فیسلیفت هیوندای الانترا در کره جنوبی با نام آوانته با سه پیشرانه بنزینی، LPG و هیبریدی به فروش میرسد و قیمت آن از ۱۵,۳۰۰ دلار شروع میشود.
پس از یک پیشنمایش رسمی در چند هفته قبل، هیوندای بهطور کامل از فیسلیفت الانترا رونمایی کرده است. فعلاً نسخهٔ کرهای این خودرو معرفی شده که با نام آوانته عرضه میشود. تغییرات ظاهری الانترا فیسلیفت روی قسمت جلو متمرکز بوده و شامل جلوپنجرهٔ کوچکتر، چراغهای باریکتر و ورودیهای هوای بزرگتر در سپر میشود که گفته شده بهبود خنککنندگی و آئرودینامیک را به دنبال خواهد داشت.
بین چراغهای جلو هم یک نوار کرومی باریک به چشم میخورد که دیلایتها را به هم متصل کرده است. دیگر قسمتهای بیرونی آوانته دستنخورده باقیمانده بهجز سپر عقب که اسپرتتر و شلوغتر شده است. علاوه بر این، برای رینگهایی که در اندازههای ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اینچی ارائه میشوند هم طرحهای جدیدی تدارک دیده شده است. انتظار میرود الانترای بازار ایالاتمتحده هم از همین تغییرات بهرهمند شود.
تغییرات داخلی این سدان کرهای صرفاً به مواردی جزئی مثل ترکیب رنگها و متریال جدید و اضافه شدن چند مورد جدید به لیست تجهیزات محدود میشود. داشبورد دیجیتالی خودرو با دو نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی از نسخهٔ پیش از فیسلیفت گرفته شده درحالیکه تیپ پایه با نمایشگرهای کوچکتر (صفحه آمپر ۴.۲ اینچی و نمایشگر ۸ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی) ارائه میشود. تودوزی خودرو نیز همچنان چرمی است ولی هیوندای آن را با استفاده از روغن گیاهی فرآوری کرده تا با محیطزیست سازگار باشد.
دیگر ویژگیهای جدید آوانته مدل ۲۰۲۴ هم شامل سوئیچ دیجیتالی (تبدیل گوشی یا ساعت هوشمند به سوئیچ)، قابلیت ویژهٔ سیستم تهویه هنگام خروج سرنشینان برای کاهش رطوبت و بوی بد، ایربگهای بیشتر (تا ۸ عدد)، دوربین داخلی (داشکم) در بالای شیشهٔ جلو، سیستم صوتی پریمیوم Bose با ۸ بلندگو و یک آمپلیفایر، شارژر بیسیم گوشی، گرمکن و تهویهٔ صندلیهای جلو و گرمکن صندلیهای عقب میشود.
آوانته در کره جنوبی با پیشرانههای بنزینی، دوگانهسوز LPG و هیبریدی عرضه میشود. موتور بنزینی از نوع ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با ۱۲۳ اسب بخار قدرت است درحالیکه پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری LPG دوگانهسوز ۱۲۰ اسب بخار قدرت تولید میکند و نسخهٔ هیبریدی ۱۰۵ اسب بخار قدرت دارد. مهندسان هیوندای همچنین سیستم تعلیق را هم برای ارائهٔ سواری راحتتر ارتقاء دادهاند. هیوندای فعلاً اطلاعاتی در مورد نسخههای N Line و N منتشر نکرده است.
فیسلیفت هیوندای آوانته هماکنون در کره جنوبی قابل سفارش است. قیمت این خودرو از ۱۹.۹ میلیون وون معادل ۱۵,۳۰۰ دلار در تیپ پایهٔ اسمارت با موتور بنزینی آغاز شده و تا ۳۲.۶ میلیون وون معادل ۲۵ هزار دلار برای تیپ پرچمدار انسپیریشن هیبریدی بالا میرود. احتمالاً بهزودی فیسلیفت الانترا هم برای بازار ایالاتمتحده معرفی خواهد شد.
