سبد محصولات اسپورت و پرفورمنس هیوندای N با عرضه رسمی کنا N در استرالیا گسترش یافت.
دو نسخه از این خودرو با نام های کنا N پایه و کنا N پریمیوم در دسترس خواهند بود. قیمت مدل پایه از ۳۴۹۴۵ دلار آمریکا شروع میشود درحالیکه برای نسخه پرچمدار پریمیوم باید ۳۷۱۵۲ دلار پرداخت کرد.
نیروبخش هیوندای کنا N پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو است که در بطن i30 N نیز قرار داشته و قدرت ۲۷۶ اسب بخاری و گشتاور ۳۹۲ نیوتون متری تولید میکند. این خودرو اولین محصول بخش N هیوندای است که با گیربکس ۶ سرعته دستی تولید نشده و تنها گزینه در دسترس از نوع ۸ سرعته دوکلاچه میباشد. این گیربکس از همان عملکردهای گرین شیفت، تراک سنس و پاور شیفت i30 N سود میبرد. نیروی پیشرانه نیز از طریق دیفرانسیل لغزش محدود با کنترل الکترونیکی به چرخ های جلو فرستاده میشود.
سیستم تعلیق کنا N نیز همانند برخی دیگر از محصولات هیوندای برای جادههای استرالیا تنظیم شده است. این سیستم تعلیق از تنظیم الکترونیکی سود برده و میتواند دامپرها را تا ۲۰۰ بار در ثانیه و بسته به شرایط جاده تنظیم کند.
از جمله تجهیزات ایمنی استاندارد این خودرو میتوان به دستیار پیشگیری از برخورد، هشدار توجه راننده، پایش نقاط کور، دستیار نوربالا، حفظ خودرو بین خطوط، پیشگیری از برخورد عقب، هشدار خروج ایمنی، کروز کنترل هوشمند، پایش فشار باد لاستیکها، حسگرهای جلو و عقب و… اشاره کرد.
هیوندای کنا N با چندین رنگ بدنه شامل سفید، خاکستری، مشکی، آبی و طلایی در دسترس است. از جمله تجهیزات خاص این خودرو میتوان آینه وسط الکتروکروماتیک، هدآپ دیسپلی، کابین با پوشش چرم و جیر، صندلیهای برقی و گرم شونده، فرمان گرم شونده، سانروف و نورپردازی داخلی را نام برد.
محمد امین
۲۷ آبان ۱۴۰۰به نظر خوب میرسه
…ماشین دوست داشتنی هست … البته یکمی چراغ هاش جاواست بهتر باشه…ولی به طور کلی پرفکت هست
🤍Audi e_tron gt🤍
۲۷ آبان ۱۴۰۰کنا الکتریکی (البته در صورتی که منفجر نشه)از این بهتر می تونه باشه
محمدرضا
۲۷ آبان ۱۴۰۰این سیستم تعلیق از تنظیم الکترونیکی سود برده و میتواند دامپرها را تا 200 بار در ثانیه و بسته به شرایط جاده تنظیم کند
تنها نمونه با این رنج قیمتیه که همچین آپشنی داره
ABOLFAZL.RAHMANI
۲۷ آبان ۱۴۰۰خدای من کره انگار دوپینگ کرده توی ۵ مقاله فعلی هیوندای و کیا ۳ بار حضور داشتند
خدایی نگاه وَاو
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۷ آبان ۱۴۰۰پیشرفتشون واقعاً شگفت انگیزه، کلا این کرهای ها و ژاپنی ها عین ساعت کار میکنن تا به بهترین چیزها برسن، مثل بعضیا نیستن تو تخت خواب هنوز بلند نشده غر بزنن…
حسین دهمرد
۲۷ آبان ۱۴۰۰میتونه وحشی ترش کنه حتی به بهای قیمت بالاتر ارزششو داره.
امیر
۲۷ آبان ۱۴۰۰ظاهر عامه پسند نیست و کابین ولی عالیه.
کیفیت هم که از رو عکس چیزی نمی گم.
قدرت موتور هم خوبه.
امیر
۲۷ آبان ۱۴۰۰یا با این پول مزدا 3 توربو 2.5 با گشتاور بیشتر 420 نیوتن متر هم می شه خرید.
ظاهر بسیار زیباتری هم داره.
Clean Energy
۲۷ آبان ۱۴۰۰همچیش عالیه
مخصوصا داخلش شاید خارجشو بعضیا دوست نداشته باشن ولی خب خوبه و به نظر من خوشگله
قیمتشم خوبه ۳۵ هزارتا خوبه به نظرم
ARMAN
۲۷ آبان ۱۴۰۰نسبت به قیمتش خیلی خوبه
M@M@DRZ
۲۷ آبان ۱۴۰۰داش آروم تر به خدا این ۹۱۱ نیست ( عکس چهارم ) 😂
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۷ آبان ۱۴۰۰درمورد طراحی بیرونیش نظری ندارم ولی داخلش قشنگه،صفحه نمایش پشت فرمون چه طرح جالبی داره،بنظرم به نسبت قیمت خیلی می ارزه خصوصا سیستم تعلیق الکترونیکی هم داره…