مهندسان هیوندای در فستیوال ایدههای R&D این شرکت، چند وسیله مفهومی عجیب را به نمایش گذاشتند. هدف از نمایش این ایدههای غیرمعمول، کشف ایدهها و استعدادها برای حملونقل آینده است. در این جشنواره که تنها مهندسان خود هیوندای در آن شرکت دارند، از بین ده طرح اعم از دستگاههای پوشیدنی، چهار طرح به بخش نهایی رسیدند.
طرح Carry U در اصل یک نوع چمدان تبدیل شونده به وسیله نقلیه مشابه رورواک کودکان است که به راحتی قابل جمع شدن و حمل است و برای فواصل کوتاه میتواند مورد استفاده قرار گیرد. پروژه برگزیده بعدی، طول و عرض (Length and Width) نام دارد! این خودروی عجیب میتواند ابعاد متفاوتی داشته باشد و از مناطق صعبالعبور، باریک یا خاص عبور کند. نام طرح بعدی، زمان طلایی نجات است که وسیله ای برای مأموریتهای امداد و نجات در هر نوع شرایط زمین است و از ویژگیهای آن توانایی تغییر ساختار تایرها میباشد. خودروی آخری Car-Meleon نام دارد که زشتترین خودروی مفهومی است و سه شکل سدان، RV و تراک را به صورت همزمان نشان میدهد.
راستی دوستان میدونم ربطی نداره ولی تو سایت motor trend مقایسه بین چلنجر اسکت پک و کامارو SS 1LE و موستانگ GT مدل 2015 صورت گرفت و بازم مثل همیشه کامارو برنده شد. خدا وکیلی امسال کامارو بد ضربه ای رو به رقباش وارد کرد چه برسه مدل 2016 با وزن کمتر و موتور کادیلاک!!!
نیما جان این چیزی که شما میگی خیلی وقته تو سایتای motor trend و car and driver و سایت های معتبر دیگه ثابت شده است. کامارو ZL1 موستانگ شلبی GT500 رو شکست داد به خاطر هندلینگ،کنترل،راحتی بیشتر،شتاب بهتر توی پیست و سیستم تعلیق MRC مغناطیسی.GT500 فقط تو مسیر مستقیم و شتاب و قدرت بهتر بود همین. کامارو به غیر از ZL1 با Z28 هم کاری کرد که GTR و 911 رو نیز در پیست شکست داد. کامارو ZL1 با 120 کیلوگرم وزن بیشتر به نسبت GT500 این قدر بهتر عمل کرده.
موستانگ فعلا” به صورت آشکار عقب تر از کامارو است. سوالی بود در خدمتم.
باربد جان دیگه کامارو رو اینقدر بزرگ نکن(شوخی ) تو تست موتور ترند فقط چند صدم ثانیه زودتر از gtr پیست رو پیمود(کیلیپی که من دیدم ) در ضمن تو درگ حریف gtr و 911 نمیشه شتاب gtr بیشتره یک چهارم مایل رو کامرو تو12.3 ثانیه طی میکنه این عدد واسه جی تی ار 11 ثانیه اس همونطور که میدونی تو مدل نیسموgtr هم این اعداد خیلی کمترن
بله داتسون جان.حرف شما درسته من هم گفتم پیست.در غیر این صورت جریان فرق میکنه ولی چون مانور توی پیچ از اهمیت زیادی برخورداره حتی چند صدم ثانیه هم عالیه. خوبی های GTR رو هم به هیچ عنوان انکار نمیکنم.بزرگان دنیای سوپراسپرت ازش حساب میبرن.
عجب چیزای عجیب قریبی! اون اولیه خیلی باحاله! مثلا مثل کیف یا چمدون دستت میگیری وقتی خسته شدی سوارش میشی! ولی فک نکم4 اسب بخار هم قدرت داشته باشه! احتمالا بدو ام زود تر به مقصد میرسم!
DRAGONBORN
۳۰ مهر ۱۳۹۳هیوندا این روزا روانی شده
نمیدونه چی کار میکنه
سجاد
۲ آبان ۱۳۹۳یه نگا به خیابونهای ایران بنداز ، میبینی چیکار داره میکنه . . .
« رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »
۳۰ مهر ۱۳۹۳اون اولیه خدایی خیلی ضایعست!!!
.
.
.
ترجیح میدم پیاده مسیرو برم تا اونو سوار شم :D
DRAGONBORN
۳۰ مهر ۱۳۹۳رضا همونم قیمتش بالای 10 هزار تاست.اونم به ما نمیدن
پوری پوریا!
۳۰ مهر ۱۳۹۳چرا؟؟؟ خیلی باحاله که :D
DRAGONBORN
۳۰ مهر ۱۳۹۳اینا چین آخه یاد فیلم Transformers افتادم.
