هیوندای نسخهای آفرودی از کراساوور توسان را برای بازار ایالاتمتحده معرفی کرده است. این نسخه که XRT نام دارد، از نسخههای معمولی کمی سرسختتر است. توسان XRT بر پایهٔ تیپ SEL شکل گرفته اما از تغییرات ظاهری زیادی بهره میبرد که ازجملهٔ آنها میتوان به روکشهای پلاستیکی مشکیرنگ در سپرهای جلو و عقب و دهانهٔ گلگیرها اشاره کرد.
برای این خودرو آینههای جانبی مشکیرنگ و رینگهای ۱۹ اینچی آلیاژی مشکی هم در نظر گرفته شده که برای کراساووری آفرودی مناسبتر هستند. دیگر مواردی که ظاهر توسان XRT را تهاجمیتر کردهاند هم شامل قاب مشکیرنگ پنجرههای جانبی، زیر پاییهای جانبی، صندلیهای پارچهای مشکی، آستر سقف مشکیرنگ، قلاب بکسل و باربند روی سقف میشود.
ازآنجاییکه XRT بر اساس توسان SEL ساخته شده، از تجهیزاتی مثل درب صندوق بار هوشمند، سوئیچ دیجیتالی هیوندای، پد شارژ بیسیم، نورپردازی داخلی، آینهٔ دید عقب تیره شونده، غربیلک فرمان و دستهدندهٔ چرمی، کنترل تهویهٔ دو منطقهای، تنظیم برقی ۸ جهتهٔ صندلی راننده، گرمکن صندلیهای جلو و رادیوی ماهوارهای بهره میبرد.
توسان XRT با پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر استاندارد این خودرو ارائه میشود که ۱۸۷ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور دارد. برخلاف اکثر کراساوورهای آفرودی بازار اما این خودرو در دو نسخهٔ محرک جلو و چهارچرخ محرک ارائه میشود. قیمت هیوندای توسان XRT در نسخهٔ محرک جلو از ۳۲,۶۲۵ دلار و در نسخهٔ چهارچرخ محرک از ۳۴,۱۲۵ دلار آغاز میشود.
مزدا
۱۷ آذر ۱۴۰۰اصلا با نسل جدید توسان حال نمیکنم ظاهر و کابینش خیلی شلوغ هست همش خطوط هندسی
پارسا عشق ماشین (الله اکبر)
۱۷ آذر ۱۴۰۰خب خیلی این موضوع به خودتون ربط داره و شاید خوشتون نیاد و خب بنظرم اره منم نظرم همینه
کلا از وقتی هیوندای از ایران رفت خیلی طراحی هاش تفاوت کرد که همش شرق پسند بود و علاقه ما نبود
🤍Audi e_tron gt🤍
۱۷ آذر ۱۴۰۰راستش برای هیوندای بودنش بهش بد میگن وگرنه نقطه ضعفی اصلا نداره
نظر من اینه که این ماشین بیشتر به ماشینای سوسول شهری می خوره اصلا طراحی یا هیچیش شبیه آفرود ها نیست
مثلا به طراحی جی کلاس نگاه کنید
معلومه یه ماشین خشن برای آفروده ولی توسان…
کیان
۱۷ آذر ۱۴۰۰بنظرم این ماشین و همون اول ک خریدی باید ببری صافکاری بگی یکمی از شکستگیهاش کم کن
کلا شاید ماشین و طراحی کردن برای به چالش کشیدن و چش و چال مردم، خصوصا خارج ماشین
داود
۱۷ آذر ۱۴۰۰حالا باید صبر کرد دید این هم سلطان یاتاقان و شاتون هست یا نه . بعداً معلوم میشه.
Nima
۱۷ آذر ۱۴۰۰فکر میکنم حتى دنده کمک هم نداره!!!
بعد نسخه آفرودى؟؟؟
NAVID۰۰۹۸
۱۷ آذر ۱۴۰۰نیما جان
آفرودی به حساب نمیاد ، با کدوم شاسی !
نه فاز خودروسازان را میفهمم و نه فاز خریدارانش را !
کراساوورها در بهترین حالت ممکن از هر شرکتی هم که باشند ، توان کوچکِ آفرودیه معمولی هم ندارند و فقط به درد ماجراجوییهای کمپ خانوادگی میخورند و بَس !
محمدرضا
۱۷ آذر ۱۴۰۰منم با نوید موافقم مثلا فاز تویوتا چیه راو۴ trd رو ارایه داده
کراساوورها در بهترین حالت ممکن از هر شرکتی هم که باشند ، توان کوچکِ آفرودیه معمولی هم ندارند و فقط به درد ماجراجوییهای کمپ خانوادگی میخورند و بَس !
کافر مقدس
۱۷ آذر ۱۴۰۰امواجی که هیوندا رو بدنه محصولات ش میذاره بی نظیره
البته یک هفته بعد همین امواج رو میتونید در محصولات mvm مشاهده کنید
دايان
۱۷ آذر ۱۴۰۰😂😂
دايان
۱۷ آذر ۱۴۰۰این رنگ چقدر بهش میاد
میثم
۱۷ آذر ۱۴۰۰داخل و بیرونش ربطی به هم ندارن
داخلش خوب
بیرونش …..
اگه این ماشین به ایران میومد، بعید میدونم هیچ صافکاری قبول میکرد روش کار کنه و احتمالا گرونترین هزینه صافکاری ایرانو داشت
میثم
۱۷ آذر ۱۴۰۰تواناترین کراساوورها برای آفرود، فورد برانکو اسپرت و کراساوورهای جیپ هستن
بقیه بیشتر به درد مسیر خاکی میخورن تا آفرود
بچه مشهد
۱۷ آذر ۱۴۰۰تویوتا لندکروز یکی از سلاطین آفرود جهان هست
میثم
۱۷ آذر ۱۴۰۰لندکروز شاسی داره
کراس نیست
بچه مشهد
۱۷ آذر ۱۴۰۰آره والا راست میگی ، یه لحظه اشتباه کردم
سید جواد روحانی . طرفدار بنز
۱۷ آذر ۱۴۰۰البته نباید لندروور دیسکاوری ، ولار و ایووک هم فراموش کرد
Arman
۱۷ آذر ۱۴۰۰خطوطی که رو بدنه هست واقعا زیبا هستن و یه طورایی هجومی میکنن طراحی ماشین رو
شاعر
۱۷ آذر ۱۴۰۰بنظر هیوندای اگه از طراحی نرم و سیال بدنه، بدونه گوشه ها و زاویه های تیز استفاده میکرد (مثل بنز) خودروهاش خیلی زیباتر میشد
البته زیبایی یه چیز سلیقه ای هست و من سبک فعلی هیوندای رو دوس ندارم.
Karl Benz
۱۷ آذر ۱۴۰۰بدرد جاده خاکی با دست انداز های کوچک میخوره با کمی شیب
ARMAN
۱۷ آذر ۱۴۰۰آخه این چه ماشین آفرودیه؟
حتی یک ویزگی یه ماشین آفرود رو هم نداره
Hossein
۱۷ آذر ۱۴۰۰کراس اووره خوبیه رنگشم عالیه