گروهی منتخب از رسانهها در موزه هنر منطقه لسآنجلس (لاکما) شاهد رونمایی آخرین کانسپت هیوندای با عنوان «ویژن جی کانسپت کوپه» بودهاند؛ خودرویی که در «گردهمایی بهترینها» در پابلبیچ در ۲۵ مرداد معرفی میشود.
پیتر شرایر (Peter Schreyer)، رئیس و سرپست بخش طراحی هیوندای، در این زمینه میگوید:
این طراحی، تفسیر ما از ایدهای است که هیوندای آن را در تمام محصولاتش درنظر گرفته است. بر این اساس و با توجه به این نکته که نیازی به بالاتر بودن از تمام زرق و برقهای رایج در دنیای خودروهای لوکس نیست، تعادل مناسبی بین طراحی و عملکرد ایجاد شده است.
علیرغم ابعاد و خطوط دراماتیک بدنه، برای «ویژن جی» عمداً یک ظاهر ساده و فروتنانه درنظر گرفته شده است. خط بلند کاپوت و ارتفاع بلند خط شیشه پنجرهها از نکات برجسته طراحی بیرونی این کانسپت هستند. در داخل کابین نیز، یک طراحی متعادل استفاده شده است. در واقع، هیوندای برای این خودرو، یک سری ویژگیهای «لوکسِ قابلاحترام» را در نظر گرفته است؛ به این معنا که تا حدّ امکان از تزئینات غیرضروری کمتر استفاده شده است. یکی از مصداقهای این ویژگیهای «لوکس قابلاحترام»، سیستمی است که به مانند یک پیشخدمت، در را برای شما باز میکند. جالب اینکه، ویژن جی دارای نشان «هیوندای» بر روی خود نیست؛ بلکه به جای آن، دارای لوگوی بالدار «جنسیس» است. به نظر میرسد که هیوندای در این کانسپت تأیید کرده که نام برند محصولات لوکس این کمپانی، «جنسیس» خواهد بود.
طراحی داخلی نیز بر اساس همین اصل صورت گرفته است؛ اینکه هیچگونه نمونهای پر زرق و برق از محصولات لوکس دیده نمیشود، ولی خطوط برجسته و پرداختهای مناسب در آن قابلمشاهده است. در زیر کاپوت، برای پیشرانه این کوه از یک موتور ۵ لیتری تاو V-8 استفاده شده که در ۶ هزار دور بر دقیقه، قدرتی برابر ۴۲۰ اسببخار و در ۵ هزار دور بر دقیقه، گشتاور حداکثری برابر ۵۱۹ نیوتنمتر به همراه دارد. اگر به آمادگی ویژن جی برای تولید، هم از نظر طراحی داخلی و هم از نظر ظاهری توجه کنیم، شاید این کانسپت یک رونمایی از نسل بعدی جنسیس کوپه با ابعاد بزرگتر و ویژگیهای لوکس بیشتر باشد.
یادتونه بهتون گفتم در اینده نچندان دور باید منتظر یه برند لوکس از هیوندای باشیم،هیوندای خیلی پیشرفت زود هنگامی داشته اینو با جنسیس و سنتنیال نشون داد ،این همون روزه،من که زیاد طرفدار هیوندای نیستم ولی الان دیگه جای احترام داره
معلوم نیست یک سدان چهار دره یا کوپه دو در یا یک ماشین لوکس خانوادگی فقط کم مونده بود suv روهم باهاش قاطی میکرد . زیاد خوشم نیامد ولی شای اگه تو ایران بیاد نظرم عوض شه.
چراغای جلوش که مثل فورد موستانگه …. ولی کشیده تره تا گلگیر … سپر جلوشم که این استون مارتین پشتش که کادیلاکه و البته از بنتلی هم الهام گرفته ….. اون ارمشم که خدایی خوده بنتلیه …. از بغلم که به جگوار همچین بی ربط نیست…. توشم که کیلومتر شمارو با داشبورد یکی کرده ,یعنی بنز …. فرمونشم به نظر انگار هنوز کامل نشده و از وسط اسمبل کردنش کشیدن بیرون ….D:
از تنها چیزیش که خوشم اومد وقتی بود که شیشه هاش پایین بود …. تا حدی به دل ادم میشینه
با این که خیلی از هیوندای و کره ای ها خوشم نمیاد ولی به این جور تلاش هاشون احترام میذارم زیباست با این که تو عکس دوم چراغهای عقبش شبیه جگوار XJ هستن و نمای کلی عقبش تو عکس دوم بی شباهت به کرایسلر های اخیر نیست و تو عکس سوم هم نمای جانبی عقبش منو یاد بنز میندازه
فکر کنم بعد از اون مافیای خدا بیامرز که الان چند ماهی میشه ندیدمش ، این ZIPPO عزیز رکورد دار تعداد دیسلاک هاست … ;) ;) ;) ;) ;) ولی در کل منو خیـــــــــــــــــــــــــــــلی یاد استون مارتین و جگوار انداخت ( با احترام به تمام علاقه مندان خودرو های انگلیسی )
از همه این حرفا که بگذریم ، پیشرفت هیوندای فوق العاده بوده … فوق العاده مرسی از آقا مسعود عزیز
بله وینسنت پرایس طراحش پیتر شریر هست فک کنم تو متن هم گفته شده باشه ایشون طراح سرشناسیه و بعد از اشون هم لوک دانکرولک که مدیر طراحی بنتلی بود قراره جاش رو پر کنه خلاصه هیوندای داره خیلی خرج میکنه برا طراحی و اینکه به یه طراحی جا افتاده و اصالتی برا خودش برسه
بعد میگن چینیا کپی میزنن این کره جنوبیا رو دست چینیا بلند شدن تو کپی کاری اینو اومدن از روی استون مارتین کپی کردن فقط زشتر حتی مارک استون مارتینم کپی کردن زشتر پشتشم از روی جگوار کپی کردن بازم زشتر یکی نیست به اینا بگه کسی که ماشین لوکس بخواد نمیاد این شتر گاو پلنگو بخره مگه اینکه اهل کره جنوبی باشه یه ایران :–)
البته منم خواستم بگم از بقل یه نموره شبیه one_77شده گفتم بچه ها میبندنم به دیسلایک،ولی خداوکیلی جلوش شبیه ماستانگ ۲۰۱۵نیست؟؟؟شبیه همون ماستانگی که پدال گذاشته بود یه تیون خفن انجام داده بودن روش
شاید چند سال پیش هیوندای ماشین های اشغالی میزد ولی الان دیگه نه ……بیایید قبول کنیم که هیوندای و کلا کره تو سطح اول جهان خودش رو بالا کشیده.خدایی منطقی باید بود خیلی شاخه
دقیقا کجاش بهتره. مثلا پیکانتو در برابر سیجنت اپتیما و سوناتا در برابر XE جنسیس در برابر XF جنسیس کوپه در برابر اف تایپ و XK و V8 vantage سنتنیال در برابر XJ ,XJS,RAPID,RAPID S,MULSANE GRAND SANTAFE در برابر Bentayga????????????
V12 vantage. One-77.DB9.DBS.Mirag.Continental هم که …..
من حقیقتو میگم. و میدونم به کره دید تنفر دارم ولی 1-چراغ عقب کادیلاک و چگوار اکس جی 2-طرح کلی نمای عقب بنتلی بروکلندز 3-نمای بقل مرسدس اس کوپه(ستون ها و حجم کاری ها) 4-برند نصب شده روش: استون و بنتلی با کمی تغییر
یه چند وقتی میشه بدجوری به تاریخ و اسناد تاریخی با دیده ی تردید مینگرم؛فکر میکنم این یه دروغ محضه که هیوندای و ایران خودرو نزدیک به هم تاسیس شدن و حتی تو یه برهه ای از زمان هیوندای از ما کمک فنی میگرفته!!!!!!!!! پیش به سوی سمند elxslxکانسپت با نوآوریهای بیشمار در کاسه چراغهای عقب و جلو!!
