جنسیس قیمت نسل جدید سدان پرچمدار G90 خود در ایالاتمتحده را اعلام کرده است. قیمت این سدان لوکس کرهای از ۸۸,۴۰۰ دلار آغاز میشود که یعنی از آئودی A8 با قیمت پایهٔ ۸۶,۵۰۰ دلار و لکسس LS با ۷۶ هزار دلار گرانتر است. این نشان میدهد که جنسیس دیگر از حربهٔ قیمت کمتر استفاده نخواهد کرد و قصد دارد بهعنوان یک برند لوکس جدی و پرقدرت به مصاف رقبای باسابقه برود.
نسخهٔ پایهٔ G90 جدید با یک پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو ارائه میشود که ۳۸۰ اسب بخار قدرت و ۵۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این نسخه همچنین بهصورت استاندارد از مجموعهٔ کاملی از تجهیزات ایمنی و کمکرانندهٔ جنسیس هم بهره میبرد. علاوه بر این، در این خودرو برای اولین بار تکنولوژی Digital Key 2 هم ارائه میشود. در این سیستم، زمانی که مالک به خودرو نزدیک میشود، با استفاده از تکنولوژی UWB (باند فوق عریض یا UWB مانند بلوتوث و وایفای، یک پروتکل بیسیمِ برد کوتاه است که از طریق امواج رادیویی کار میکند و میتواند برای دریافت دادههای بسیار دقیق مکانی و جهتیابی به کار رود) بهطور خودکار قفل درهای خودرو را باز میکند.
سدان پرچمدار جدید جنسیس به حالتی بنام «متصدی خلقوخو» هم مجهز شده است که ویژگیهایی مثل نورپردازی داخلی، سیستم صوتی، سیسم پخش عطر، پردههای برقی و ماساژور صندلیها را مطابق با سلیقهٔ راننده و برای فراهم کردن راحتی مطلوب تنظیم میکند. ازجملهٔ دیگر تجهیزات G90 جدید هم میتوان به کنترل الکترونیکی تعلیق، سانروف پانورامیک، بسته شدن برقی درها، کنترل تهویهٔ سه منطقهای، صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی ۱۲.۳ اینچی، سیستم صوتی B&O، شارژر بیسیم و… اشاره کرد.
در همین حال، خریداران میتوانند با پرداخت ۹۸,۷۰۰ دلار G90 3.5T AWD با سوپرشارژ برقی ۴۸ ولت را انتخاب کنند. این سوپرشارژر خروجی پیشرانه را به ۴۱۵ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور افزایش میدهد. در این نسخه همچنین تکنولوژیهای دیگری مثل سیستم تعلیق بادی چند محفظهای و فرمان گیری چرخهای عقب هم ارائه میشود در داخل نیز سرنشینان از تجربهٔ صوتی فراگیر سهبعدی بهرهمند میشوند که میتواند صدایی مشابه سالن سمفونی را شبیهسازی کند. این تجربه به لطف ۲۶ بلندگوی سیستم صوتی B&O ایجاد میشود.
خریداران بهزودی امکان سفارش جنسیس G90 جدید مدل ۲۰۲۳ را خواهند داشت و انتظار میرود تحویل اولین نمونههای آن از دهم آگوست آغاز شود.
AMANTE
۱۵ مرداد ۱۴۰۱برای رقابت با باتجربه های این کلاس به اندازه ی کافی خوب هست، ولی برای اینکه ببینم چقدر خوبه و از کدوم مدل ها بالاتر و پایین تره باید منتظر بررسی هاش باشیم.
حق گوی باطل
۱۵ مرداد ۱۴۰۱اینکه گرونتره حتما با شارژر وایرلس باز میشه
NAVID۰۰۹۸
۱۵ مرداد ۱۴۰۱آقا یه چیزی ! نمیخوام جنسیس را بکوبونم یا لکسوس و بنز را بالا ببرم و … !
بهتره برای درک بهتر در این رده خودرویی خودتان را به جای خریدار این خودرو و مقایسه با رقبا قرار دهید !
