فروش جدا ولی خدایی اگه تصادف نداشته باشی عمری ماشینن اگه بش برسی خرجی رو دست نمیزارن

    1. 4MATIC

      ۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1051 ديدگاه)

      اقا سروش الفارومو میتو از نظر اپشن وطراحی باد چرخ اینم نمی شه
      فقط با اصالته وموتورش بازده بیشتری داره

  14. صادق

    ۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2123 ديدگاه)

    ولوستر طراحی عجیبی داره (نه اینکه زشت باشه ها، عجیبه) وقتی توی خیابون باشه خیلی توجه به خودش جلب میکنه

    انصافا امکانات خیلی زیادی داره (تا حالا سوارش نشدم ببینم چه جوریه) ولی از چیزایی که روی کاغذ هست و با توجه به قیمتش میتونه گزینه مناسبی باشه (البته نه برای همه، شاید بیشتر برا جوونا)

    ارادت

  15. علی

    ۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (209 ديدگاه)

    بسیار عالی و زیبا خوب

  16. لانتا

    ۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (48 ديدگاه)

    خرید تویوتا جى تى 86 بهتر به نظر میاد طراحى بهتر قدرت بیشتر کیفت بهتر. که اگه 30 میلیون بیشتر از ولستر پاش بدى مى ارزه

  17. godfather

    ۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (196 ديدگاه)

    تو رنج این قیمت سراتو کوپ بهتره

  18. tadano

    ۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (176 ديدگاه)

    من بین x6 و x5 حتما x5 رو انتخاب میکنم بین سدان و استیشن , حتما استیشن و بین سدان و هاچ بک , سدان رو این فرق یه جوون با یه میانساله ( البته من میانسال نیستم ) ولی کارایی رو فدای خوشگلی نمیکنم. مثلا خوشگل باشه ولی سرنشین عقب در عذاب؟ واسه من که خیلی عجیبه .

  19. احسان

    ۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    واقعا ظاهر جذابی داره! یه بار سوار ولستر پسرداییم شدم از یه دست انداز رد شد داشبوردش باز شد!؟ انقدر سواری خشک و اذیتی داشت که احساس میکردی ماشین کمک فنر نداره…

    1. $@kasra@$

      ۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      جذاب و جوون پسند و خوب.
      هیوندای هنوز درست نشده بود ایرانخودرو داشت پیکان میزد
      الان اونا کجان ما کجاییم

  20. احسان(احسان سابق)

    ۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    تو شب خوشکله اما اصلا اعداد خروجی خوبی نداره.شتاب و سرعتش که در حد و اندازه سمند و 206 تیپ 2 هست.کلا خوش استیله اما ظریف و ضعیفه.دلیلی نداره کسی بخواد بخاطر هیجان و لذت و کیفیت رانندگی اینو بخره.برای ادمای ظاهربین انتخاب درجه یک حساب میشه

  21. پیکان جوانان

    ۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (205 ديدگاه)

    میگن رقیب فولکس شیروکوه ولی فولکس کجا و ولوستر کجا

  22. mammad

    ۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (79 ديدگاه)

    ولی اگه کسی بخواد تا 120تا130خرج کنه میتونه لوکس تر وپردوام تر بخره مثل میتسوبیشی لنسر یا تویوتاgt86 اخه هیوندا ولستر بیشتر جنبه ی تزیینی داره تا چیای دیگه درضمن ولستر کوپه ی کاملی هم نیست چون چهاردره

    1. نوید

      ۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      دوست عزیز
      شما احیانا شیرازی نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      1. hamid reza

        ۷ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (381 ديدگاه)

        چه کاره شیرازیا داری نوید جان؟ :)

  23. sunmartin

    ۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    خودروی جالبی هست اما یک انتقاد دارم به طراحی های هد لایت هیوندا که تماما و در کل همه مدل های سدان و برخی suv ها شبیه به سدان ها هستند مانند ولستر و النترا ix35 و اکسنت ،اما در آنسوی میدان کیا پروسید با طراحی واقعا فضایی و پخته پا میدان گزاشته خواهشمند است کیا پرو سید که جزو 5 خودروی برتر اروپا در سال جاری شناخته شد و یک جایزه ifa هم دریافت کرد بررسی کنید

