قیمت نسل جدید هیوندای سانتافه در بازار آمریکا از ۳۳,۹۵۰ دلار آغاز شده و در تیپ پرچمدار کالیگرافی با سامانهٔ چهارچرخ محرک و پیشرانهٔ هیبریدی به ۴۸,۸۰۰ دلار میرسد.
نسل جدید هیوندای سانتافه با قیمت پایهٔ ۳۳,۹۵۰ دلار راهی نمایندگیهای فروش در ایالاتمتحده شده است. این نشاندهندهٔ افزایش ۵,۲۰۰ دلاری قیمت سانتافه نسبت به نسل قبلی است. تیپ پایهٔ این کراساوور کرهای که SE نام دارد، به تجهیزاتی مثل چراغهای LED، شیشههای دودی، رینگهای ۱۸ اینچی، در صندوق برقی اتوماتیک، استارت از راه دور، صندلیهای پارچهای، صندلیهای ردیف سوم، نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی ۱۲.۳ اینچی با اندروید اتو و اپل کارپلی و نمایشگر ۴.۲ اینچی در صفحه آمپر مجهز است.
در بخش ایمنی هم هیوندای سیستمهایی مثل هشدار برخورد در نقاط کور، دستیار خروج ایمن، دستیار حفظ حرکت میان خطوط، هشدار توجه راننده با تشخیص برداشتن دست از روی فرمان و جلوگیری از برخورد جلو با قابلیت تشخیص عابر پیاده و دوچرخهسواران را در نظر گرفته است. تیپ بعدی SEL نام دارد و قیمت آن از ۳۶,۴۵۰ دلار آغاز میشود. این تیپ در بیرون از ریلهای روی سقف بهره میبرد و در داخل به نمایشگر خمیدهٔ پانوراما، تودوزی چرمی، گرمکن صندلیهای جلو، شارژر بیسیم گوشی و سیستم سوئیچ دیجیتالی مجهز است.
تیپ سوم که XRT نام دارد، نسخهای آفرودی است که بهصورت استاندارد با سامانهٔ چهارچرخ محرک و رینگهای ۱۸ اینچی با لاستیکهای ۳۰ اینچی آلترین مجهز است و ۳۳ میلیمتر ارتفاع بیشتری از زمین دارد. کسانی که خواهان تجمل بیشتری هستند، میتوانند سراغ سانتافه لیمیتد ۴۳,۳۵۰ دلاری بروند که با سنسور باران، سانروف دوجداره، رینگهای ۲۰ اینچی متمایز، تهویهٔ صندلیهای جلو، گرمکن غربیلک فرمان، گرمکن صندلیهای عقب، نورپردازی داخلی، سیستم صوتی پریمیوم Bose با ۱۲ بلندگو، تکنولوژی تشخیص اثرانگشت و سیستمهای کمکرانندهٔ بیشتری مثل سیستم پارک هوشمند از راه دور و سیستم دید فراگیر ارائه میشود.
لوکسترین و گرانترین تیپ نسل جدید سانتافه هم کالیگرافی نام دارد و قیمت آن از ۴۶,۵۰۰ دلار آغاز میشود. ازجملهٔ ویژگیها و تجهیزات این تیپ میتوان به جلوپنجرهٔ منحصربهفرد، رینگهای بزرگتر ۲۱ اینچی، تودوزی ناپا، صندلیهای کاپیتانی ردیف دوم، هدآپ دیسپلی، آیندهٔ عقب دوربینی و شارژر بیسیم برای دو گوشی اشاره کرد. تمام تیپهای سانتافهٔ جدید با یک پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر توربو ارائه میشوند که ۲۷۷ اسب بخار قدرت و ۴۲۱ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این موتور به یک گیربکس هشت سرعتهٔ دوکلاچه متصل است. تمام تیپهای این خودرو بهجز XRT بهصورت محرک جلو ارائه میشوند و سامانهٔ چهارچرخ محرک با پرداخت ۱,۸۰۰ دلار برای آنها قابل سفارش است.
