هیوندای خیلی بی سرو و صدا، دو مدل ممتاز خود یعنی آزرا و جنسیس سدان را برای سال جدید ارتقا داده است.
هیوندای آزرا همچنان در دو سطحتریم ارائه میگردد. هر دو مدل از یک پیشرانه شش سیلندر V شکل ۳.۳ لیتری سود میبرند که قدرت خروجی آن به ۲۹۳ اسب بخار میرسد. کروز کنترل هوشمند با قابلیت توقف و حرکت و ترمز پارک الکترونیکی به عنوان تجهیزات استاندارد در مدل ۲۰۱۶ به خدمت گرفته میشوند. این در حالی است که قیمت پایه این خودرو تنها ۱۰۰ دلار افزایش داشته و به ۳۴۱۰۰ دلار رسیده است.
در مورد جنسیس، چراغهای جلو به صورت استاندارد از نوع HID و چراغهای روزتاب از نوع LED و چراغهای حرکت از نوع DRLs خواهند بود. همچنین چراغهای مه شکن نیز از نوع LED میباشند. مدل شش سیلندر ۳.۸ لیتری پایه با قدرت خروجی ۳۱۱ اسب بخار در نسخه دیفرانسیل عقب با افزایش ۷۵۰ دلاری به ۳۸۷۵۰ دلار رسیده است. پیشاهنگ خودروهای جنسیس سدان، مدل هشت سیلندر ۵.۰ لیتری با قدرت ۴۲۰ اسب بخار و گشتاور ۵۱۸ نیوتن متراست که اکنون ۲۳۵۰ دلار باید بابتان بیشتر از قبل پرداخت نمود. بدین ترتیب با ۵۳۸۵۰ دلار میتوان این خودرو را ابتیاع نمود. البته نا وجود افزایش قیمت، میزان بیشتری از تجهیزاتی که قبلاً به صورت اختیاری در آن ارائه میشد، به صورت استاندارد قرار گرفتهاند. از جمله این تجهیزات که در پکیج قبلی باید ۳۲۵۰ دلار اضافه بابت آنها پرداخت میشد باید به سیستم کنترل مداوم نوسانات تعلیق، سیستم ناوبری پیشرفته با نمایشگر ۹.۲ اینچی HD، سیستم صوتی فراگیر با ۱۷ بلندگو، درب صندوق برقی، دریچههای سیستم تهویه دوحالته با سنسور گاز CO2 اشاره نمود.
صفر تا سیصد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اونم هفت ثانیه بوگاتى نمیتونه اونوقت این اشغال کره اى که تو یه سال به خرج میوفته بره ؟؟؟؟؟؟ ماشلا یکم اطلاعات کسب کن بردار بعد نظر بده لطفا خخخ
جنسیس و ازرا واقعا خودرو های خوب و بی نظیری هستند با قیمت کمتر از رقبا و طیفی از امکانات رویایی و کاربردی یک انتخاب منحصر به فرد هستند جنسیس سدان الان واقعا توانایی رقابت با مرسدس و لکسوس و بی ام و روداره حتی تو برخی از مشخصات لوکس بودن برتری های هم داره (برید تو سایت هیوندای امریکا و جنسیسو ببینید ) واقعا ظاهر این جنسیس بسیار سرتر رقباشه توی امکانات هم حرف اولومیزنه قدرت موتور عالی کلا عالیه
در سال های اینده خواهید دید که هیوندای به اونجا هم میرسه همونطور که الان هم بخشی هر چند کوچک رو در دست داره هیوندای راه درست روداره میره و ادامه هم خواهد داد کی فکر میکرد هیوندای تو بازار هایی که سالها دست تویوتا و فولوکس و فورد و …. بود بتونه سهمی داشته باشه ؟؟؟؟؟ اما حالا حتی تو بازار امریکا که ذاتا متعلق به تویوتا است داره میفروشه نوبت بنز و بی ام و هم میرسه الان کیا تو طراحی به راحتی بنز و بی ام و رو پشت سر گذاشته بنز و بی ام و به بن بست طراحی رسیدن شما بنزو ببین همش مدل ها مثل هم کلاس C , S ,E همه رو از روی هم کپ میزنه
نمی دونم شما کدوم مدل کیا یا هیوندا رو داری ولی متاسفانه قبل از ارسال نظر حتما باید با دو سه مدل بی ام و یا بنز و چه عرض کنم شاید هوندا رانندگی کرده باشید. که مطمئنم نکردید پس لطفا نظراتی نزارید که اسباب خنده دوستان شود.
به تونی بزون میگن ظرفیت مغز چقده؟ میگه یه یک بنویس 90 سال جلوش 0 بزار میشه اونقدر!! مغز انسان 100 میلیارد نرون داره که هر یکیش از یه کامپیوتر قوی قوی تره اگه بخوای اطالاعاته تجزیه و تحلیلی 1 روز مغزو بکشی کامپیوتر سه طبقه میخواد به مساحت ایالت تگزاس و این همه پیشرفت بشر حاصل استفاده ماکزیمم از مغز بوده به اندازه 10% که اونم ماله انشتینه حالا 90% مونده پس دنیا یک دهم پیشرفت کرده ایرانیا با هوشن ولی الان خیلیاشون چند تا از نروناشون کار میکنه یکی واسه تلگرامه یکیش واسه کلش 2 3 تای دیگم واسه کار های روز مره و این یعنی بن بست ماله ماس نه واسه اونا وقتی سری 5 رو 2003 اولین بار دیدم گفتم خدایا رو این مگه میشه ماشین زد؟ و … اون طراحیکه میگین دو نیم کره مغزش کامل فعاله و هی ازش کار میکشه و این یعنی محدودیت زیادی نداره شما خودتون امتحان کنید اگه راست دستین با دست چپم سعی کنید بنویسید و یا بر عکس هر وقت با جفتشون نوشتین یعنی مغزوتون خیلی سریع تره و اگه تست ضریب هوش بدین میره بالای 120 در حد اقل شرایط و پاها هم میتونن این کارو بکنن بازیکنای ستاره میبینی دو پان رونالدو و مسی تو موقعیتش با هر دو پا ضربه میزنن و فرق چندانی نمیکنه خلاصه بدونید مغز محدودیتی نداره و هر چقدر ازش کار بکشی قوی تر میشه و طراحای اونا این کارو خوب بلدن
بله زیپو عزیز، شما کاملا درست میگید تازه تو مدل 2018 توانایی برابری با بنتلی رو از لحاط لوکس بودن داره و با قیمت یک چهارم اون، در مدل های 2020 توانایی برابری و رقابت با رولزرویس رو از همه لحاظ داره در کل هیوندای بهترین شرکت اتوموبیل سازی دنیاست آلمانی ها و ایتالیایی ها و امریکایی ها که هیچن تازه برا رقابت با فراری و لامبورگینی هم برنامه جدی داره که تا سال 2025 اصلا برند فراری و لامبو و بقیه اسپورت سازا کلا ورشکست میشن :)) هی روزگار آدمو مجبور به زدن چه حرفایی میکننا
مرسی اقا بابک حرف دلمو گفتی خجالتم خوب چیزیه “جنسیس سدان الان واقعا توانایی رقابت با مرسدس و لکسوس و بی ام و روداره” انگار طرف از این گوشیا چیه هاوایی هوایی چیه میخره بعد میگه از سامسونگو HTC و…سر تره و در بعضی موارد با ایفونم مقایسه میکنه و خودشو برنده اعلام میکنه بابا دیگه نسبت به قیمتی که دادی اون گوشی خوبه جنسیس،ازرا و خیلی از کره ای ها بد ماشین نیستین و نسبت به قیمت واقعیشون خوبن ولی دیگه خوب نیست اونو کنار برند هایی مثل بنز و بی ام وه و حتی لکسوس که طراحیش به کل کره ای ها می ارزه مقایسه کرد
اولا که هیچ وقت گوشی رو با یه ماشین مقایسه نکن. دوما زیپو راست میگه هیوندا و کیا تا چند سال آینده به بازار جهانی احاطه خواهند کرد. ثالثا ما ایرانیا ماشاالله تو همه چیز متخصص هستیم. طرف تو عمرش اصلا ماشین لوکس از نزدیک ندیده و توش ننشسته میاد در بارش نظر تخصصی میده. البته محسن خوان منظورم شما نیستی ها کلی دارم عرض می کنم. لطفا وقتی چیزی رو تجربه نکردیم نظر در بارش ندیم. الآن راحتی و امکانات و طراحی کره ای ها از ژاپنی ها بهتر و بیشتره ولی ژاپنی ها هم عمر طولانی دارند که در کشور ما به درد نمیخوره چون اصولا تو کشور ما آدمی پیدا نمیشه که ماشینی رو بیشتر از 5 یا 6 سال نگه داره.
تو راحتی از ژاپن سره؟؟؟ با اون کمک های خشک تو راحتی از ژاپن سره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو کشور ما 5 سال 6 سال؟؟؟؟؟؟ مرد مومن هنوز ما داریم ماشین های 50 سال پیشو تو خیابون میبینیم چی میگی برا خودت؟؟؟؟؟ گیریم پول داره جنسیسشو بعد 5 سال فروخت تو گورستان ماشین که نمیره یه بابای دیگه میخره و الی اخر
دوست عزیز شما اصالت بنزو با هیوندای مقایسه میکنی؟؟؟ کم لطفی نکن… هیوندای برند خوبی هست ولی در حد خودش هیچ برندی جای بنزوبی ام و نمیتونه بگیره… و یه چیز دیگه ماشین های کره ای مونده تا به موندگاری طرح ماشین با اصلتی مثل بنز و بی ام و برسن… همین جنسیس و آزرایی که شما میگی به همون سرعتی که به مد رسیدن زود هم از مد افتادن و اگه این تغییرات در اونها ایجاد نمیشد مطمعن باش که شما دیگه حرفی واسه گفتن نداشتی…. و همه ی این اپشنا که شما میگی از المانی ها و خودرو سازای دیگه داره امانت گرفته میشه….
من نمیدونم چرا بعضی ها اینقدر بدشون میاد از ماشینهای کره ای بیاین واقع بین باشیم نسبت به قیمتی که دارن واقعا ارزش دارن البته به هیچ عنوان قابل مقایسه با برند های آلمانی مثلbenz, bmw و پورشه نیستن ولی نسبت به گذشته بهتر شدن و به خصوص تو بازار آمریکای شمالی فروش خوبی دارن چه فایده که به خاطر قانون مسخره و مضحک عدم ورود خودرو بالای 2500 سی سی تو ایران اجازه ورود ندارن اونوقت پورشه ماکان لکسوز NX میتونه وارد شه در حالیکه هر دو برند تولید کننده ماشینه لوکسن اگه قانون بشه 3000 سی سی منطقی تره
من که بدم میاد چون با قیمت گزاف قالب گیری میکنن به ملت و طرف بعد خرید توش یه ژشت میگیره انگار پشت بنتلی نشسته تو امریکام واسه ارزونیشه و فرهنگیکه دارن پس چرا تو انگلستانو المانو…و کلا اروپا در اون حد فروش نداره؟ عقل اروپایی تاب داره که اگه پول کافی واسه خرید یه ماشین مدل بالا گرون نداشته باشه یا یه ماشین معمولی میخره یا مدل های قدیمی برند های گرون رو میخره
دوست عزیز 50 درصد سهام شرکت کیا موتورز رو هیوندا زمانی که کیا ورشکست میشد خرید. دوما اینو همه میدونند که کیفیت خودرو های هیوندا کمی بیشتر از کیا است. و در ضمن به نظر اینجانب کیا از طراحی خوبی هم برخوردار نیست. مثلا به نظرتون توسان 2016 خوبه یا اسپورتیج 2017؟
پیشرفت هیوندای و کیا واقعا قابل تحسین و ستایش هستش هرچقدرم ما بگیم کره ای اِله بِله دارن همه تلاششونو میکنن تا خودشو به سطح ماشینای آلمانی و ژاپنی برسونن و همین تلاش و کار اصولی و صحیحه که مهمه کاش اندازه یک اِپسیلُم پیشرفت و تلاشی رو که کره ای ها داشتن و دارند رو فرغون سازای خودمون داشتن کاااااااااش…..
دوست گرامی درسته که هیوندای مالک کیاموتورز هست ولی رتبه اعتماد مشتریان به کیا رتبه 21 و هیوندای رتبه 26 هست بر اساس jd power من با اینکه با کره ای ها مخالفم ولی ماشین های میان رده قیمتی مثل آزرا و جنسیس ماشین های باکیفیتی هستن و نقدهای خوبی گرفتن،برعکس ماشین های ارزان قیمت که اسباب بازی های خوش رنگ و لعاب هستن ولی برادر من،هر چیز در جای خود صاحب ارزش و رتبه هست.اصولاً کره ای ها قابلیت قیاس با کمپانی های مشهور اروپایی،ژاپنی و آمریکایی نیستن.برای شما شاید خرابی گوشه خیابان مشکل عظیم نباشه ولی برای یک مدیر مصیبت عظماست.این تنها یک نمونه از تفاوت ساختاری کره ای ها با کمپانی های مشهور دنیاست کره ای ها ماشین اقتصادی هستن و در همین رتبه باید نقد بشن.مثلاً یک ماشین کره ای که حداقل قابلیت آفرود داشته باشه معرفی کنین؟؟؟
باید بدونی که بیشتر از 70 درصد از فروش شرکت هیوندای و کیا شامل همین مدلای ارزون قیمت مثل سوناتا اپتیما توسان اسپورتیج النترا سراتو و غیره… هست که به ترتیب در قاره آمریکا و آسیا. اروپا و آفریقا بیشترین میزان فروش رو دارن …
خداییش ما ایرانیا یه خصلتی داریم که اگه یه چیزی رو بقیه بگن خوبه میگیم خوبه بگن بد هس میگیم بده،بنز و بی ام و سابقشون تو خودرو سازی بیشتره و بالطبع بازارای زیادی رو در دست داشتن ولی این دلیلی نمیشه که بگیم محصولات بعضی شرکتا از اونی که سابقه بیشتر دارن بدتر هست،خیلی از کسایی که اینجا نظر میدن با احترام نه بنز سوار شدن نه هیوندا چون بنز با فرصتی که داشته تونسته خودشو اثبات کنه و بیشتر سر زبونا هس ندید میگیم بنز بهتره،مقایسه کردن اصول داره برادر من
جالبه پشت جنسیس 2016 کاملا شبیه لکسس gs و دقیقا همان حالت دوکی شکل لکسس پشتش یاده شده.چراغ های جلوش شبیه بنز وجلو پنجرش شبیه اودی توش هم شبیه بی ام و شده .خطوط روی بدنه کاملا شبیه mersedes cls500 هیوندایی شتر گاو پلنگی ساخته ها.
پسmdsکجاس؟!!!،زیپو و امیر و mds=مثلث کره ای،کره ای ها ماشینای خوبی دارن ولی هنوز درحد ژاپنی و آلمانی و…نیستن و ب نظرم قیمتشون زیاده،از طرفی کیفیت سواری ندارن و اصن نرم نیستن(جنسیس با کمک لوتوس کمی این مشکلو حل کرده)،
اگر شما ژاپنی پرستا کمی برند پرستی رو کنار بزارید و یکم مطالعه کنید تو مجلات و سایتای مختلف مثلا مجله ی کالایاب خودرو در توضیح سانتافه ی جدید و بقیه ی مدلای هیوندای از نرم و بی سر وصدا بودن رانندگی با این ماشینا گفته اون وقت من موندم شما که حتی معلوم نیست تا حالا هیوندای سوار شدی یا نه این حرفو بر اساس چه منبعی زدی خدایی برند پرستی رو کنار بزارید و یکم مطالعه داشته باشین در هر مورد بعد در موردش نظر بدید خواهشا
ماشینی های خوبین قیمت خوبی هم دارن البته نه اینجا ولی اصلا قابل قیاس با بنز و بی ام و نیستید کادیلاک با اون ماشینی عالی که داره علنی گفته سعی داره به بی ام و برسه مطمن باشید هیچ وقت کره ای ها نمیتوان ماشینی به خوبی ام 3 بی ام و یا کلاس اس بنز یا پورشه 911 بزنن اصلا همین مقایسه ای اشتباه
من نمی دونم تو بازار محدود ایران که هیوندا و کیا دارن تو مید رنج خدایی میکنن چرا بحث میشه خوب معلومه این دو برند جزو بهترین های ایران هستند بله فروش کیا و هیوندا بالاست به چند دلیل 1.گارانتی های بلند مدت 2.قیمت پایین فروششون بالاست ولی سودشونم کمتره چون مفت میفروشن من حداقل با چند تا برند رانندگی کردم تویوتا کمری هوندا آکورد آزرا سوناتا آریون فاصله کم شده درسته.ولی ژاپنی هنوز بهتره
امیرسابق عزیز منظورم شما نبودین،من گفتم امیر،احسان عزیز دو تا از دوستان خیلی صمیمی من یکی اپتیمای جدید داره یکی سانتافه قدیمی،من زیاد سوار شدم،اصلان نرم نبودن و رانندگی لذت بخشی نداشتن،حسی ک ی کمری قدیمی بهم میده اپتیمای جدید یک دهم شو بهم نمیده،من منظورم قیمت جهانی بالا نسبت ب چیزی ک میخریم بود،با این قیمتا کلی گزینه عالی مث ماکسیما هس!
یه چی بگو با عقل آدم جور دربیاد! کمری و حس خوب!!!!!!!! من با کمری اپتیما و سوناتا رانندگی کردم سوناتا تو سرعتای بالا ثباتش نسبت به اون دوتا بیشتره و همینطور نرمیش از اپتیما یکم بهتره و این دوتا کره ای از این لحاظ برتری چشمگیری به کمری دارن کمری تو این کلاس از همه خشکتره هم نسل قبل هم جدید البته قدیمیا کمی بهترن، صندلیا مدل جدید که مثل آجرن
برو خودا خیرت بده با این تعصبی که تو داری تو اس کلاسم بشینی اخرش میگی سونوتا نرم تر بود از خودت حرف در نیار من با تویوتا بزرگ شدم از دهه هفتاد میلادی تا 2014 شو سوار شدم الانم که 3 ماهه خارج از کشورم به هیچ وجه سونوتا نرم تر از کمری نیست تنها در صورتی که یکی با تعصب این دو خودرو رو سوار شه یا کمک های کمری خراب باشه.جک نگو دیگه جان عزیزت.
