هیوندای با معرفی توسان N Line مدل ۲۰۲۴ اعلام کرد این خودرو به پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربوی هیبریدی جدید مجهز شده و هماکنون قدرت بیشتر و مصرف سوخت کمتری دارد.
اگرچه هیوندای نسخه پرچمدار توسان N را تولید نکرده اما خریداران این کراس اور کوچک میتوانند به تریم N Line دسترسی داشته باشند. این مدل قبلاً با پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری عرضه میشد اما هماکنون با قوای محرکه هیبریدی که قویتر است در دسترس خواهد بود. پیشرانه هیبریدی موردبحث برای طرفداران هیوندای نامآشناست زیرا در دیگر تریم های توسان و همچنین سانتافه، کیا اسپورتیج و سورنتو نیز بکار رفته است.
پیشرانه هیبریدی توسان N Line مدل ۲۰۲۴ قدرت ۲۲۶ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتون متر را تولید میکند. به این ترتیب این خودرو نسبت به مدل قبلی دارای پیشرانه تنفس طبیعی ۳۹ اسب بخار قدرت و ۱۰۸ نیوتون متر گشتاور بیشتری تولید میکند. همچنین هیوندای علاوه بر پیشرانه هیبریدی سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک را بهصورت استاندارد در دسترس خریداران توسان N Line مدل ۲۰۲۴ قرار میدهد تا آنها علاوه بر پرفورمنس بهتر تواناییهای عملکردی بیشتری در تمام فصول سال داشته باشند. البته هدف اصلی از نصب این پیشرانه در کراس اور کرهای بهبود مصرف سوخت بوده است. پیشرانه هیبریدی هیوندای توسان N Line مدل ۲۰۲۴ در سیکل ترکیبی و بزرگراه مصرف سوخت ۶.۳ و ۶.۵ لیتری داشته درحالیکه مصرف سوخت ترکیبی و بزرگراه مدل قبلی به ۹.۴ و ۷.۳ لیتر در هر صد کیلومتر میرسید. البته این مصرف به مدل دیفرانسیل جلو تعلق داشت و در صورت تجهیز به سیستم چهار چرخ محرک بیشتر هم میشد.
بیشتر بخوانید: بررسی هیوندای توسان ۲۰۲۴ وارداتی
خودروی موردبحث از بهبودهای سایر اعضای خانواده توسان ۲۰۲۴ نیز بهره میبرد. کیسههای هوای جانبی پشتی، پیش کشندههای کمربند ایمنی عقب با محدودکننده نیرو و همچنین بازخورد هاپتیک فرمان برای هشدارهای نقاط کور و دستیار حفظ خودرو بین خطوط از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو هستند. هنوز قیمت و زمان عرضه هیوندای توسان ۲۰۲۴ اعلام نشده اما به جرات میتوان گفت قیمت توسان N Line مدل ۲۰۲۴ به خاطر قوای محرکه هیبریدی افزایش خواهد یافت چراکه سایر مدلهای هیبریدی هیوندای نیز گرانتر از مدلهای سنتی هستند. در نهایت باید گفت قیمت توسان N Line مدل ۲۰۲۳ از ۳۵۱۱۰ دلار شروع میشود.
Amiro
۲۰ تیر ۱۴۰۲هم قیمت همین خزعبلات خودمون که حول حوش 2 تومن هستن
ولی عجب رینگ هایی داره
این فیس رو هم معلومه هیوندا حالا حالا ها میخواد ازش بدوشه 🙃
ولی خب قشنگه و زیبایی خودشو داره به نظرم در حد اسمش هست
🤌🙂🧡
کرگدن باواریا
۲۱ تیر ۱۴۰۲طراحی پخته تری داره نسبت به اسپرتج
Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲
۲۰ تیر ۱۴۰۲بدک نیست در حد هیوندای هست دیگه یک ماشین ارزون حالا دوستان هی کامنت ژاپنی اینو قورت میده و فلان این اصلا با ژاپنی قابل مقایسه هست ؟ هر چیزی را در حد خودش ببینیم
Car love
۲۰ تیر ۱۴۰۲همینکه اینقدر به تو فشار اورده که مجبورت کرده دوتا اکانت بسازی معلومه در چه حده😂! حد ۳ چرخ سازان هم اینجا مشخص میشه که پشت انگلیس قایم میشی و روت نمیشه بگی فنشونی.توسان که بین همین رقبای جاپونیش با قیمت برابر تو اروپا پرفروش ترین شد امسال
Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲
۲۰ تیر ۱۴۰۲من که مثل تو صد تا اکانت ندارم
محمدرضا
۲۰ تیر ۱۴۰۲چرار زیر تمام مطالب کره خودتو اتیش میزنی بگی ژاپنی بهتر از کره اییه آرام باش😅🤣😂
TRD PRO
۲۰ تیر ۱۴۰۲کاربر GTC , کاملا درسته . موافقم . ولی بعضی دوستان کره ای ، اعتماد به سقف کاذب دارن و خودشون تمایل دارن ما از حقایق آگاهشون کنیم :)
Python
۲۱ تیر ۱۴۰۲اینکه ژاپنی خوبه کره ای بده چینی بده اصلا این دسته بندی ها زمانش گذشته
الان باید به محصول نهایی نگاه کنیم نه به ملیت وکشور سازنده
رضا
۲۰ تیر ۱۴۰۲ظاهرش خفن بود ولی داخلش یکم قدیمی به نظرم اومد. مخصوصا دنده که تو ماشینای جدید دکمهای شده.
M/D
۲۰ تیر ۱۴۰۲مهندسان هیوندای زحمت کشیدند که کمی پرفورمنس رو بیشتر و مصرف سوخت کردن.
از نظر من نیاز نبود قدرت ماشین رو بیشتر کنید یه فیس لیفت می دادید حداقل ظاهر این بهتر می شد.
سالار فصل
۲۰ تیر ۱۴۰۲اینتریور سمبل کاری شده و انگار همه چیز خورده شده و اصلا از طراحی نیتیو نداشته از قبل
Ehsan
۲۰ تیر ۱۴۰۲توسان همیشه کارش درسته.با طراحی جدید افزایش فروش خیلی خوبیه هم داشته و تو اکثر مقایسه با رقبا هم برنده شده،کلا ایراد خاصی نداره جز اینکه دکمه های کمی داره بنظرم!
TRD PRO
۲۰ تیر ۱۴۰۲توسان همیشه کارش درست بوده ؟ آها .
این گزارشات تقدیم شما .
۱۹ گزارش فراخوان برای توسان داریم . از سال ۲۰۰۵ تا همین سال ۲۰۲۳ . به طور خلاصه چند مورد از جدیداش رو میگم برات .
۲۰۲۳ : مشکل ساختاری در سقف و ستون در مدل های سانتاکروز و توسان .
۲۰۲۲ : مشکل در ترمز ، ضد قفل ، هیدرولیک ، کنترل کشش ، و مشکلات الکترونیکی خودرو در مدل های سانتافه و توسان .
۲۰۲۱ : مشکل در ecu و قسمت مربوط به عملکرد چراغ های خودرو . مدل توسان فراخوان شد .
۲۰۲۱ : مشکل در سیستم نیرو محرکه خودرو و یاتاقان زدن در مدل های توسان و سوناتا هیبرید .
۲۰۲۰ : مشکل در هیدرولیک ، ترمز ، ضد قفل و سیستم الکترونیکی خودرو در مدل توسان .
۲۰۱۹ : مشکل در موتور و سیستم خنک کاری موتور در مدل توسان .
بقیه ش هم خودت تحقیق کن بخون خسته شدم از بس نوشتم . لینکشم هست . زیاد هم هست . خواستی با لینکش میدم .
تسلیت به قلب صبورت 🖤🥀😔😆
ایران
۲۰ تیر ۱۴۰۲یک سوال پیش میادچه اسراری موتورضعیفش میکنند باتوربوقدرت کاذب میدن استهلاک بیشترمصرف بیشتر موتور2,5 مصرف9%موتور1,6مصرف 7,5
*ALI*
۲۰ تیر ۱۴۰۲ماشین خوبی بنظر میرسه مخصوصا از نظر ظاهری فقط یکم ناهماهنگی توی همین زمینه توی در ها دیده میشه رینگاش هم قشنگن میخوام ببینم چیکار میکنه