اشتیاق هیوندای برای ورود به بازار خودروهای لوکس و پرمیوم، سرانجام منجر به معرفی برند مستقل «جنسیس» شد و این خودروساز کرهای، مسیر خودروسازانی چون نیسان، هوندا و تویوتا را در پیش گرفت.
پس از آغاز راه برند جدید جنسیس با مدل G90، اکنون هیوندای در نمایشگاه بینالمللی اتومبیل امریکای شمالی در دیترویت، مدل جنسیس خود را که با ظاهر زیبا و جذاب خود، پایهگذار نامگذاری برند جدید بود، به همراه آورده و عنوان جدید G80 را برای آن انتخاب کرده است. البته G80 را نباید با یک «مدل جدید» اشتباه گرفت؛ چرا که همان هیوندای جنسیس سدان قبلی است که تحت نام «جنسیس» قرار گرفته و تبدیل به برادر کوچکتر G90 شده است. در همین حال، این خودرو همان ویژگیهای قبل را حفظ کرده و دارای طراحیهای ظاهری، شرایط راحتی داخل کابین و قیمتگذاری یکسان با «هیوندای جنسیس» است. گذار از «هیوندای جنسیس» به «جنسیس G80» قرار است که در تابستان سال جاری میلادی و با مدل سال ۲۰۱۷ اتفاق بیفتد. البته به نظر میرسد که G80 تفاوت زیادی با مدل کنونی ۲۰۱۶ جنسیس سدان نداشته باشد، ولی در عین حال، مقامات هیوندای از ارائه اطلاعات بیشتر در مورد برند جنسیس در نمایشگاه اتومبیل نیویورک در ماه مارس خبر دادهاند. هیوندای همین حالا هم ارائه یک مدل کوچکتر جنسیس G70 سدان، و همینطور یک سدان اسپورت و یک شاسیبلند لوکس را تأیید کرده است.۳۳ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
mds
۲۴ دی ۱۳۹۴عاشق جی هشتادم، دیوونشم
Hitler
۲۴ دی ۱۳۹۴واقعا لوکسه یه نگا به کلید بالابر پنجره هاش بکنین،یاد پراید می افتم
لوکس
خخخ جمع کن بابا
با اینکه عالی پیشرفت کردن،ولی لوکس و کره دو کلمه متضادن
mohammad
۲۴ دی ۱۳۹۴آخه چرا کسی نمیگه که اینا اول کارشونه؟یه جوری میگن مرسدس اس (به طور مثال) که انگار از همون اول ماشیناشون مثل الان بود!
همین که به اینجا رسیدن یعنی یه پیشرفت بزرگ.
وقتی میان برند جنسیسو جدا میکنن یعنی میخوان به طور ویژه روش کار کنن و قاعدتا پیشرفت میکنن.
بعله همین الان از اتاق فرمان اشاره میکنن که از طرف رولز رویس به شما یه پیشنهاد شده برای طراحی کلید بالابر پنجره!!
mds
۲۵ دی ۱۳۹۴آقا هیتلر یعنی به نظر شما من این ماشینو نخرم؟
خوب پس پیشنهاد شما چیه؟ تویوتا آوالون؟
باشه جمع میکنم فقط خواهشم میکنم منو نزن، من خیلی میترسم..
علی
۲۵ دی ۱۳۹۴بنز اس از همون اول لوکس و بی نظیر بوده
اولین ایربگ بنز
اولین abs بنز
اولین رهیاب ماهواره ای بنز
اولین رادار بنز
اگه میخوای بدونی 10 سال دیگه چه امکاناتی به ماشین های کره ای افزوده میشه برو بنز کلاس s سال رو نگاه کن
مثل سال 2005 که بنز مجهز به سیستم رادار بود و الآن اپتیما 2015 تازه این اپشن رو داره
Hitler
۲۹ دی ۱۳۹۴لوکس یعنی نه تنها کلیدا بلکه تمامی اجزا با نهایت ظرافت و تجمل ساخته بشن،شما یه نگا بکن،اگه حس لوکس رو بهت القا کرد بعد بیا حرف بزن
بعد میاین میگین واییییی ماشین لوکس کره ای رقیب بنز اس500با نصف قیمت.کی میادبنزو بخره
بعدشم کامنتت هی لایک میخوره که آره با نصف قیمت یه آلمانی یه لوکس کره ای صاحب میشی.
ولی،آلمانی کجا،کره ای کجا
یکبار گفتم بازم میگم،پیشرفتشون قابل تحسینه،ولی آلمانی یه چیز دیگس
فرزاد
۲۴ دی ۱۳۹۴من یه چرخ این رو به هزار تا بی ام دبیلیو نمی دم!…..
