هیوندای در نمایشگاه شانگهای ۲۰۲۳ از نسخه فیس لیفت آوانته که در بازارهای جهانی با نام النترا N شناخته میشود رونمایی کرد. این سدان اسپرت از چهرهای بهروز و اسپرت بهره میبرد.
کرهایها پس از معرفی النترا فیس لیفت استاندارد هماکنون نسخه بهروز شده N را نیز در نمایشگاه شانگهای ۲۰۲۴ به نمایش گذاشتهاند. در تصاویر رسمی این خودرو نام آوانته دیده میشود که برای بازارهای کره جنوبی استفاده شده است. هرچند همانند مدل استاندارد باید گفت نسخه N جهانی نیز تغییر خاصی نسبت به مدل بازار کره نخواهد داشت. النترا N فیس لیفت همان تغییرات ظاهری مدل استاندارد را با رینگهای ۱۹ اینچی جدید و نشانهای تیرهرنگ ترکیب کرده است.
هیوندای اقدام به تغییر سپر جلو با تریم های جدید همرنگ بدنه و حذف بخشهای تیرهرنگ کرده است. نوار قرمز رنگ زیر سپر نیز چشمگیرتر از قبل بوده و جلوپنجره هم کمی کوچکتر به نظر میرسد. همانطور که در نسخه استاندارد النترا فیس لیفت دیده بودیم، نسخه اسپرت تر این خودرو از چراغهای جلوی نرمتر به همراه نوار متالیک جدیدی سود میبرد تا به این ترتیب ارتباطی بصری با دی لایت ها ایجاد گردد. اگرچه نمای جلوی خودروی موردبحث تریم تیره رنگ کمتری نسبت به قبل دارد اما در بخش عقب داستان متفاوت است به گونهای که بخش پایین سپر اکثراً به رنگ مشکی درآمده و دیگر تغییر قابلتوجه نیز نوار قرمز رنگی است که به گوشهها نیز کشیده میشود. ظاهراً بال عقب خودرو تغییری ندارد و بالای نشان تیره هیوندای در صندوقعقب مینشیند. هنوز تصاویر کابین این خودرو منتشر نشدهاند اما با توجه به تصاویر نسخه استاندارد میتوان گفت تغییرات بزرگی در کابین النترا N رخ نخواهد داد.
دیگر بخش مفقود شده این پازل قوای محرکه است زیرا مشخص نشده که آیا هیوندای دستی بر سر و روی پیشرانه ۲ لیتری توربو نیز کشیده یا خیر. این پیشرانه ۴ سیلندر در نسخه قبل از فیس لیفت ۲۷۶ اسب بخار قدرت و ۳۹۲ نیوتون متر گشتاور تولید میکند و نیروی تولیدی نیز از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۸ سرعته دوکلاچه به چرخ ها فرستاده میشود. انتظار میرود معرفی کامل هیوندای النترا N فیس لیفت در هفتههای آینده انجام شود. به عنوان سخن پایانی باید گفت نسل بعدی این خودرو نیز با پیشرانه بنزینی تولید خواهد شد اما به احتمال زیاد خبری از نسخه هاچبک i30 N نخواهد بود.
Wanted
۳۰ فروردین ۱۴۰۲اگه آتیش نگیره ماشین خوبیه
Ehsan
۳۰ فروردین ۱۴۰۲اونی آتیش گرفته (مثل راو۴)که هی اکانت ساخته
نتیجه زیاد اکانت ساختن هم میشه در رفتن چرخ 😂
Tesla
۳۰ فروردین ۱۴۰۲اگه چرخش مثل بعضیا در نره ماشین خوبیه 🤣🤣
پیام
۳۰ فروردین ۱۴۰۲آتیش گرفتن مال ماشینایی مثل تویوتا هست که همون دم کاری با زدن بخاری ماشین رو برد ماشین تاثیر میذاره 😂😂😂😂
محمد
۳۰ فروردین ۱۴۰۲الان خداوکیلی کدوم یکی از ماشینای کره ای اتیش گرفته ؟ حتی پراید کره ای هم همچنان داره کار میکنه در ضمن بهتره میزان فروش این خودرو رو در امارات و عربستان و … ببینی بعد نظر بدی
کرگدن باواریا
۳۰ فروردین ۱۴۰۲مهم فنی هست که متاسفانه تعطیله کلا ؛ از هرکی میشنوم میگه کره ایی فنی عالی داره خندم میگیره واقعا
محمد
۳۱ فروردین ۱۴۰۲خندت میگیره چون ماشین سایپا زیرپاته ولی تعصب ژاپنی هارو میکشی کلا
جنوب
۳۰ فروردین ۱۴۰۲اوریگامی
مازیار
۳۰ فروردین ۱۴۰۲اگه آتیش نگیره خوبه
اگه چرخش در نره خوبه
اگه …
اما اگه ترولها … بشن دیگه عالیه
Wanted
۳۰ فروردین ۱۴۰۲یکم آرومتر بچه ها
حمله نکنید
حقیقت همیشه تلخه
Car love
۳۰ فروردین ۱۴۰۲خب همینارو با اکانت اصلیت بگو،تو که تو مجازی اینقدر میترسی خدا میدونه وضعیتت تو زندگی واقعی چطوره،خدا بهم رحم کنه :))
Tesla
۳۰ فروردین ۱۴۰۲نه اسباب بازی چینی خوبه که هنوز بعد از ۲۰ سال نتونسته مجوز حضور تو بازار هلی معتبر رو پیدا کنه 🤫🤣🤣🤣
Killer
۳۰ فروردین ۱۴۰۲جلوش که درست شد طراحی کلی ماشین خیلی خوب شد،واقعا قسمت جلو نیاز داشت به تغییر
امین
۳۰ فروردین ۱۴۰۲دیگه حالمون از این ماشینها با این قیافه ها به هم میخوره.فکر کنم طراحان خودرو از فضا اومدن
محمد
۳۰ فروردین ۱۴۰۲الان بجز خودرو های خاص و گران قیمت بقیه خودرو ها دارن به این سمت میرن اگر شما این طراحی رو دوست نداری میتونی 150 هزار دلار به بالا هزینه کنی یه خودروی خاص بگیری
Arshia m3csl
۳۰ فروردین ۱۴۰۲ماشین کره ای پرستیژ بالای ژاپنی و المانی و امریکایی رو نداره تا وقتی کلی ماشین باحال هست چرا سمت کره ای بره ادم؟