هیوندای

معرفی نسل جدید هیوندای پالیسید با تحول در طراحی و کابین لوکس‌تر

هیوندای پالیسید پس از شش سال حضور در بازار، حالا وارد نسل جدیدی شده که با زبان طراحی جدید و کابینی لوکس‌تر از قبل در کره جنوبی رونمایی شده است.

ظاهر جعبه‌ای شکل پالیسید جدید شبیه سانتافه به نظر می‌رسد که البته با حال و هوای لوکس‌تری همراه است. در قسمت جلو چراغ‌های LED پیکسلی مستطیل شکلی را می‌بینیم که به‌صورت عمودی روی‌هم قرار گرفته و جلوپنجرهٔ بزرگی را احاطه کرده‌اند. فاصلهٔ محوری کشیده‌تر، اوورهنگ‌های کوتاه‌تر و بخش انتهایی کشیده نیز تأثیر مثبتی بر تناسبات این شاسی‌بلند بزرگ کره‌ای داشته و از برخی زوایا، حال و هوایی مشابه رنجروور را ایجاد کرده است. این موضوع با ستون‌های مشکی‌رنگ، خط کمر صاف و چراغ‌های عقب عمودی که تا روی پروفیل جانبی ادامه یافته‌اند بیشتر مشهود است.

هیوندای همچنین روی قسمت‌های مختلفی از بدنهٔ خودرو مثل ستون‌های D تریم آلومینیومی کار کرده که با ریل‌های روی سقف در هماهنگی هستند. رینگ‌های آلیاژی چند پرهٔ ۲۱ اینچی که برای اندازهٔ بزرگ این شاسی‌بلند کره‌ای مناسب به نظر می‌رسند هم تکمیل‌کنندهٔ ویژگی‌های بیرونی پالیسید هستند. هیوندای ابعاد این خودرو را اعلام نکرده است ولی انتظار می‌رود مثل مدل تمام الکتریکی آیونیک ۹، از مرز ۵ متر فراتر رفته باشد.

پالیسید جدید در داخل نیز از کابین کاملاً متفاوت و زیباتری بهره می‌برد که بسیار لوکس‌تر از قبل به نظر می‌رسد. دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی برای صفحه آمپر و سیستم اطلاعتی-سرگرمی در یک پانل منحنی جای گرفته‌اند که بهتر با داشبورد ادغام شده است. شیفتر گیربکس از روی کنسول میانی به ستون فرمان منتقل شده و فضایی را روی کنسول خالی کرده است درحالی‌که روی پانل میانی داشبورد هم دکمه‌های زیادی برای کنترل سستم تهویه و دیگر عملکردها دیده می‌شود. دریچه‌های تهویه کپسول مانند، دستگیرهٔ گرد درها و تودوزی قهوه‌ای نیز یادآور ساخته‌های جنسیس هستند. ازجملهٔ دیگر ویژگی‌هایی که به ایجاد حس و حال لوکس در داخل پالیسید کمک کرده‌اند هم می‌توان به فرمان مشابه رنجروور، تریم‌های چوبی و نورپردازی داخلی اشاره کرد.

به لطف کنسول مرکزی جدید جلو که می‌تواند به صندلی وسط در ردیف جلو تبدیل شود، پالیسید با سه ردیف صندلی می‌تواند حداکثر تا ۹ نفر را حمل کند. برای ردیف دوم، صندلی‌های مجزا هم قابل سفارش است درحالی‌که سرنشینان ردیف سوم راحتی و دید بهتری خواهند داشت. هیوندای فعلاً مشخصات فنی نسل جدید پالیسید را اعلام نکرده ولی طبق گزارش‌ها، انتظار می‌رود این شاسی‌بلند با یک پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر هیبریدی و یک نمونهٔ ۳.۵ لیتری V6 توربو با قدرتی بیشتر از نسل قبلی به بازار عرضه شود. فروش پالیسید جدید ابتدا در کره و سپس از سال آینده در دیگر مناطق جهان آغاز خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵۸ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۳ دیدگاه‌ها

  1. R

    ۱۶ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (1230 ديدگاه)

    طراحیای هیوندای داره چرت تر میشه

    موافقم 78
    مخالفم 104
    1. جرمی کلارکسون

      ۱۶ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (1056 ديدگاه)

      بی روح و چرت

      موافقم 64
      مخالفم 82
    2. نیو کار

      ۱۶ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (85 ديدگاه)

      طراح داشبوردش یه مبل ساز از یافت اباد بوده

      موافقم 48
      مخالفم 43
    3. نانو

      ۱۶ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (201 ديدگاه)

      این عکس طراحی شده با کامپیوتره خودش ماشین نیست

      موافقم 18
      مخالفم 7
    4. ممد ژانگولر

      ۱۶ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (4255 ديدگاه)

      دمشون گرم واقعا باید ایولا گفت به این طراحی . زیباترین و بهترین در کلاس خودش.👌

      موافقم 63
      مخالفم 35
    5. پیام

      ۱۶ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (2192 ديدگاه)

      چه طراحی فوق العاده ای !!!!!!!!!!!!!!!!!

      موافقم 37
      مخالفم 14
    6. حسین

      ۱۶ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (170 ديدگاه)

      اتفاقا طراحیش واقعا زیباست و احتمالا امتیاز بالایی کسب بکنه نه فقط در طراحی بلکه مابقی موارد
      ولی یه کپی ماهرانه هم از رنجروور انجام داده هیوندای که جالب توجه بود

      موافقم 36
      مخالفم 6
  2. amir

    ۱۶ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (3738 ديدگاه)

    این پلاسیده همینطوریش زشت بود دیگه زشت ترم شد
    اون تیم طراحی هیوندا که این همه هم به پیتر شرایر و امثالهم مینازن دقیقا دارن چی کار میکنن؟ اون از تر دستی نصفه توسان( سانتاخروس) و سانتافه جدید اینم از این!!!

    موافقم 41
    مخالفم 81
    1. Nismo

      ۱۶ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (1636 ديدگاه)

      توی بحث طراحی چینی ها ازش بهترن

      موافقم 29
      مخالفم 59
    2. hosen

      ۱۶ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (943 ديدگاه)

      پلاسیده😂😂 خدا نکشتت امیر
      ولی جدا ازشوخی من از طراحیش خوشم اومده
      حداقل از سانتافه و مابقی محصولات هیوندای بهتره بنظرم

      موافقم 38
      مخالفم 7
      1. amir

        ۱۶ آذر ۱۴۰۳
        سوابق: (3738 ديدگاه)

        والا من پلاسیده نسل قبلو لاقل به این ترجیح میدم همونم زشت بود البته نظره آقای اشتری که پالیسید از نزدیک دیده ظاهرا رو بپرسید

        موافقم 9
        مخالفم 16
        1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

          ۱۶ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (2986 ديدگاه)

          فکر نکنم‌این ماشین از نزدیک دیده باشم

          موافقم 19
          مخالفم 4
        2. 𝐀𝐥𝐢

          ۱۶ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (1619 ديدگاه)

          از نظر من این نسلش خیلی بهتر از قبلیه از نظر طراحی

          موافقم 11
        3. Amirshayan

          ۱۶ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (125 ديدگاه)

          چند وقت پیش یه پالسید گذر دیدم اندازه وراکروز بود. ولی صد درصد از این طراحیش بهتر بود خصوصا عقبش

          موافقم 8
          مخالفم 2
      2. Kiarash

        ۱۶ آذر ۱۴۰۳
        سوابق: (706 ديدگاه)

        دقیقا
        منم با نظرت موافقم از طراحیش بدم نیومد و بنظرم خوب شده اما نسل قبلیش بهتر بود
        پالسید یجورایی جانشین همون وراکروز یا ix55 هست

        موافقم 23
        مخالفم 4
    3. Car love

      ۱۶ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (726 ديدگاه)

      یه مدت بیخیال کل شدیم گفتیم این ۳ چرخ فنا نفسی بکشن فضای سایت هم بهتره بشه اما انگار خودشون هم طرفدار گل به خودی هستن
      گلم طراحیاش همونطور که میبینی خیلی جواب داده میخوای بعنوان صدقه دوتا طراح هم واس نیسان( سلطان ضرر) بفرستن که از ورشکستگی نجات پیدا کنه ؟ 😂

      موافقم 11
      مخالفم 12
      1. amir

        ۱۶ آذر ۱۴۰۳
        سوابق: (3738 ديدگاه)

        وقت نمیکنم اواخرا وگرنه میدیدی
        سلطان ضرر یه فسیلی ۲۰سال پیش زد ( جی تی آر) که هنوز بی تی اس فنا با آرمیچرم حسرتشو میخورن🥲🤣🤣🤣

        موافقم 12
        مخالفم 11
        1. Car love

          ۱۶ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (726 ديدگاه)

          فعلا که ورشکست شدن و دنبال صدقه هستن و جی تی ار که هیچی،پدر جی تی ارم نتونسته کاری کنه واسشون 😂😂
          حالا ببینیم هیوندای بهشون طراح میده یا نه 💔😭😭

          موافقم 9
          مخالفم 5
        2. amir

          ۱۶ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (3738 ديدگاه)

          اگه یادت باشه قبلا هم بحران تو خودروسازی ژاپن که هیچ کله ژاپنم بود اینم میگذره

          موافقم 4
          مخالفم 4
        3. Car love

          ۱۶ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (726 ديدگاه)

          الانم که تو بحرانه خودروسازیشون 😂😂😂

          موافقم 5
          مخالفم 2
      2. JaMsHiD-B

        ۱۶ آذر ۱۴۰۳
        سوابق: (3112 ديدگاه)

        بچه ها چیزی نیست . جمعه هست بچه ها و دار و دسته پیام تکالیف شنبه شون رو نوشتن وقت کردن بعد کلی وقت بیان تو سایت نظر بدن .
        از موقعی مدارس شروع میشه سایت یه آرامش خاصی توش روانه میشه .
        فردا محو میشن تا چند هفته دیگه

        موافقم 9
        مخالفم 3
        1. amir

          ۱۶ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (3738 ديدگاه)

          باشه جمشید جان ولی من دانشجو هستم با اجازه شما

          موافقم 3
          مخالفم 4
        2. JaMsHiD-B

          ۱۶ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (3112 ديدگاه)

          امیر جان شما و دوستان که تاج سر هستید
          منظورم ترو.ل های کره ای فن بود

          موافقم 4
          مخالفم 4
      3. Nismo

        ۱۶ آذر ۱۴۰۳
        سوابق: (1636 ديدگاه)

        مدرسه خوش میگذره؟

        موافقم 6
        مخالفم 3
    4. Killer

      ۱۶ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (606 ديدگاه)

      تر دستی فقط BZ4X

      موافقم 6
      مخالفم 9
    5. M.B AMG

      ۱۶ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (8 ديدگاه)

      تو به مرسدس بنز و بی ام و و کادیلاک کشورت ببخش

      موافقم 11
  3. Taha Ayoobi

    ۱۶ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (4963 ديدگاه)

    کابینش خوبه ولی جرا اینجوری میکنه با طراحی

    موافقم 20
    مخالفم 10
  4. Silent

    ۱۶ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (23 ديدگاه)

    طراحی خیلی پخته‌ای داره منکه لذت بردم از دیدنش.

    موافقم 46
    مخالفم 22
  5. 🇰🇷

    ۱۶ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (196 ديدگاه)

    یکی از نقاط قوتش استفاده پرتعداد از دکمه هاست
    هیوندای اخیرا بررسی کرده بود که خیلی از مالکان ، استفاده زیاد از نمایشگر رو به دلایل مختلف از پیچیدگی تا حواس پرتی و… قبول ندارند و ترجیح میدن با دکمه ها کار کنند . از نظر بروز رسانی و ارتقای مداوم محصول و همچنین احترام به سلیقه خریدار ، کمتر برندی میتونه با هیوندای رقابت کنه
    در نمای جانبی و عقب حس وقار و سنگینی خاصی داره . نمای جلوش تازگی داره و با گذر زمان جایگاه خودشو پیدا میکنه . راجع به سانتافه جدید هم خیلیا گفتن سقوط در فروش رو تجربه خواهد کرد . حتی یه عده میگفتن هیوندای با این زبان طراحی ورشکست میشه (!) اما دیدیم کاندید کسب جوایز متعدد هم شد ‌. چون ظاهر خودرو ، تنها یکی از پارامترهای مهمه و اونم سلیقه‌‌ایه
    طراحی کابین بسیار عالی ظاهر شده و میتونه حرفای زیادی برای گفتن داشته باشه اگه تنوع پیشرانه مخصوصا هیبرید رو در بازار امریکا هم حفظ کنه میتونه به نفعش باشه
    نکته مهم اینکه پالیسید تنها ۶ سال از عمرش میگذره اما در امریکا توجهات خوبی رو جلب کرد و امسال فروشش به ۱۰۰ هزار دستگاه هم رسید . مطمئنم این برند آینده‌ی بسیار خوبی خواهد داشت

    موافقم 32
    مخالفم 9
    1. Cehx

      ۱۶ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (163 ديدگاه)

      از پشت که هیوندای ترکونده بخدا حتی کسایی که از ماشین سر در نمیاوردن پشت سانتافه جدید رو بهشون نشون میدادم سرگیچه می گرفتن حتی تو همین پدال این مطلب رو که کمتر برندی تو طراحی عقب می تونه با هیوندای رقابت کنه به نظرسنجی بزاریم 80 درصد مخالفن حداقل اخرش بنویس نظر شخصی من اینه

      موافقم 9
      مخالفم 2
  6. OM.01

    ۱۶ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (587 ديدگاه)

    صنعت خودروسازی داره بیشتر به سمت رستوماد و پروتورینگ میره (!) در این سبک خودرو تقریبا مدل ماشین مهم نیست قطعات افترمارکت میشه هرکاری کرد از استودبیکر تا موستانگ فاکس بادی تا مینی ماینر کوچولو موچولو همه شونو میشه به سطوح بالا از پرفورمنس و کیفیت و هندلینگ رسوند بر اساس سلیقه

    خودروسازی تولید انبوه هم قیمت زیر 80 هزار دلار اینطوری شده دیگه لوگوی کاپوت مهم نیست بنز باشی یا هیوندای یا جیلی، همه شصت کیلومتر جلوپنجره دارن و ششصد متر صفحه نمایش دارن همه شون هم میگی هعی گیلاس سانروف رو باز کن هعی عسلم لطفا برام اتوپارک رو فعال کن. همه هم برقی شدن یا یه ژنراتور گذاشتن الکتریک ژنراتور. این وسط کسی برندس که بیشترین امکانات بالاترین ایمنی و بالاترین خدمات رو ارائه بده.
    اون از جگوار که اوضاعش خرابه اون از استلانتیس و زیرمجموعه هاش که دارن نابود میشن اون از فولکس واگن که تو بحران گیر کرده اونم از byd روز به روز داره پیشرفت میکنه. تویوتا و فورد هم دارن همچنان چایی و قهوه میخورن، حالا انشااله…بینیم چی میشه

    هعی روزگار… مثل اینکه دیگه لوگوی کاپوت منقرض شده…

    یه شورلت آپاچی 1959 رت راد به من بدید، من برم…
    https://nzv8.co.nz/no-regrets-ls1-twin-turbo-1959-chevrolet-apache/

    موافقم 15
    مخالفم 3
    1. امیر علی

      ۱۶ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (42 ديدگاه)

      نظرت برام جالب بود 👌

      موافقم 8
      مخالفم 1
  7. Souls

    ۱۶ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (152 ديدگاه)

    حس کادیلاک میده

    موافقم 13
    مخالفم 3
  8. ابومفسد

    ۱۶ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (47 ديدگاه)

    رنج روور گدایان.

    موافقم 10
    مخالفم 12
    1. ۱۶ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (5271 ديدگاه)

      گدا هم نشدیم…!

      موافقم 4
      مخالفم 1
  9. Karim

    ۱۶ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    طراحی ساده و شیک و در خور شاسی
    من که از طراحیش خوشم اومد

    موافقم 19
    مخالفم 4
  10. نویدی

    ۱۶ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (405 ديدگاه)

    هیوندای انگار توی طراحی داره پسرفت میکنه،چون زبان طراحی خاص و منحصر به خودشو نداره.
    فیس جدید و قدیم خودروهای هیوندای هیچ نقطه اشتراک و تشابهی با هم ندارن.کلا قبلیو میکوبه از نو میسازه!!

