در هفتهای که گذشت یکی از عکاسان خودرویی، تصاویر مخفیانهای از فیسلیفت جنسیس تهیه کرد. این خودرو که در آمریکا مراحل آزمایشی را طی میکرد بهشدت پوشیده شده بود.
در اواخر ماه گذشته تصاویر دیگری از جنسیس جدید در آلمان منتشر شده بود. این بار نوبت به آزمایش تریم آمریکایی رسید. این خودرو همین حالا تغییراتی به خود دیده است که سیستم اگزوز چهارتایی جدید بیشتر به چشم میآید. هیوندای جلوپنجرهی شبکهای این مدل را حفظ کرده و با تغییرات کوچک و بزرگ سعی کرده است که ظاهر جدیدی برای خودروی دو سال پیش خود بسازد. بزرگترین تغییر در زیر کاپوت اتفاق افتاده و موتور هشت سیلندر ۵.۰ لیتری تنفس طبیعی این خودرو جای خود را به موتور شش سیلندر توربوی دوقلو ۳.۳ لیتری و ۳.۸ لیتری داده است. خبر خوبی که برای طرفداران وجود دارد قدرت خروجی این موتور است که روی ۴۳۰ اسب بخار ایستاده است، این قدرت خروجی برابر با قدرت خروجی نسل قبل است که البته با حجم موتور کمتر و درنتیجه با مصرف سوخت کمتری به دست آمده است. خبرها از کرهی جنوبی حاکی از آن است که هیوندای برای این خودرو موتوری توربو دیزل، چهار سیلندر و ۲.۲ لیتری هم در نظر گرفته است. این موتور که پیشتر زیر کاپوت سانتافه هم قرار گرفته در گردش ۳۸۰۰ دور بر دقیقه ۱۹۷ اسب بخار نیرو و در گردش ۱۷۵۰ تا ۲۷۵۰ دور بر دقیقه ۴۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. به نظر میرسد که هیوندای میخواهد در ششماهه دوم سال آینده مدل فیس لیفت جنسیس را با عنوان جنسیس ۲۰۱۷ وارد بازار کند.منبع: motor1
روح الله
۲۱ مهر ۱۳۹۴پیشرفت خودروسازان کره ای تحسین برانگیزه.ای کاش خودروسازان وطنی کمی از خودروسازان کره ای یاد بگیرن.
نوید جهرمی
۲۱ مهر ۱۳۹۴زیپو جان بیا ک عشقت اومد.
بر عکس ماشینای ژاپنی این کره ای ها خوب دارن رو موتوراشون کار میکنن. اما هنوزم از نظر دوام و پایداری از ژاپنیا عقب ترن.
ما محصولات کره ای رو زمانی مونتاژ میکردیم که محصولات در خور توجهی نداشتن. اما اگه ب جای لگنای چینی هنوزم همون ها رو مونتاژ میکردیم خیلی بهتر بود. چ برسه ب محصولات الانشون.
ب هر حال فک کنم بهره مندی از ماشینای ب روز ژاپنی و امریکایی حسرتش ب دلمون بمونه.
Zippo
۲۱ مهر ۱۳۹۴ممنون نوید جون
عالی این ماشین
با این تغیرات موتوری به نظرم عالی شده
جنسیس داره یک فصل جدیدو از تجربه لوکس سواری با قیمت بسیار خوب باز میکنه
mds
۲۱ مهر ۱۳۹۴نوید جان لطفا حرفای خنده دار نزن. دوام و پایداری؟!
دوست من یه آزرا 2008 داره با 200 هزار کارکرد بجز لوازم مصرفی که استفاده کرده هنوز هیچ مشکلی خاصی برا موتور و یا قسمتای دیگه ماشین براش پیش نیومده همیشه هم ناجورو سریع رانندگی میکنه و درست حسابی از ماشین مراقبت نمیکنه
دیگه کیفیت جنسیس 2015 و 2016 بماند
ali ayat
۲۱ مهر ۱۳۹۴طرف گفتن ماشین کره ای یه بنزین بهش بزن و برو دیگه کاری نمیخواد بکنی ماشین خارجیه هستو خرابی نداره یهو بعد یه سال ماشین شاتون زده برده تعمیرگاه دیدن روغن موتور از اول تا حالا عوض نکرده پر از براده آهنم هست اونوقت هرجا رفته گفته کره ای آشغاله خب گوسفندشو فروخته ماشین خریده دیگه کره ای آشغال چیه عزیز دل ماشین روشن میکنه نمیزاره یکم کار کنه پا گزاشته رو گاز استارت میزنه چون ماشین خارجیه بعدم میاد میگه ماشین خراب شد آشغاله بلد نیست ماشین گیربکس اتو ماتیک ببره از نگه داریش چیزی نمیدونه یهو تورک کنورتورش مشکل پیدا میکنه میگه آشغاله
درسته کیفیت خودروی ژاپنی بهتره حرفی نیست ولی قول میدم کیفیت همین کره ای ها از خیلی ماشین های آمریکایی و آسیایی بهتره فقط یک کلاغ چل کلاغ شده
نوید جهرمی
۲۱ مهر ۱۳۹۴حرف الکی نمیزنم ام دی اس
در باره هر ماشینی ب جز نظرات و مقاله هایی ک میخونم از مکانیک های مختلف هم میپرسم. و از تجربه دوستان و آشنایان اونور آب هم ستفاده میکنم.
برای انتخابام تعصب هم دارم اینو کتمان نمیکنم . اما چیزی رو ک بدونم میگم حتی اگه خلاف نظر خودم باشه. اگه تو این مثال رو میزنی منم 10 تا مثال نقضش رو دیدم. هر چی باشه کره ای ها اصلا با قبلشون قابل مقایسه نیستن.
حرف من اینه ک هنوزم جای کار دارن و با وجود پیشرفت های چشمگیرشون پشت سر ژاپنیا هستن.
در ضمن من طرفدار ماشین کره ای هم اصلن نیستم. ماشین ژاپنی هم پیشنهادمه نه انتخابم.
mds
۲۱ مهر ۱۳۹۴کی گفته پشت سر ژاپنیا قرار میگیرن!
از لحاظ کیفی و فناوری هیچ تفاوتی بین کره و ژاپن نیست البته تو خیلی از زمینه ها کره ایا از ژاپن جلو زدن، این حرفایی که بعضی افراد تو جامعه و فضای مجازی پخش میکنن که ماشینای کره ای استهلاکشون بالاست و به کیفیت ژاپنیها نمیرسن و ژاپنی از کره ای بهتره… کاملا کلیشه ای و بی پایه و اساسه، حرف منو شما و چنتا تعمیر کار معتبرتره یا موسسه جی دی پاور که گزارش داده کره ایا از ژاپنیا و آلمانیا پیشی گرفتن
دوام یک خودرو بستگی به طرز استفاده و نگهداریش داره نه اینکه ژاپن از کره برتر هست
نوید جهرمی
۲۱ مهر ۱۳۹۴لیست جی دی پاور هم خوندم. اولا اونجا ک تولیست بالاتر قرارداشتن مربوط ب اطمینان و سلامت خودروی فروخته شده بود. اگه لیست تکمیلی رو ببینی و لیست قابلیت اطمینان خودروسازها رو چک کنی میبینی که جایگاهشون از وسط هم پایین تر بود. همون لیستی که مرسدس هم توش رتبه بالایی نداشت( خودم طرفدار دوآتیشه بنزم.) بالاتر از همه لکسس بود و پورشه و بیویک و تویوتا.
راجب این که میگم عقب ترن شما یه مقایسه بین تکنولوژی هاشون بکنی متوجهش میشی.کره ای ها امتیاز بزرگشون آپشنایی هس که اراءه میدن.
دوام هم که میگی ب نحوه استفاده ربط داره کاملا حرفت رو قبول دارم. اما خرج ماشن بعد از 5 سال رو میتونی مقایسه کنی.
باز میگم سنگ هیچ کدومو به سینه نمیزنم. نظر شخصیمه.
واین برام مهمه ک چه خودروهایی تو امریکا و حاشیه خلیج و مناطق آزاد کشورمون فروش میرن و چه بازخوردی اونجاها دارن.
حسین
۲۲ مهر ۱۳۹۴دوست عزیز که میگی بعد 5 سال ببین و مقایسه کن من خودم ی اکسنت دارم که واسه 20 سال پیش هستش ، بطور وحشتناکیم اکثرا باهاش رانندگی میکنم ، از اونطرفم خداییش خیلی خوب دووم اورده و تو ماشینای مثل خودش خیلی حرف واسه گفتن داره اگه تاحالا نشستی پشت این ماشینای کره ای بشین بعدا پیشنهاد بده چون واقعا نسبت به قیمتی که بین ماشینای دیگه داره می ارزه
mds
۲۱ مهر ۱۳۹۴بینظیرترین خودروی کره ای هست،نرمی و سواری که داره دیوانه کنندس
Zippo جان این چندتا عکسم تقدیم به تو
http://8pic.ir/images/tdipvowg72tsq3j9emqa.jpg
http://8pic.ir/images/zossxyo78ne2uvxp6xug.jpg
http://8pic.ir/images/qwtgxndmqyfdzef25hoc.jpg
http://8pic.ir/images/9rhzjx8up0ho7lyriqx2.jpg
http://8pic.ir/images/sbychn22c6aboc2w2oif.jpg
http://8pic.ir/images/xfd9dk1zz45zycnp03cy.jpg
sina
۲۱ مهر ۱۳۹۴داداش من خب با تعصب بی خود تو کره به ژاپن میرسه؟ 50 سال دیگه هم نمیرسه! یکم واقع بین باشه همه قبول دارن پشرفت ماشین های کره ای عالی بوده ولی حتی مدلای المانی هم تو کم استهلاک بودن به پای ژاپن نمیرسن اینکه هزینه ماشیناشون کمه تازه اگه مشکلی پیدا کنه. دی جی پاور ؟ احتمال مدیدم تخیل زدی …
mds
۲۱ مهر ۱۳۹۴یعنی من مطمئن باشم حرف شما راسته.. باشه خوب باور کردم.. احتمالا شما تجربه و دانش فنیتون از کارشناسان موسسه J.D POWER بیشتره
آره سایت دی جی کالا رو میگم اون گزارش داده..
Zippo
۲۱ مهر ۱۳۹۴خیلی زیبا بود
واقعا جنسیس یک ماشین به تمام معنی است
باور کنید کاکلا قابلیت رقابت با کلاس اس و سری هفت و ال اس لکسوس رو داره
من که عاشق هیوندا و کیا هسم
هر روز یک نواوری و خلاقیت
احمد باقری
۲۱ مهر ۱۳۹۴در زمینه موتور، پیشرفت خیلی خوبیه.
احسان(احسان)
۲۱ مهر ۱۳۹۴اون دوتا شورولت سوبروبان تو اون عکس رو عشق است!
Ali Reza
۲۱ مهر ۱۳۹۴چرا یه طراحی درس حسابی مث سدان برا کوپه انجام نمیده؟؟ :(
سروش
۲۱ مهر ۱۳۹۴هر ساله هیوندای یه ماشین جدید تولید میکنه بعد میگه این ماشین فیس لیفت جنسیس هست اما ایرانخودرو و سایپا سه چهار سال یه ماشین تولید میکنن و میگن با هم فرق دارن به عنوان مثال سمند، سورن، دنا، رانا، 206 sd.
خداییش ماشین های ایران اندازه یک چهارم فیس لیفت های هیوندای با هم فرق دارن