بابا بزارید عرقتون خشک شه بعد ادعا بعد پز اخه تویوتا 60 سال ماشین ساخت تا خط تولید لکسوسو راه انداخت و یک رقابت خوب با بنز و بی ام راه انداخت اگرچه هنوز هم راه داره و فروشش نسبت به اون دوتا کمه هنوز از راه نرسیده عرقتون خشک نشده هیوندارو با بنز و بی ام مقابسته میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدا خیرتون بده!!!!!!!!!!!!!!!!!! مشکل شما مشکل کل ما ایرانیاست فک میکنیم هلووووو بیا برو تو گلووووووو هر سال در خودروسازی دنیایی تجربس یواش یواش بعله در اینده هیوندا شاید بی چون چرا بهترین شه ولی حالا خیلی زوده خیلییییییی. رتبه اول فروش رتبه اول جیدی پاور ارزش مند ترین برند بیشترین ثبت اختراع در سال گذشته دز دنیای خودرو بیشترین فروش خودرو خارجی در اروپا برا 17 سال متوالی امسالم که نیسان اونم ژاپن بیشترین ارزش دست دوم لکسوس هر کدوم این عنوان ها یه ده سال زمان میبره بخوای زود برسی باید مث فولکس جان تغلب کنی بعدم حالت گرفته شه
قربونت برم من. گل گفتی، اومدی احساس واقعیتو گفتی نه مثل بعضیا که غیر از حسادت و کوبیدن کره کار دیگه ای بلد نیستن، باید این کامنتتو با طلا قاب بگیرم، واقعا طراحیش دیوونم میکنه مخصوصا تیپ بالاش و رنگ سفیدش عاشق اسمشم “آزرا”هر وقت اسمشو میشنوم کیف میکنم از جنسیس بیشتر دوسش دارم تو ماشینا کره آزرا و جنسیس بهترین طراحی ها رو دارن
عزیزان کره باز معلومه کره ای دارن و با تعصب حرف میزنن ولی اگه CLS یا اصلا تیکه کوچیک تر E یا C داشتید هم همین مدل اظهار نظر میکردید؟ “به نظر من گرانجور زیباترین ماشین دنیاست.ای خدا عاشق چراغهای جلو و عقبش هستم ” ج ج ج ج جوک سالم شنیدیم.مسخره به پرایدم چراغ 2 متری بزارن یه خورده قشنگ میشه
اینقدر این گرانجور رو دوست دارم اونم رنگ مشکیشو شبا خوابش میبینم.من زمانی که این گرانجور رو تو خیابون میبینم یک ساعت نگاش میکنم سیر نمیشم از این طراحی بیرونیش.اولین بار که گرانجور رو تو خیابون 3 سال پیش فکر کردم که این ماشین امریکایی هست بعد رفتم از نزدیک نگاه کردم دیدم لگوی هیوندای رو گرانجور هست واقعا هیوندای رو طراحی گرانجور خیلی کار کرده.میگن برای طراحی گرانجور هیوندای خیلی هزینه کرده یکی از بهترین طراحان ب ام و المان رو استخدام کرده مخصوص برای طراحی گرانجور .به خاطر همینه که اینقدر این ماشین زیباست.سقف سانروفش چقدر قشنگه ادم لذت میبره از نگاه کردنش.حیف که پول ندارم….sx21626953@gmail.com
سلام دوستان من نظر خودمو میگم و نظر بقیه دوستان هم قابل احترامه ولی کیا و هیوندای حالا حالا راه دارن تا به برند هایی نظیر بنز,بی ام دبلیو برسن چون این ماشین ها قبلا امتحانشونو پس دادن ولی تو این بازار جهانی و کشور خودمون واقعا بهترین بازدهی قیمت و ارزش خرید در مقابل مبلغ پرداختیشون خیلی بیشتر از گرون قیمت های المانی یا حتی ژاپنی هست… ما خودمون ماشینمون از برند هیوندای می باشد ولی هیچ وقت نمیام با بنز و دیگر المانی های موجود مقایسشون کنم ولی واقعا ارزش خرید بیشتری برای سطح نسبی جامع ما داره… خوش باشین یا علی
دوستاره ک سنگ بنز و بی ام و رو ب دل میزنین انصافا شما ها بیش تر از پراید سوار شدین ک میگین هیوندای بده و با بنزو بی ام و غیر قابل مقاییس قدیما بود ک میگفتن ماشین ژاپنی خرجش فقط أب و رغنه و کیا و هیوندای میش پراید. کی باروش میاد ک یه روزی کیا یه suv طراحی کنه ک تو سطح خودش دوم بشه در حالی ک الان سورنتو تو هم سطهای خودش در مقام دوم قرار داره در کل آدمی که هم بنز کلاس cسوار شده باشه هم سوناتا میتونه بگه که با توجه به قیمت غیر قابل مقایسه این دوتا تفاوت انچنانی ندارن درسته ک اکانات بنز بسیار زیاده و آدمی غرق خودش میکنه و بسیار لوکسه و حس خوبی ب ادم میده ولی با توجه به قیمت سوناتا و آزار و جنسیس هم حس و حال خوبی ب ادم میدن
من دو ماهی میشه که یه گرنجور ۲۰۱۳ خریدم . واقعاً به نسبت هزینه ای که کردم راضیم ، تو جاده صدی هشت میسوزونه . تو سرعت ۱۲۰ تازه این ماشین از خواب بیدار میشه . ظاهر ماشین فوق العادست و بسیار چشم نوازه . گیربکسش بدقت ژاپنیها نیست ولی رانندگی با این ماشین لذت بخشه ، من تویوتا کمری داشتم ، واقعاً وقتی پشتش مینشستم احساس بدی بهم دست می داد . در کل من فکر میکنم با این قیمت امکان نداره بهتر از این ماشین بشه ماشینی رو پیدا کرد .
بنز و بی ام و با همین امکانات و زیبایی کمتر قیمتشون 150 تا 250 هزار دلاره اما هیوندا همین ماشین 30 تا 40 هزار دلار یه مشت محکمی زدن تو دهن اروپایی های فخر فروش گانگستر
من همیشه گفتم و میگم که کره ای ها بهترین نیستند و خیلی خوب بلدند بهترین ها رو به چالش بکشند . درسته هنوز خیلی راه هست تا کره ای ها به بزرگانی همچون تویوتا و لکسوس و بی ام و و بنز برسند ، ولی ثابت کردند که میتونن پس نباید زیادی هم دست کم بگیریمشون . و من برای بزرگان ژاپنی و المانی و … بسیار بسیار احترام قائلم .
محمد
۳۰ مهر ۱۳۹۴اوووووووو. چهارصد اسب بخار
ازرا قدیمی دویست و چهل اسب بخار هست ولی خیلی موتور قوی داره حالا دیگه خدا به داد چهارصد اسب برسه . فک کنم صفر تا سیصد کیلومتر تو هفت ثانیه باشه .
خخخ
بابک
۳۰ مهر ۱۳۹۴اون 400 اسب مال جنسیسه
آزرا 293 اسب قدرتشه ولی بازم کم نیست برا این ماشین
ASTON MARTin
۱ آبان ۱۳۹۴آزرا جلوش زش شده
باریش
۲ آبان ۱۳۹۴عجب تفکر محدودی
على
۷ اسفند ۱۳۹۴صفر تا سیصد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اونم هفت ثانیه بوگاتى نمیتونه اونوقت این اشغال کره اى که تو یه سال به خرج میوفته بره ؟؟؟؟؟؟ ماشلا یکم اطلاعات کسب کن بردار بعد نظر بده لطفا خخخ
ZIPPO
۳۰ مهر ۱۳۹۴جنسیس و ازرا واقعا خودرو های خوب و بی نظیری هستند
با قیمت کمتر از رقبا و طیفی از امکانات رویایی و کاربردی یک انتخاب منحصر به فرد هستند
جنسیس سدان الان واقعا توانایی رقابت با مرسدس و لکسوس و بی ام و روداره
حتی تو برخی از مشخصات لوکس بودن برتری های هم داره (برید تو سایت هیوندای امریکا و جنسیسو ببینید )
واقعا ظاهر این جنسیس بسیار سرتر رقباشه
توی امکانات هم حرف اولومیزنه
قدرت موتور عالی
کلا عالیه
armin
۳۰ مهر ۱۳۹۴ولی پرستیژ نداره متاسفانه … هیچ وقت به کلاس بنز و بی ام وه نمیرسه
ZIPPO
۳۰ مهر ۱۳۹۴در سال های اینده خواهید دید که هیوندای به اونجا هم میرسه
همونطور که الان هم بخشی هر چند کوچک رو در دست داره
هیوندای راه درست روداره میره و ادامه هم خواهد داد
کی فکر میکرد هیوندای تو بازار هایی که سالها دست تویوتا و فولوکس و فورد و …. بود بتونه سهمی داشته باشه ؟؟؟؟؟
اما حالا حتی تو بازار امریکا که ذاتا متعلق به تویوتا است داره میفروشه
نوبت بنز و بی ام و هم میرسه
الان کیا تو طراحی به راحتی بنز و بی ام و رو پشت سر گذاشته
بنز و بی ام و به بن بست طراحی رسیدن
شما بنزو ببین
همش مدل ها مثل هم
کلاس C , S ,E همه رو از روی هم کپ میزنه
parham
۳۰ مهر ۱۳۹۴نمی دونم شما کدوم مدل کیا یا هیوندا رو داری ولی متاسفانه قبل از ارسال نظر حتما باید با دو سه مدل بی ام و یا بنز و چه عرض کنم شاید هوندا رانندگی کرده باشید.
که مطمئنم نکردید پس لطفا نظراتی نزارید که اسباب خنده دوستان شود.
mohsen
۱ آبان ۱۳۹۴به تونی بزون میگن ظرفیت مغز چقده؟ میگه یه یک بنویس 90 سال جلوش 0 بزار میشه اونقدر!!
مغز انسان 100 میلیارد نرون داره که هر یکیش از یه کامپیوتر قوی قوی تره
اگه بخوای اطالاعاته تجزیه و تحلیلی 1 روز مغزو بکشی کامپیوتر سه طبقه میخواد به مساحت ایالت تگزاس
و این همه پیشرفت بشر حاصل استفاده ماکزیمم از مغز بوده به اندازه 10% که اونم ماله انشتینه حالا 90% مونده پس دنیا یک دهم پیشرفت کرده
ایرانیا با هوشن ولی الان خیلیاشون چند تا از نروناشون کار میکنه یکی واسه تلگرامه یکیش واسه کلش 2 3 تای دیگم واسه کار های روز مره و این یعنی بن بست ماله ماس نه واسه اونا وقتی سری 5 رو 2003 اولین بار دیدم گفتم خدایا رو این مگه میشه ماشین زد؟
و …
اون طراحیکه میگین دو نیم کره مغزش کامل فعاله و هی ازش کار میکشه و این یعنی محدودیت زیادی نداره
شما خودتون امتحان کنید اگه راست دستین با دست چپم سعی کنید بنویسید و یا بر عکس هر وقت با جفتشون نوشتین یعنی مغزوتون خیلی سریع تره و اگه تست ضریب هوش بدین میره بالای 120 در حد اقل شرایط و پاها هم میتونن این کارو بکنن بازیکنای ستاره میبینی دو پان رونالدو و مسی تو موقعیتش با هر دو پا ضربه میزنن و فرق چندانی نمیکنه
خلاصه بدونید مغز محدودیتی نداره و هر چقدر ازش کار بکشی قوی تر میشه و طراحای اونا این کارو خوب بلدن
بابک
۳۰ مهر ۱۳۹۴بله زیپو عزیز، شما کاملا درست میگید
تازه تو مدل 2018 توانایی برابری با بنتلی رو از لحاط لوکس بودن داره و با قیمت یک چهارم اون، در مدل های 2020 توانایی برابری و رقابت با رولزرویس رو از همه لحاظ داره
در کل هیوندای بهترین شرکت اتوموبیل سازی دنیاست آلمانی ها و ایتالیایی ها و امریکایی ها که هیچن
تازه برا رقابت با فراری و لامبورگینی هم برنامه جدی داره که تا سال 2025 اصلا برند فراری و لامبو و بقیه اسپورت سازا کلا ورشکست میشن
:))
هی روزگار آدمو مجبور به زدن چه حرفایی میکننا
mohsen
۳۰ مهر ۱۳۹۴مرسی اقا بابک حرف دلمو گفتی
خجالتم خوب چیزیه “جنسیس سدان الان واقعا توانایی رقابت با مرسدس و لکسوس و بی ام و روداره” انگار طرف از این گوشیا چیه هاوایی هوایی چیه میخره بعد میگه از سامسونگو HTC و…سر تره و در بعضی موارد با ایفونم مقایسه میکنه و خودشو برنده اعلام میکنه بابا دیگه نسبت به قیمتی که دادی اون گوشی خوبه
جنسیس،ازرا و خیلی از کره ای ها بد ماشین نیستین و نسبت به قیمت واقعیشون خوبن ولی دیگه خوب نیست اونو کنار برند هایی مثل بنز و بی ام وه و حتی لکسوس که طراحیش به کل کره ای ها می ارزه مقایسه کرد
امیر سابق
۳۰ مهر ۱۳۹۴اولا که هیچ وقت گوشی رو با یه ماشین مقایسه نکن.
دوما زیپو راست میگه هیوندا و کیا تا چند سال آینده به بازار جهانی احاطه خواهند کرد.
ثالثا ما ایرانیا ماشاالله تو همه چیز متخصص هستیم. طرف تو عمرش اصلا ماشین لوکس از نزدیک ندیده و توش ننشسته میاد در بارش نظر تخصصی میده. البته محسن خوان منظورم شما نیستی ها کلی دارم عرض می کنم. لطفا وقتی چیزی رو تجربه نکردیم نظر در بارش ندیم.
الآن راحتی و امکانات و طراحی کره ای ها از ژاپنی ها بهتر و بیشتره ولی ژاپنی ها هم عمر طولانی دارند که در کشور ما به درد نمیخوره چون اصولا تو کشور ما آدمی پیدا نمیشه که ماشینی رو بیشتر از 5 یا 6 سال نگه داره.
آریا
۳۰ مهر ۱۳۹۴احاطه خواهند کرد !!!
luis
۱ آبان ۱۳۹۴تو راحتی از ژاپن سره؟؟؟ با اون کمک های خشک تو راحتی از ژاپن سره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو کشور ما 5 سال 6 سال؟؟؟؟؟؟
مرد مومن هنوز ما داریم ماشین های 50 سال پیشو تو خیابون میبینیم چی میگی برا خودت؟؟؟؟؟
گیریم پول داره جنسیسشو بعد 5 سال فروخت تو گورستان ماشین که نمیره یه بابای دیگه میخره و الی اخر
Erfan
۳۰ مهر ۱۳۹۴دوست عزیز شما اصالت بنزو با هیوندای مقایسه میکنی؟؟؟
کم لطفی نکن…
هیوندای برند خوبی هست ولی در حد خودش هیچ برندی جای بنزوبی ام و نمیتونه بگیره…
و یه چیز دیگه ماشین های کره ای مونده تا به موندگاری طرح ماشین با اصلتی مثل بنز و بی ام و برسن…
همین جنسیس و آزرایی که شما میگی به همون سرعتی که به مد رسیدن زود هم از مد افتادن و اگه این تغییرات در اونها ایجاد نمیشد مطمعن باش که شما دیگه حرفی واسه گفتن نداشتی….
و همه ی این اپشنا که شما میگی از المانی ها و خودرو سازای دیگه داره امانت گرفته میشه….
Hamed
۳۰ مهر ۱۳۹۴بازم جمله همیشگی!
کره داره کجا میره…
ما داریم کجامیریم…!!
افسوس…
از این چهل میلیون نیرو کار جوون که بهشون احساس بی خاصیت بودن تلقین شده!!!
kevin7360
۳۰ مهر ۱۳۹۴من نمیدونم چرا بعضی ها اینقدر بدشون میاد از ماشینهای کره ای بیاین واقع بین باشیم نسبت به قیمتی که دارن واقعا ارزش دارن البته به هیچ عنوان قابل مقایسه با برند های آلمانی مثلbenz, bmw و پورشه نیستن ولی نسبت به گذشته بهتر شدن و به خصوص تو بازار آمریکای شمالی فروش خوبی دارن چه فایده که به خاطر قانون مسخره و مضحک عدم ورود خودرو بالای 2500 سی سی تو ایران اجازه ورود ندارن اونوقت پورشه ماکان لکسوز NX میتونه وارد شه در حالیکه هر دو برند تولید کننده ماشینه لوکسن اگه قانون بشه 3000 سی سی منطقی تره
mohsen
۳۰ مهر ۱۳۹۴من که بدم میاد چون با قیمت گزاف قالب گیری میکنن به ملت و طرف بعد خرید توش یه ژشت میگیره انگار پشت بنتلی نشسته تو امریکام واسه ارزونیشه و فرهنگیکه دارن پس چرا تو انگلستانو المانو…و کلا اروپا در اون حد فروش نداره؟ عقل اروپایی تاب داره که اگه پول کافی واسه خرید یه ماشین مدل بالا گرون نداشته باشه یا یه ماشین معمولی میخره یا مدل های قدیمی برند های گرون رو میخره
hero
۳۰ مهر ۱۳۹۴هیوندای!
هر روز بد تر از دیروز
لااقل کمی از هم وطنت کیا یاد بگیر!
ZIPPO
۳۰ مهر ۱۳۹۴جهت اطلاع شما خود هیوندای مالک کیاست
هر دوشون هم عالین
یعنی با هم فرقانچنانی ندارند
فقط کیا توی طراحی دیگه داره سنگ تمام میزاره
امیر سابق
۳۰ مهر ۱۳۹۴دوست عزیز 50 درصد سهام شرکت کیا موتورز رو هیوندا زمانی که کیا ورشکست میشد خرید. دوما اینو همه میدونند که کیفیت خودرو های هیوندا کمی بیشتر از کیا است.
و در ضمن به نظر اینجانب کیا از طراحی خوبی هم برخوردار نیست. مثلا به نظرتون توسان 2016 خوبه یا اسپورتیج 2017؟
احمد باقری
۳۰ مهر ۱۳۹۴ماشینهای خوبی هستند.
فرزاد
۳۰ مهر ۱۳۹۴خدایی دمت گرم کره
sina
۳۰ مهر ۱۳۹۴پیشرفت هیوندای و کیا واقعا قابل تحسین و ستایش هستش هرچقدرم ما بگیم کره ای اِله بِله دارن همه تلاششونو میکنن تا خودشو به سطح ماشینای آلمانی و ژاپنی برسونن و همین تلاش و کار اصولی و صحیحه که مهمه
کاش اندازه یک اِپسیلُم پیشرفت و تلاشی رو که کره ای ها داشتن و دارند رو فرغون سازای خودمون داشتن کاااااااااش…..
امیر
۳۰ مهر ۱۳۹۴هرکی دوست نداره سوار نشه لطفا اا.خوابو خیالو .توهمو.لاف زدنو.سوسک کردنو.بوگاتیو .لامبورگینیو.داستان سرایی ممنوع اا تو واقعیت چی داری مهمه .خوابو خیالو ولش کن.اون …. رو لولو خورد
ali ayat
۳۰ مهر ۱۳۹۴ایول خیلی خوبه واقعا دوس داشتنیه از نظر طراحی ابهت آلمانی ها رو ندارن ولی قشنگترن
امیرحسین
۳۰ مهر ۱۳۹۴دوست گرامی درسته که هیوندای مالک کیاموتورز هست ولی رتبه اعتماد مشتریان به کیا رتبه 21 و هیوندای رتبه 26 هست بر اساس jd power
من با اینکه با کره ای ها مخالفم ولی ماشین های میان رده قیمتی مثل آزرا و جنسیس ماشین های باکیفیتی هستن و نقدهای خوبی گرفتن،برعکس ماشین های ارزان قیمت که اسباب بازی های خوش رنگ و لعاب هستن
ولی برادر من،هر چیز در جای خود صاحب ارزش و رتبه هست.اصولاً کره ای ها قابلیت قیاس با کمپانی های مشهور اروپایی،ژاپنی و آمریکایی نیستن.برای شما شاید خرابی گوشه خیابان مشکل عظیم نباشه ولی برای یک مدیر مصیبت عظماست.این تنها یک نمونه از تفاوت ساختاری کره ای ها با کمپانی های مشهور دنیاست
کره ای ها ماشین اقتصادی هستن و در همین رتبه باید نقد بشن.مثلاً یک ماشین کره ای که حداقل قابلیت آفرود داشته باشه معرفی کنین؟؟؟
mds
۱ آبان ۱۳۹۴باید بدونی که بیشتر از 70 درصد از فروش شرکت هیوندای و کیا شامل همین مدلای ارزون قیمت مثل سوناتا اپتیما توسان اسپورتیج النترا سراتو و غیره… هست که به ترتیب در قاره آمریکا و آسیا. اروپا و آفریقا بیشترین میزان فروش رو دارن
…
mds
۱ آبان ۱۳۹۴یه جواب تندی برات گذاشتم حیف که مدیر سایت یا یکی از نو یسنده ها ویرایشش کرد
علي
۳۰ مهر ۱۳۹۴خداییش ما ایرانیا یه خصلتی داریم که اگه یه چیزی رو بقیه بگن خوبه میگیم خوبه بگن بد هس میگیم بده،بنز و بی ام و سابقشون تو خودرو سازی بیشتره و بالطبع بازارای زیادی رو در دست داشتن ولی این دلیلی نمیشه که بگیم محصولات بعضی شرکتا از اونی که سابقه بیشتر دارن بدتر هست،خیلی از کسایی که اینجا نظر میدن با احترام نه بنز سوار شدن نه هیوندا چون بنز با فرصتی که داشته تونسته خودشو اثبات کنه و بیشتر سر زبونا هس ندید میگیم بنز بهتره،مقایسه کردن اصول داره برادر من
محمد
۳۰ مهر ۱۳۹۴جالبه پشت جنسیس 2016 کاملا شبیه لکسس gs و دقیقا همان حالت دوکی شکل لکسس پشتش یاده شده.چراغ های جلوش شبیه بنز وجلو پنجرش شبیه اودی توش هم شبیه بی ام و شده .خطوط روی بدنه کاملا شبیه mersedes cls500
هیوندایی شتر گاو پلنگی ساخته ها.
mds
۱ آبان ۱۳۹۴تو برو اول اسم هیوندای یاد بگیر بعد بیا درموردش نظر بده.