در بهار پیش رو، برای سانتافه یک نسخهٔ هیبریدی هم با قیمت پایهٔ ۳۶,۹۵۰ دلار ارائه خواهد شد. این نسخه که به یک پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربو و گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک مجهز است، مجموعاً ۳۲۳ اسب بخار قدرت و ۳۶۷ نیوتن متر گشتاور دارد. سانتافه هیبریدی فقط در سه تیپ SEL، لیمیتد و کالیگرافی ارائه میشود که قیمت گرانترین آنها یعنی کالیگرافی با سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک به ۴۸,۸۰۰ دلار خواهد رسید.
مهرداد
۶ بهمن ۱۴۰۲هر جوری نگاه کنی بهش این عقبش خیلی رو مخ
F22RAPTOR
۶ بهمن ۱۴۰۲اینگار تو پاکستان طراحی شده
۶ بهمن ۱۴۰۲شاید تو افغانستان طراحی شده
NAVID۰۰۹۸
۶ بهمن ۱۴۰۲این شانتافه جدیدا خییییلی خوبن 😂🤦♂️!
فنمنا کرهای به طراحیاشون مینازیدن که اینم به فنا رفت !
چیوندا به یاد سانگیانگ ماشین میزنه از این به بعد !
helfire
۶ بهمن ۱۴۰۲دهنتو تو پاکستان هههه😂😂😂😂🤣🤣🤣
P
۶ بهمن ۱۴۰۲نه تنها عقبش ، هیچ جاش به هیچ جاش نمیخوره اصلا
۶ بهمن ۱۴۰۲قیافش شبیه پیکان وانت اصغر هاشمیه
Amirreza.M
۶ بهمن ۱۴۰۲چراغای عقبش باید ۱۰ سانت بالاتر می بود
جومونگ
۶ بهمن ۱۴۰۲عقبش مینی بوس های دهه ۶۰ انگار .
باید پارچه ای چیزی بکشی روش بگی همینطوری خریدم ماشینو
MehdiTurbo
۶ بهمن ۱۴۰۲جلوش خیلی خوبه داخلشم عالیه اصلا انگار خودروی لوکس به جای اقتصادی
ولی پشتش یه حالیه ولی با اینکه پشت یه حالیه و زشته من دوسش دارم حس حال ماشینای فضایی اینده را میده
من عاشق ماشینای جعبه ای مکعبیم
اینقد تو فیلمای فضایی و اینده نگرانه و تخیلی از اینجور ماشینا استفاده شده حس میکنم داریم میریم به اون دوران
مثل وانت تجهیز شده تسلا ساده اش دوست نداشتم ولی اون تجهیز شده که معرفی شد خیلی خفن بود همون وانت اگه یه کابین درست درمان مثل این سانتافه داشت من دوسش میداشتم
نسل قبلی سانتافه و اون نسلی که تو ایران بود واقعا از لحاظ زیبایی و جذابیت خیلی زیبا و جذاب بود کسی که انکار کنه اینو دیگه مشکلش جایی دیگه است
ولی این نسل جذاب و زیبایی قبل نداره ولی این طراحی مکعبی و اون حجم پردازی بالای گلگیرا و طراحی داخلیش عالیه ولی بیشتر شاید میشه گفت زشت زمخت شده به خاطره پشتش ولی حس فضایی و فیلمای تخیلی اینده نگرانه را گرفته
پشتش شکل اسب ابی شده همان فیس مکعبی چشا و لب لوچه افتاده قشنگ انگار اسب ابیه
۶ بهمن ۱۴۰۲اسکی از پرادو*
MehdiTurbo
۶ بهمن ۱۴۰۲مکعبی مخصوص پرادو نبود
دیفندر هست جی کلاس هست رانکلر هست
نمیدونم اولینشان کودوم بودن اسکی از پرادو اگه صرفا بابت مکعبیش میگی که ربطی نداره چون این خودرو هام بودن
اگه بابت چراغش میکی که چراغشم ربطی به پرادو نداره
اگه طراحی داخلیشم میگی بازم شباهتی نیست
یوسف
۶ بهمن ۱۴۰۲کاری به طراحی بدنهش ندارم، چرا غربیلک فرمون انقدر بزرگه!؟ انگار غربیلک کامیونه
محمدهادی
۶ بهمن ۱۴۰۲این ماشین خیلی زیبا طراحی شده
فقط اون نمای پشت….
