گروه هیوندای موتور امروز اعلام کرد پیتر شرایر و آلبرت بیرمن در حال خداحافظی با پستهای خود در این گروه خودروسازی هستند. چانگ کوک پارک جایگزین بیرمن به عنوان مدیر بخش تحقیق و توسعه خواهد شد و لی سانگ یوپ مدیر مرکز طراحی جهانی هیوندای نیز قرار است جایگزین شرایر شود. این تغییر و تحولات در سطوح مدیریتی گروه هیوندای موتور تنها یک سال پس از انتخاب ایسان چانگ به عنوان ریاست گروه هیوندای موتور صورت میگیرد.
البته شرایر و بیرمن بهطور کامل هیوندای را ترک نمیکنند زیرا شرایر به عنوان مشاور طراحی و سفیر گروه و بیرمن نیز به عنوان مشاور فنی با این شرکت همکاری خواهند داشت. هر دو نفر اقدام به آموزش طراحان و مهندسان آتی هیوندای خواهند کرد. تغییرات مدیریتی گروه هیوندای موتور منحصر به بیرمن و شرایر نبوده زیرا این خودروساز اعلام کرده ۲۰۰ مدیر خود را نیز در پاسخ به تغییرات سریع صنعت خودرو ترفیع خواهد داد. این خودروساز با انتشار بیانیهای گفته است:
بسیاری از مدیران جدید ما نشان دهنده نسل بعدی رهبران شرکت بوده و به خاطر دستاوردها و نقش خود در موفقیت ادامهدار این گروه خودروسازی انتخاب شدهاند
این ترفیع پستها روی تکنولوژی آینده و فرصتهای تجاری جدید همچون رانندگی خودکار تمرکز دارند. ۳۷ درصد از تغییرات مدیریتی هیوندای در بخش تحقیق و توسعه رخ داده و طبق گفته نشریه فاینشنال تایمز، یکسوم این مدیران جدید در دهه ۴۰ زندگی خود قرار دارند.
شرایر که از سال ۲۰۰۶ تاکنون در شرکت هیوندای حضور داشته مسئول طراحی محصولات متنوعی از کیا، هیوندای و جنسیس بوده است. بیرمن نیز پس از یک دهه حضور در BMW در سال ۲۰۱۵ به این کمپانی پیوست و مسئولیت هدایت بخش پرفورمنس N را بر عهده داشت. گروه هیوندای موتور در حال سرمایهگذاری سنگین روی تکنولوژیهای آینده همچون خودروهای الکتریکی و خودران بوده و گفته که مبلغ ۷.۴ میلیارد دلار را صرف تولید خودروهای الکتریکی در آمریکا خواهد کرد. این شرکت کرهای امیدوار است ۳۰ درصد از فروش جهانیاش تا سال ۲۰۳۰ را خودروهای بدون آلایندگی تشکیل دهند و این میزان تا سال ۲۰۴۰ به ۸۰ درصد برسد.
محمدرضا
۲۸ آذر ۱۴۰۰هر دو نفر اقدام به آموزش طراحان و مهندسان آتی هیوندای خواهند کرد. تغییرات مدیریتی گروه هیوندای موتور منحصر به بیرمن و شرایر نبوده زیرا این خودروساز اعلام کرده ۲۰۰ مدیر خود را نیز در پاسخ به تغییرات سریع صنعت خودرو ترفیع خواهد داد.
سطح آینده نگریه مدیر جدید خیلی بالا هست.به همه ترفیع داده
Irani
۲۸ آذر ۱۴۰۰میگن یه زمانی کره ای ها آرزو داشتند تو دانشگاه تهران درس بخونند!
این که میگم برا زمان جومونگ و هخامنش نیست، کمتر از 50 سال پیش است!
چی شد که الان ما مردم از لحاظ رفاه و سطح زندگی از عراق و اندونزی و خیلی کشورهای جهان سوم عقب افتادیم؟
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۸ آذر ۱۴۰۰متاسفانه همینطوره، اونا تا ۵۰سال پیش آرزو داشتن یچی عین پیکان مارو بسازن، و حالا ببین کجاییم…
تنها چیزی که فکرم میرسه، مقصرش کسی نبود جز همون جماعت که با شکنی بت شکنی فلانی میخوندن،و امروزه هم جای مبارزه با اهریمن فقط میگم چرا به این روز افتادیم!
سید جواد روحانی . طرفدار بنز
۲۸ آذر ۱۴۰۰البته کره هیچوقت کشور عقب افتاده ای نبوده و اگرم اوضاعش در بازه ای از تاریخ بد بوده بخاطر دیکتاتور ها و جنگ با کره شمالی بوده ، چیزی که بیشتر از اون آدمو حرص میده پیشرفت کشورهای دور و بر خودمونه ( عربستان و کلا کشور های عربی ) و همچنین پیشرفت خودروسازی کره که با خودروسازی ایران آغاز شد ( مستند تقاطع تهران سئول در این رابطه فوق العاده توضیح میده ) اما اونا کجان و ما کجاییم
کافر مقدس
۲۸ آذر ۱۴۰۰دیگه خالی نبندیم کره ای ها دوست داشتن بیان دانشگاه ایران . هیچوقت نیومدن ایران و نخواهند آمد
کره خودش اون موقع بیشترین تعامل علمی رو با آمریکا . اروپا داشته
اون موقع که ایرانی ها فلانی رو در ماه میدیدند کره ای ها خودشون اندازه خودشون صنعتی بودن
نه آماری . نه دیتابیسی . نه استدلالی هیچی همینجوری کره ای ها دوست داشتن بیان ایران ! پدال هم چون مجهز به کنتور نیست یه سری حرفا همینجوری پرتاب میشه
https://www.koreatimes.co.kr/www/nation/2021/02/177_304346.html
فرزاد
۲۸ آذر ۱۴۰۰یه ذره اگه درباره اسلام واقعی تحقیق کنیم متوجه میشیم هر نصیحتی که در اسلام بعنوان راه درست اقتصادی برای ایجاد رفاه و امنیت و برقراری عدالت برای انسان وجود داره بصورت کاملا برعکس تو بعضی از کشورها اجرا میشه البته کشورهای خیلی دور یعنی از اینور اروپا و آم،ریکا و ،،، رد کنی تاااا
فرزاد
۲۸ آذر ۱۴۰۰آآآ برسی به کشور مقصد یعنی ای،،،
Arman
۲۸ آذر ۱۴۰۰“هر دو نفر اقدام به آموزش طراحان و مهندسان آتی هیوندای خواهند کرد”
خیلی حالبه
کوبیده
۲۸ آذر ۱۴۰۰از اینکه چشمانمان را نوازش دادید ممنونم
ولی حیف توی کشور اشتباهی بودین