مطمئناً کسانی که سدان لوکس انتخاب میکنند ، گزینهی اولشون انتخاب برند و پرستیژ بالاست و در مرحلهی دوم باز انتخاب برند و پرستیژ بالا !
برخلاف اینکه جنسیس قیمت را افزایش داده باید بدانید مخاطب این رده خودرویی اصلاً به قیمت توجهی نمیکنه مثل خریداران ساعت لوکس رولکس یا اومگا که مهم قیمت ساعتها نیست و هرچه هم بگویی رادو یا سواچ بخرید یا ارزانتره با همان ظاهر و آپشن بهتر و متریال مرغوب تازه مسخره هم میکنند چون باید هم مسخره کنند چون کسی که رولکس یا امگا میخره میخواد جایگاه خودش را به دیگران بفهماند و اونی که ساعت شناس هست میفهمه چرا طرف مقابل ساعت رولکس یا امگا خرید و ساعتی ارزانتر هرچند بهتر را نخریده !
جنسیسهای جدید همان حکم سنتنیالِ ۱۰ سال پیش را دارند در برابر رقبا و خودش هم جایگاه خودش را میدونه با این تفاوت که تیری در تاریکی میندازد بلگه گرفت یا نگرفت !
من شاید به خرید جنسیس کراساوور فکر کنم اما مطمئناً در مورد سدان لوکس به نگاه کردنش هم فکر نمیکنم چه برسه به خرید و مقایسه با رقبایش !
هنوز که هنوزه ، خودِ لکسوس آئودی کادیلاک لینکلن bmw میدانند پرچمدار کلاس لوکس یعنی S بنز و سپس بقیه برندها ، بعد برخیها میآیند میگویند موفقیت جنسیس یعنی فروش بیشترش نسبت به اینفینیتی و جگوار !
خود اینفینیتی و جگوار هم میدانند در این کلاس جایگاهی ندارند بعد برخیها از این موقعیت تعریف عکس میکنند و رقیب میترشانند که مثلاً جنسیس فروش ۲۰۰٪ داشته ، درسته ، داشته اما چرا نمیگویید چندتا بیشتر نسبت به قبل فروخته و آن هم در چه آشفتهبازاری که حتی کرولا هم در چنین بازاری گرانتر فروخته میشه چون تولید خودروها کم شده در جهان !
فقط خدا کنه چین با تایوان جنگ نکنه چون تازه بدختی از همان جا شروع میشود که تایوان سالی ۱۰۰ میلیارد دلار صادرات چیپست و لوازم الکترونیکی داره که اگر به مشکل بخوره کُلِ صنایع جهانی تا سالها به مشکل میخورند و وضع از همینی هم که هست تا چندین برابر بدتر میشه و اینجاست که خارجیها حسرتِ خودروهای ساده و مظلوم ما را میخورند که نه نیازی به چیپست دارند نه تکنولوژی خاصی 😂 !
یادم به فروش کیا تلوراید و هیوندای پالیسید افتاد که تو سر خودشون میزدند طرفدارانشون از فروش بالا و وقتی جدول فروش سالانه اومد سکوت را جایز دونستند 😂👋🏻 !
Kamy
۱۵ مرداد ۱۴۰۱کاکتوس اگه اعتماد بنفس جنسیسو داشت سالی سه بار موز میداد
كارevol
۱۵ مرداد ۱۴۰۱کلا ۴/۵ سال سابقه دارن،تونستن تو همین مدت کم فروششون رو از برندهای با سابقه ای مثل الفارومئو و جگوار و اینفینیتی بیشتر کنن و پارسال هم ۲۰۰ درصد افزایش فروش داشتن،جوایز هم که نگم، اونم تو حوزه به شدت سخت لوکس،تو کجا رو گرفتی که اینطور اعتماد بنفس داری اونو دیس کنی کاکتوس،۲ تا از موفقیتتاتو بگو بلکه جنسیس خجالت بکشه
Kamy
۱۵ مرداد ۱۴۰۱فشار نقول داداش …
ببخشید با صحبتای من سهام پدرتون توی جنسیس افت قیمت پیدا کرد !
یا مثلا جایگاه شما به عنوان طراح ارشد جنسیس متزلزل شد!
تو رو سننه عزیزممم! که دستاوردای من چی بوده ..
استخدام مدیران و طراحان اروپایی و علی الخصوص آلمانی و کپی و الگو برداری از ماشینهای دیگه که دیگه فن نمیخاد که شما سنگشونو به سینه میزنی .. اگه اینطوریه فروش بی وای دی که از خیلی از کمپانیهای بزرگ دنیا بیشتره .. فروش پراید هم تو ایران از همه جا بیشتره .. متن داره میگه جنسیس تازه میخاد حربه استفاده از قیمت کمتر رو کنار بزاره این یعنی اینکه تا الان با فرغون اپشن میریختن تو ماشین و با قیمت خیلی کمتر و هزار روش بازار یابی و فروش که یکی بخر سه تا ببر و الان بخر ده سال دیگه پولشو بده یا اصلا نمیخاد بدی و غیره ماشیناشو میفروخته.. کاری که الان چینیا دارن انجام میدن
محمد
۱۵ مرداد ۱۴۰۱حاجی توهم که از اون ور بوم افتادی میگه فروش بالای جنسیس چیزی نیست چون پراید هم زیاد میفروشه یا بی وای دی که تخصصش ماشین اقتصادی هست فروش بالایی داره🤦🏻♂️ خود بنز و بی ام و هم که پرچمدار این سگمنت هستن تیم فنی و مهندسیشون از کل دنیا هستن یا بخش هایی رو کلا یه شرکت از یه کشور دیگه طراحی میکنه مثلا نسل قبل بنز ای کلاس طراح داخلیش فرانسوی بود یا سیستم تهویش ساخت یه شرکت آمریکایی بود یه بخشی از نرم افزار مدیریت موتور هم تو مدل های خاص کار شرکتی انگلیسی بود یا کلی مثال دیگه تو کمپانی های دیگه بعدش داری میگی تو بازاریابی موفق بودن خب عزیز همینم یه هنره که مشتری رو مجاب کنی به جای بقیه رقبا تورو انتخاب کنه اونم تو همچین سگمنت خاصی که بنز و ائودی و بی ام و خدایی میکنن ، مطمئن باش اونی که جنسیس میخره امکان تست رانندگی و خرید رقباش رو هم داشته یه چیزی حتما نظرش رو جلب کرده که این ماشین رو خریده چون صرفا از یه برند یا کشور خوشمون نمیاد بیایم مسخرش کنیم یا موفقیتش رو زیر سوال ببریم خدایی به دور از انصاف و اخلاقه
پیام
۱۵ مرداد ۱۴۰۱😂😂😂دمت گرم آی گفتی بعضیا یجور میان از یه برند طرفداری میکنن هر کی ندونه فکر میکنه مال بابا بزرگشونه یکی نیست بگه اونا اصلا تو رو با کشورت ادم حساب میکنن
Kamy
۱۵ مرداد ۱۴۰۱محمد جان
یه مثال میزنم برات : هیچکس از مزه قرص و دارو خوشش میاد ؟؟ طبیعتاً نه ! ولی طرف میره میخره چون بهش نیاز داره ماشینی مثل پراید هم کسی دوست نداره ولی چون مجبوره و انتخاب دیگه ایی ندارع پراید میخره
هر آدم عاقلی با قیمت حتی یکسان میره آئودی a8 میخره نه جنسیس که قراره بیشتر هم پول بگیره
بالا هم گفتم تا الان اگه تونسته ماشین بفروشه بخاطر قیمت پاینتر و اپشنایی که فله ایی سوار ماشین میکنن هست
