نسخهٔ فیسلیفت کراساوور کوچک هیوندای بایون با طراحی جدید دماغه و امکانات استاندارد بیشتر در داخل راهی بازار اروپا خواهد شد.
کراساوور کوچک هیوندای بایون تنها سه سال پیش به بازار آمد و حالا یک بهروزرسانی جزئی را تجربه کرده است. شاید تشخیص تغییرات ظاهری این خودرو کمی دشوار باشد زیرا بایون همچنان طراحی کلی قبلی را حفظ کرده و طراحان هیوندای سعی کردهاند با تغییراتی نهچندان بزرگ، نمای جذابتری به آن ببخشند. مثل قبل، دیلایتهای باریکی همچنان در بالای دماغهٔ خودرو به چشم میخورند اما این دیلایتها مثل محصولات جدید هیوندای حالا توسط یک نوار LED باریک به هم متصل شدهاند.
علاوه بر این، تغییرات ظریفی هم در سپر جلو صورت گرفته و جلوپنجرهٔ ذوزنقهای عریض جدیدی با پلاستیکهای سیاه در طرفین را جایگزین طراحی قبلی کرده است. در قسمت عقب نیز همین داستان جریان دارد و شاهد تغییراتی جزئی هستیم که شامل بازطراحی سپر با پلاستیک سیاه کمتر و چراغهای دندهعقب جدید در طرفین میشود. ارائهٔ چهار رنگ بیرونی جدید هم تکمیلکنندهٔ تغییرات ظاهری بایون ۲۰۲۴ هستند.
کابین بایون به لطف صفحه آمپر دیجیتالی ۱۰.۲۵ اینچی که در برخی بازارها بهصورت استاندارد ارائه میشد، کاملاً مدرن به نظر میرسید اما نمایشگر لمسی اطلاعاتی-سرگرمی استاندارد ۸ اینچی نسبتاً کوچک بود هرچند که با پرداخت هزینهٔ اضافی امکان سفارش نمونهٔ بزرگتر ۱۰.۲۵ اینچی وجود داشت. حال برای مدل ۲۰۲۴، نمایشگر لمسی بزرگتر بهصورت استاندارد در تمام تیپها ارائه میشود و صفحه آمپر هم در تمام بازارها دیجیتالی خواهد بود. علاوه بر این، سیستم ناوبری هم حالا از قابلیت بهروزرسانی از راه دور برخوردار خواهد بود.
هیوندای به پیشرانههای بایون جدید اشارهای نکرده که این یعنی احتمالاً همان موتور ۱ لیتری سه سیلندر توربوشارژ قبلی بدون تغییر ارائه خواهد شد. این پیشرانه در دو سطح قدرت مختلف قابل انتخاب است که اولی ۱۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۷۲ نیوتن متر گشتاور دارد درحالیکه دومی ۱۲۰ اسب بخار قدرت را در اختیار راننده قرار میدهد اما گشتاور آن تغییری ندارد.
هوندای همچنین هنوز قیمت یا زمان عرضهٔ بایون ۲۰۲۴ در اروپا را هم اعلام نکرده است اما قیمت نسخهٔ کنونی از ۲۱,۵۷۰ پوند آغاز میشود و انتظار میرود نسخهٔ جدید با این بهروزرسانی جزئی، افزایش قیمت چندانی نداشته باشد.
net
۲۹ دی ۱۴۰۲طراحی داخلی یکپارچه مشکی و طراحی بیرونی نسبتا خوبی داره.اگر نوار متصل چراغ عقب و نوار متصل چراغ جلو نداشت قشنگتر میشد.سقف رنگ مشکی هست خوبه اگر ستون شیشه جلو و ستون سقف بالای شیشه دربها ابی بود و متضاد مشکی نبود قشنگتر میشد.اگر بالا شیشه دربها زه سفید داشت مثل زه پایین شیشه دربها قشنگتر میشد.رینگ بد هست
پیام
۲۹ دی ۱۴۰۲به این میگن طراحیا!!!
NAVID۰۰۹۸
۲۹ دی ۱۴۰۲دقیقاً به کجاش میگن طراحی !!!
چیوندای همینطور پیش بره از صفحهی روزگار حذف میشه ، فقط صبر کن و ببین !!!
این فاجعهی طراحی حتی از ۱۰ سال پیش چینیها زشتتر و بیهویتترِ !
net
۲۹ دی ۱۴۰۲چپوندای😃
پیام
۲۹ دی ۱۴۰۲نوید تو کلا مشکل برند داری 😂😂😂😂😂😂😂 قضیت یه چیز دیگست
مهرداد
۲۹ دی ۱۴۰۲جمله با کسره تموم نمیشه!
B
۲۹ دی ۱۴۰۲بنظرم پشتش ضعیفه از جلو فوق العادست ولی
parhamiof
۲۹ دی ۱۴۰۲یه کاربر قدیمی بود تو سالای بین 91 تا 94،اسمشون زیگما بود،کره ای فن بود ولی منطقی تر بود از شما.
افت قابل توجه…
net
۲۹ دی ۱۴۰۲چراغ عقب قرمز کم رنگ هست اگر قرمز پر رنگ زرشکی بود قشنگتر میشد البته بدون نوار متصل وسط. اگر یک اگزوز خاکستری دایره ای زیر سپر داشت قشنگتر میشد
NAVID۰۰۹۸
۲۹ دی ۱۴۰۲داداشم netجان
میشه یکم بیشتر از ( قرمز پر رنگ متمایل به زرشکی ) بیشتر توضیح بدی ؟!
آخِ میخوام ببینم به چلومرغام میرسه یا تهچینام !
رنگ در چراغ عقب هیوندای یک فلسفست یک سطح از زندگیست !
تازه شنیدم بنتلی بنتایگا کپی بسسسیار ناشیانهای داشته از سبک رنگ چراغ عقبهای هیوندای !
net
۲۹ دی ۱۴۰۲ارادت نوید🖐
چراغ عقب قرمز زرشکی پر رنگ مثل چراغ عقب قرمز زرشکی پر رنگ بی ام و 120i هاچ بک مدل ۲۰۱۷ و چراغ عقب تیبا هاچ بک و چراغ عقب بی ام و سری ۸ و چراغ عقب کیا اپتیما مدل ۲۰۱۷ نیوفیس و چراغ عقب سمند lx
NAVID۰۰۹۸
۲۹ دی ۱۴۰۲net جان
قانع غانع قانع شدم 👋🏻
میشه چراغ عقب شاهین هم به این معقوله وارد کرد ، آیا ، است ؟!
net
۳۰ دی ۱۴۰۲بله درسته چراغ عقب شاهین و تارا هم قرمز زرشکی هست
net
۲۹ دی ۱۴۰۲زه نازک سفید پایین شیشه درب ها قشنگه اگر سرتاسر اطراف شیشه درب ها بود و بالای شیشه درب ها هم زه نازک سفید داشت قشنگتر میشد
MehdiTurbo
۲۹ دی ۱۴۰۲نسبت به قیمتش خیلی خوبه اون زمان که ارز وضعیت درست درمون بود تازه همون موقع هم ادما شاکی بودن که خیلی اوضاع بد شده البته اونا چون زمان قبل انقلاب دیده بودن اون ده سالی که گذشته بود،خلاصه یادمه ریو بود ۱۶ میلیون ۴۰۵ ۱۲ میلیون بود منتها ۴۰۵ اون موقع به روزترین خودرو بود هم قیمت سیلو بود مثل اینه ۵۰۸ الان اگه مدلش درست گفته باشم ۱۲ میلیون باشه
منظورم اینه که این خودرو هم قیمت همون ریو ۱۶ میلیونی اون زمان الان وضعیت ارز اینجور وقتی نسبت به قیمتش ببینی این طراحی و امکانات برای این قیمت عالیه
هر چند طراحیش برای هاچ بک به شدت جذاب ولی به کراس اور زیاد نمیاد
علی جردن
۲۹ دی ۱۴۰۲یکم ژن ولوو V40 رویت شد
مجتبی .
۲۹ دی ۱۴۰۲درسته کوچیکه ولی یکم قدرت بیشتر داشت بهتر بود.
رامتین
۲۹ دی ۱۴۰۲از ولوو الهام گرفته شده و کلا طراحی نرمالی داره. خیلی جذاب نیست.
Mani
۲۹ دی ۱۴۰۲انگار معلوله
ممد سوناتا
۳۰ دی ۱۴۰۲بازار ایران آزاد بود هیوندای هم نمایندگی داشت من سوناتامو میدادم یکم هم پول روش میزاشتم یا اینو میگرفتم یا سوناتای جدید
BMW
۳۰ دی ۱۴۰۲جلوش قشنگ تره تا عقبش😊