جنسیس GV70 برای مدل ۲۰۲۵ با جلوپنجره و سر اگزوزهای جدید به همراه بازطراحی داخلی با نمایشگر ۲۷ اینچی مورد بهروزرسانی قرار گرفته است.
جنسیس بهروزرسانی میاندورهای کراساوور GV70 را برای مدل ۲۰۲۵ معرفی کرده است. این خودرو ماه آینده در کره جنوبی عرضه میشود و سپس راهی بازارهای جهانی خواهد شد. در بیرون خودرو تغییر بزرگی نسبت به قبل دیده نمیشود اما با کمی دقت میتوان متوجه الگوی جدید جلوپنجرهٔ با طرح دوخطی و صفحه محافظ جدیدی زیر سپر شد. رینگهای جدید ۱۹ اینچی نقرهای تیره، انتقال راهنماهای عقب از روی سپر به داخل چراغهای اصلی، اصلاح اسپویلر عقب و سر اگزوزهای جدید هم از دیگر تغییرات بیرونی GV70 مدل ۲۰۲۵ هستند.
در داخل خودرو اما شاهد تغییرات مهمتری هستیم زیرا مثل فیسلیفت GV80، طرح مجزای صفحه آمپر و نمایشگر مرکزی کنار گذاشته شده و جای آن را یک صفحهنمایش ۲۷ اینچی گرفته است. علاوه بر این، در قسمت بیضیشکلی که قبلاً کنترلهای تهویه قرار داشت حالا دریچههای تهویهٔ میانی جای گرفته و برای کنترل سیستم تهویه نمایشگری روی کنسول مرکزی در نظر گرفته شده است. تکمیلکنندهٔ تغییرات داخلی GV70 مدل ۲۰۲۵ هم غربیلک فرمان جدید و اصلاح نورپردازی است.
در مدل GV70 اسپرت اما خریداران از تغییرات بیرونی بیشتری مثل جلوپنجرهٔ اختصاصی G-Matrix، ورودیهای هوای بزرگتر، رینگهای ۲۱ اینچی، سر اگزوزهای کرومی تیره، غربیلک فرمان منحصربهفرد و دوختهای داخلی نارنجی بهرهمند میشوند. جنسیس در مورد پیشرانههای کراساوور کامپکت خود حرفی نزده است اما انتظار میرود GV70 با همان موتورهای قبلی ارائه شود که شامل ۲.۲ لیتری چهار سیلندر توربودیزل، ۲.۵ لیتری چهار سیلندر بنزینی توربو و ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو میشود. همچنین احتمالاً بهزودی نسخهٔ بروز شدهٔ GV70 الکتریکی را هم خواهیم دید.
زیزیگولو
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳انگار جنسیس از حرف G واسه مدلای شاسیبلند اسپرت استفاده میکنه ……….. راستی جنسیس GV70 پروجکت اورلند دلتا که با پکیج آفرود معرفی شد دیگه خبری ازش نشد؟؟؟!!!!
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳GV برای شاسی بلند و کراس اور
G برای سواری شاسی کوتاه
https://pedal.ir/topic/%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C%D8%B3/
زیزیگولو
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳موقع تایپ کردن اشتباه تایپی پیش میاد و اجتناب ناپذیره …… حرف V رو جا انداختم😂
MehdiTurbo
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳خداییش طراحیش واقعا جذاب واقعا در حد خودرو لوکس و یه لول باترش بنتلی چیزی که جنسیس متمایز میکنه این حجم از چرم دوزی که تماما داشبورد چرم و هزینه تولید میبره بالا ولی قیمتش حتی از بنز و بی ام و که داشبور تو نسلای جدید اصلا یه ذره چرم دوزیم نداره کمتر
شاید خیلیا فکر میکنن مال چیدمان جایگزاری مناسب که اینقدر جذاب ولی همین چیدمان این چرم دوزی نداشت اصلا این نمیشد و دوم طراحی که همه شدن تسلایی از بنز و بی ام و و حتی مزدا که اینقدر تعریف میکردم ازش و خودروی جدیدش تسلایی شد تو این نسل جنسیس خیری ازش نیست و دگمه فیزیکی داره امیدوارم این چندتا برند باقی مونده که به این جریا نپیوستند همینجوری بمونن مثل پورش جیپ و … هزینه و زمان نصب دوتا مانیتور به جای دکمه فیزیکی خیلی پایین تر واسه همین دیگه شرکتا اینکار نمیکنند بسیار پایین تر و سود مالی و زمانی زیادی داره براشون این چندتا شرگتی که هنوز اینکار نکردند مثل بنتلی پورش ائودی جیپ و جنسیس و … هنوز طراحی براشون در ارجحیت و امیدوارم بمونند حتی لامبو هم از اون کابین خلبانی فوق العاده معروفش دست کشید تو نسل جدید مثل کابین مک لارن شد
Ehsan
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳خیلی زیباست،طراحی داخلی ساده و شیکی داره
Mr. gt c
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳چقدر زیباست که از دو مانیتور پیوسته استفاده نشده و از پشت کیلومتر تا وسط داشبورد از یک مانیتور مستقل استفاده شده
mahan
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳یعنی هیوندای در طراحی کابین بسیاز زیبا عمل میکنه. تو دورانی که همه یدونه تبلت میزارن هیوندای هنوز حفظ دکمه ها و طراحی قدیمی و البته به روز داره خوب پیش میره. واقعا قابل تحسینه بسیار لذت میبرم
Amirmohammad
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ماشین خیلی خوبیه،یدونه گذرموقتش رو دیدم به قشنگی عکساش بود
Taha Ayoobi
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳خوشگله
𝐀𝐥𝐢
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳زیباست مخصوصا با رنگ سفید
مهردادکمال
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳27اینچ مانیتور بنظرتون لزوم داره!!! من که فکر میکنم علاوه بر حواس پرتی باعث از بین رفتن حس لذت رانندگی میشه! حالا خودتونو تو مزدا میاتا یا بی ام و z4 تصور کنین و تو جاده های توسکانی در حال رانندگی هستین! ادم تو سفر میخواد از تکنولوژی دور باشه. به هر حال به شخصه رانندگی انالوگ رو ترجیح میدم
BMW
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ماشاا.. خوب خودشو انداخته وسط
AHV
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳یکم کپی کرده از روی مایباخ ولی بازم خیلی هنوز کار داره که خودشو تو این سبک کلاس جا بندازه البته اگه رقیباش جایی براش بزارن …
علی
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳که چی بشه ۲۷ اینچ داخل خودرو چه نیازی هست. فقط هزینه تولید و هزینه نگهداری رو بالا میبره انگار خریداران فقط دنبال مانیتور بزرگ تر هستن
علی
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳بهر حال پیش رفت هیوندای هم قابل تحسین هست
محمد
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳کاش من هم می تونستم بخرم…