هیوندای طی ماههای گذشته سخنان جالبی را بر زبان آورده است. این خودروساز کرهای قبلاً سه رندر جالب از پالیسید N احتمالی را منتشر کرد و برخی رسانهها حدس زدند این خودرو چراغ سبز تولید را دریافت کرده است. هیوندای میخواهد واکنش عمومی و رسانهها را به این خودرو مشاهده کند و ظاهراً این بازخوردها مثبت بودهاند. خب نتیجه چه خواهد بود؟ آیا کراس اوور سه ردیفه پالیسید نیز همانند کنا دارای نسخه N یا N Line خواهد بود؟ مجله CarAdvice این موضوع را از هیوندای جویا شده و ظاهراً آینده برای این خودرو روشن است.
مدیر تولید جهانی هیوندای گفته است:
همهچیز ممکن است. ما بازار را بسیار دقیق بررسی میکنیم. اگر به کلاس خاصی در شاسی بلندها اعتقاد داشته باشیم این موضوع منطقی خواهد بود و پس از آن سریعاً دست به کار خواهیم شد.
احتمالاً نیروبخش پالیسید N Line همان پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری ۲۹۱ اسب بخاری بکار رفته در سایر نسخههای این خودرو خواهد بود هرچند این قدبلند میتواند دارای کیت بدنه اسپورت تر باشد؛ اما آنچه باعث جلب توجه بیشتر خواهد شد پالیسید N است که شاید به پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربوی ۳۸۰ اسبی بکار رفته در جنسیس GV80 مجهز شود.
اگر این اتفاق بیفتد بامو به همراه دیگر برندهای لوکس متوجه این قضیه خواهند شد زیرا هیوندای یک کراس اوور لوکس، سه ردیفه و پرفورمنس را با قیمت حدود ۵۰ هزار دلار عرضه خواهد کرد. در مقام مقایسه باید گفت نسخه پایه بامو X5 قیمت حدود ۶۰ هزار دلاری داشته و به پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری ۳۳۵ اسبی مجهز است.
همچنین X5 بهصورت استاندارد با سه ردیف صندلی عرضه نمیشود. البته هیوندای فاقد پرستیژ بامو است اما قطعاً برندی سطح پایین نیست. چند سال پیش هیوندای مدیر با سابقه بامو M یعنی آلبرت بیرمن را استخدام کرد کسی که هماکنون مدیر تحقیق و توسعه این شرکت بوده و دانش زیادی درباره محصولات پرفورمنس دارد. تجربه او در توسعه ولوستر N کاملاً به درد هیوندای خورده است.
به نظر میرسد تقریباً همهچیز برای تولید پالیسید N مهیاست و تنها امضای مدیران این شرکت باقی مانده است.
RezaRs
۱۵ دی ۱۳۹۹نه باو فک نکنم تاثیر مخربی واسه بی ام و داشته باشه
پارسا ای که عشق هیچ ماشینی نیست☹☹??
۱۵ دی ۱۳۹۹نه بابا مثل اینکه پراید رو می خواهند فیس لیفت بزنن که برسه به اکسنت
امیر
۱۵ دی ۱۳۹۹داداش این قضیه مقایسه کردن کشتی و ناو و هواپیما و لامبورگینی با پراید واقعا دیگه خنده دار نیست و خیلی لوس شده امیدوارم این به اصطلاح شوخی بی نمک رو دیگه تو هیچ سایتی نبینیم…
کیان
۱۵ دی ۱۳۹۹نه تنها تاثیر محرب نداره بلکه تاثیر تبلیغاتی مثبتی هم برای بی ام و داره !!!
همین مقاله داره میگه با 10.000 دلار بیشتر ماشین پریمیوم واقعی میتونی سوار بشی جای هیوندای اقتصادی
50 هزارتا برای هیوندای !!! فقط حساب کن و ببین با 50 هزار تا چه ماشینهایی میشه خرید
مزدا
۱۵ دی ۱۳۹۹آرزو برا جوانان عیب نیست!!
NAVID۰۰۹۸
۱۵ دی ۱۳۹۹توضیحش راحته با یک مثال !
من و شما خریدار موبایل هستیم و در بازار دنبال گوشی عالی میگردیم و میبینیم سامسونگ نوت ۱۰ پلاس را داره و اپل سری ۱۲ را داره اما یه شرکت مثل هوآوی از آنها هم بهتر تولید میکنه با قیمتی کمتر ، ولی من یا شما اولویت سوممون هوآوی هست و گزینهی اول و آخرمون اپل یا سامسونگ هست !
این قضیه تو دنیای خودرو هم صادق هست ، در دنیای خودرو خودروهای کرهای هر کاری هم بکنند در حد و اندازهی ۳۰ هزار دلار ارزش خرید دارند و برای همینه که تو هر کلاسی حتی لاکچری و اسپرت شکست فروش میخورند و با هیاهو رونمایی میشوند و با فلاکت خداحافظی مثل K900 یا استینگر یا جنسیس کوپه و…. .
خودتون را بگذارید جای خریدار در آمریکا ، مطمئناً حتی به محصولات کرهای نگاه نمیاندازید مگر در حد مثلاً سوناتا یا سانتافه و… !
??Amin_sto??
۱۵ دی ۱۳۹۹نوید اینقدر به خودرو های کره ای بی اعتماد نباش تو چند سال اخیر پیشرفت های زیادی داشتند ، به طور مثال ماشین های
جنسیس بسیار باکیفیت، مدرن و قابل اطمینان هستند . جنسیس gv80 که واقعا عالیه طراحی بسیار زیبایی داره و پر از
تکنولوژی و امکانات مدرن هست و البته قیمت خیلی خوبی داره .
Mazda3
۱۵ دی ۱۳۹۹از نظر بهتر بودن که سامسونگ و هواوی و سونی و.. رو با اپل آیفون مقایسه نمی کنم چون از هر نظر که بگی آیفون بهتره چه کیفیت باشه چه بهینه بودن و .. این درست.
ولی همین مثال واسه اون شرکتی که کوچیک بوده و تو مدت زمان کمی خیلی پیشرفت کرده درسته که بازم به پای ب ام و نمیرسه ولی نمیشه هم نادیده گرفتش و کاملا قابل احترامه اینکه بگیم تو امریکا نگاهشم نمیکنن که اینطور باشه که به لندکروز هم نگاه نمی کنن طوری که عرضه هم نشه تو اونجا دلیلش اینکه که خیلی بهتر از لنکروز هم تولیدش متوقف شد مثل هامر که تو توانایی ها اون شکی نیست و کاملا بالاتر از لندکروز بود واسه همینه میگم نگاه بازاری و فروش و این نوع دیدگاه ارزشی نداره.
اگر غیر از این باشه که کسی مطلق بگه خوب نیست یا باید به عقل طرف شک کرد یا اون شخص یه موردی داره.
NAVID۰۰۹۸
۱۵ دی ۱۳۹۹یه فرق بزرگ و بسیار بزرگ بین نخریدن لندکروزر و پالیسید در آمریکا هست !
لندکروزر را بخاطر گرون بودنش نمیخرند !
پالیسید را بخاطر نداشتن پرستیژ و برند اقتصادیش !
Mazda3
۱۶ دی ۱۳۹۹پالیسید هم جایگاه خودشو داره.
لندکروز اگه ارزون ترم بود خریدار نداشت
ال ایکس 570 که گرونتر از لندکروزه هرچند اونم فروش کمی داره میخرن که اونم بخاطر جنبه لوکس بودنشه این یعنی چی یعنی لندکروز اگه ارزون تر هم بود خریدار نداشت از نظر آفرود هم که بگی آفرودر های بهتری هست از لوکس بودن باشه از هر نظری واسه امریکایی ها یه محصول معمولی بود چون خیلی بهتر از این رو دیدن مثل هامر اگه میخواستن به این روش عمل کنن که همون هامر رو تولیدشو ادامه میدادن و فقط بهبود و ارتقاش میدادن که از همه نظر هم خیلی بهتر از لندکروز بود . لندکروز تا دهه 80 میلادی بطور کامل از موتور بنز و شاسی امریکایی جیپ استفاده میکرد بعد از اونم همینطور. از بحث فروش و اینها خوشم نمیاد چون حرف باید علمی باشه طرفداری متعصبانه معنی نداره این حرفارو باید گذاشت کنار چون خودشون بطور کامل همکاری و تعامل تو طراحی و تکنولوژی و ساخت محصولات دارن همین لندکروز رو من زیر و رو کردم سیستم kdss سیستم تعلیق موتورش همه با همکاری و تعامل طراحی و ساخته شدن طوری که چیزی واسش نمیمونه ژاپن با امریکا خیلی بیشتر از چیزی که فکر میکنی همکاری و تعامل داره تو بیشتر چیزایی که میبینی به کمک تکنولوژی کشور های پیشرفته تر مثل آلمان و امریکا تونستن به نتیجه برسن که هرچند بازم به پای خودشون هم نمیرسن.
درمورد پالیسید وقتی متخصصای خودرویی تو جهان همه این و سلف اون کیا تلوراید رو تحسین میکنن حتی خودروی سال هم شده اگه یکی بیاد اون ها رو بکوبونه باید بهش شک کرد.
Farzad
۱۵ دی ۱۳۹۹هیوندای فاقد پرستیژ بی ام و است ، ( این جمله عین حقیقته )
پارسا ای که عشق هیچ ماشینی نیست☹☹??
۱۵ دی ۱۳۹۹اره جمله ی خوبی بود ولی اگه بی ام و بخواهد به این طراحی چراغ دو قسمتی بپردازد واین هواکش های شیش ضلعی بپردازد خب بنظرم زیاد هم دور از ذهن نیست .
pooriya.bmw.germany
۱۵ دی ۱۳۹۹بر منکر ش لعنت قطعاً کسانی که برندهای رده میانی بازار مثل تویوتا نیسان هیوندای کیا با بزرگانی همچون بنز ب ام و پورشه جگوار آیودی مقایسه میکنن شرک آشکار دارند
ولی هر برندی در مقیاس خودش والامرتبه است هر برندی نسبت به پیشرفت و پشتکار خودش قابل احترام هست
برند هیوندای و زیر مجموعه هاش کیا و جنسیس بسیار قابل احترام هست
کافیست محصولات سال ۲۰۱۰ هیوندای را مقابل محصولات ۲۰۲۰ این شرکت قرار دهید تا اوج خلاقیت پشتکار و پیشرفت را ملاحظه کنید
قطعا هیچ شرکتی اینقدر پیشرفت نداشته
بنز طی صد چهل سال شده بنز
بی ام و طی صد ده سال شده این
ولی هیوندای پیشرفت برق آسایی داشته
فقط کافیست تویوتا لندکروز و پرادو مدل ۲۰۱۰ را در مقابل مدل ۲۰۲۰ آن قرار دهید تا اوج در جا ماندگی مشاهده کنید
ツSAMURAIツ
۱۵ دی ۱۳۹۹پیشرفت کردن درسته
اما هنوز در حد لندکروزر FJ80 هم نیستن
شما کافیه کمری ۲۰۰۵ رو در کنار سوناتای ۲۰۱۶ قرار دهید تا اوج بی کیفیتی و سواری خشک سوناتا رو نسبت به کمری ۱۵ سال پیش مشاهده کنید
pooriya.bmw.germany
۱۵ دی ۱۳۹۹مطمئنی سوناتا ۲۰۱۶ سوار شدی؟؟
یعنی کمری ۲۰۰۵ از سوناتا ال اف ۲۰۱۶ بهتره؟!!!
با چه عقل و منطقی به این نتیجه رسیدی جز تعصبات مسخره و کورکورانه؟؟
بگی کمری ۲۰۱۶ بهتر از سوناتا ۲۰۱۶ قبول میکنم ولی اینی که گفتی نه
ツSAMURAIツ
۱۵ دی ۱۳۹۹درسته سوناتا امکانات بیشتری داره جدید تر و به روز تره اما نرمی و راحتی کمری رو نداره
شما یه بار سوار بشی قبول می کنی
Hadi
۱۵ دی ۱۳۹۹شتر بیند در خواب پنبه دانه…
گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه…
این دقیقا مصداق بارز همین ضربالمثل هستش……
نه این کار ها رو فروش ب ام و تأثیری نمیزاره
ب ام و پرستیژ و کلاس خودش رو داره و هیوندای و جنسیس نمیتونن رو فروشش تأثیری بزارن……
Mr.X
۱۵ دی ۱۳۹۹مثل اینکه بگی شب به روشنی روز نیست. چیز کاملا واضحیه.
muscle cars lover
۱۵ دی ۱۳۹۹چهره هیجان انگیزی داره. با وجود اینکه حس خوبی به محصولات کره ای ندارم ولی این یه جورایی باحاله.
حسین
۱۵ دی ۱۳۹۹منم دوستش دارم به بی ام و هم ترجیحش می دم.چراغ عقب بی امو را دوست ندارم.تازه بیامو هم گرونتره هم تا حدودی غیر قابل اعتماد هست هم هزینه نگهداری بالایی داره.بیشتر ماشین هایی که بعد از یکسال فروخته می شوند بی ام و هستند
Ramin
۱۵ دی ۱۳۹۹اقایون ( و خانوم ها )یه سوال
کیا تلوراید
هیوندای پالیسید
انتخاب شما کدومه؟؟
پدر خودروسازی جهان
۱۵ دی ۱۳۹۹قطعا کیا تلوریدا خیلی هم زیباست
من خیلی از طراحی تلوریدا خوشم میاد ?
Mohamad
۱۵ دی ۱۳۹۹همیشه کیا از نظر حس اسپرتی و هندلینگ و آفرود بهتر بوده
ولی هیوندا حس آرامش نرمیه بیشتری داره
البته اینهارو توی تفوت بین سوناتا و اپتیما
و سانتافه و سورنتو دیدم
دیگه باقیش برمیگرده به معیارهات
حسین
۱۵ دی ۱۳۹۹من پالیسید را دوست دارم.
یه سوال داشتم اون فراری نارنجی که توی فیلم هشدار برای کبری۱۱ به عنوان هدیه تولد دادن به تام کرانیش کدوم مدل فراری بود.
Mr.X
۱۵ دی ۱۳۹۹ترولاید خیلی لوکس تره. قطعا تورلاید
MOHAMMAD.n.r
۱۵ دی ۱۳۹۹تلوراید.
کیا رو بیشتر از هیوندا قبول دارم.
R@m!n
۱۵ دی ۱۳۹۹بچه ها کسی می دونه چجوری میشه یه اکانتو از پدال پاک کرد ؟
سردبیر
۱۵ دی ۱۳۹۹سلام. امکان حذف اکانت به دلایل امنیتی مسدود شده مگر اینکه با همان ایمیل ثبت نام شده به ما ایمیل زده و درخواست بدهید
ممنون از همراهی شما
R@m!n
۱۵ دی ۱۳۹۹من الان اکانت قبلیمو کامنت می زارم ثبت نمیشه بعدم به شما ایمیل جواب ندادین
ツSAMURAIツ
۱۵ دی ۱۳۹۹رامین جان
منم یه اکانت داشتم ولی هیچ کدوم از کامنت هام تایید نمیشد ، برا همین بیخیالش شدم و با همین کامنت میزارم
پارسا ای که عشق هیچ ماشینی نیست☹☹??
۱۵ دی ۱۳۹۹داداش من صدتا اکانت ساختم همش 200 و 300 اگه خواستی از پدال خواهش می کن بهت بده
R@m!n
۱۵ دی ۱۳۹۹من اکانت قبلیم بعد 1000 تا کامنت نمی دونم چش شده کامنتا ثبت نمیشه عجیبه اصن
SF90 STRADALE
۱۵ دی ۱۳۹۹اگه کیا و هیوندای برای آلمانی ها زنگ خطر باشن و تهدیدی برای غول های لوکس ساز ، نشون میده داریم به پایان دنیا نزدیک میشیم
درسته پیشرفت خوبی داشتن و میتونن در حد و اندازه های خودشون سهمی از این بازار داشته باشن
ولی اینکه بیایی هیوندای رو به BMW ترجیح بدی هنوز خیلی زوده
ツSAMURAIツ
۱۵ دی ۱۳۹۹کیا هیوندای خیلی چرت و پرت میگن
چند وقت پیش کیا K5 رو با بی ام و سری ۳ مقایسه کرده بود ??
یا مثلا هیوندای با طراحی چند تا رندر میخواست با لندکروزر رقابت کنه ????
یه تبلیغ از کیا دیدم که طرف کیا کادنزا رو به بنز C کلاس و بی ام و سری ۵ ترجیح میده (خیلی خنده دار بود پیشنهاد می کنم ببینید)
خلاصه که دلشون خیلی خوشه چند وقت دیگه هم میان خودشون رو با رولزرویس و بنتلی مقایسه می کنن ?
Mr.X
۱۵ دی ۱۳۹۹ژاپن تو اکثر زمینه ها از کره جلوتره. حتی اگه میخواست میتونست راحت جای سامسونگ و ال جی رو بگیره سونی ولی ساختن اینا دیگه براش نمیرزه و رفته تو چیز های فوق پیشرفته مثلا پلی استیشن و هزار چیز دیگه.
ツSAMURAIツ
۱۵ دی ۱۳۹۹سونی قابل مقایسه با سامسونگ و ال جی نیست
چون سونی فقط محصولات بالا رده میسازه
تلویزیون ، موبایل ، سیستم صوتی و ….
اما سامسونگ اکثر در آمدش از فروش محصولات پایین ردست
akrh78
۱۵ دی ۱۳۹۹سم تر از همه اون بود که سراتو رو با اونتادور مقایسه کرده بودن ???
تاریخ فراموش نخواهد کرد
ماکان
۱۵ دی ۱۳۹۹سلام . بنده به سلیقه شخصی خودم خیلی دوست دارم که نسخه N هیوندای پالیسید انشاالله ساخته و تولید انبوه شود .
Mr.X
۱۵ دی ۱۳۹۹XD. اونوقت شما مقیم خاج کشور هستید؟ چون اینجا بیشتر از لگن های چینی و ایرانی که به قیمت پورشه و بنز و بی ام و بهمون فروخته میشن نداریم. تازه اگه این چینی ها تولید خود چین بود یه چیزی. همشون هم مونتاژن مسخره ها.
ماکان
۱۶ دی ۱۳۹۹سلام . اگر منظورتان بنده هستم باید بگویم که من هرجا که باشم از خریدن این ماشین ناامید نمی شوم و انشاالله آن را هرموقع تولید شد می خرم .
Mr.X
۱۶ دی ۱۳۹۹خوش بحال شما
حسین
۱۵ دی ۱۳۹۹50 هزار دلار واسه هیوندای؟؟؟ واسه جنسیس که برند لوکسش هست هم این پول زیاده تا چه برسه به هیوندای!!
Ahmedreza2002
۱۵ دی ۱۳۹۹نه وقتی اون همه اسب بخار رو اپشن و هفت تا صندلی و کلی تکلونوژی داشته باشه
واقع بین باشیم میارزه
زیزیگولو
۱۵ دی ۱۳۹۹به نظر من هیوندای پالیسید یه طراحی کاملاً عضلانیو ارزشمند تو کلاس ماشینای شاسی بلند داره که با یه سری کامل از امکانات ایمنیو رفاهی واسه رانندگی تو شهرو جاده ها میتونه برسه دست مشتریای هیوندا و بشه جزو پرفروشای کمپانی هیوندا ……. بطور کلی یه وسیله نقلیه واسه استفاده روزانه و سفرای جاده ای میتونه باشه که طراحی متمایزو جسورانه نسبت به بقیه محصولای هیوندا داره
پدر خودروسازی جهان
۱۵ دی ۱۳۹۹پاسخ به زیزیگولو
طراحی متمایز و جسورانه ؟
طراحی عضلانی و ارزشمند ؟
چرا شعر میگی ؟!
زیزیگولو
۱۵ دی ۱۳۹۹به هر حال من این حق رو به شما و بچه های پدال میدم که نقدو انتقادای خودتونو در مورد کامنتای من بگین، با اینکه برند مورد علاقه من از کشور دیگه ای غیر از کره هستش ولی با این وجود واقع بین هستم و از روی تعصبو مسخره بازیو اینجور چیزا کامنت نمیزارم ….. در مورد پالیسید باید بگم که خیلی از اهالی فن و کارشناسا تو سطح بین الملل همین نظرو دارن
Ramin
۱۵ دی ۱۳۹۹اقایون ( وخانوم ها )من یه سوال دیگه اومد تو ذهنم.
اگر قرار باشه یکی از این خودرو هارو انتخاب کنید کدومو انتخاب میکنید
Chnagan cs75 plus
یا
مکسوس D60
//////////////////////////////////////
کوپا ریگان 2017
یا
Changan Uni – k
//////////////////////////////
ام وی ام x 55
یا
Chnagan uni – t
//////////////////////////////
این خودرو ها حدودا از لحاظ ابعادی و قیمتی با هم نزدیک هستن به غیر از گزینه 2.
( خواهشنا نگین اینا آشغالن چون غیر ممکنه تو جهان بتونید با قیمت زیر 26 هزار دلار
چنین خودرو هایی با چنین امکاناتی پیدا کنید ) فقط بگید کدوم…
( تمامی خودرو های بالا یعنی همه6 خودرو نام برده چینی هستن )
AMG///
۱۵ دی ۱۳۹۹توی همشون چانگان
چون برندیه که میشناسم
Mr.X
۱۵ دی ۱۳۹۹Chnagan uni – t بنظرم خوشگل و تر و باحال تره.
ツSAMURAIツ
۱۵ دی ۱۳۹۹مکسوس دیگه چیه ??
اسمش رو الان دیدم
OMID
۱۵ دی ۱۳۹۹فولکس واگن گلف
$Ãbţìň$
۱۶ دی ۱۳۹۹یکی از یکی آشغال تر،یه سئات لئون پایه به این لوازمای خونگی می ارزه
AMG///
۱۵ دی ۱۳۹۹شاید بی ام و طراحیاش جدیدا مثل قبل جذاب نباشه
شاید هیوندای با قیمت کمتر و آپشن بیشتر باشه
ولی انتخاب من بنزه چون همه این هارو با هم داره(البته پرفورمنس بنز مثل بیمر نیست)
فرشاد
۱۵ دی ۱۳۹۹از زمانی من راهنمایی بودم تا الان ک دارم دانشگاه رو تموم میکنم قراره ک کره ای ها زنگ خطر رو برای المانیا ب صدا در بیارن
(Saeed(peugeot
۱۵ دی ۱۳۹۹باز بلند پروازی های پوچ ….سرت به کاره خودت باشه ناموسا …. کم سر تو کاره بزرگا کن ….
بابا بی ام و حدود یک دهه پیش مشارکتی با پژو یه سری موتور طراحی کردند که الان هم تو کل گروه psa داره استفاده میشه …. هر سال داره استاندارد ها سخت گیر تر میشه ، راحت تر مثل هلو داره پاس میکنه و دوام و کاراییش عالیه ….. این یه قلم بود …..
آخه چیو میخوای ثابت کنی ، تو همون تو کلاس خودت کار کن ….الباقی پیش کشت….
حتما ۳/۵ توئین بسازی ، صدی ۲۰ …
پِژمان بیژنی
۱۵ دی ۱۳۹۹زیباست
Mf1
۱۵ دی ۱۳۹۹اگه کشوره کره مثل المانی ها مجاز بودن با سرعت بالا توی اتوبانهاشون رانندگی کنن الان میرسیدن به آلمانی ها هر چند بسیار نزدیک شدن
جالبه هر وقت پدال خبری از ماشینهای کره ی میذاره تعداد زیادی کامنت گذاشته میشه این نشون میده علاقمند زیاد داره محصولات کره ی
Farzad
۱۵ دی ۱۳۹۹بهونه ی خوبی نبود !
ツSAMURAIツ
۱۵ دی ۱۳۹۹خدا رو شکر بساط لایک و دیس لایک ها و اکانت های فیک جمع شد ?
ممنون از پدال ????
امیررضا
۱۵ دی ۱۳۹۹خعلی ترسناک بود واقعاً ?!!!
رامتین
۱۵ دی ۱۳۹۹پیشرفت هیوندا و بلندپروازیش قابل ستودن هست…