هیوندای

عرضه نسل جدید هیوندای سانتافه با قیمت 34 هزار دلار

قیمت نسل جدید هیوندای سانتافه در بازار آمریکا از ۳۳,۹۵۰ دلار آغاز شده و در تیپ پرچم‌دار کالیگرافی با سامانهٔ چهارچرخ محرک و پیشرانهٔ هیبریدی به ۴۸,۸۰۰ دلار می‌رسد.

نسل جدید هیوندای سانتافه با قیمت پایهٔ ۳۳,۹۵۰ دلار راهی نمایندگی‌های فروش در ایالات‌متحده شده است. این نشان‌دهندهٔ افزایش ۵,۲۰۰ دلاری قیمت سانتافه نسبت به نسل قبلی است. تیپ پایهٔ این کراس‌اوور کره‌ای که SE نام دارد، به تجهیزاتی مثل چراغ‌های LED، شیشه‌های دودی، رینگ‌های ۱۸ اینچی، در صندوق برقی اتوماتیک، استارت از راه دور، صندلی‌های پارچه‌ای، صندلی‌های ردیف سوم، نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی ۱۲.۳ اینچی با اندروید اتو و اپل کارپلی و نمایشگر ۴.۲ اینچی در صفحه آمپر مجهز است.

در بخش ایمنی هم هیوندای سیستم‌هایی مثل هشدار برخورد در نقاط کور، دستیار خروج ایمن، دستیار حفظ حرکت میان خطوط، هشدار توجه راننده با تشخیص برداشتن دست از روی فرمان و جلوگیری از برخورد جلو با قابلیت تشخیص عابر پیاده و دوچرخه‌سواران را در نظر گرفته است. تیپ بعدی SEL نام دارد و قیمت آن از ۳۶,۴۵۰ دلار آغاز می‌شود. این تیپ در بیرون از ریل‌های روی سقف بهره می‌برد و در داخل به نمایشگر خمیدهٔ پانوراما، تودوزی چرمی، گرم‌کن صندلی‌های جلو، شارژر بی‌سیم گوشی و سیستم سوئیچ دیجیتالی مجهز است.

تیپ سوم که XRT نام دارد، نسخه‌ای آفرودی است که به‌صورت استاندارد با سامانهٔ چهارچرخ محرک و رینگ‌های ۱۸ اینچی با لاستیک‌های ۳۰ اینچی آل‌ترین مجهز است و ۳۳ میلی‌متر ارتفاع بیشتری از زمین دارد. کسانی که خواهان تجمل بیشتری هستند، می‌توانند سراغ سانتافه لیمیتد ۴۳,۳۵۰ دلاری بروند که با سنسور باران، سانروف دوجداره، رینگ‌های ۲۰ اینچی متمایز، تهویهٔ صندلی‌های جلو، گرم‌کن غربیلک فرمان، گرم‌کن صندلی‌های عقب، نورپردازی داخلی، سیستم صوتی پریمیوم Bose با ۱۲ بلندگو، تکنولوژی تشخیص اثرانگشت و سیستم‌های کمک‌رانندهٔ بیشتری مثل سیستم پارک هوشمند از راه دور و سیستم دید فراگیر ارائه می‌شود.

لوکس‌ترین و گران‌ترین تیپ نسل جدید سانتافه هم کالیگرافی نام دارد و قیمت آن از ۴۶,۵۰۰ دلار آغاز می‌شود. ازجملهٔ ویژگی‌ها و تجهیزات این تیپ می‌توان به جلوپنجرهٔ منحصربه‌فرد، رینگ‌های بزرگ‌تر ۲۱ اینچی، تودوزی ناپا، صندلی‌های کاپیتانی ردیف دوم، هدآپ دیسپلی، آیندهٔ عقب دوربینی و شارژر بی‌سیم برای دو گوشی اشاره کرد. تمام تیپ‌های سانتافهٔ جدید با یک پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر توربو ارائه می‌شوند که ۲۷۷ اسب بخار قدرت و ۴۲۱ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور به یک گیربکس هشت سرعتهٔ دوکلاچه متصل است. تمام تیپ‌های این خودرو به‌جز XRT به‌صورت محرک جلو ارائه می‌شوند و سامانهٔ چهارچرخ محرک با پرداخت ۱,۸۰۰ دلار برای آن‌ها قابل سفارش است.

در بهار پیش رو، برای سانتافه یک نسخهٔ هیبریدی هم با قیمت پایهٔ ۳۶,۹۵۰ دلار ارائه خواهد شد. این نسخه که به یک پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربو و گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک مجهز است، مجموعاً ۳۲۳ اسب بخار قدرت و ۳۶۷ نیوتن متر گشتاور دارد. سانتافه هیبریدی فقط در سه تیپ SEL، لیمیتد و کالیگرافی ارائه می‌شود که قیمت گران‌ترین آن‌ها یعنی کالیگرافی با سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک به ۴۸,۸۰۰ دلار خواهد رسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸۸ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۹ دیدگاه‌ها

  1. مهرداد

    ۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (99 ديدگاه)

    هر جوری نگاه کنی بهش این عقبش خیلی رو مخ

    موافقم 168
    مخالفم 8
    1. F22RAPTOR

      ۶ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (2625 ديدگاه)

      اینگار تو پاکستان طراحی شده

      موافقم 102
      مخالفم 8
      1. ۶ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (4996 ديدگاه)

        شاید تو افغانستان طراحی شده

        موافقم 49
        مخالفم 3
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۶ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (10387 ديدگاه)

          این شانتافه جدیدا خییییلی خوبن 😂🤦‍♂️!
          فن‌منا کره‌ای به طراحیاشون مینازیدن که اینم به فنا رفت !
          چیوندا به یاد سانگ‌یانگ ماشین میزنه از این به بعد !

          موافقم 36
          مخالفم 18
      2. helfire

        ۶ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (14 ديدگاه)

        دهنتو تو پاکستان هههه😂😂😂😂🤣🤣🤣

        موافقم 28
        مخالفم 5
    2. P

      ۶ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (286 ديدگاه)

      نه تنها عقبش ، هیچ جاش به هیچ جاش نمیخوره اصلا

      موافقم 64
      مخالفم 6
    3. ۶ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (4996 ديدگاه)

      قیافش شبیه پیکان وانت اصغر هاشمیه

      موافقم 36
      مخالفم 3
    4. Amirreza.M

      ۶ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (303 ديدگاه)

      چراغای عقبش باید ۱۰ سانت بالاتر می بود

      موافقم 34
  2. جومونگ

    ۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عقبش مینی بوس های دهه ۶۰ انگار .
    باید پارچه ای چیزی بکشی روش بگی همینطوری خریدم ماشینو

    موافقم 61
    مخالفم 4
  3. MehdiTurbo

    ۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (2396 ديدگاه)

    جلوش خیلی خوبه داخلشم عالیه اصلا انگار خودروی لوکس به جای اقتصادی
    ولی پشتش یه حالیه ولی با اینکه پشت یه حالیه و زشته من دوسش دارم حس حال ماشینای فضایی اینده را میده
    من عاشق ماشینای جعبه ای مکعبیم
    اینقد تو فیلمای فضایی و اینده نگرانه و تخیلی از اینجور ماشینا استفاده شده حس میکنم داریم میریم به اون دوران
    مثل وانت تجهیز شده تسلا ساده اش دوست نداشتم ولی اون تجهیز شده که معرفی شد خیلی خفن بود همون وانت اگه یه کابین درست درمان مثل این سانتافه داشت من دوسش میداشتم
    نسل قبلی سانتافه و اون نسلی که تو ایران بود واقعا از لحاظ زیبایی و جذابیت خیلی زیبا و جذاب بود کسی که انکار کنه اینو دیگه مشکلش جایی دیگه است
    ولی این نسل جذاب و زیبایی قبل نداره ولی این طراحی مکعبی و اون حجم پردازی بالای گلگیرا و طراحی داخلیش عالیه ولی بیشتر شاید میشه گفت زشت زمخت شده به خاطره پشتش ولی حس فضایی و فیلمای تخیلی اینده نگرانه را گرفته
    پشتش شکل اسب ابی شده همان فیس مکعبی چشا و لب لوچه افتاده قشنگ انگار اسب ابیه

    موافقم 26
    مخالفم 36
    1. ۶ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (4996 ديدگاه)

      اسکی از پرادو*

      موافقم 5
      مخالفم 13
      1. MehdiTurbo

        ۶ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (2396 ديدگاه)

        مکعبی مخصوص پرادو نبود
        دیفندر هست جی کلاس هست رانکلر هست
        نمیدونم اولینشان کودوم بودن اسکی از پرادو اگه صرفا بابت مکعبیش میگی که ربطی نداره چون این خودرو هام بودن
        اگه بابت چراغش میکی که چراغشم ربطی به پرادو نداره
        اگه طراحی داخلیشم میگی بازم شباهتی نیست

        موافقم 7
        مخالفم 8
  4. یوسف

    ۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (739 ديدگاه)

    کاری به طراحی بدنه‌ش ندارم، چرا غربیلک فرمون انقدر بزرگه!؟ انگار غربیلک کامیونه

    موافقم 35
    مخالفم 5
    1. محمدهادی

      ۶ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (2476 ديدگاه)

      این ماشین خیلی زیبا طراحی شده
      فقط اون نمای پشت….

      موافقم 9
      مخالفم 10
    2. amir

      ۶ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (3685 ديدگاه)

      یوسف به نظرت خیلی شیر فرمونش شبیه رنج روورا نیست؟

      موافقم 6
      مخالفم 3
  5. جومونگ

    ۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اگه سال بعد نیومده فیس لیفت شد نباید تعجب کرد .

    موافقم 29
    مخالفم 5
  6. پیام

    ۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (2158 ديدگاه)

    به به چی زده!

    موافقم 7
    مخالفم 45
    1. محمد

      ۶ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (1476 ديدگاه)

      جدا چقدر آدم تباهی هستی فقط میخوای یه چیزی بگی که بحث راه بیفته رو اعصاب بقیه راه بری توهم لنگه ژاپنی دوست های سایتی

      موافقم 22
      مخالفم 4
    2. amir

      ۶ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (3685 ديدگاه)

      عجب مینی بوسی به به
      چی شد هیوندای فضایی مرز های پیشرفت طراحی رو درنوردید شد این مینی بوس؟

      موافقم 15
      مخالفم 5
    3. جومونگ

      ۶ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      یه کلیپ اومده سانتافه تو تبریز تو برف گیر کرده اما پرایده بوق میزنه رد میشه 😂

      موافقم 18
      مخالفم 6
      1. amir

        ۶ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (3685 ديدگاه)

        نمک در نمکدان شوری ندارد پراید با هیچکس شوخی ندارد حتی پرادو و پاترول و سانتافه و لامبو فراری و حتی عزرائیل
        همه رو میزنه

        موافقم 10
        مخالفم 7
      2. Jeferson

        ۶ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (164 ديدگاه)

        توسان بود

        موافقم 5
        مخالفم 4
  7. حسن

    ۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عقبش ، منو یاد ۴۰۵ استیشن انداخت!!!

    موافقم 34
    مخالفم 6
    1. 𝐀𝐥𝐢

      ۶ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (1599 ديدگاه)

      احساس میکنم بیشتر شبیه پیکان

      موافقم 4
      مخالفم 2
  8. 𝐀𝐥𝐢

    ۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1599 ديدگاه)

    به نظرم خیلی زشت سانتافه همیشه طراحی ظریفی داشت الان شبیه نعش کش شده

    موافقم 30
    مخالفم 4
  9. ARIAN

    ۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (346 ديدگاه)

    اینو کلا نمیشه هزم کرد. با یک کیلو عسلم نمیشه خوردش. خدایییییش خیلی زشته. فرمونم انگار مال بنز 2628 مایلره😂

    موافقم 24
    مخالفم 7
  10. شهروند ایرانی

    ۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (838 ديدگاه)

    فقط میشه گفت طراحی بیرونی فوق العاده زشت نیازی به این همه فیس لیفت نیست تویوتا روی لندکروز و پرادو خیلی فیس لیفت انجام نمیده و فوق العاده موفق بهتر کیا و هیوندای هم یکم کیفیت ارتقا بدن بجای بزک کردن طرح های عجیب غریب سانتافه داخل ایران خیلی شیک بودن همون فیس با امکانات بهتر میتونست سالها تولید کنه

    موافقم 17
    مخالفم 6
  11. ممد

    ۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (170 ديدگاه)

    اینا چرا دارن راه سایپا رو میرن! انبار و اگزوز چرا مشخصه؟

  12. خسرو

    ۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    نعش کش باشه

    موافقم 4
    مخالفم 1
  13. سالار فصل

    ۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (383 ديدگاه)

    Sorry as*s Car 😂
    سارری اس کار که میگن وس همینه

    موافقم 7
    مخالفم 3
  14. محمد

    ۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1476 ديدگاه)

    طراحی نچسبی داره خصوصا پشتش که شبیه مینی بوسه سورنتو خیلی انتخاب جذاب تریه

    موافقم 10
  15. محمد

    ۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1476 ديدگاه)

    طراحی نچسبی داره خصوصا پشتش که شبیه مینی بوسه سورنتو خیلی انتخاب جذاب تریه

  16. حسین

    ۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1157 ديدگاه)

    نه تنها از نظر تکنولوژی از چین عقب افتادن از نظر طراحی هم از چین شدیدا عقب افتادن. طراحی ناموزون، حال خراب کن که فقط از چیوندا بر میاد

    موافقم 14
    مخالفم 7
  17. downfall

    ۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (126 ديدگاه)

    آپشن سرقت با یو اس بی توسط کودک 14 ساله و آتش گرفتن موتور حین خاموش بودن ماشین هم داره مثل نسلای قبلش؟

    موافقم 16
    مخالفم 8
  18. ۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (4996 ديدگاه)

    عقبش شبیه پرایدیه که کوبیدی بهش و هاچبک شده😂😂

    موافقم 9
    مخالفم 2
  19. phonix

    ۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1877 ديدگاه)

    حضرات به فرمونش انقدر گیر ندین با الگو گیری از محصولات قدیمی تر خود هیوندایی طراحیش کردن خوب هم در اومده
    به نظرم اگر این طراحی رو یه سدان پیاده میشد مثل ازورا که اونم تقیربا همچین ریختی داره قشنگ تر در میومد .
    به اینم عادت خواهید کرد همون طور که به دماغ باوریایی ها عادت کردید .

    موافقم 5
    مخالفم 4
  20. Sepehrg

    ۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (46 ديدگاه)

    موفق میشه

    موافقم 3
    مخالفم 12
    1. Sepehrg

      ۶ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (46 ديدگاه)

      چتونه دین همه دیسلایک اساتید مهم کاربردی بودنشه ، عقبش اتفاقا من دوس دارم یه ابهتی داره ، این‌ماشین تو امریکا موفق میشه

      موافقم 4
      مخالفم 8
  21. Mani

    ۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (18 ديدگاه)

    ایکاش همونقدر که کابین و نمای جلو خوبه نمای عقب هم خوب بود

    موافقم 1
    مخالفم 2
  22. (Saeed(peugeot

    ۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (46 ديدگاه)

    عقبش عینه پژو آردی میمونه که تو جاده چالوس سنگ افتاده روی صندوقش له شده

    موافقم 10
    1. جومونگ

      ۶ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      دقیقا خودشه 😂

  23. رامتین

    ۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (3248 ديدگاه)

    طراحی عقبش افتضاحه. چون جعبه ای در آورده و اصلا شیب نداده.

  24. samurai

    ۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (598 ديدگاه)

    گلگیراش چرا متورم شده :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    هر جاشو نگاه میکنی یه کپی ناقص از یه ماشینه :))

    موافقم 6
    مخالفم 1
  25. Taha Ayoobi

    ۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (4651 ديدگاه)

    ماشین خیلی حرف داره، کاری ندارم

    سنسور باران براچی باید رو تیپ لیمیتد باشه؟؟؟

  26. دانیال

    ۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (598 ديدگاه)

    نمای عقبش با تعبیه‌ی یه چراغ خطر افقی روی خطی که بین نوشته‌ی‌ SANTAFE و لوگو هیوندای قرار داره ، خیلی بهتر میشه
    این چراغ خطرا دوباره ترند هم شده از ماشینهای چینی گرفته تا پورشه

  27. BMW

    ۷ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1496 ديدگاه)

    اگه طراحی بیرون رو حساب نکنیم🥲داخلش واقعا خاص و قشنگه ها😁👍

  28. RAM1500TRX

    ۷ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (214 ديدگاه)

    دوستان مدیر عامل هیوندای پیام دادن از دوستان معذرت میخوام دوباره تکرار نمیشه.
    گفتن هیچ اصلا خودتونو چی نکنید….

  29. امیر فرمانی

    ۷ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خدا رو شکر که تحریم هستیم و واردات خودرو هم ممنوعه و این مدل از سانتافه با این حجم از زشتیه طراحی بیرونی به ایران وارد نمیشه

  30. محسن

    ۸ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعان شرکت هیوندای چی فرض کرده به غیر از طراحی محشر نسل قبلی خودروی شاسی بلند این خودرو در کلاس متوسط که در ایران هم استقبال خوبی داشته ودارد از حوزه کشورهای حوزه خلیج فارس با حضور غول محشر و تمام و کمالی مثل تویوتا که رقیبی در همه زمینه ها ندارد و حالا حالا هم نخواهد داشت چطور با این طراحی با کپی برداری کاملان ناشیانه از رنج رور انتظار حضور اون هم در امریکا داشته باشد این خودرو در مقام مقایسه با نسلهای فبلی سانتافه در ایران اگر به صورت نو و یا دست دوم در ایران عرضه شود ۱۰۰٪ مشتری در بازار نخواهد داشت ولی کاملان از طراحی هیوندای نسبت به مدلهای قبلی زیبایش در ایران کاملان نامید شدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا