هیوندای اهداف بسیار جاهطلبانه و استثنایی برای تبدیل شدن به پرفروشترین خودروساز اروپا تا سال ۲۰۲۱ دارد.
معاون عملیات هیوندای موتور اروپا در خلال صحبت با رسانههای جهانی در زمان رونمایی از مدلهای i30 N و i30 فستبک برنامههای این کمپانی کرهای را تشریح کرد.
او گفت:
هیوندای تلاش دارد تا سال ۲۰۲۱ به پرفروشترین خودروساز قاره اروپا تبدیل شود. جدیدترین محصولات ما پیشران فوقالعادهای برای اهداف ما بوده و تا سال ۲۰۲۱ نیز ۳۰ محصول جدید و نسخه مختلف را عرضه خواهیم کرد که به همین خاطر است آن را نقشه راه تا سال ۲۰۲۱ مینامیم.
هیوندای باور دارد دلیل اصلی قادر بودن کمپانی برای رسیدن به چنین فروش بالا در اروپا تطبیق با تاکتیکهای فروش آنلاین است که بیشباهت به آنچه که تسلا در چند سال انجام داده نیست.
با کمک جدیدترین پلتفرم دیجیتال، ما بیش از ۱۰۰ خودرو را تنها در چند هفته فروختیم. ما میخواهیم تا روال را برای مردم آسان کنیم و به همین دلیل است که هیوندای رتبه اول رضایت مشتری در اروپا را دارد.
او میگوید:
شماره یک برای ما محصولات شاسیبلند است. شماره دو همان حملونقل آینده بوده و شماره سه نیز چیزیست که ما آن را DNA محصولات خود مینامیم همان خانواده I است و در نهایت شماره چهار نیز مدلهای N میباشد.
شاید هیوندای برای رسیدن به اهداف خود در فروش مصمم باشد اما رسیدن به آسان نخواهد بود. این برند در سال ۲۰۱۶ چهاردهمین خودروساز پرفروش اروپا بود که ۵۰۵۳۹۶ خودرو را فروخته بود. از دیگر برندهای پرفروش اروپا میتوان به سیتروئن، تویوتا، نیسان، بامو، آئودی، مرسدس، پژو، فورد و فولکسواگن اشاره کرد.
منبع: carscoops
بنزما
۲۸ تیر ۱۳۹۶بعیده بتونه به این هدف برسه بازار اروپا سخت ترین بازار خودرویی دنیاست اروپایی ها به لذت سواری و رانندگی و اصالت کمپانی اهمیت ویژه ای میدن .هویندای این دفعه رو داری اشتباه میزنی
aston martin
۲۸ تیر ۱۳۹۶اتفاقا تصمیم خوبیه
باید بزرگ فکر کرد
اگه هیچ وقت به فکر پیشرفت نباشی و دنبال رویاهای بزرگ نباشی به هیچ جا نمیرسی
بیست سال پیش محصولات هیوندای از ایران خودرو و سایپا بی کیفیت تر بود
اون زمان اگر هیوندای میگفت میخوام تو کشور های سرشناس دنیا نمایندگی داشته باشم و با بزرگان رقابت کنم همه بهش میخندیدن دقیقا مثل این بیست هشت نفری که به شما مثبت دادن
ولی دیدیم که تونست . اینکار رو هم میکنه قطعا.. فرق اونا با ما همینه. برا همینه که منم قصد سفر دارم از این کشور اینجا جای رویاهای بزرگ نیس.اینجا جای همون سایپاست که از بیس سال پیش تاحالا داره فقط یه خودرو رو تولید میکنه چون هیچ وقت رویایی نداشته
Bmw
۲۸ تیر ۱۳۹۶دوست عزیز به نظر من هیوندای در این راه موفقیت نسبی به دست می اورد اما نه در حد اندازه شعارش زیرا در کشورهایی مثل المان و مخصوصا در کشور فرانسه حتی اگر هیوندای بنز هم بسازد و با یک سوم قیمت بدهد بازهم مردم فرانسه خودروی ساخت داخل مثل پژو و رنو می خرند و این کار را برای هیوندای بسیار سخت و تا حدی غیر ممکن می کند ولی امریکا را نگاه کنید داستان متفاوت است
Pooya
۲۸ تیر ۱۳۹۶هیوندای باور دارد دلیل اصلی قادر بودن کمپانی برای رسیدن به چنین فروش بالا در اروپا تطبیق با تاکتیکهای فروش آنلاین است که بیشباهت به آنچه که تسلا در چند سال انجام داده نیست.