R/T
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ظاهرش خوب شده
زیزیگولو
۲۳ اسفند ۱۴۰۱آره طراحی قشنگی داره ….. یه تعداد النترای ۲۰۲۳ وارد شده و قراره بازم وارد بشه
حسین
۴ فروردین ۱۴۰۲اونایی که وارد شدن یه فیس قبل تر هستن ولی باز جدیدن. این مدل تو خبر تازه الان معرفی شده
محسن
۲۳ اسفند ۱۴۰۱این دقیقا تصاویر داخلش کجا بود؟
Amirreza.M
۲۳ اسفند ۱۴۰۱واقعا قشنگ شده کاش یکی تافت بزنه طراحی های هیوندای این مدلی بمونه حداقل به عنوان مثال ماشینای کامپکتش
آرش
۲۴ اسفند ۱۴۰۱هم اط نظر قیافه و هم از نظر قیمت توی ایران kmc j7 واقعا زیباست
au
۲۳ اسفند ۱۴۰۱من کرولا هیبرید رو ترجیح میدم هنوز چون استهلاک و افت قیمتش خیلی کمتره و توی کشوری که من زندگی میکنم کرولا همیشه نقده ولی النترا طول میکشه تا فروش بره
AMIRHOSSE IN GERMANY
۲۳ اسفند ۱۴۰۱کجا تشریف دارید؟
Car love
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ترفندهای قدیمی،ساخت اکانت جدید و ادعای زندگی تو خارج برای اینکه حرفت منطقی تر بنظر برسه :)) زشته خدایی این کارا
علی
۲۳ اسفند ۱۴۰۱۱۵ هزار دلار
دلار ۵۰ تومنی هم حساب کنیم ۷۵۰ میلیون میشه :(((
هم قیمت ۲۰۷
ای بخت و اقبال سیاه
زیزیگولو
۲۳ اسفند ۱۴۰۱به جرات میشه گفت که هیوندای النترای جدید یکی از زیباترین محصولای کمپانی هیوندای با قیمت مناسب هستش که هم تو نمای جلو و هم تو نمای عقب و هم تو کابین دچار تغییرای زیادی شده که زیبایی این ماشینو دو چندان کرده
مشتاقی
۲۴ اسفند ۱۴۰۱خیلی قشنگ و دوست داشتنی شده
قیمتش هم واقعا عالیه
ولی دست ما کوتاه و خرما بر نخیل
Ehsan
۲۳ اسفند ۱۴۰۱طراحیش حالا کامل شده،مدل قبل انگار طراح یادش رفته بود جلوپنجره و سپر رو کامل کنه!
حالا خیلی خوب شده خدایی
رحیم معیری دولت آبادی ، شاعر معاصر
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ای خدا ، مردم دنیا موندن که النترا بخرن ، سراتو بخرن ، اپتیما بخرن ،،،، ، ماهم موندیم که النترا بخریم یا از خواب پاشیم بریم سر کار …
Mehdi
۲۳ اسفند ۱۴۰۱النترای جدید و اپتیما جدید و اسپورتیج جدید عالی بودند هم داخلی هم خارجی کیا نیرو و بقیه شان داخل عالی بودند ولی بیرونشان سلیقه ایه
تو خودروهای معرفی شده
به شدت منتظر نسل جدید پرادو ام
هر چند به نظر من تو نسل جدید لنکروز تویوتا خوب عمل نکر تو بخش خارجی چراغ عقب و اون نوارای مشکی خط خطی جلو و اب رفته نشانش میده و از اون ابهت قبلیش کم شده
ولی امیدوارم برای پرادو بتروکونه
تویوتا نباید اف جی متوقف میکرد اف جی و پرادو و لنکروز امضاهای تویوتاند برای نسل جدید لندکروز خیلی باید بهتر عمل میکرد
رامتین
۲۳ اسفند ۱۴۰۱احتمالا اگر نسخه n-line این خودرو وارد کشور بشه میگیرم. بهرحال 4 ساله با این خودرو زندگی کردم و فکر میکنم انتخاب بهینه ای باشه در این کشور.
حسن
۲۳ اسفند ۱۴۰۱اصلا کاری به بازار جهانی نداریم چون جزئی از جهان نیستیم .
یکی از بهترین خودروهای داخل ایران برای خرید همین النتراست تا 2018 داره الانم قراره 2022 وارد کنن هر کی پولش را داره در خریدش شک نکنه.
shetab-car
۲۳ اسفند ۱۴۰۱طراحی جلوش خیلی خوب و هماهنگ شده
MjM
۲۴ اسفند ۱۴۰۱دوران سیاه طراحی های هیوندای!