به هر حال تا اینجا اومدن و ما منکر پیشرفتشون نیستیم ولی واسه من یکی کوچکترین تردیدی وجود نداره که تو انتخاب یه ماشین لوکس (البته تو ایران جز محالاته)برند جنسیس آخرین برندی هست که بهش فکر میکنم
و این که ؛ بله بنز و بی ام و هم مهندس خارجی استخدام میکنن ولی هیچکدومشون تا حالا نرفتن مهندس یه شرکت چینی یا کره ایی استخدام کنن!!! ولی شرکتای چینی و کره ایی تا دلت بخواد مهندس و طراح و مدیر اروپایی استخدام کردن
Phonix
۱۵ مرداد ۱۴۰۱اقا ارمان احساس نمیکنی جنسیس ربطی به الفا نداره؟
الفا بیشتر اسپرته تا لوکس جگوار هم همین طور
در این رنج هم اینفینیتی اصلا ماشین سدان لوکس نداره:)
مدل لوکس پاترول شاخص ترین ماشینشه که ماله احد قاجاره
جنسیس رقیب لکسوس بنز و ائودی و بی ام وه به حساب میاد
شما که مجلات رو خوب دنبال میکنی
البته اینفینیتی Q50 رو داره یه عنوان سدان ولی اونم بیشتر اسپرته تا لوکس و اصلا در این بخش و تارگت بازار نیست
کرگدن باواریا
۱۵ مرداد ۱۴۰۱خداییش فازت چیه جگوار رو با هیوندا مقایسه میکنی ؟ اگه منظورت xj هست کلا فازش حتی با آلمانی ها فرق داره رنج قیمتیش از ۱۲۰ k شروع میشه تا الا ماشالله( بالاتر از میباخ) چه برسه به اسباب بازی کره ایی !
هیوندا سیاست خوبی پیش نگرفته که زبالهه هاشو با قیمت آلمانی و ژاپنی ها میخواد فروو کنه البته مردم جهان عاقلن خوشبختانه و گول زلم زیمبو ی اسباب بازی های کره بادوم زمینی رو نمیخورن..
این تهش بتونه با “هوشنگچی” h9 رقابت کنه
هموطن
۱۷ مرداد ۱۴۰۱کلا ماشینهای کره ای مرغوبیت جهانی پیداکردن
سوناتای ۲۰۰۸هنوز تمیز ومرتب بدون رنگ پریدگی وتعمیر هستن ازتویوتادبهتر عمرمیکنن
Reza Waffen SS
۱۵ مرداد ۱۴۰۱انتظار قیمت کم داشتم ازش
داود
۱۵ مرداد ۱۴۰۱البته تا ۳۵۰۰۰ کیلومتر ممکنه بهتر و پر آپشن تر از رقیبان باشد ولی بعد از ۳۵ هزارکیلومتر قطعا یاتاقان و شاتون خواهند زد .هیوندای و جنسیس عروسی هستند که خوب بزک میشن ولی فردای شب عروسی همه چیز بر ملا میشه وچیز دیگه از زیر بزک در میاد.
مهدی
۱۵ مرداد ۱۴۰۱داشتیم حس میکردیم جنسیس به پختگی لازم تو طراحی رسیده که این اعجوبه اومد و گند زد به تصورات. ظاهرش قناص و ناهماهنگه
جنوب
۱۵ مرداد ۱۴۰۱مخصوصا این جلو پنجره
حالا باز عقبش بهتره
Kamy
۱۵ مرداد ۱۴۰۱همینم از چندتا ماشین دیگه کپی شده بعد با یه جلو پنجره زشت و چراغهای نوار چسبیش میخاد خودشو بیاره قاتی بزرگان
Phonix
۱۵ مرداد ۱۴۰۱بالاخره بزرگان هم از یه جا شروع کردن
نه به شوری ارمان نه به شیرین جناب عالی
كارevol
۱۵ مرداد ۱۴۰۱سیستم متصدی خلق و خو رو هستم
منتظر تست و برررسی ها هستیم ببینم چه کرده.ظاهر که خیلی جذاب تر از نسل قبله حتی
Swedish Arrogant Tiger
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست.
amirmohammad
۱۵ مرداد ۱۴۰۱از پشت نت توی سرزمین ایران خودرو این مثال روبرای جنسیس بزنی خیلی حرفه عزیز!چندتا از این مگس ها تونستی بخری شما و کارشناسی کنی؟
امیر
۱۵ مرداد ۱۴۰۱یادت باشه سمند ایموبلایزر داره هیوندای نه
کابل USB
كارevol
۱۵ مرداد ۱۴۰۱فیک های جدید:امیر،امین،کرگدن باواریا،باطل 🤣🤣🤣🤣🤣زمان تولد:بعد از خبر چرخ تویوتا و ضربات بد تو کامنتا و قضیه دی جی پاور و موتور وان
۲۰۰۰۰ تا اکانت دیگه هم بسازین اون قضیه خفت بار جمع نمیشه حالا زور بزنین کامنتا که خونده نمیشه🤣من رفتم تا چرخ نخورد بهم
amirmohammad
۱۵ مرداد ۱۴۰۱الان من رو ریپلای کردی و این بچه بازی رو دراوردی که منم در جواب بگم چرخ تویوتا و این صحبت ها و بحث کنم و تو هم سرگرم بشی بلکه روز و شبت که داره به بطالت میگذره پر بشه و از بیکاری در بیای؟ نه عزیزم از این خبرا نیست.اگر مالک جنسیس هستی میتونی نگران این قضیه باشی احتمالا اگر نه که فقط تماشاگر عکس ها میتونی باشی
Swedish Arrogant Tiger
۱۵ مرداد ۱۴۰۱یه سری چیزا واضحه، پیشینه کمپانی ها مشخصه، پرستیژ خریدنی نیست، اصالت و لوکس بودن با تعریف چهارتا مجله بدست نمیاد عزیز.
علی ایحال شما دوست دارانِ مگس انقدر فشار نیارید به خودتون.
كارevol
۱۵ مرداد ۱۴۰۱من نمیدونم چرا اینقدر حرص میخوری؟ اونایی که پولشو دارن و میتونن بخرن راضین و باعث شدن برندی با ۴ سال قدمت از اینفینتی با ۴۰ سال قدمت بیشتر بفروشه
تو که فوقش میتونی نزدیک سفارت کره وایسی تا یکی از این جنسیسا بزنه بیرون و عکس بگیری حرصت واس چیه؟ اونا که افزایش فروش ۲۰۰ درصدی همراه با کلی کسب جوایز دارن و دارن عشق میکنن 🤣
وقتی حتی مگسم نمیتونی بخری
Alan.r
۱۵ مرداد ۱۴۰۱جایزهاشونم همشون واقعین!!
خبر جدید: ایمن ترین و بهترین خودروی جهان خودرویی است که یاتاقان بزند ، آتش بگیرد و یه بچه ۱۵ ،۱۶ ساله بتواند آن را با یک کابل USB بدزدد
Porsche
۱۵ مرداد ۱۴۰۱همینکه داری با اینفینیتی مقایسه فروش میکنی مشخص میکنه که چقدررررر جنسیس ارزش و اعتبار داره و فروش😂
Nine eleven
۱۵ مرداد ۱۴۰۱پتانسیل بالایی داره
امین
۱۵ مرداد ۱۴۰۱نمیرزه.آئودی و لکسس شرف داره به این.حالا هرچی هم میخواد آپشن داشته باشه.مهندسی آلمانی و دوام و کیفیت ژاپنی کجا، این کره ای کجا.هیوندای اول بره مشکل یاتاقان زدن و کیفیت پایین فنی ماشیناشو حل بکنه
Nima
۱۵ مرداد ۱۴۰۱این جور ماشینا و رنج قیمت براى ۳-۵ سال استفاده میشن.
بعد از اتمام گارانتى یا مزایده میرن و فروش میرن توى کشور هاى درجه ۲ و یا توى خود آمریکا فروخته میشن.(اروپا هم همینطور هست)
قرار نیست ۱۰-۲۰ سال استفاده بشه توسط مشترى.
ولى اگر صحبت شما درباره سوناتا و بقیه میان رده ها بود حرفتون درسته و دوام خودشو بیشتر نشون میده.
(گرچه مدلاى مختلف هیونداى توى خیلى از کشور هاى دنیا (ازجمله ایران) تاکسى هست و کارکرد هاى بالاى ۳۰۰ هزار تارو تجربه میکنه بدون مشکل خاصى.)
قطعا کیفیت در حد تویوتا نیست(هرچند تویوتا هم تویوتاى قبل از ۲۰۱۰ نیست دیگه که یه عمر کار میکردن) ولى بازم ماشین با دوامى هست.
Kamy
۱۵ مرداد ۱۴۰۱دوست عزیز
بعد همون چهار پنج سال استفاده باید یه چیزی ته ماشین بمونه که بخاد به مزایده گذاشته بشه ..الان که دیگه قیمتش هم زیاد کرده اصلا ارزش خرید نداره اونم با افت قیمت خودروهای لوکس تو بازار آمریکا
Nima
۱۵ مرداد ۱۴۰۱طراحیش خیلى وقار داره.
به نظرم از همه رقباش بیشتر.
Phonix
۱۵ مرداد ۱۴۰۱داداش ائودی دیدی؟
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۱۵ مرداد ۱۴۰۱تو ابهت s کلاس رو با این میندازی
امیر
۱۵ مرداد ۱۴۰۱برا چیزی که میشه با USB دزدیدش خیلی گرونه
داوود
۱۸ مرداد ۱۴۰۱داداش شما بنز آخرین سیستم بیار ایران من با چوب بستنی درش رو باز کنم واست.برو داخلش بشین ی سلفی بگیر..چرا میسوزی؟؟؟فک کردی برند بنز و بی ام و ایراد ندارن؟؟خدااااا هستن؟؟؟چشماتو باز کن…سال۲۰۲۳هستیم..اوج تکنولوژی و فن آوری هستیم..فک کردی برندهای دیگ استپ میزنن تا همیشه بنز و بی ام و حرف بزنن ؟؟؟مثل این میمونه که یه بچه هیچوقت بزرگ نشه و زورش ب باباش نرسه….میشه؟؟؟داداش هیوندای چندین ثبت اختراع داشته..سومین خودروساز دنیاست..جایگاهی ک بنز و بی ام و آرزوشو دارن…هرکسی از ی جایی شروع میکنه..خیلی از ثروتمندا ی زمانی فقیر بودن.تلاش کردن ب اوج قدرت رسیدن ..دلیل نمیشه ک هی میگی بنز و بی ام و..اتفاقا با مدلایی ک برندهای مطرح دارن میسازن.بنز و بی ام و خیلی از مشتریاشونو از دست دادن.دیگ مثل قبل نیست..خیلی از بزرگان دیگ جایگاه قبل رو ندارن..ی زمانی صحبت از لوازم خونگی و ضبط سوت میشد همه میگفتن فقط سونی…کو؟؟؟؟؟؟چیشد؟؟؟سامسونگ و ال جی اومدن بازارو تسخیر کردن…سونی الان فقط کنسول بازی میسازه..برندهای بنز و بی ام و هم خیلی از مدلاشون پر از اشکال و ایراده..اما چون ایرانیا فقط چشمشون آشغالای بازار خودمون رو دیده …تا ی بنز تو خیابون میبینن فک میکنن خدارو دیدن..ی چیز شنیدن فقط.بنزززز.بی ام و..بس کن داداش..هیوندای و خیلی از برندهای دیگ به طرز وحشتناکی پیشرفت کردن.کارشون به جایی رسیده که بزرگان خودروسازی رو تهدید میکنن ..ب استرس انداختن..یعنی این همه علم و فن آوری و مهندس و طراح که هیوندای در اختیار داره مخشون ب اندازه تو کار نمیکنه؟؟؟؟؟اگه تو اینقدر کاردان و کارشناس خوبی هستی ..پس معطل نکن.ی شرکت خودت راه اندازی کن یه ماشین بساز ک ایرادای جنسیس رو نداشته باشه…چرا شعار میدی؟؟کل بزرگان خودروسازی از طراحی و کیفیت و قدرت و زیبایی جنسیس شوکه شدن..اونوقت تویی ک هنوز فقط عکسسسس جنسیس جدید رو دیدی موفق شدی ازش کلی ایراد بگیری؟؟؟؟؟بابا دستخوش..
amirmohammad
۱۵ مرداد ۱۴۰۱طراحی دلچسبی داره بنظرم
imperial
۱۵ مرداد ۱۴۰۱با توجه به تست درایوی که موتور ترند و موتور1 منتشر کردن از این خودرو (هفته پیش) اون چیزی که من خوندم باید بگم از رقبای مثل LS و A8 بهتره. اس کلاس رو نمیدونم سری7 هم هنوز برسی نشده. ولی ماشین خوبی هست اونطور که متخصصان میگن.بهرحال متخصصان خودرویی موتورترند و… سالیان سال تجربه دارن.
الان ژاپنی فنا میان رگبار میگیرن آشغاله بدرد نمیخوره لکسس با اصالته(!) اون یهتره. لکسس هم 30سال پیش بی اصالت بود اما خب تلاش کرد و موفق شد.همه روزی از 0 شروع میکنن. منطقی باشیم G90 جدید آنچنان بد نیست و گزینه خوبی هست.
Phonix
۱۵ مرداد ۱۴۰۱دید گفتم
دقیقا با سیستم لکسوس اومد جلو
ابتدا قیمت کم و کیفیت متریال بالا
و حالا داره کم کم گرونش میکنه
دقیقت همون حرکت هایی که لکسوس پر سال های ابتدایی حضورش در بازار آمریکا انجام داد
ماشین خوبی هست خدایی نه مشکل خاصی داره نه چیزی اما در این رنج قیمتی و با توجه به نیاز مشتری که بیشتر خریدار کلاس ماشینه اینکه از ائودی گرون تر باشه درست نیست و به بازارش اسیب میزنه
البته کسی که بخواد ائودی بخره میخره ائودی همیشه مشتری های خودشو داشته لکسوس هم کلا در این سگمنت خیلی موفق نبوده که این ماشین بخواد براش تحدیدی باشه ولی عالی میشه اگه تویوتا نسل جدیدش رو معرفی کنه
در نهایت هم باید بگم به دنبال خاص بودن در طراحی یکم عجیب شده
ولی خوب مثل جلو پنجره بی ام وه بهش عادت میکنیم کم کم
R@min
۱۵ مرداد ۱۴۰۱تو بررسی ها نشون داده که اندازه یه ماشین صدهزارتایی کیفیت داره که بایدم داشته باشه اما از لحاظ سواری و مسائل فنی راه دور و درازی مونده و خب نمی دونم بجز کره چند نفر حاضرن این ماشینو به آلمانی ها ترجیح بدن. در کل برگ برنده ای نداره جلوشون.
دکتر ع
۱۵ مرداد ۱۴۰۱من با طراحی این مدل خیلی حال کردم،کاملا حس قدرت و به ادم منتقل میکنه،رینگاش عالیه،جنسیس خوب راهشو پسدا کرده و داره ادامه میده،واقعا قابل رقابت با بزرگان هست.
سپهر
۱۵ مرداد ۱۴۰۱خداوکیلی هر چی میگردم دلیل پیدا نمیکنم که اینو به سلطان S کلاس ترجیح بدم اینم باس بره قاتی باقالیا
کیان
۱۵ مرداد ۱۴۰۱این ماشین به فرضم خوب باشه ک برای این برچسب قیمتی خوب بودن کافی نیست، ک من موندم چرا خارج ماشین آنقدر دارن تر میزنن توش !!!
ولی این کلاس خودرویی باید پرستیژ و شخصیت رو هم با خودش به صاحبش بده ک یه برندی با ۴ سال سابقه و اونقدر افتضاحات فنی کمپانی مادر قطعا این پرستیژ و حس خاص و به راننده نخواهد داد
یوسف
۱۵ مرداد ۱۴۰۱من اصلا از کره ای خوشم نمیاد….. اما به نظرم جنسیس در مسیر درستی قرار داره و آینده روشنی داره
Si
۱۵ مرداد ۱۴۰۱لوکس هست اما زشت الان کره ای فن ها میان چپ و راست دیس میدن
رامتین
۱۵ مرداد ۱۴۰۱با اینکه خودم النترا دارم ولی فعلا هیوندا در حد تویوتا نیست، چه برسه به آئودی. یعنی الان بهم بگن سوناتا 2022 یا کمری 2022 یکیشو مجانی بردار، انتخابم کمریه. انسان هیچوقت نباید تعصب داشته باشه.
سهیل
۱۵ مرداد ۱۴۰۱آشغالی بیش نیست. فقط ظاهر. ارزش خریدش از پراید هم کمتره
JDM lover
۱۵ مرداد ۱۴۰۱من که انتظار قیمت کمتری رو داشتم
با این پول سراغ a8 میرم من
GMA
۱۵ مرداد ۱۴۰۱شاید خیلی ها با نظر من مخالف باشن و بگن نمیتونه رقیبی برای خودرو های با تجربه این کلاس باشه
ولی یه استارت آپ آمریکایی به نام لوسید اثبات کرد برای ساخت یه خودرو لوکس فوق العاده و کم نقص،لازم نیست از چندین دهه قبل لوکس بسازی،و اونقدر عالی بود که تونست در مقایسه با EQS،یکی از مهم ترین خودرو های سال های اخیر مرسدس که بیش از یک قرن تجربه پشتش بود کاملا برتر ظاهر بشه
پس چرا جنسیس نتونه؟!
بنظرم میتونه برای سری ۷ و A8 رقیب قدرتمندی باشه
ولی احتمال اینکه بتونه S کلاس را به چالش بکشه تقریبا صفره،با توجه به این قیمت(انتظار داشتم ارزان ترین خودرو در این کلاس باشه) چون S کلاس کلا در سطح بالاتری از رقبا قرار داره و یه جورایی تعیین کننده راه نسل بعدی خودرو های لوکسه
در کل من که ازش خوشم اومد،باید دید در عمل که میکنه
پاینده باشید🌹
ارین صاحب جمعی
۱۵ مرداد ۱۴۰۱چی تو خودت دیدی که ارباب حلقهها فکر میکنی با ارزش تری اخه پشمک یک وری
samurai
۱۵ مرداد ۱۴۰۱شما ماشینای لوکس 10 15 سال پیشه انگلیس المان ژاپن امریکا …. رو بریز تو همزن (اینایی که باهاش شیرموز درست میکنن) روشن کن اگه مثل این نشد نتیجش من ایموبلایزر ماشینو میبرم سفارت کرره تقدیم جومونگ و یارانش میکنم :))
اینم بگم این چون لوکسه باید یو اس بی تایپ سی همرات باشه یو اس بی مدل قدیمی ممکنه لگنو روشن نکنه :))
Enayat
۱۵ مرداد ۱۴۰۱شما عزیزان فقط فقط دارید جنسیس رو بیشتر بازاریابی می کنید!!!!
هدف جنسیس از تولید این خودرو با این نوع طراحی، حضور در کنار بزرگان و نامداران این سگمنت هست و با ایجاد ناهنجاری های بازاریابی، فقط دنبال دیده شدن بیشتر هست تا بلکه از نظر روانی بتواند نظر خریداران خودروهای دیگر در سگمنت ها پایین تر را جلب کند؛ که چرا ما جنسیس رو انتخاب می کنیم !؟ چون داره با آلمانی ها و لوکس ساز ها دیگر، در رقابت هست پس خودرو ساز خوبی هست!
این سدان فول سایز جنسیس چه در فروش، چه کیفیت،و چه در موارد دیگر هم موفق بشود یا نشود برایش مهم نیست (مگر چند نفر در جهان توان خرید یا نیاز به خرید این سدان های فول سایز دارد؟)
هدف فقط ایجاد وجهه خوب از برند جنسیس در بین خریداران هست و سود آن از جای دیگر نسیب این خودروساز می شود…
amir
۱۶ مرداد ۱۴۰۱ماشین خوبیه ولی اگه خارج باشم اخرین انتخابمه
بهنام
۱۶ مرداد ۱۴۰۱طراحی بی اصالت و قناصی داره و اصلا در حد رقبا نیست .به بازار نیامده از مد افتاد.