هیوندای i40 سدان و استیشن مدل ۲۰۱۹ بهروز شده و هماکنون از جلوپنجره، تجهیزات ایمنی و پیشرانه دیزلی جدیدی سود میبرد.
مهمترین تغییر ظاهری این خودرو در بخش جلویی رخ داده جایی که شاهد جدیدترین نسخه از جلوپنجره آبشاری هیوندای هستیم. هیوندای i40 2019 دارای رینگهای ۱۸ اینچی جدید بوده البته میتوان رینگهای ۱۶ و ۱۷ اینچی قبلی را هم سفارش داد.
دو رنگ جدید برای کابین تدارک دیده شده که شامل قرمز و ترکیب خاکستری و مشکی میباشد. همچنین طرحهای مشکی و بژ متعلق به نسخه قبل از فیس لیفت هم وجود دارند. تمامی رنگهای کابین با تریم های چرم کامل در دسترس هستند. البته طرحهای مشکی و بژ قبلی با تریم پارچه نیز ارائه میشوند.
از دیگر تغییرات کابین این خودرو میتوان به عناصر جدید روی پانل دربها اشاره کرد که با تریم رنگ و فلز روی داشبورد هماهنگ میباشند.
خانوادهی هیوندای i40 فیس لیفت از نظر ایمنی نیز ارتقا یافته است. پکیج اسمارت سنس هیوندای هماکنون شامل دستیار پیشگیری از برخورد جلو نیز میباشد. این تکنولوژی در شرایط اضطراری به راننده هشدار داده و اگر نیاز باشد بهصورت خودکار ترمز میگیرد. سیستم مورد بحث در زمانی که سرعت خودرو ۱۰ کیلومتر در ساعت یا بالاتر باشد فعال میشود.
نهایتاً به مهمترین تغییر i40 2019 میرسیم که اضافه شدن پیشرانه ۱.۶ لیتری دیزلی جدید میباشد. این پیشرانه با دو خروجی در دسترس بوده و استاندارد یورو 6D Temp را پاس میکند. نسخه استاندارد قدرت ۱۱۵ اسب بخاری و گشتاور ۲۸۰ نیوتون متری داشته و با گیربکس ۶ سرعته دستی همراه شده است. مصرف سوخت این پیشرانه در هر صد کیلومتر برابر با ۴.۳ تا ۴.۶ لیتر میباشد.
Reza
۲۰ مهر ۱۳۹۷خوبه پسندیدم ، به خصوص مصرف سوختش
Kamran
۲۰ مهر ۱۳۹۷از کابین های هیوندای مزخرف تر ندیدم
Sajjad
۲۰ مهر ۱۳۹۷آره
این ماشین داشبورد بی روحی داره
حس بدی به آدم منتقل میکنه
مهدی
۲۰ مهر ۱۳۹۷هیچ آرگونومیک در کابینش دیده نمیشه.هیچ چیزی اون جایی که باید نیست.اما کابین های الان هیوندا بهترشده.وجنسیس ها خیلی خوبن
احمد
۲۱ مهر ۱۳۹۷هنوز طراحی قدیمی آی 40 ارائه میده حداقل داشبورد طراحی داخل باید جدید میکرد یا سبک طراحی النترای قبلی روی آی 40 اجرا میکرد النترای کشیده کما اینکه بی ام بنز اوپل و بقیه یه طراحی خوبی که میزنند تمام مدل هاشون همون یه سبک طراحی میکنند