هیوندایی!!. یی دیگه چیه یدونه “ی” داره فقط
luis
۱ آبان ۱۳۹۴درستش هان دایی هست ولی خب شوما راحت باش هرچی میخوای بگو ولی گوگلش کن تلفظ میکنه هاندایی
بنتلی
۳۰ مهر ۱۳۹۴پسmdsکجاس؟!!!،زیپو و امیر و mds=مثلث کره ای،کره ای ها ماشینای خوبی دارن ولی هنوز درحد ژاپنی و آلمانی و…نیستن و ب نظرم قیمتشون زیاده،از طرفی کیفیت سواری ندارن و اصن نرم نیستن(جنسیس با کمک لوتوس کمی این مشکلو حل کرده)،
امیر سابق
۳۰ مهر ۱۳۹۴اگه واقعا نظرتون اینه دیگه بنده حرفی واسه گفتن ندارم
احسان
۳۰ مهر ۱۳۹۴اتفاقا کره ای ها ماشینی نرمی اند
amir
۵ آبان ۱۳۹۴اگر شما ژاپنی پرستا کمی برند پرستی رو کنار بزارید و یکم مطالعه کنید تو مجلات و سایتای مختلف مثلا مجله ی کالایاب خودرو در توضیح سانتافه ی جدید و بقیه ی مدلای هیوندای از نرم و بی سر وصدا بودن رانندگی با این ماشینا گفته اون وقت من موندم شما که حتی معلوم نیست تا حالا هیوندای سوار شدی یا نه این حرفو بر اساس چه منبعی زدی خدایی برند پرستی رو کنار بزارید و یکم مطالعه داشته باشین در هر مورد بعد در موردش نظر بدید خواهشا
احسان
۳۰ مهر ۱۳۹۴ماشینی های خوبین قیمت خوبی هم دارن البته نه اینجا ولی اصلا قابل قیاس با بنز و بی ام و نیستید کادیلاک با اون ماشینی عالی که داره علنی گفته سعی داره به بی ام و برسه مطمن باشید هیچ وقت کره ای ها نمیتوان ماشینی به خوبی ام 3 بی ام و یا کلاس اس بنز یا پورشه 911 بزنن اصلا همین مقایسه ای اشتباه
mds
۳۰ مهر ۱۳۹۴غیر از هیوندای و کیا نمیتونم به شرکت دیگه ای علاقه داشته باشم خلاف قلب من است،چه در این دنیا و چه آن دنیا انتخاب اول آخر من هیوندای و کیا میباشد
mohsen
۳۰ مهر ۱۳۹۴جدا؟ میتونم بپرسم علاقه وافر شما به این کمپانیا از کجا نشات میگیره؟
parham
۳۰ مهر ۱۳۹۴من نمی دونم تو بازار محدود ایران که هیوندا و کیا دارن تو مید رنج خدایی میکنن چرا بحث میشه خوب معلومه این دو برند جزو بهترین های ایران هستند
بله فروش کیا و هیوندا بالاست به چند دلیل
1.گارانتی های بلند مدت
2.قیمت پایین
فروششون بالاست ولی سودشونم کمتره چون مفت میفروشن من حداقل با چند تا برند رانندگی کردم تویوتا کمری هوندا آکورد آزرا سوناتا آریون فاصله کم شده درسته.ولی ژاپنی هنوز بهتره
بنتلی
۱ آبان ۱۳۹۴امیرسابق عزیز منظورم شما نبودین،من گفتم امیر،احسان عزیز دو تا از دوستان خیلی صمیمی من یکی اپتیمای جدید داره یکی سانتافه قدیمی،من زیاد سوار شدم،اصلان نرم نبودن و رانندگی لذت بخشی نداشتن،حسی ک ی کمری قدیمی بهم میده اپتیمای جدید یک دهم شو بهم نمیده،من منظورم قیمت جهانی بالا نسبت ب چیزی ک میخریم بود،با این قیمتا کلی گزینه عالی مث ماکسیما هس!
mds
۱ آبان ۱۳۹۴یه چی بگو با عقل آدم جور دربیاد!
کمری و حس خوب!!!!!!!!
من با کمری اپتیما و سوناتا رانندگی کردم سوناتا تو سرعتای بالا ثباتش نسبت به اون دوتا بیشتره و همینطور نرمیش از اپتیما یکم بهتره و این دوتا کره ای از این لحاظ برتری چشمگیری به کمری دارن
کمری تو این کلاس از همه خشکتره هم نسل قبل هم جدید البته قدیمیا کمی بهترن، صندلیا مدل جدید که مثل آجرن
luis
۱ آبان ۱۳۹۴برو خودا خیرت بده با این تعصبی که تو داری تو اس کلاسم بشینی اخرش میگی سونوتا نرم تر بود از خودت حرف در نیار من با تویوتا بزرگ شدم از دهه هفتاد میلادی تا 2014 شو سوار شدم الانم که 3 ماهه خارج از کشورم به هیچ وجه سونوتا نرم تر از کمری نیست تنها در صورتی که یکی با تعصب این دو خودرو رو سوار شه یا کمک های کمری خراب باشه.جک نگو دیگه جان عزیزت.
luis
۱ آبان ۱۳۹۴بابا بزارید عرقتون خشک شه بعد ادعا بعد پز اخه تویوتا 60 سال ماشین ساخت تا خط تولید لکسوسو راه انداخت و یک رقابت خوب با بنز و بی ام راه انداخت اگرچه هنوز هم راه داره و فروشش نسبت به اون دوتا کمه هنوز از راه نرسیده عرقتون خشک نشده هیوندارو با بنز و بی ام مقابسته میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدا خیرتون بده!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مشکل شما مشکل کل ما ایرانیاست فک میکنیم هلووووو بیا برو تو گلووووووو هر سال در خودروسازی دنیایی تجربس یواش یواش بعله در اینده هیوندا شاید بی چون چرا بهترین شه ولی حالا خیلی زوده خیلییییییی.
رتبه اول فروش
رتبه اول جیدی پاور
ارزش مند ترین برند
بیشترین ثبت اختراع در سال گذشته دز دنیای خودرو
بیشترین فروش خودرو خارجی در اروپا برا 17 سال متوالی امسالم که نیسان اونم ژاپن
بیشترین ارزش دست دوم لکسوس
هر کدوم این عنوان ها یه ده سال زمان میبره
بخوای زود برسی باید مث فولکس جان تغلب کنی بعدم حالت گرفته شه
نت
۲ آبان ۱۳۹۴به نظر من گرانجور زیباترین ماشین دنیاست.ای خدا عاشق چراغهای جلو و عقبش هستم .
mds
۲ آبان ۱۳۹۴قربونت برم من. گل گفتی، اومدی احساس واقعیتو گفتی نه مثل بعضیا که غیر از حسادت و کوبیدن کره کار دیگه ای بلد نیستن، باید این کامنتتو با طلا قاب بگیرم، واقعا طراحیش دیوونم میکنه مخصوصا تیپ بالاش و رنگ سفیدش عاشق اسمشم “آزرا”هر وقت اسمشو میشنوم کیف میکنم از جنسیس بیشتر دوسش دارم تو ماشینا کره آزرا و جنسیس بهترین طراحی ها رو دارن
ali ayat
۲ آبان ۱۳۹۴نه قشنگ کجا بود یعنی هست ولی قشنگ ترین اپتیما و سوناتا جدید کیا پرو سیید و جنسیس و کادنزا هست
mds
۲ آبان ۱۳۹۴http://8pic.ir/images/9a21awqk7t7s6447dsq3.jpg
http://8pic.ir/images/fkh3b1uzw3b3wwnpgpc0.jpg
http://8pic.ir/images/7k6baa230evz6qnfx2z5.jpg
mohsen
۲ آبان ۱۳۹۴عزیزان کره باز معلومه کره ای دارن و با تعصب حرف میزنن ولی اگه CLS یا اصلا تیکه کوچیک تر E یا C داشتید هم همین مدل اظهار نظر میکردید؟
“به نظر من گرانجور زیباترین ماشین دنیاست.ای خدا عاشق چراغهای جلو و عقبش هستم ” ج ج ج ج جوک سالم شنیدیم.مسخره به پرایدم چراغ 2 متری بزارن یه خورده قشنگ میشه
نت
۳ آبان ۱۳۹۴اینقدر این گرانجور رو دوست دارم اونم رنگ مشکیشو شبا خوابش میبینم.من زمانی که این گرانجور رو تو خیابون میبینم یک ساعت نگاش میکنم سیر نمیشم از این طراحی بیرونیش.اولین بار که گرانجور رو تو خیابون 3 سال پیش فکر کردم که این ماشین امریکایی هست بعد رفتم از نزدیک نگاه کردم دیدم لگوی هیوندای رو گرانجور هست واقعا هیوندای رو طراحی گرانجور خیلی کار کرده.میگن برای طراحی گرانجور هیوندای خیلی هزینه کرده یکی از بهترین طراحان ب ام و المان رو استخدام کرده مخصوص برای طراحی گرانجور .به خاطر همینه که اینقدر این ماشین زیباست.سقف سانروفش چقدر قشنگه ادم لذت میبره از نگاه کردنش.حیف که پول ندارم….sx21626953@gmail.com
danial
۱۶ آبان ۱۳۹۴سلام دوستان
من نظر خودمو میگم و نظر بقیه دوستان هم قابل احترامه ولی کیا و هیوندای حالا حالا راه دارن تا به برند هایی نظیر بنز,بی ام دبلیو برسن چون این ماشین ها قبلا امتحانشونو پس دادن ولی تو این بازار جهانی و کشور خودمون واقعا بهترین بازدهی قیمت و ارزش خرید در مقابل مبلغ پرداختیشون خیلی بیشتر از گرون قیمت های المانی یا حتی ژاپنی هست…
ما خودمون ماشینمون از برند هیوندای می باشد ولی هیچ وقت نمیام با بنز و دیگر المانی های موجود مقایسشون کنم ولی واقعا ارزش خرید بیشتری برای سطح نسبی جامع ما داره…
خوش باشین یا علی
Ali
۲۱ آذر ۱۳۹۴دوستاره ک سنگ بنز و بی ام و رو ب دل میزنین انصافا شما ها بیش تر از پراید سوار شدین ک میگین هیوندای بده و با بنزو بی ام و غیر قابل مقاییس
قدیما بود ک میگفتن ماشین ژاپنی خرجش فقط أب و رغنه و کیا و هیوندای میش پراید. کی باروش میاد ک یه روزی کیا یه suv طراحی کنه ک تو سطح خودش دوم بشه در حالی ک الان سورنتو تو هم سطهای خودش در مقام دوم قرار داره
در کل آدمی که هم بنز کلاس cسوار شده باشه هم سوناتا میتونه بگه که با توجه به قیمت غیر قابل مقایسه این دوتا تفاوت انچنانی ندارن درسته ک اکانات بنز بسیار زیاده و آدمی غرق خودش میکنه و بسیار لوکسه و حس خوبی ب ادم میده ولی با توجه به قیمت سوناتا و آزار و جنسیس هم حس و حال خوبی ب ادم میدن
شایان
۴ دی ۱۳۹۴پس کی پلاک میشن وووواااااییی
شایان
۴ دی ۱۳۹۴سلام اگه کسی چیزی میدونه در باره پلاک شدنشون
بگه
مجتبی
۶ دی ۱۳۹۴وای این ماشین فوق العاده هست …..عاشقشم…
از روی عکسش نمیتونی به ابهتش و لوکس بودنش پی ببری فقط باید از نزدیک ببینی تا بفهمی هیوندای و جنسیس یعنی چی
رضا
۳۰ بهمن ۱۳۹۴من دو ماهی میشه که یه گرنجور ۲۰۱۳ خریدم . واقعاً به نسبت هزینه ای که کردم راضیم ، تو جاده صدی هشت میسوزونه . تو سرعت ۱۲۰ تازه این ماشین از خواب بیدار میشه . ظاهر ماشین فوق العادست و بسیار چشم نوازه . گیربکسش بدقت ژاپنیها نیست ولی رانندگی با این ماشین لذت بخشه ، من تویوتا کمری داشتم ، واقعاً وقتی پشتش مینشستم احساس بدی بهم دست می داد . در کل من فکر میکنم با این قیمت امکان نداره بهتر از این ماشین بشه ماشینی رو پیدا کرد .
reza
۱۰ اسفند ۱۳۹۴بنز و بی ام و با همین امکانات و زیبایی کمتر قیمتشون 150 تا 250 هزار دلاره اما هیوندا همین ماشین 30 تا 40 هزار دلار یه مشت محکمی زدن تو دهن اروپایی های فخر فروش گانگستر
زهرا
۱۸ اسفند ۱۳۹۴من همیشه گفتم و میگم که کره ای ها بهترین نیستند و خیلی خوب بلدند بهترین ها رو به چالش بکشند . درسته هنوز خیلی راه هست تا کره ای ها به بزرگانی همچون تویوتا و لکسوس و بی ام و و بنز برسند ، ولی ثابت کردند که میتونن پس نباید زیادی هم دست کم بگیریمشون . و من برای بزرگان ژاپنی و المانی و … بسیار بسیار احترام قائلم .