  24. حسين

    ۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (3001 ديدگاه)

    آقا این وزنش که تقریبا برابر با ۲۰۶ تیپ۵ هست ، قدرتش هم تقریبا برابر هست ، پس چرا شتاب یه ۲۰۶ قدیمی ۱۶۰۰سی سی فرانسوی ۹ثانیه است؟

    1. محمدرضا ♥BMW♥

      ۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (290 ديدگاه)

      گیربکس دستی :)

    2. اميرعلي

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      سلام شتاب ولستر 8.1 است و 200 کیلو هم سنگین تره و 28 اسب بخار هم قدرتش بیشتره حسین عزیز

  25. Behnam

    ۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (133 ديدگاه)

    ولوستر یک خودرو با طراحی اغراق آمیزه که اصلا هم مورد توجه بازار اروپا و آمریکا قرار نگرفت و بیشترین فروشش رو هم در خاورمیانه داشته .

  26. Ahmad..F12

    ۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2542 ديدگاه)

    از نظر من ولوستر خودروی اسپرت و متفاوتیه

    ولی عملکردش اونطور که ظاهرش خشن و اسپرته قابل قبول نیست

    مثلاً همین شتاب 0 تا 100 باید حداقل زیر 7 بود!!

    یا همینطور حداکثر سرعت!!

    البته یکی از دوستام میگفت من با ولوسترم 220 تا رو پر کردم!!

    ولی خب قیمتش خوبه (البته نه در ایران) کیفیتش هم 100% خوبه

    من به شخصه با ظاهر جلوش نمیتونم ارتباط برقرار کنم، یکی به این دلیل که خیلی شبیه جنسیس کوپه است و دوم اینکه اصلاً به استایل متفاوت عقبش نمیخوره!

    1. bardia

      ۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (181 ديدگاه)

      درسته حرف شما احمدجان

      البته باید ذکر کنم که صفر تا صد 11.5 کاملا اشتباهه و منابع معتبر خیلی کمترشو اعلام کردن

      حتی توی you tube شما یه سرچ کنی فیلماش هست که با همین 140 اسبی صفر تا صد 7.9 ثانیه رفتن

      1. سام

        ۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (899 ديدگاه)

        با سلام

        بردیا عزیز،همانطور که داخل متن هم ذکر شد این شتاب را نویسنده اماراتی بدست آورده است،از آنجایی که این عدد برای خود بنده هم سئوال برانگیز بود، لذا سعی نمودم که از منابع دیگر نیز بهره ببرم. در بیشتر آنها شتابی که اعلام شده بود بین 10 تا 10.5 ثانیه بود که من هم آن را داخل پرانتز اعلام نمودم.البته شتاب یک خودرو به عوامل بسیاری از جمله ارتفاع محل از سطح دریای آزاد، کیفیت بنزین مصرفی،نوع جاده، وزش باد موافق و نیز مهارت راننده نیز بستگی دارد که همگی آنها در حصول رقم نهایی تأثیرگذار است.

  27. TerraByte

    ۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (116 ديدگاه)

    با سلام به همگی ی سوال مبارکتون باشه اگه ولوستر می خرید ولی چه جوری می خرید مگه شغلتون چیه پدرانتون داشتن دادن؟ زحمت کشیدید؟ از چه راهی درس خوندید یا کار کردید ؟همیشه این سوال در ذهن منه با تشکر جواب منو بدید ممنونتون میشم

  28. سعید

    ۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1483 ديدگاه)

    قیافش جذاب و تو دل برو هست،من وقتی از نزدیک دیدمش عاشقش شدم مخصوصا با اون رنگ نارنجیش، ولی کیفیتش رو نمیدونم چون سوار نشدم.
    نمونه توربوش خیلی خوبه،201 اسب بخار با شتاب 7.3 و حداکثر سرعت 224(caranddriver)

  29. reza

    ۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    طراحی عقب با طراحی جلو اصلا با هم نمیخونن

  30. بنده خدا

    ۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (233 ديدگاه)

    جنگ72ملت همه را عذر بنه چون ندیدند حقیقت ره افسانه زدند….اکثرتون از روی وهم و تخمین حرف میزنین….مطمعنا از پراید بهتره…اونم با قیمتی که دوستان میگن15هزار دلار……………….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا