سال آینده قرار است هیوندای i30 را با فیس جدید ببینیم. اما برای افشا نشدن صورت این بانوی کره ای، مقداری نقاب و برچسب روی آن کشیدهاند. i30 جدید درحالیکه توسط یک دستگاه استیشن i40 یدک کشیده میشد، توسط جاسوسان صنعتی در آلمان شکار شد.
به نظر میرسد تغییرات تنها در قسمت جلوی خودرو باشد. برخی از نشانهها از جلوپنجره بزرگ با میلههای افقی و چراغهای با چینش جدید لامپها حکایت میکنند. شاید چراغهای عقب ازنظر گرافیکی هم تغییرات اندکی داشته باشند. داشبورد خودروی تست هم با کاورهایی پوشانده شده بود و این میتواند دلیلی برای تغییرات داخلی مثلاً اصلاح کنسول مرکزی یا تجهیزات بروز شده نظیر سیستم اطلاعات و سرگرمی جدید باشد. در صورتی که هیوندای از i30 جدید در نمایشگاه پاریس در پاییز امسال رونمایی نکند، باید تا نمایشگاه ژنو سال آینده منتظر دیدن آرایش جدید این ماشین بمانیم.۳۱ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
hoseyn
۲۵ تیر ۱۳۹۳i40 هم خیلی گرونه ها!!!(استیشنش تو عکس بود گفتم!نگید بی ربطه!!)
Ehsan
۲۵ تیر ۱۳۹۳به نظرم جلوش باید خیلی به توسان جدید نزدیک شده باشه
نیما
۲۵ تیر ۱۳۹۳واقعاً من این سیاست کیا و هیوندایی رو نمی تونم درک کنم که چرا انقدر زود به زود فیس لیفت می دن ، اگه یه طراحی واقعاً خوبه حداقل چند سال ثابت نکهش دارن ، اینجوری در حق اون بنده خداهایی که مثلاً 1و2 ساله ماشین خریدنم طلم نمی شه.
احسان آرسنالی
۲۵ تیر ۱۳۹۳داشی گلم عین این جمله رو پارسال تو پدال نوشته بودن یادم نیست کدوم نویسنده بود منم باهات موافقم که تند تند فیس لیفت و نسل جدید میدن ولی یه چیزی که هست خریداران هیوندای و کیا خودشون میدونم قراره سال بعد ماشینشون کهنه بشه ولی به خاطر امکانات زیادی که تحویل میگیرن این ریسک رو میکنن که اینم تاوانشون داشتن ماشین به روز و بالاتر از همرده هاش از لحاظ امکانات و از لحاظ ارزش مالی(ارزون بودن). فقط برای یکسال
نیما
۲۶ تیر ۱۳۹۳آره احسان جان ، دقیقاً همینطوره که تو می گی ، شاید یکی از دلایلی که این همه آپشن های زیاد می ذارن همین باشه…وسوسه کردن مشتری ها برای انتخاب کردن ماشیناشون…ولی کلا نظر شخصی من اینه که انتخاب کیا یا هیوندای در مقابل بقیه برندای ژاپنی یا آلمانی یا حتی فرانسوی یه جورایی انتخاب احساسیه ، یعنی منطقی نیست.
nader
۲۷ تیر ۱۳۹۳آلمانی و ژاپنیو باهاتون موافقم ولی فرانسوی نه!
فرانسوی ها یه آشغال به تمام معنان
bahram.bmi
۳۰ تیر ۱۳۹۳درسته
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۶ تیر ۱۳۹۳درود .
شاید این هم یک راه و رسم برای جا باز کردن در بازار خودرو است .
اما به شخصه با این کار مخالفم .
خاوری مزراتی
۲۶ تیر ۱۳۹۳کلا کار خوبی نمیکنن… تو ارزش برندشون تاثیر میذاره..خاطره ملت با این مارک ماشین و طراحیاش زودگذره و البته هیجانی… بنازم به پورشه و فراری و بنز که اند طراحین
behnam
۲۷ تیر ۱۳۹۳دوست عزیز این سیاست خاصی نیست این یه فرآیند طبیعی که هر برند خودروسازی در حال توسعه باید بگذرونه . فکر نمیکنم هیچ شرکت خودروسازی یه شبه سبک خودشو مشخص کرده باشه.
غمگین
۲۵ تیر ۱۳۹۳این کره ای ها هر سال یا فیس ایفت می کنن یا نسل جدید معرفی می کنن.
از این کارشون اصلا خوشم نمیاد حداقل یه ماشین رو برای 5 سال تولید کنن
بعد تغییرش بدن.
احسان آرسنالی
۲۵ تیر ۱۳۹۳اونوقت رو دستشون باد میکنه
sorena scirocco
۲۵ تیر ۱۳۹۳شما فرض کن نسل قبلی سوناتا(وای اف)5سال تولید میشد،این ماشین بعد 6 ماه کسل کننده میشه وای بحال اینکه 5 سال بخواد با همین قیافه تولید بشه،اتفاقا سیاست کیا-هیوندای در مارکتینگ کاملا علمی و حساب شده هست
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۶ تیر ۱۳۹۳درود .
سورنا جان به این خاطر هست که طراحیه ( وای اف ) پر از اغراق
است . ولی در نسل قبلیش اصلا اینطور نبود . طراحیه ساده اما
ماندگار . همینطور ازرا .
نیما
۲۵ تیر ۱۳۹۳واقعا من این سیاست کیا و هیوندایی رو نمی تونم درک کنم که چرا انقدر زود به زود فیس لیفت می دن یا ری دیزاین می کنن ، به نظرم اگه یه مقدار بیشتر فکر کنن و یه طرح پخته بدن که واسه چند سال ثابت بمونه بهتره ، اینجوری در حق اون بنده خداهایی که بعد 1و2 سال ماشینشون قدیمی می شه هم ظلم نمی شه.
کیا
۲۵ تیر ۱۳۹۳فک کنم این جزو مواردی هستش که نمیشه ازشون ایراد گرفت
خب اصالت عمیقی تو طرحاشون که نیستش
تازه دارن جا باز میکنن که نسبتا هم خوب عمل کردن
باید ابراز موجودیت کنن
هر چند مونده که طرحاشون پخته شه ، تو طرح های جدید 2 3 سال اخیر به نظر من فقط آخرین طراحی جنسیس قابل قبول هستش . ما بقی اول قشنگ به نظر میان ولی ماندگار نیستن .
VAHID JINPACHI
۲۵ تیر ۱۳۹۳پداله دیگه …
mds
۲۵ تیر ۱۳۹۳هیوندای واقعا همه مدلاش عالی هستن مثل نسل جدید جنسیس هر وقت وارد بشه حسابی بازارو میترکونه
http://8pic.ir/images/kfgaluwep7c3o33q5cxl.jpg
http://8pic.ir/images/wvqpmkgbownmv30pdphl.jpg
http://8pic.ir/images/h97ub0qmrikyz7qmjxcg.jpg
http://8pic.ir/images/befleq42owbkk66k12z8.jpg
http://8pic.ir/images/bli51liusgvgewgu08e6.jpg
ali
۲۵ تیر ۱۳۹۳ن بابا ما ایرانیا چون خودرو سازامون نمیتونن ماشین جدید بدن بیرون بعد 20 سال, نمیتونیم درک کنیم که یه کارخونه هر3سال یه تغییری تو کارش بده (البته هیچ کسی نمیتونه در زمینه عوض کردن شکل چراغ مثل خودروساز های ما عمل کنه!!!!!!)
PEUGEOT
۲۵ تیر ۱۳۹۳به نظرم قیافه جدیدش بهش میاد
چراغای جلوشو از نیو سانتافه قرض گرفته
عینک
۲۵ تیر ۱۳۹۳از تنها خودروی هیوندای که خوشم میاد همین i40 هست اونم چون واقعا طراحی اروپایی داره.بقیه خودروهاش انگار سر در گم هستند .حداقل به سلیقه شخصی من که جور نیستند.این i30 رو هم یه لحظه از بغل شبیه شورلت اسپارک دیدمش…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۶ تیر ۱۳۹۳درود . عینک جان من هم همین حرف و میخواستم بگم .
به دو دلیل از I40 خوشم میاد . همینکه استیشن است و همینکه شما گفتی در
باره ی طراحیه اروپاییش .
اصلا با نمای جلوی هیوندای ها حال نمیکنم . فقط ای 40 .
Ahmad..F12
۲۶ تیر ۱۳۹۳i40 واقعا طراحی بهتری داره نسبت به برادراش
تو نظرات قبلی هم گفتم اینو ولی پدال یهو شورش کرده انگار کلی نظرات هاپولی شده..
غمگین
۲۶ تیر ۱۳۹۳سلام آقا میلاد صحبت از i40 شد خواستم بگم اگه میشه مشخصات فنی این ماشین رو ذکر می کنی ببینیم واسه چی این ماشین این قدر گرونه
آخه 165 تومن!
عینک
۲۵ تیر ۱۳۹۳ببخشید منظورم سونیک بود. غاطی کرده بودم
hero
۲۵ تیر ۱۳۹۳اگه کسی پول همچین ماشینی داشته باشه گزینه های ژاپنی خیلی بهترن
امید
۲۶ تیر ۱۳۹۳خودرو ژاپنی راحت اسوده
زیگما
۲۶ تیر ۱۳۹۳تست در المان
طراحی در المان
تولید در جمهوری چک!
adel
۲۶ تیر ۱۳۹۳نمیدونم چرا من i30 قبلی رو بیشتر دوست دارم با اون چراغ های مثلثی عقبش
یه حس خوبی به اآدم دست میده….