    موافقم 12
    مخالفم 6
  11. 🇰🇷

    ۱۶ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (196 ديدگاه)

    از دوران کرونا به پدال سر میزنم. ۴-۵ سالی میشه . آدم همیشه یه سری کامنتارو میبینه واقعا تعجب میکنه
    یجور برای هیوندای ابراز تاسف میکنند انگار پول طراحیشو از جیب اینا دادن . میلیون ها نفر سراسر دنیا میرن و محصولات جدید این برند رو میخرند هیچ حرفی هم نمیزنن و راضی هم هستند . گروه هیوندای روز به روز داره قدرتمندتر میشه اون وقت یه نوجوون از ایران که از سر بیکاری و الافی میاد پدال اعتقاد داره هیوندای با داشتن تیم طراحی معتبر و فلان طراح ، خراب کرده یا ازون بدتر ورشکست میشه !
    کاش تجربه مالکیت یا اصلا مالکیت هم نه ، حداقل یه رانندگی ساده با هیوندای و کیا داشت ! دستش به فرمون هم نخورده و هیت میکنه !
    نمیفهمم تو مغز این بچه تر.ول ها واقعا چی میگذره . کی میخوان بفهمن و بپذیرن که شما و سلیقه و حرفاتون هیچ جای این صنعت خودرو نیست و مسیر صنعت خودرو کاملا متفاوت با هذیان های شماست
    امثال اینا بهتره فقط بیننده و ناظر باشن . به قول یکی از عزیزان ، برو برای اولین بار تو عمرت یه ماشین بخر بفهمی ماشین داشتن یعنی چی بعدش بیا حرف بزن
    فقط وراجی ، وراجی ، وراجی … ۴ هزار تا کامنت تو یک سال همشم مزخرفات …
    کاربرانی رو میشناسم یک دهه اینجان ، هنوز ۳ هزار تا کامنت ندارن . خود سردبیر این همه کامنت و گفتگو با کاربرا نداشته این همه سال …
    کاش درک و شعور خریدنی بود ، با جمعی از کاربرا میخریدیم میفرستادیم براش

    موافقم 24
    مخالفم 11
    1. ۱۶ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (5271 ديدگاه)

      اینا صبح تا شب اینجان
      باز خوبه مثل بقیه نوجوان های ایرانی تو اون سایتای .. نیستن
      من راضیم که نوجوان های ایرانی بیان اینجا ایراد بگیرن هرچی میخوان ایراد بگیرن
      ولی توی اون سایت ها نرن
      زندگی خودشون رو خراب نکنن
      نشن مثل نوجوانی های من

      موافقم 13
      مخالفم 2
    2. M.B

      ۱۶ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (8 ديدگاه)

      اولین بار که به این سایت سر زدم فکر کنم بی ام و M6 گرن کوپه تازه معرفی شده بود (۲۰۱۳) و یادمه همون زمانها بود که اس کلاس کوپه (S63 coupe) هم معرفی شد
      تقریبا روزی ۷-۸ بار به سایت سر میزنم با گوشیم سریع و یه نگاهی میندازم و کامنتارو که میخونم سریع مرورگر رو میبندم و یه تنفس میگیرم
      این اولین کامنتمه و واقعا دوست داشتم بنویسم تا بگم با شما هم نظرم
      مهم نیست لینک چه خودرویی رو باز کنی، بلافاصله با کامنت ( اه قیافه این بنزو اه این چیه بی ام و گند زده اه هیوندای داره چیکار میکنه و …)
      لیاقت همین خودرو ها با پلتفرم ۳۰-۴۰ ساله و فرغونی هستش که دارن سوار میشن

      موافقم 16
    3. محمد

      ۱۶ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (192 ديدگاه)

      یک نکته هم به حرف های این دوستمون اضافه کنم که آخرین هیوندا و کیا هایی که به طور عمده وارد شد مربوط به ۲۰۱۷ و خیلی محدودتر ۲۰۱۸ بود که از نظر پیشرفت و کیفیت با محصولات قبل ۲۰۱۰ قابل مقایسه نبودن ، الان همون مدل های آخری که وارد شد رو در نظر بگیریم بعد از هفت و هشت سال استفاده در صورت استفاده صحیح افت کیفی محسوسی نداشتن ، تو سال ۲۰۲۵ دیگه به ماشین های چینی هم نمیشه گفت بی کیفیت ، فکر کنم دوستان زیر رولزرویس و بنتلی سوار نشدن که چشم بسته زیر هر پست ماشین کره ای ابراز تنفر میکنن

      موافقم 10
      مخالفم 3
    4. Cehx

      ۱۶ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (163 ديدگاه)

      تو خودت زیر ژاپنی ها می نویسی میتسوبیشی و نیسان دارند ورشکست می شن و فاتحه شون خونده هوندا بیاد کمکشون کنه و اینجور چیزا من حقیقتا از جلوی خودرو خوشم اومد حس نوستالژی و بروزی میده ولی عقبش خوشم نیومد و انتقاد چیز بدی نیست بلکه تحمیل نظر بده به طور مثال شما میای میگی این ماشین خوشگله من بیام بگم نه اشتباه می کنی زشته

      موافقم 5
      مخالفم 1
  12. Sergeant

    ۱۶ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (14 ديدگاه)

    خیلی زیباست

    موافقم 7
    مخالفم 3
  13. 𝐀𝐥𝐢

    ۱۶ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (1619 ديدگاه)

    پشتش منو یاد رنج روور نسل قبل میندازه

  14. 90s culture

    ۱۶ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (248 ديدگاه)

    هیوندای زمانی در طراحی خودرو ها در همه کلاس زبانزد بود ولی الان داره رو به افول می ره!
    چرا واقعا!؟

    موافقم 8
    مخالفم 5
  15. Yasin

    ۱۶ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (263 ديدگاه)

    پشتش عین لندروور شده

    موافقم 8
    مخالفم 1
  16. Kiarash

    ۱۶ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (706 ديدگاه)

    از سانتافه خیلی جذاب‌تر هست سانتافه جلو و کنارش قشنگه ولی عقبش فاجعست
    راجب بخش مشخصات فنی بگم موتور دوم که ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر توربو هست برام جالب بود که هیوندای هنوز از موتور ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر استفاده میکنه و خوشحالم کرد

    موافقم 11
    مخالفم 1
  17. عمو مایک

    ۱۶ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (75 ديدگاه)

    نسبت به سانتافه جدید ، اوضاع ش بهتره تو زمینه طراحی

    طراحیش هماهنگه تقریبا

  18. Yasin.sn

    ۱۶ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (30 ديدگاه)

    چقدر شبیه کادیکلاک اسکالید شده

    موافقم 1
    مخالفم 1
  19. M.s

    ۱۶ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (91 ديدگاه)

    طراحیش پخته تر و جذابتر شده ولی کابین میتونست زیباتر باشه ،ولی درکل خیلی زیباس

  20. بنز عشق

    ۱۶ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (16 ديدگاه)

    بی قاعده در طراحی
    هیوندا تو طراحی از کیا عقب تره
    حتی بنز و بی ام و که طراحی شون بدتر میشه باز هم اونا تو بخش کابین خیلی بهترن

  21. Arash Kashani

    ۱۷ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (20 ديدگاه)

    به بهای نوآوری توی طراحی، طراحی های هیوندای روز به روز داره مزخرف تر میشه
    به نظرم از 2019 به بعد،70 درصد از ماشینای هیوندای زشتن
    نوآوری توی طراحی برای داشتن شخصیت جداگونه
    گل سر سبدم سانتافه2024 بود
    قطعا که پالیسید اوضاش بهتر از سانتافس ولی قطعا تو سگمنت خودش انتخاب اول مصرف کننده نیست
    وجه تماییز هیوندای داشتن ظاهری مناسب با عملکرد فنی نسبتا خوب بود که خیلی وقته ندارتش

  22. Akbar top

    ۲۱ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (81 ديدگاه)

    پس تکلیف استفاده از موتور دیزلی شش یا هشت سیلندر دراین خودرو چی میشه.ماشین شاسی بلند فقط با موتور دیزلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا