نسخهٔ فیسلیفت هیوندای توسان N Line برای مدل ۲۰۲۵ با کابین کاملاً جدید و تغییرات ظاهری جزئی راهی بازار خواهد شد.
پسازاینکه هیوندای تصاویری از فیسلیفت توسان منتشر کرد، حالا این شرکت نسخهٔ اسپرت N Line را هم برای مدل ۲۰۲۵ نشان داده است. این تصاویر تغییرات ظاهری جزئی را نشان میدهند که شامل چراغهای جلو با تغییری محتاطانه و جلوپنجرهٔ متفاوت نسبت به قبل میشود. توسان N Line روی رینگهای ۱۹ اینچی منحصربهفردی قرار میگیرد و با سپر جلوی اصلاحشده راهی بازار خواهد شد. در این تصاویر برای اولین با میتوانیم نمای عقب توسان فیسلیفت را هم ببینیم که البته متعلق به نسخهٔ معمولی است.
ممکن است طراحی عقب توسان با قبل یکسان به نظر برسد اما سپر بازطراحی شده و حالا نهتنها الگوی لوزی شکل آن حذف شده بلکه چراغهای روی سپر هم بزرگتر شدهاند. در داخل توسان مدل ۲۰۲۵ هم شاهد دکمههای فیزیکی بیشتری نسبت به قبل هستیم. علاوه بر این، انتخابگر دنده به ستون فرمان منتقل شده و نمایشگرهای قبلی به دو نمونهٔ ۱۲.۳ اینچی متصل به هم جایگزین شدهاند. همچنین لوگوی هیوندای هم از روی فرمان حذف شده و جای خود را به کد مورس حرف H داده است. پانل کنترل سیستم تهویه نیز بروز شده و حالا شاهد کنسول شناور هستیم.
کابین توسان هم حالا باید ساکتتر شده باشد زیرا هیوندای شیشههای دولایه را علاوه بر جلو، در پنجرههای جلو هم استفاده کرده است. علاوه بر این، متریال عایق صوتی بیشتری هم در این کراساوور کرهای به کار رفته است. توسان جدید هنوز برای بازار ایالاتمتحده معرفی نشده اما هیوندای عرضهٔ آن را در بازار داخلی کره جنوبی آغاز کرده است.
ماکان
۱۷ آذر ۱۴۰۲سلام . خودروی خوبی هستش .
زیزیگولو
۱۷ آذر ۱۴۰۲بنظرم تنها ایرادش مدل چراغهای عقبش هستش
𝐀𝐥𝐢
۱۷ آذر ۱۴۰۲شکل فرمونش نسبت به قبل بد شده
Dark Knight
۱۷ آذر ۱۴۰۲برخلاف سانتافه که خیلی بدشکل شده این داره هر روز قشنگ تر میشه
net
۱۷ آذر ۱۴۰۲جلوپنجره نورانی بد هست
۱۷ آذر ۱۴۰۲باوا بقران همشون یه آمپر دیجیتال و یه نمایشگر مستطیل دارن
همشون اینجورین
بسته دیگه
خسته شدیم دیگه
NAVID۰۰۹۸
۱۷ آذر ۱۴۰۲دسته دنده را جایی کار گذاشتند که دردمحصولات تویوتا کروزکنترل میگذارند !
دسته دندههای دکمهای را حذف کردن و دوباره بازگشتند به قبل !
حتی روی کنسول هم دکمه اضافه کردن و از لمسی بودن و روی مانیتور بودن قضیه کاستن چون بارها گفتم و گفتم خیلی از این جنگولکبازیها یه مد هستند گذرا که میان جو میدن و میروند و باز بازمیگردند به اصل قضیه !
یه مانیتور ماشین لمسی کار شده تو ماشین ، هنوز که هنوزِ موقع رانندگی حواس را پرت میکند و حتماً باید نگاه کنیم تا استفاده کنیم و چشم از جاده بکنیم در صورتی که خیلی از خودروها لمسی و آپشن تو مانیتور شدن مثل تالیسمان و … !
این قضیه خیلی مضخرفه و هیچی نمیتونه جایگاه سادگی در کنترُلِرهای مکانیکی را بگیرد !
من که خودم میخوام مانیتور ماشینم را عوض کنم و به دکمهای و ولوم دستی تغیرش بدم !
ARMAN سابق
۱۷ آذر ۱۴۰۲دوستان به این توجه کنین
تو یه تیکه ش نوشته این مشخصات فنی برای علاقه مندان به دنیای خودرو جذاب است!!!!!
به نظر شما یه موتور چینی ۱۶۰۰ توربو تقریبا ۲۰۰ اسبی چه جذابیتی می تونه برای امثال ما ها داشته باشه؟؟
برای شخص خود من حداقل جذابیت یه موتور ۶ سیلندر ژاپنیه تا این قوطی نوشابه
P
۱۷ آذر ۱۴۰۲چرا طراح ها فک میکنن اگه بغل خودرو اینطور زاویه سازی و کج و کوله کنن جذابتر میشه اخه
محمد نصرالهی
۲۱ آذر ۱۴۰۲اون بقول شما کج و کوله ها ، آیرودینامیک خودرو بحساب میاد!
محمد نصرالهی
۲۱ آذر ۱۴۰۲قالی کرمان!