amir
۶ بهمن ۱۴۰۲یوسف به نظرت خیلی شیر فرمونش شبیه رنج روورا نیست؟
جومونگ
۶ بهمن ۱۴۰۲اگه سال بعد نیومده فیس لیفت شد نباید تعجب کرد .
پیام
۶ بهمن ۱۴۰۲به به چی زده!
محمد
۶ بهمن ۱۴۰۲جدا چقدر آدم تباهی هستی فقط میخوای یه چیزی بگی که بحث راه بیفته رو اعصاب بقیه راه بری توهم لنگه ژاپنی دوست های سایتی
amir
۶ بهمن ۱۴۰۲عجب مینی بوسی به به
چی شد هیوندای فضایی مرز های پیشرفت طراحی رو درنوردید شد این مینی بوس؟
جومونگ
۶ بهمن ۱۴۰۲یه کلیپ اومده سانتافه تو تبریز تو برف گیر کرده اما پرایده بوق میزنه رد میشه 😂
amir
۶ بهمن ۱۴۰۲نمک در نمکدان شوری ندارد پراید با هیچکس شوخی ندارد حتی پرادو و پاترول و سانتافه و لامبو فراری و حتی عزرائیل
همه رو میزنه
Jeferson
۶ بهمن ۱۴۰۲توسان بود
حسن
۶ بهمن ۱۴۰۲عقبش ، منو یاد ۴۰۵ استیشن انداخت!!!
𝐀𝐥𝐢
۶ بهمن ۱۴۰۲احساس میکنم بیشتر شبیه پیکان
𝐀𝐥𝐢
۶ بهمن ۱۴۰۲به نظرم خیلی زشت سانتافه همیشه طراحی ظریفی داشت الان شبیه نعش کش شده
ARIAN
۶ بهمن ۱۴۰۲اینو کلا نمیشه هزم کرد. با یک کیلو عسلم نمیشه خوردش. خدایییییش خیلی زشته. فرمونم انگار مال بنز 2628 مایلره😂
شهروند ایرانی
۶ بهمن ۱۴۰۲فقط میشه گفت طراحی بیرونی فوق العاده زشت نیازی به این همه فیس لیفت نیست تویوتا روی لندکروز و پرادو خیلی فیس لیفت انجام نمیده و فوق العاده موفق بهتر کیا و هیوندای هم یکم کیفیت ارتقا بدن بجای بزک کردن طرح های عجیب غریب سانتافه داخل ایران خیلی شیک بودن همون فیس با امکانات بهتر میتونست سالها تولید کنه
ممد
۶ بهمن ۱۴۰۲اینا چرا دارن راه سایپا رو میرن! انبار و اگزوز چرا مشخصه؟
خسرو
۶ بهمن ۱۴۰۲نعش کش باشه
سالار فصل
۶ بهمن ۱۴۰۲Sorry as*s Car 😂
سارری اس کار که میگن وس همینه
محمد
۶ بهمن ۱۴۰۲طراحی نچسبی داره خصوصا پشتش که شبیه مینی بوسه سورنتو خیلی انتخاب جذاب تریه
محمد
۶ بهمن ۱۴۰۲طراحی نچسبی داره خصوصا پشتش که شبیه مینی بوسه سورنتو خیلی انتخاب جذاب تریه
حسین
۶ بهمن ۱۴۰۲نه تنها از نظر تکنولوژی از چین عقب افتادن از نظر طراحی هم از چین شدیدا عقب افتادن. طراحی ناموزون، حال خراب کن که فقط از چیوندا بر میاد
downfall
۶ بهمن ۱۴۰۲آپشن سرقت با یو اس بی توسط کودک 14 ساله و آتش گرفتن موتور حین خاموش بودن ماشین هم داره مثل نسلای قبلش؟
۶ بهمن ۱۴۰۲عقبش شبیه پرایدیه که کوبیدی بهش و هاچبک شده😂😂
phonix
۶ بهمن ۱۴۰۲حضرات به فرمونش انقدر گیر ندین با الگو گیری از محصولات قدیمی تر خود هیوندایی طراحیش کردن خوب هم در اومده
به نظرم اگر این طراحی رو یه سدان پیاده میشد مثل ازورا که اونم تقیربا همچین ریختی داره قشنگ تر در میومد .
به اینم عادت خواهید کرد همون طور که به دماغ باوریایی ها عادت کردید .
Sepehrg
۶ بهمن ۱۴۰۲موفق میشه
Sepehrg
۶ بهمن ۱۴۰۲چتونه دین همه دیسلایک اساتید مهم کاربردی بودنشه ، عقبش اتفاقا من دوس دارم یه ابهتی داره ، اینماشین تو امریکا موفق میشه
Mani
۶ بهمن ۱۴۰۲ایکاش همونقدر که کابین و نمای جلو خوبه نمای عقب هم خوب بود
(Saeed(peugeot
۶ بهمن ۱۴۰۲عقبش عینه پژو آردی میمونه که تو جاده چالوس سنگ افتاده روی صندوقش له شده
جومونگ
۶ بهمن ۱۴۰۲دقیقا خودشه 😂
رامتین
۶ بهمن ۱۴۰۲طراحی عقبش افتضاحه. چون جعبه ای در آورده و اصلا شیب نداده.
samurai
۶ بهمن ۱۴۰۲گلگیراش چرا متورم شده :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
هر جاشو نگاه میکنی یه کپی ناقص از یه ماشینه :))
Taha Ayoobi
۶ بهمن ۱۴۰۲ماشین خیلی حرف داره، کاری ندارم
سنسور باران براچی باید رو تیپ لیمیتد باشه؟؟؟
دانیال
۶ بهمن ۱۴۰۲نمای عقبش با تعبیهی یه چراغ خطر افقی روی خطی که بین نوشتهی SANTAFE و لوگو هیوندای قرار داره ، خیلی بهتر میشه
این چراغ خطرا دوباره ترند هم شده از ماشینهای چینی گرفته تا پورشه
BMW
۷ بهمن ۱۴۰۲اگه طراحی بیرون رو حساب نکنیم🥲داخلش واقعا خاص و قشنگه ها😁👍
RAM1500TRX
۷ بهمن ۱۴۰۲دوستان مدیر عامل هیوندای پیام دادن از دوستان معذرت میخوام دوباره تکرار نمیشه.
گفتن هیچ اصلا خودتونو چی نکنید….
امیر فرمانی
۷ بهمن ۱۴۰۲خدا رو شکر که تحریم هستیم و واردات خودرو هم ممنوعه و این مدل از سانتافه با این حجم از زشتیه طراحی بیرونی به ایران وارد نمیشه
محسن
۸ بهمن ۱۴۰۲واقعان شرکت هیوندای چی فرض کرده به غیر از طراحی محشر نسل قبلی خودروی شاسی بلند این خودرو در کلاس متوسط که در ایران هم استقبال خوبی داشته ودارد از حوزه کشورهای حوزه خلیج فارس با حضور غول محشر و تمام و کمالی مثل تویوتا که رقیبی در همه زمینه ها ندارد و حالا حالا هم نخواهد داشت چطور با این طراحی با کپی برداری کاملان ناشیانه از رنج رور انتظار حضور اون هم در امریکا داشته باشد این خودرو در مقام مقایسه با نسلهای فبلی سانتافه در ایران اگر به صورت نو و یا دست دوم در ایران عرضه شود ۱۰۰٪ مشتری در بازار نخواهد داشت ولی کاملان از طراحی هیوندای نسبت به مدلهای قبلی زیبایش در ایران کاملان نامید شدم