دوستان گفتنی هارو گفتن. تنها چیزی که میتونم بگم اینه که بسیار عالی شده برا هیوندای پیشرفت خیلی خوبیه. چه میکنه این پیتر شرایر! اما ظاهر خودرو ترکیبی از زبان طراحی چند برند مطرح هست که غیر قابل انکاره. پشتش شبیه کادیلاک و کمی هم جگوار و کرایسلر 300. باز جلوش به نظرم وضعیت بهتری داره. البته به هیچ وجه طراحی غیر قابل قبولی نداره. ضمن اینکه جنسیس کوپه هم تکلیفش معلوم نیست.نه به اون جنسیس کوپه ی معمولی بدون هیچ گونه جلوه ی لاکچری نه به این یکی که با جنسیس کوپه ی قبلی همخوانی نداره. ولی بازم میگم پیشرفت قابل توجهی است.
این یک کانسپت زیبا هست البته من زیاد نپسندیدم و از شرایر و تیم محبوبش انتظار بیشتری داشتم چون کره هرچی داره از سایه آلمان و سرمایه آمریکایی جی ام سی هست و منی که دوسدار کیا هیوندام منتظر میمونم تا ببینم نتیجه نهایی و خروجی این خودرو چی میشه اما کیا هیوندای پای در جای پای بزرگانی گذاشتن که چند دهه پیش این لوکس سازی در پیش گرفتن مانند بنز با می باخ تویوتا با لکسوس و نیسان با اینفینیتی و نیز خودروهای لوکس آمریکایی البته این ابتدای راه هست و قطعا بزرگان خودرو تجربه های بیشتر و بهتری دارند من هیچگاه بنز اس ال اس با محصولات کره ای و ژاپنی نمیتونم مقابسه کنم و با فناوری فوق مدرن مهندسی انجین های پورشه و بی ام دبلیو اما برای یک برند نچندان با تجربه واقعا گامی بزرگ هست به امید اینکه خودروهای وارداتی ارزان بشن و ما و شما هم بتونیم سوارشیم
اگه با دقت بدنه رو نگاه کنید خطوط زیادی از زبان طراحی سایر کمپانیها نظیر مرسدس کادیلاک جگوار استون اینفینیتی و … میبینید که دوستان هم اشاره کردن ولی بنظرم این ماشین دارای شخصیت مستقل نیست و همین باعث میشه به مذاق بعضی ها خوش نیاد(البته شخصیت و اصالت درطول زمان بدست میاد و باید منتظر موند) ولی باید به هیوندایی و کره ای ها بخاطر تلاش و جسارتشون تبریک گفت
چرا این کره ای ها هرچی زحمت میکشن و ماشین طراحی میکنن ایرانیا میگن اینجاش کپی اینه اونجاش کپی اونه؟آخه شرکتی به بزرگی هیوندا چه احتیاجی به کپی کردن داره؟بابا دارن با برندای معروف مقایسه میشن بسه دیگه
متاسفانه افراد نابلد شرکت معظم کیا هیوندای با چینی های بی نام و نشان و بی تجربه مقایسه و نتیجه گیری میکنن که البته مغرضانه هست درواقع کیا هیوندای پنجمین خودروساز جهان با شبکه پیشرفته توزیع و RDA هرساله گامی به سمت و سوی شرکت های موفقی چون تویوتا و هوندا و نیسان بر میداره امیدواریم بجای برندهای بی نام و اصالت و بدون هیچگونه تست واقعی (بنظر من c-ncap اعتبار تست بزرگ راههای آمریکا ihss و یوروانکاپ نداره) از کیا هیوندا که تجربه جهش و پیشرفت دارند دعوت به همکاری کنند مسئولین بسیار دلسوز ;-)
چه قشنگ کپی کرده لا مصب’ ولی انصافا خیلی پیشرفت کردن این کره ای ها از وقتی سنتنیالشون رو دیدم اینو متوجه شدم’فک کنم تا چند سال دیگه بتونن شونه به شونه ی بنز و بی ام و حرکت کنن
از بعضی ماشینها الگوه برداری شده ولی در کل خیلی زیباست باید خیلی گرون باشه! جالبه هرکی میگفت این ماشین شبی به کادیلاک بنتلی بی ام دبلیو و… هست//این نکته که مدل جدید بنزAMG GT هم شبی به پورشه هست…!!
ALL CARS
۲۵ مرداد ۱۳۹۴خوشششگله
توان خوبی هم داره با موتور V8تش
سپاس از مسعود انیس حسینی
آرماااان
۲۵ مرداد ۱۳۹۴یادتونه بهتون گفتم در اینده نچندان دور باید منتظر یه برند لوکس از هیوندای باشیم،هیوندای خیلی پیشرفت زود هنگامی داشته اینو با جنسیس و سنتنیال نشون داد ،این همون روزه،من که زیاد طرفدار هیوندای نیستم ولی الان دیگه جای احترام داره
masoud
۲۵ مرداد ۱۳۹۴الکی مثلا نمیدونیم از بغل قسمت عقبش از بنتلی کپی کرده
Hitler
۲۵ مرداد ۱۳۹۴از جلو موستانگ
از عقب کادیلاک
ولی در کل ترکیب جالبی داره.
مری:چرا به دنیای دیگه باور نداری؟
کونت:هیچ وقت باور نکردم دنیایی بهتر از اینجا باشه.چی می تونه جای موزارت باشه؟یا باخ؟یا خود تو؟
asa
۲۶ مرداد ۱۳۹۴معلوم نیست یک سدان چهار دره یا کوپه دو در یا یک ماشین لوکس خانوادگی فقط کم مونده بود suv روهم باهاش قاطی میکرد . زیاد خوشم نیامد ولی شای اگه تو ایران بیاد نظرم عوض شه.
asa
۲۶ مرداد ۱۳۹۴گردهمایی از جنسس لکسس کادیلاک و bmw در ویزن جی کوچه کانسپت . بلد نیستید اجبار نیست یک طرحی همین جوری ارایه بدید.
مرصاد قاسمی خانقشلاقی
۲۶ مرداد ۱۳۹۴چراغای جلوش که مثل فورد موستانگه …. ولی کشیده تره تا گلگیر …
سپر جلوشم که این استون مارتین
پشتش که کادیلاکه و البته از بنتلی هم الهام گرفته …..
اون ارمشم که خدایی خوده بنتلیه ….
از بغلم که به جگوار همچین بی ربط نیست….
توشم که کیلومتر شمارو با داشبورد یکی کرده ,یعنی بنز ….
فرمونشم به نظر انگار هنوز کامل نشده و از وسط اسمبل کردنش کشیدن بیرون ….D:
از تنها چیزیش که خوشم اومد وقتی بود که شیشه هاش پایین بود …. تا حدی به دل ادم میشینه
بابک
۲۵ مرداد ۱۳۹۴با این که خیلی از هیوندای و کره ای ها خوشم نمیاد ولی به این جور تلاش هاشون احترام میذارم
زیباست
با این که تو عکس دوم چراغهای عقبش شبیه جگوار XJ هستن و نمای کلی عقبش تو عکس دوم بی شباهت به کرایسلر های اخیر نیست و تو عکس سوم هم نمای جانبی عقبش منو یاد بنز میندازه
امیر007
۲۵ مرداد ۱۳۹۴با ریکلا به شما که که درسته طرفدار ژاپنیاید
ن اما بهشون احترام می زارن و نمی گن آشغالن
بابک
۲۵ مرداد ۱۳۹۴منظورم از کرایسلر کادیلاک بود
اشتباه نوشتم
امين
۲۵ مرداد ۱۳۹۴طراحی زیبایی داره اما مطمئنم که اگه آرم عقبش رو بردارن با کادیلاک اشتباه میگیرنش !!!!
HILUX
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ZIPPO کجایی که خوراک خودته!!!
راستش جز نمای عقبش بقیش خیلی خوبه(نظر شخصی نه کارشناسانه!!!)
Zippo
۲۵ مرداد ۱۳۹۴سلام دوست عزیز
واقعا لذت بردم از دیدن این همه زیبایی و تناسب و هماهنگی
اونم برندی که عاشقشم
مرامی تو این پست بهم لایک بدید
افسرده شدم از بس دیس خوردم
خیلی این ماشین خوشکله
خیلییییییییییییی
چی بگم اصلا
RETOLEX
۲۵ مرداد ۱۳۹۴لایک رو که بهت دادم ولی
من به خاطر کامنتات افسردتر از خودتم
سجاد
۲۵ مرداد ۱۳۹۴فکر کنم بعد از اون مافیای خدا بیامرز که الان چند ماهی میشه ندیدمش ، این ZIPPO عزیز رکورد دار تعداد دیسلاک هاست …
;) ;) ;) ;) ;)
ولی در کل منو خیـــــــــــــــــــــــــــــلی یاد استون مارتین و جگوار انداخت ( با احترام به تمام علاقه مندان خودرو های انگلیسی )
از همه این حرفا که بگذریم ، پیشرفت هیوندای فوق العاده بوده … فوق العاده
مرسی از آقا مسعود عزیز
وینسنت پرایس
۲۵ مرداد ۱۳۹۴آقای زیپو طراح این کانسپت کیه ؟ آیا آقای Peter Schreyer هست ؟؟
بابک
۲۶ مرداد ۱۳۹۴بله وینسنت پرایس
طراحش پیتر شریر هست
فک کنم تو متن هم گفته شده باشه
ایشون طراح سرشناسیه و بعد از اشون هم لوک دانکرولک که مدیر طراحی بنتلی بود قراره جاش رو پر کنه
خلاصه هیوندای داره خیلی خرج میکنه برا طراحی و اینکه به یه طراحی جا افتاده و اصالتی برا خودش برسه
امیر
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ماشین خیلی زیبا و استخونداری ساخته
samurai
۲۵ مرداد ۱۳۹۴بعد میگن چینیا کپی میزنن این کره جنوبیا رو دست چینیا بلند شدن تو کپی کاری
اینو اومدن از روی استون مارتین کپی کردن فقط زشتر حتی مارک استون مارتینم کپی کردن زشتر پشتشم از روی جگوار کپی کردن بازم زشتر یکی نیست به اینا بگه کسی که ماشین لوکس بخواد نمیاد این شتر گاو پلنگو بخره مگه اینکه اهل کره جنوبی باشه یه ایران :–)
آرماااان
۲۵ مرداد ۱۳۹۴البته منم خواستم بگم از بقل یه نموره شبیه one_77شده گفتم بچه ها میبندنم به دیسلایک،ولی خداوکیلی جلوش شبیه ماستانگ ۲۰۱۵نیست؟؟؟شبیه همون ماستانگی که پدال گذاشته بود یه تیون خفن انجام داده بودن روش
مسعود
۲۵ مرداد ۱۳۹۴دقیقا موستانگ 2015 شده زبان طراحی چراغ جلوش!
فرزاد
۲۵ مرداد ۱۳۹۴شاید چند سال پیش هیوندای ماشین های اشغالی میزد ولی الان دیگه نه ……بیایید قبول کنیم که هیوندای و کلا کره تو سطح اول جهان خودش رو بالا کشیده.خدایی منطقی باید بود خیلی شاخه
milad
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ماشین کره ای بهترینه ، قطعا این از استون مارتین و جگوار بهتره … قیمت پایین تر ، آپشن و قدرت بیشتر .
Hamid...Audi
۲۵ مرداد ۱۳۹۴WTF?!!!!!
Farzam
۲۵ مرداد ۱۳۹۴دقیقا کجاش بهتره.
مثلا
پیکانتو در برابر سیجنت
اپتیما و سوناتا در برابر XE
جنسیس در برابر XF
جنسیس کوپه در برابر اف تایپ و XK و V8 vantage
سنتنیال در برابر XJ ,XJS,RAPID,RAPID S,MULSANE
GRAND SANTAFE در برابر Bentayga????????????
V12 vantage. One-77.DB9.DBS.Mirag.Continental
هم که …..
حسام
۲۵ مرداد ۱۳۹۴شبیه هر چی که میخواد باشه،کپی ناشیانه باشه یا برابر اصل، من که با دیدنش لذت میبرم، دستشون درد نکنه، دمشون گرم
گرم
armin
۲۵ مرداد ۱۳۹۴توری جلوپنجرش مثل فنسای دور زمین بسکتباله
محسن
۲۵ مرداد ۱۳۹۴پند وقت پیش خبری منتشر شده بود که طراح ارشد بنتلی به هیوندای رفته. خوب اینم نتیجه اش! بلفیقی از جگوار، بنتلی و حتی رگه هایی از استون مارتین.
وحید
۲۵ مرداد ۱۳۹۴این در حد کانسپته
ولی جای تحسین داره
AHMADREZA
۲۵ مرداد ۱۳۹۴جلو پنجره آوودی پشتش جگوار و در کل هم آستون اینا دیگه کین؟
luis
۲۵ مرداد ۱۳۹۴کار به شباهتاش با بقیه ماشین ها ندارم در کل قشنگه جلوش قشنگ تره عقبه ولی من با داخلش حال کردم ترکیب چرم داخل ماشین و رنگ بندی خیلی قشنگ شده .
Farzam
۲۵ مرداد ۱۳۹۴من حقیقتو میگم. و میدونم به کره دید تنفر دارم ولی
1-چراغ عقب کادیلاک و چگوار اکس جی
2-طرح کلی نمای عقب بنتلی بروکلندز
3-نمای بقل مرسدس اس کوپه(ستون ها و حجم کاری ها)
4-برند نصب شده روش: استون و بنتلی با کمی تغییر
فک کنم فقط جلوشه که نمی تونم چیزی دربارش بگم
فریا
۲۵ مرداد ۱۳۹۴کادیلاک مرسدس فورد
شتر گاو پلنگ
یه همچین چیزی …
محمود
۲۵ مرداد ۱۳۹۴این ماشین دقیقا نسل بعدی هیوندای سنتنیال ((equus)) هست . به عکس های جاسوسی سنتنیال 2017 نگاه کنیدمتوجه منظورم میشید.
http://www.autoguide.com/auto-news/2015/02/2017-hyundai-equus-spied-in-the-cold.html
genius
۲۵ مرداد ۱۳۹۴یه چند وقتی میشه بدجوری به تاریخ و اسناد تاریخی با دیده ی تردید مینگرم؛فکر میکنم این یه دروغ محضه که هیوندای و ایران خودرو نزدیک به هم تاسیس شدن و حتی تو یه برهه ای از زمان هیوندای از ما کمک فنی میگرفته!!!!!!!!!
پیش به سوی سمند elxslxکانسپت با نوآوریهای بیشمار در کاسه چراغهای عقب و جلو!!
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۵ مرداد ۱۳۹۴دوستان گفتنی هارو گفتن.
تنها چیزی که میتونم بگم اینه که بسیار عالی شده برا هیوندای پیشرفت خیلی خوبیه.
چه میکنه این پیتر شرایر!
اما ظاهر خودرو ترکیبی از زبان طراحی چند برند مطرح هست که غیر قابل انکاره.
پشتش شبیه کادیلاک و کمی هم جگوار و کرایسلر 300.
باز جلوش به نظرم وضعیت بهتری داره.
البته به هیچ وجه طراحی غیر قابل قبولی نداره.
ضمن اینکه جنسیس کوپه هم تکلیفش معلوم نیست.نه به اون جنسیس کوپه ی معمولی بدون هیچ گونه جلوه ی لاکچری نه به این یکی که با جنسیس کوپه ی قبلی همخوانی نداره.
ولی بازم میگم پیشرفت قابل توجهی است.
مجتبی(ساروی)
۲۶ مرداد ۱۳۹۴اقا باور گنید بلافاصله بعد از دیدن عکس تو صفحه ی اول فکرکردم مطلب در مورد استون مارتینه
sunmartin
۲۶ مرداد ۱۳۹۴این یک کانسپت زیبا هست البته من زیاد نپسندیدم و از شرایر و تیم محبوبش انتظار بیشتری داشتم چون کره هرچی داره از سایه آلمان و سرمایه آمریکایی جی ام سی هست و منی که دوسدار کیا هیوندام منتظر میمونم تا ببینم نتیجه نهایی و خروجی این خودرو چی میشه اما کیا هیوندای پای در جای پای بزرگانی گذاشتن که چند دهه پیش این لوکس سازی در پیش گرفتن مانند بنز با می باخ تویوتا با لکسوس و نیسان با اینفینیتی و نیز خودروهای لوکس آمریکایی البته این ابتدای راه هست و قطعا بزرگان خودرو تجربه های بیشتر و بهتری دارند من هیچگاه بنز اس ال اس با محصولات کره ای و ژاپنی نمیتونم مقابسه کنم و با فناوری فوق مدرن مهندسی انجین های پورشه و بی ام دبلیو اما برای یک برند نچندان با تجربه واقعا گامی بزرگ هست به امید اینکه خودروهای وارداتی ارزان بشن و ما و شما هم بتونیم سوارشیم
رضا
۲۶ مرداد ۱۳۹۴اگه با دقت بدنه رو نگاه کنید خطوط زیادی از زبان طراحی سایر کمپانیها نظیر مرسدس کادیلاک جگوار استون اینفینیتی و … میبینید که دوستان هم اشاره کردن
ولی بنظرم این ماشین دارای شخصیت مستقل نیست و همین باعث میشه به مذاق بعضی ها خوش نیاد(البته شخصیت و اصالت درطول زمان بدست میاد و باید منتظر موند)
ولی باید به هیوندایی و کره ای ها بخاطر تلاش و جسارتشون تبریک گفت
Archi KHAN
۲۶ مرداد ۱۳۹۴هیوندای مثل برق خودشو رسوند به قافله خودروسازان مطرح.
واقعا قابل تحسینِ و احترامِ
و چه رسیدنی……………..
HASSANBMW
۲۶ مرداد ۱۳۹۴آرم جلوش شکل بنتلیه!
EBRAM
۲۶ مرداد ۱۳۹۴چرا این کره ای ها هرچی زحمت میکشن و ماشین طراحی میکنن ایرانیا میگن اینجاش کپی اینه اونجاش کپی اونه؟آخه شرکتی به بزرگی هیوندا چه احتیاجی به کپی کردن داره؟بابا دارن با برندای معروف مقایسه میشن بسه دیگه
sunmartin
۲۶ مرداد ۱۳۹۴متاسفانه افراد نابلد شرکت معظم کیا هیوندای با چینی های بی نام و نشان و بی تجربه مقایسه و نتیجه گیری میکنن که البته مغرضانه هست درواقع کیا هیوندای پنجمین خودروساز جهان با شبکه پیشرفته توزیع و RDA هرساله گامی به سمت و سوی شرکت های موفقی چون تویوتا و هوندا و نیسان بر میداره
امیدواریم بجای برندهای بی نام و اصالت و بدون هیچگونه تست واقعی (بنظر من c-ncap اعتبار تست بزرگ راههای آمریکا ihss و یوروانکاپ نداره) از کیا هیوندا که تجربه جهش و پیشرفت دارند دعوت به همکاری کنند مسئولین بسیار دلسوز ;-)
Lambo
۲۶ مرداد ۱۳۹۴خجالت نکشید بگید .
دستیگیره ها درش شبیه فلانیه
اگزوزش شبیه فلانیه
اینه هاش شبیه فلانیه
واشر سر سیلندرش شبیه فلانیه
خسته شدیم از این کامنت های ***
سید محمد.M
۲۶ مرداد ۱۳۹۴چه قشنگ کپی کرده لا مصب’ ولی انصافا خیلی پیشرفت کردن این کره ای ها از وقتی سنتنیالشون رو دیدم اینو متوجه شدم’فک کنم تا چند سال دیگه بتونن شونه به شونه ی بنز و بی ام و حرکت کنن
محمد
۳ تیر ۱۳۹۵بنز که چیزی نیست تویوتا
arman
۳۱ مرداد ۱۳۹۴از بعضی ماشینها الگوه برداری شده ولی در کل خیلی زیباست باید خیلی گرون باشه!
جالبه هرکی میگفت این ماشین شبی به کادیلاک بنتلی بی ام دبلیو و… هست//این نکته که مدل جدید بنزAMG GT هم شبی به پورشه هست…!!
میثم
۱۰ شهریور ۱۳۹۴واقعا طراحیش سرد و نچسبه …
کپی برداری ها شونم که ..