جنسیس از نسخه الکتریکی GV70 2022 در نمایشگاه گوانگژو چین رونمایی کرد.
نسخه تمام الکتریکی این شاسیبلند الکتریکی دنبالهروی سدان الکتریکی G80 که چند ماه پیش معرفی شد است. این خودرو از سال آینده در برخی بازارهای مشخص عرضه خواهد و اگرچه فعلاً قیمت آن اعلام نشده اما انتظار میرود گرانتر از نسخههای بنزینی و دیزلی باشد.
نیروبخش جنسیس GV70 الکتریکی یک جفت پیشرانه الکتریکی با قدرت ترکیبی ۴۸۲ اسب بخار و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متر در حالت بوست است. به این ترتیب قدبلند بیصدای جنسیس میتواند در عرض ۴.۵ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند.
جنسیس ظرفیت باتری این خودرو را اعلام نکرده اما گفته که از همان تکنولوژی شارژ سریع ۴۰۰/۸۰۰ ولت بکار رفته در GV60 و هیوندای آیونیک استفاده کرده است. برای شارژ باتری از ۱۰ تا ۸۰ درصد تنها ۱۸ دقیقه زمان نیاز است. GV70 الکتریکی همچنین شعاع حرکتی ادعایی ۴۰۰ کیلومتری با تستهای کشور کره جنوبی دارد.
محصول جدید جنسیس همانند سایر مدلهای هیوندای و جنسیس از تکنولوژیای سود میبرد که با استفاده از آن مالکان میتوانند برخی وسایل خانگی را نیز روشن کرده و استفاده نمایند.
GV70 الکتریکی همچنین به سیستم DAS مجهز شده که میتواند بهصورت خودکار پیشرانه و محور محرک را بسته به شرایط رانندگی متصل یا غیر متصل کند. یک حالت ویژهی تراین نیز وجود دارد که با سیستم کنترل صدای فعال جاده همراه شده است.
از نظر بصری تفاوت زیادی بین این خودرو و نسخههای درونسوز وجود ندارد. واضحترین تغییر به نصب جلوپنجره جدید با درگاه شارژ پنهان مربوط میشود. نبود خروجیهای اگزوز نیز باعث شده نمای عقب یکدستتری ایجاد شود.
از جمله تغییرات داخل کابین هم میتوان به نصب پدال شیفترها برای تنظیم ترمز احیا شونده، دکمه بوست روی فرمان، تونل مرکزی کوچکتر و متریال دوستدار محیطزیست بیشتر اشاره کرد.
مسعود
۲۹ آبان ۱۴۰۰یه موردی رو که خیلی خوشم اومد اینه که با اینکه تمام الکتریکیه جلو پنجره رو حفظ کرده
یکی به ایلان ماسک بگه برای اینکه نشون بدی ماشینت برقیه نیاز نیست حتما جلو پنجره رو حذف کنی چون باعث زشتی خودرو میشه…
عارف
۲۹ آبان ۱۴۰۰دقیقا با شما موافقم ، یعنی چی که برای نشان دادن برقی بودن ماشین نباید جلوپنجره داشته باشه
🤍Audi e_tron gt🤍
۲۹ آبان ۱۴۰۰نه واقعا در ماشین های تسلا نبود جلوپنجره طراحی را جذاب تر کرده
بنظر شما ix هم باید اون جلوپنجره روش باشه؟
Clean energy (مسئولین رسیدگی کنن...)
۲۹ آبان ۱۴۰۰واقعا جنسیس خیلی خوبه و من بشخصه با برقی کردن ماشین های لوکس مشکلی ندارم چون آرام ترشون میکنن و مثل ماشین اسپرت نیست بگی برق روح نداره و اینا چون فلسفه ماشین لوکس یعنی سکوت
حالا این جنسیسم چقد بنزینش زیبا بود اینم همونقدر زیا و عالیه مخصو داخلش
من خودم جنس برقی رو بیشتر میپسندم تا بنزینی
محمد مختاری آذر
۲۹ آبان ۱۴۰۰واقعا طراحی جالبی داره رو فرم یک شاسی بلند خوب جا افتاده قدرتی واقعا مناسب شارژ 800 ولت واقعا عالی هستش
و عجب شتابی داره ولی با این همه قدرت و شتاب برد واقعا کمی داره 400 کیلومتر داره
Clean energy (مسئولین رسیدگی کنن...)
۲۹ آبان ۱۴۰۰آره ولی خب با اون شارژر قوی زیاد به چشم نمیاد ۱۸ دیقه عالیه برای یه ماشین برقی
ولی احساس میکنم مدل های بالاتری با برد و قدرت بیشتر برون میده
البته این فقط یه حدسه
پرهام+و+رهام
۲۹ آبان ۱۴۰۰از چراغ جلوی جنسیس خوشم نمیاد ولی بدک نیست
Reza Waffen SS
۲۹ آبان ۱۴۰۰خوشم اومد فقط شعاع حرکتیش یکم کمه
محمد امین
۲۹ آبان ۱۴۰۰عجل طراحی خوب و پخته ای داره این ماشین… برای خودم جالب بود واقعا
هیچ ایرادی به شخصه نمیتونم بگیریم به غیر از اینکه یکمی شعاع حرکتی کمی داره …ولی خب در عمل ممکنه بیشتر از این باشه ، چون استاندارد های کره ، اطلاع خاصی ازشون ندارم ولی فکر میکنم در عمل بیشتر باشه
به طور کلی پرفکت هست
سیاوش
۲۹ آبان ۱۴۰۰واقعا جذابه
Hosein
۲۹ آبان ۱۴۰۰اگر بگم جنسیس لوکس تر از بی ام دبلیو هست دروغ نگفتم چون طراحیش محشره حتی با بنز یه نیمچه رقابتی هم داره.
ارین صاحب جمعی
۳۰ آبان ۱۴۰۰طراحش خود طراح بی ام و هست پیتر اشرایر که هفته پیش استعفا داد ولی هیچ جنسیس جی وی ۸۰ بی ام دبلیو x 4 یا x 6 یا x 5 بشه من به شخصه هیچ وقت واقعا آلمان با کره جنوبی مقایسه نمیکنیم ولی از ژاپنیا خیلی بهتره
میثم
۲۹ آبان ۱۴۰۰طراحی داخلیش بخصوص با رنگ قرمز عالیه
فقط من نمیدونم فلسفه جلوپنجره برای الکتریکی چیه.
البته اگه حذفش میکرد توازن طراحی رو بهم میزد چون هرچی باشه قبلش یه موتور درونسوز هم داشته
ولی در ماشینهایی که کلا پلتفرم الکتریکی دارن نمیفهمم برای چی باید جلوپنجره داشته باشه
من از طراحی تسلا واقعا خوشم میاد
Clean energy (مسئولین رسیدگی کنن...)
۲۹ آبان ۱۴۰۰یه سوال
چرا نصف همسنای شما از طراحی تسلا خوششون میاد😐
Mahdi
۲۹ آبان ۱۴۰۰نمی دونم چرا ولی چراغاش من رو یاد ولوو می اندازه ولی در کل واقعا قشنگه
M.Kazem.K
۲۹ آبان ۱۴۰۰واقعا طراحی با تناسب و دلچسبی داره بخصوص اینکه جز گروهیه که با تغییر پیشرانه تغییر زیادی تو طراحیش ایجاد نکردن ( بخصوص جلوپنجره )
عرفان
۲۹ آبان ۱۴۰۰من قبلنم گفتم عاشق کابین gv70هستم
زبان طراحی بیرونی جنسیسم با اینکه هنوز خامه ولی مشکلی نیست مهم اینه که دیکشنری دیزاینشو پیدا کرده و در اینده به راحتی میتونه پختش کنه و به اوج برسونتش کار راحتیه
در اصل جنسیس کار سخترو انجام داده
ساختن یک تک محصول زیبا که ربطی به بقیه محصولات نداره کار سختی نیست ولی خب جنسیس ترجیح داده اول زبان طراحی رو بسازه
وقت برا پیشرفتش و پختن دیزایناشون زیاده
علی
۲۹ آبان ۱۴۰۰طراحی داخلیش اصلا لایق اسم جنسیس نیست !
تیگو 8 پرو هم طراحی داخلیش از این مدرن تره
چیه آخه ؟
اسمش و گذاشتن لوکس ؟؟
بماند که یکی از این جنسیس ها ترمز کاسه ای داشته…
porsche
۲۹ آبان ۱۴۰۰۸پرو؟؟؟
شوخیشم قشنگ نیست
Clean energy (مسئولین رسیدگی کنن...)
۲۹ آبان ۱۴۰۰وات د….😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
تیگو ۸ پرو
ودف😑😐
داش حالت خوبه؟
GT
۲۹ آبان ۱۴۰۰داداش قرص هات را نشسته خوردی😂
اصلا شرایطت طبیعی نیست، چون داری جنسیس را با تیگو مقایسه میکنی 🤣
علی
۳۰ آبان ۱۴۰۰باو حمایت کنید چرا انقدر دیس لایک ها کمه ؟؟
رامین یه کامنت میده 100 نفری میریزین سرش بعد برا من فقط 8 تا ؟؟
انصافا نامردیه !
ارین صاحب جمعی
۳۰ آبان ۱۴۰۰بابا حاجی گیر ندین به علی حق داره بنده خدا اخه چی داره که تیگو نداره در ضمن وقتی میگید جنسیس از بی امو لوکستره ما هم کمپین تیگو برتر از جنسیس هست میزنیم اگر جنسیس خوب بود که الان از سال ۲۰۲۰ معرفی شده کلا کره ای ها در مجموع ۶ درصد از بازار لوکس امریکا را دارن ژاپنیا تقریبا ۲۰ درصد المانیا هم ۶۷ درصد بازار را دارن تو قبضه خداییش زور داره دوسال اسن همه جون بکنی خودتو بکشی کلی جایزه هم بری بخری برای خودت😎😎😎😎 بعد بازم از ۱۳ تا ۹ باشی
ارین صاحب جمعی
۳۰ آبان ۱۴۰۰کره خیلی خوب پیشرفت میکنه ولی باید پذیرفت که این پیان کره اس چرا که نه سگ جونی تویوتا را داره نه لوکس بودن بنز فقط نخودی که بین لوبیا ها افتاده من نمیگم جنسیس بد ولی میگم با هر جایی مقایسش میکنید با آلمان و ژاپن مقایسش نکنید چون همیشه گفتم جایزه خریدن هم آرزوست 🖐🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌
علی
۳۰ آبان ۱۴۰۰بستگی داره
مثل تیگو 8 پرو قطعاتش بوش و والئو اروپاست
بنابراین با کیفیت تر از سانتافه ست
قویتره
طراحی داخلیش زیباتره
از نظر اصالت هم فقط 4 سال فرق دارن
سانتافه نسل اول : 2001
تیگو نسل اول : 2005