AHMADREZA
۲۴ دی ۱۳۹۴دیروز شهر ماشین (محل حضور تمام نمایشگاه های ماشین بودم اونجا هر ماشینی که بخوای هست از رولزرویس تا پراید) اتفاقا همین g80هم بود چندین تا اما من حس کردم که واقعا ب ام و سری 7 و e کلاس سر تر از اینن فقط باید یه جا با هم دیدشون
خسته شده
۲۵ دی ۱۳۹۴چرا؟ این چی داره که ب ام و نداره
mohsen
۲۵ دی ۱۳۹۴شما نمیخوای دس برداری که عادت ما ایرانیاس با یه مورد تصمیم کلی میگیریم اقا من بی ام وه داشتم خرج برداشت پس نتیجه میگیرم بی ام وه ماشین نیست ….
رضا
۲۴ دی ۱۳۹۴هنوز کره ای ها با قیمت بالا ارزش خرید ندارند چون فاصله شون با ژاپن و آلمان خیلیه پس فقط آلمان و ژاپن
سپهر
۲۴ دی ۱۳۹۴اختلاف قیمتشونم خیلی زیاده
احسان آرسنالی
۲۴ دی ۱۳۹۴افرادی مثل تو هستند که وضعیت خودروی ایران رو اینجوری کردند. فکر میکنید فقط دو سه تا خودروساز وجود دارند و بقیه کشک اند.
خوب بنز و فولکس و بی ام دبیلیو و جنرال موتورز و فورد و بقیه سرآمدها اوایل ضعیف بودند.
رشدی که پایدار و آهسته نباشه محکوم به شکست هستش. نمونه اش لوتوس که یه رشد انفجاری داشت اوایل قرن بیست و یک و حالا کجاست !!؟ ورشکست و بی پول ولی تویوتا کجاست از یه چمن زن شد برترین خودروساز جهان. چرا فکر میکنید مردم ژاپن از مردم کره جنوبی باهوش تر و سخت کوش تر هستند؟ فعلا که بازار محصولات دیجیتال و کشتی سازی رو قبضه کردند بقیه اش رو هم میگیرند البته نه به صورت مطلق بلکه به صورت منطقی.
علي
۲۴ دی ۱۳۹۴باهات موافقم در مورد خودرو ساز ورشکسته لولوتوس که گند زد و محصولاتش خیلی افتضاحه و الان هم ته جدوله.
رضا
۲۴ دی ۱۳۹۴من در مورد زمان حال صحبت می کنم دوست عزیزاینو به یه آدم بی سواد هم بگی می فهمه که ماشین آلمانی و ژاپنی بهتر از کره آیه بعضیا همچین از کره جانبداری می کنند انگار مال باباشونه. والا من کاره ای در ایران خودرو نیستم که مسبب عقب ماندگی صنعت خودرو سازی باشم. عامل عقب ماندگی دولتی بودن صنعت در ایران است عزیز دل
علی
۲۵ دی ۱۳۹۴اگه خودرو سازی ایران یک درجه سعود میداشت حق با تو بود ولی نه این که از تولید خودرو آمریکایی رسیدن یه پراید ایران با بنز قرار داد مشارکت در ساخت داشت الآن چی داره نه فکر منه نه فکر شما فکر جیبشه مهم هم نیست چند نفر تلف بشه مهم اینه که سود داشته باشه مثلا قیمتش رو بزارن 20 میلیون بعد ضبطش رو بدزدن
yas
۲۴ دی ۱۳۹۴ورود به این قسمت از بازار خودرو برای هر کارخونه ای سخته.تویوتا هم زمانی که دهه هشتاد میلادی لکسوس رو معرفی کرد خیلی ها گفتن اسیایی ها نمیتونن تو این بازار موفق شن و یا با بزرگای این بازار رقابت کنن و میگفتم کسی برای اسیایی ها اینقدر پول نمیده اما با سیاست درست در همه موارد(قیمت طراحی کیفیت و …)تونستین تا الان دووم بیارن و با لندروور و بنز و …مقایسه بشن.البته یادمون باشه برای این که بتونن مقایسه بشن نزدیک به بیست سال طول کشید اما الان از بزرگان صنعت خودرو های نیمه لوکس و لوکس هست.جنسیس هم وقت میخواد و این وقت هم فک کنم به بیست الی سی سال برسه اما در عوض سی سال دیگه جنسیس هایی داریم با طراحی های پخته تر و مرغوب تر.یجورایی جا افتادن تو این بازار از خودرو برای هر کارخونه ای وقت میخواد و سیاست درست.
king 918
۲۴ دی ۱۳۹۴چی میشد پایین ترین سطح ماشین تو دنیا این قدر امکانات و کیفیت داشت دیگه خبری از ویرانخودرو و سایپا و تمام اشغال هایی مثل اینا نبود ………
ادم با کمترین درامد و پول یه همچین ماشینی داشت حالا با پول بیشتر لامبو و پورشه و…. میگرفت .
یعنی فکر کن چی میشد ……………
بهزاد
۲۴ دی ۱۳۹۴وضعیت اواخر دهه ی 80 و حضور آسیایی ها در کلاس لوکس با وضعیت کنونی تفاوت های بسیاری هست ، به این دلیل که به علت نبود رسانه های گسترده امروزی معرفی محصولات و نشان دادن اون سختی بیشتری داشت و زمان زیادی طول میکشید تا مشتری با یک برند جدید آشنا بشه، ولی امروزه یک محصول بعد از معرفی ظرف مدت کوتاهی توسط رسانه ها به مردم معرفی میشوند و همینطور تست و ارزیابی.
فراموش نکنیم برندهایی مثل رنج روور ، ولوو ، جگوار، کادیلاک و… در خطر فراموشی و سقوط قرار داشتند و با تغییر ساختار و مدیریت تازه نفس دوباره به مسیر رشد بازگشتند و نشان دهنده ی این هست که اگر محصول خوبی بسازی میتونی ذهنیت خریدار را دوباره بازسازی کنی و هیوندای اگر بتونه در مسیری که برای جنسیس ترسیم کرده ذهنیت خوبی ایجاد کنه چه بسا بتونه راه 20 ساله را در 5 سال طی کنه.
البته ممکنه در اولین گام کم و کاستی هایی باشه اما این شرکت میتونه در دراز مدت جنسیس را به تکامل برسونه و فقط یک مشکل بزرگی که سد راه این شرکت هست، سایرین دست پری در زمان کنونی دارند و سبد محصولاتشون تکمیله.
Ali
۲۴ دی ۱۳۹۴بزار لوکس بسازن عقده ای نشن
محمدرضا
۲۴ دی ۱۳۹۴شرکت تحته مالکیت شما چی میسازه ? جنگنده و فضاپیما ?
ahmad
۲۴ دی ۱۳۹۴ما پنج سال زودتر از اینا شروع کردیم به خودروسازی
بعد الان اونا دارن از برند لوکس جنسیس رونمایی میکنن
ما از آریسان و ساینا!
پویان
۲۴ دی ۱۳۹۴اسم گذاریش که تقلید از اینفینیتی ه
moein
۲۴ دی ۱۳۹۴هرکاری کنه زیر آلمانه
محسن
۲۴ دی ۱۳۹۴واقعا عجیب نیس انقد ارم جنسیس شبیه استون مارتینه؟؟؟؟؟؟؟؟
احمد باقری
۲۴ دی ۱۳۹۴دوست عزیزمون خیلی عالی گفت، رشد باید مداوم و با سرعت مناسب باشه، نه اینکه یکبار انفجاری و بعد خداحافظ.
کامران
۲۴ دی ۱۳۹۴خیلی ساده هست موضوع هر چیزی کارکتر خودشو داره
کیا و هیوندای حرفی واسه گفتن به بنز و بی ام و ندارن
بنز و بی امو حرفی برای لامبورگینی و فراری و بوگاتی ندارن
هر چیزی جای خودشو داره ، تو فرهنگ ایرانی خیلی قشنگ به کسی که میخواد از کسی تقلید کنه و نمیتونه میگن جواد…..
مثل این میمونه من تیپ خودمو با دیوید بکام مقاسیه کنم.
جنسیس هم هرکاری کنه آقا جواد ماشین هاست…..
hosein
۲۴ دی ۱۳۹۴بیرونش بهتر از داخلش طراحی شده
خسته شده
۲۵ دی ۱۳۹۴یعنی واقعا کابین اینو با ب ام و مقایسه کنید کسی که اینو بیشتر از ب ام و قبول داره رک و پوسکنده بگم عقل نداره
MjM
۲۵ دی ۱۳۹۴زنده باد هیوندای و کیا……..
علی
۲۵ دی ۱۳۹۴خودرو فقظ آلمانی همین هیوندا که خیلی ها باهاش حال میکنن مگه فاجعه سال 2007 تا 2010 رو یادشون نمیاد که تمام آزرا ها با یک فشار روی موتور موتور میگرفت که همین کره ای ها دست به دامن bmw شدن تا یک موتور براشون طراحی کنه بعدشم اسمش رو گذاشتن موتور سبز الان جنسیس مدل های 2010 با 306 اسب بخار قدرت از یه 328 کوچولو میخوره واقعا جای خجالت داره که یک ماشین اسپرت کوپه از یک سدان کوچک بخوره
Hamid reza
۱۳ اسفند ۱۳۹۴چقدر کیف میده این ژاپنیا و المانیا دارن از پیشرفت کره ایها میسوزن
منصور
۴ مرداد ۱۳۹۵با سلام. فرق بین کره با چین هر چقدر باشه تفاوت ژاپن با کره نیز همونقدره. ژاپن و علی الخصوص تویوتاشون مغز خودروسازی جهانن. بقیه کشورها اندام و دست و پاشن