DRAGONBORN
۳۰ مهر ۱۳۹۳هیوندا انگار تکنولوژیش سر رفته!!!خاموشش کنین
مهران
۳۰ مهر ۱۳۹۳خداییش من هم با اینا حال نکردم.
DRAGONBORN
۳۰ مهر ۱۳۹۳لزومی نداره هر طرح مزخرفی که به ذهن انسان میرسه ساخته بشه
« رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »
۱ آبان ۱۳۹۳یه حرف درست زده باشی تو زدنگیت اینه!!! :D
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۳۰ مهر ۱۳۹۳راستی دوستان میدونم ربطی نداره ولی تو سایت motor trend مقایسه بین چلنجر اسکت پک و کامارو SS 1LE
و موستانگ GT مدل 2015 صورت گرفت و بازم مثل همیشه کامارو برنده شد.
خدا وکیلی امسال کامارو بد ضربه ای رو به رقباش وارد کرد چه برسه مدل 2016 با وزن کمتر و موتور کادیلاک!!!
مهران
۳۰ مهر ۱۳۹۳من طرفدار موستانگم ولی خب باید اعتراف کنم که کامارو قابلیت های بهتری نسبت به موستانگ داره.
DRAGONBORN
۳۰ مهر ۱۳۹۳مهران این حرف رو نزن؟؟؟کامارو فقط تو هندلینگ بهتره والسلام
DRAGONBORN
۳۰ مهر ۱۳۹۳باربد صبر کن
هنوز شللبی نیومده بیاد یه دهنی از کامارو سرویس میکنه که تاعمر داره دور و بر ماستانگ نچرخه
ماستانگ بهترین و برترین و زیباترین و باحالترین ماسل کار آمریکاییه.
بی برو برگرد
حالا میخوای دیس بزن میخوای لایک بزن
به درک
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۳۰ مهر ۱۳۹۳نیما جان این چیزی که شما میگی خیلی وقته تو سایتای motor trend و car and driver و سایت های معتبر دیگه ثابت شده است.
کامارو ZL1 موستانگ شلبی GT500 رو شکست داد به خاطر هندلینگ،کنترل،راحتی بیشتر،شتاب بهتر توی پیست و سیستم تعلیق MRC مغناطیسی.GT500 فقط تو مسیر مستقیم و شتاب و قدرت بهتر بود همین.
کامارو به غیر از ZL1 با Z28 هم کاری کرد که GTR و 911 رو نیز در پیست شکست داد.
کامارو ZL1 با 120 کیلوگرم وزن بیشتر به نسبت GT500 این قدر بهتر عمل کرده.
موستانگ فعلا” به صورت آشکار عقب تر از کامارو است.
سوالی بود در خدمتم.
datsun
۱ آبان ۱۳۹۳باربد جان دیگه کامارو رو اینقدر بزرگ نکن(شوخی ) تو تست موتور ترند فقط چند صدم ثانیه زودتر از gtr پیست رو پیمود(کیلیپی که من دیدم ) در ضمن تو درگ حریف gtr و 911 نمیشه شتاب gtr بیشتره یک چهارم مایل رو کامرو تو12.3 ثانیه طی میکنه این عدد واسه جی تی ار 11 ثانیه اس همونطور که میدونی تو مدل نیسموgtr هم این اعداد خیلی کمترن
REZA . JUST HYUNDAI
۳۰ مهر ۱۳۹۳از هیوندای انتظار این کارارو نداشتم
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱ آبان ۱۳۹۳بله داتسون جان.حرف شما درسته من هم گفتم پیست.در غیر این صورت جریان فرق میکنه ولی چون مانور توی پیچ از اهمیت زیادی برخورداره حتی چند صدم ثانیه هم عالیه.
خوبی های GTR رو هم به هیچ عنوان انکار نمیکنم.بزرگان دنیای سوپراسپرت ازش حساب میبرن.
یه پسر
۳۰ مهر ۱۳۹۳هیوندا دچار کمبود محبت شده
از بس بروبچ طراحی های نو و بعضا بدیعش رو کپی بی ارزش و مسخره دونستن که طفلی اینجوری شد
اما من هیچ موقع نمی خوام وسیله نقلیه ام رو با چمدون با خودم حمل کنم
مخصوصا وسیله ای رو که وقتی باز میشه شبیه توالت فرنگی که بهش چرخ وصله
پوری پوریا!
۳۰ مهر ۱۳۹۳به درد وقتایی میخوره که میخوای از یه جا بری خونه, خسته ای , کرایه هم نداری!
« رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »
۱ آبان ۱۳۹۳توابت فرنگی رو با حال اومدی!!!!!
پوری پوریا!
۳۰ مهر ۱۳۹۳عجب چیزای عجیب قریبی! اون اولیه خیلی باحاله! مثلا مثل کیف یا چمدون دستت میگیری وقتی خسته شدی سوارش میشی! ولی فک نکم4 اسب بخار هم قدرت داشته باشه! احتمالا بدو ام زود تر به مقصد میرسم!