این یعنی چی؟
شاهین
۲۸ تیر ۱۳۹۶سلام
منظورش استفاده از روش های فروش آنلاین هستش که تا اونجایی که من میدونم باعث سهولت خرید میشه و خودرو هم به درب منزل مشتری فرستاده میشه. در کل باعث رضایت بیشتر مشتری میشه.
بنزما
۲۸ تیر ۱۳۹۶البته در ادامه یادم رفت بگم نعمتی که هیوندای و کره ای ها هنوز ازش محروما و فاصله زیادی دارن
نمونش سوناتا 2016 که لذت سواری و رانندگیش از مزدا 3 نسل قبل مونتاژ ایران که یک کلاس خودرویی
پایینتر محسوب میشه کمتره
و همچنین از دیگر رقباش اکورد و مزدا 6 و پاسات و …
كوروش
۲۸ تیر ۱۳۹۶خب به اسپرتی مزدا اصلا نیست ولی بی صدای کابین و ترمز ها و صندلی هاش فوق العاده از مزدا بهتره حتی خود من کمی باهاش رانندگی کردم واقعا عالی بود به مزدا سه که برتری کامل داره بنظرم باید با مزدا شش مقایسه بشه
sina
۲۸ تیر ۱۳۹۶اروپا قواعد خاص خودش رو داره.
تویوتا به اون عظمت هنوز نتونسته اونطور که باید تو اروپا سهم بگیره اون وقت هیوندای…
خعلی بعیده بنظرم
aston martin
۲۸ تیر ۱۳۹۶علت این مسئله ضعف تویوتا یا هیوندای نیست
علتش اینه که اروپایی ها خودروی اروپایی میخرن. علت عمدش هم تبلیغات و نمایندگی فروشه
ولی کی دیده که دنیا همیشه یکجور بمونه؟خدارو چه دیدی شاید هیوندای همسنگ با دیگر برند های اروپایی توی اروپا فروخت تا چن سال دیگه
همون جور که تا چن سال قبل هیچ کس فک نمیکرد به این سطح برسه این خودرو ساز
حرفام حمایت از هیوندای نیست بها دادن به باوره
احمد
۲۸ تیر ۱۳۹۶البته آرزو بر جوانان عیب نیست
ولی این هدف حتی توی رویا هم برای هیوندای قابل دسترسی نیست هیوندای هنوز خیلی خیلی کار داره تا به این درجه از تکامل برسه که تو بازار اروپا عرض اندام کنه
خودروساز های اسیایی بسیار بزرگتر و بسیار معتبر تر از هیوندای مثل تویوتا و نیسان و هوندا , و مزدا هم هنوز نتونستند توی بازار اروپا موفقیت به این بزرگی رو کسب کنند .
این اظهار نظر بیشتر جنبه تبلیغاتی و شوخی داره تا عملی
سعید
۲۸ تیر ۱۳۹۶مگه فولکس دسته بیل هیوندا بشه پرفروش اروپا.
ASTON
۲۹ تیر ۱۳۹۶دقیقا
باید از رو جنازه گروه فولکس واگن رد بشه
پهلوان مک لارن(مک دانیال)
۲۸ تیر ۱۳۹۶به نظر من شدنیه
چون هیوندای سانتافه اسپرت 2018 و هیوندای گرنجور2017 نسل قبلی جز زیباترین ماشین های جهانن?
ونوم اف ۵
۲۹ تیر ۱۳۹۶دمت گرم خخخخ از طرف نت پیام دادی
علی
۲۸ تیر ۱۳۹۶زرشک..
تا 2021 خود این شرکت زیر مجموعه ای از خودروسازی چین خواهد شد..
me84
۲۸ تیر ۱۳۹۶.
والا من اگه اروپا بودم سریع میرفتم یکی از نمایندگیهای فولکس و یه گلف R یا GTI برمیداشتم و گزینه های دیگه رو هم اصلا تست نمیکردم. بس که راننده های حرفه ای از این ماشین تعریف و تمجید میکنن. صالا برو چشم بسته بخر. هیوندای کیلو چند.
یوسف
۲۸ تیر ۱۳۹۶خیلی خوبه که برای خودشون یه چشم اندازی ترسیم کردن و دارن برای رسیدن بهش تلاش میکنن ولی این هدف تا 2021 که هیچ شاید تا 2030 هم عملی نشه،
یک دلیل اینکه اروپایی ها به برندهای ملی خودشون بسیار وفادارن تو اسپانیا سئات، تو سوئد ولوو (به جز پارسال که فولکس اول شد) ، تو چک اشکودا، تو فرانسه رنو و … پرفروش ترین هستن
دلیل دیگه اینکه بقیه خودروسازای اروپایی بیکار ننشستن و دارن عاالی کار میکنن.
با فروش آنلاین و بیمه طولانی مدت هم نمیشه به این هدف رسید، نمونش کیا که با بیمه هفت ساله، قیمت رقابتی و آپشن فراوون ، علیرغم افزایش فروش چشمگیر هنوز تو آمار فروش اون آخراس.
m4
۲۸ تیر ۱۳۹۶میتونه!!!
ما اگر با تعصب نگاه نکنیم میبینیم که واقعا ماشینها سال 2017 با کیفیتی داره به بازار میاد !
Amir Schumacher
۲۸ تیر ۱۳۹۶.
این حرف ها ۹۹ درصد جنبه ی تبلیغاتی داره به نظرم.
هیوندای هنوز در آسیا به خوبی جا نیافتاده چه برسه بخواد به اروپا فکر کنه
هیوندای و کیا باید بیشترین تمرکزشان رو واسه بازار آسیا،استرالیا، امریکایی لاتین و در وهله ی بعد اگر در این بازار ها موفق بودن به فکر اول شدن در بازارامریکایی شمالی باشن. بعدش نوبت اروپا میرسه.
این حرفی که ایشون زده بیشتر ناشی از جوگیری لحظه ای بوده
مهدی
۲۸ تیر ۱۳۹۶هیوندا و کیا با گسترش مراکز تحقیقات و توسعه تونسته با سرعت پله های ترقی رو طی کنه در کنار درک نیاز و خواسته مشتری با قدرت به اهدافش میرسه
ونوم اف ۵
۲۹ تیر ۱۳۹۶در کل کار درستی هست که برای خودت هدف بزرگ انتخاب کنی چون اگه بهش هم نرسی باز هم کلی باعث پیشرفت میشه
بیژن
۲۹ تیر ۱۳۹۶اروپاییها آدمهای متعصبی هستند، بعیده که این داستانی که اینا میگن تا سال ۲۰۲۱ به وقوع بپیونده…!
بقول دوستان اونا شاید توو بازار آمریکا ( شمالی_ جنوبی) آسیا ویا استرالیا موفق باشن. حتی میتونن به آفریقا فکر کنن.
amin
۲۹ تیر ۱۳۹۶من به شخصه چنین تصور مثبتی ندارم چون در آینده رقابت حتی سخت تر و فاصله بیشتر هم خواهد شد و قطعا فقط هیوندای نیست که میخواد به سمت فروش آنلاین و….. بره،دیگر خودروسازان مطرح جهان هم به همین سو خواهند رفت و چه بسا مسیرهای موفق تر را پیدا خواهند کرد و فاصله را بیشتر خواهند کرد،از سوی دیگر هم به عقیده من کره ای ها در سالهای آینده رقیب قدرتمندی مانند چین را روبروی خود خواهند دید که به دنبال تصاحب جایگاه کره در بازار خودرو خواهد بود