شرکت هیوندای از فرصت برگزاری نمایشگاه CES ۲۰۲۴ برای اعلام برنامههای مهم هیدروژنی و نرمافزاری خود استفاده کرده است.
هیوندای تلاشهای خود در زمینه استفاده از تکنولوژی هیدروژنی را افزایش داده و به نظر میرسد این عنصر را یکی از راهحلهای آینده محصولاتش میداند. کرهایها تقریباً در تمامی جنبههای استفاده از قوای محرکه هیدروژنی شامل تولید، ذخیره، حملونقل و کاربرد درگیر شدهاند و قرار است با برند HTWO کارها را پیش ببرند. هیوندای سخت تلاش میکند تا اولین قطعات مناسب برای این قوای محرکه را تولید کند و با شرکتهای بیشتری به منظور تجاریسازی این تکنولوژی همکاری دارد.
خود هیوندای میخواهد از هیدروژن در تأسیسات تولید فولاد و همچنین تولید الکتریسیته استفاده کند. این شرکت همچنین در حال توسعه غشای پلیمر الکترولیت PEM (با نام غشای تبادل پروتون نیز شناخته میشود) به منظور تولید هیدروژن در مقیاس مگاوات است. این نوع از غشاها مزیتهایی از جمله ابعاد جمع و جورتر با الکترولیتهای بادوامتر، شروع سریعتر و تولید هیدروژن بیشتر دارند.
علاوه بر این، برند HTWO هیوندای در حال کار روی دیگر روشهای تولید هیدروژن از زبالههاست. برخی از این روشها شامل استفاده از زیستگازهای زبالههای طبیعی همچون غذاهای دورریز است و برخی روشهای دیگر نیز از پلاستیکهای دور ریختنی استفاده میکنند. در این روش پلاستیک ذوب میشود تا عناصر مختلفی از آن به دست آمده و گاز هیدروژن نیز تولید شود. در بخش کاربرد نیز هیوندای به استفاده از هیدروژن در کامیونهای تجاری و زیرساختهای مرتبط ادامه خواهد داد. این برند قبلاً از کامیونهای سلول سوختی XCIENT در بندر اوکلند استفاده کرده و قرار است در کارخانه جدید خود در جورجیا نیز این محصولات را بکار گیرد.
اما بیانیههای هیوندای درباره برنامههای نرمافزاری به اندازه قوای محرکه هیدروژنی شفاف و رسا نبوده است. این شرکت علاقه دارد همهچیز را با استفاده از نرمافزار تعریف کند که به این روش SDx میگویند. البته یکی از جنبههای بزرگ این برنامه استفاده از خودروهای مبتنی بر نرمافزار یا SDV است. در واقع هیوندای در حال کار روی برنامه موبایلی خود خواهد بود تا کیتهایی را برای عموم مردم و کمپانیها توسعه دهد. از این کیتها برای طراحی و ساخت برنامههای مخصوص خودروهای هیوندای استفاده خواهد شد. هیوندای همچنین به دنبال استفاده گستردهتر از مدل هوش مصنوعی خود در دستیار صوتی و ناوبری محصولاتش است. همچنین کرهایها میخواهند ابزارهای اطلاعاتی بیشتری را در دسترس ناوگانهای خصوصی و دولتی قرار دهند. برخی از این تلاشها در زمینه دستیابی به توسعه خودروهای خودران خواهند بود.
۲۰ دی ۱۴۰۲https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2024/01/905e67fba9ce443eb33704669f7714f3.jpg
این لگن اصلا شبیه کامیون نیست
ولوو های قدیمی شرف دارن به این
یه چرخ اسکانیا شرف داره به این
GTX
۲۰ دی ۱۴۰۲چیو با چی مقایسه میکنی . سال های نوری فاصله بین این دو تاست .
پیام
۲۰ دی ۱۴۰۲بنده خدا هیوندای ترکونده!!! تا چند سال دیگه دتیا رو قبضه میکنه. ببینید چه روزی دارم میگم. حداکثر تا سال ۲۰۳۰
amir
۲۰ دی ۱۴۰۲اره قبضه میکنه و میترکونه منتها با پرورش دزدا هر بچه ۱۴ ۱۵ ساله ای با یه یو اس بی تو دستش ماشین های کره ای رو میدزده تا ۲۰۳۰ کشور ها پر دزد میشه بعدا هم ترکیدن داریم منتها اون ماشین های کره ای هستن که آتیش میگیرن و میترکن نه دنیا
میبینی که امسال هم مثل بقیه مواقع و از چند دهه پیش تا الان جاپونی های عقب مونده ای که میگی آزادترین و مهم ترین بازار آمریکا رو با مدل های مختلف قبضه کردن و کره جان با تموم پیشرفت هاش یه نماینده بیشتر نداشت
پیام
۲۰ دی ۱۴۰۲آره امیر! جایگاه سوزوکی و میتسوبیشی و سوبارو رو از ۱۰ یا ۱۵ سال میش در نقایسه با هیوندای و کیا دیدیم! برو آمار فروش ۱۰ سال میش این برندها رو در بیار بعد میفهمی! همون موقع امثال شماها هی میگفتید میتسوبیشی! الان نعلونه چیکارست! 😂😂😂😂 در ضمن، سهم فروش تویوتا به نسبت ۵ سال پیش تو بازار کمتر شده و این روند ادامه داره. هجون تحلیلاتون برای بقیه برندهای ژاپنی کافی بود!!!
amir
۲۰ دی ۱۴۰۲همین سوبارو که داری مسخرش میکنی چندین مدل شاسی بلند داره از شاسی های کره ای پرفروس تر تازه زبون طراحیش قدیمیه جایگاه میتسوبیشی بیعرضه هم بهت گفتم که تو صنایع سنگین چندین برابر گروه هیوندای هستش بعدا هم یذره رو تایپت کار کن غلط تایپیات خیلی زیاده اره سهم فروش ژاپنی ها کم شده خوبه که همین دوروز پیش خبرش اومد که دیدی ۵ ۶ مدل ژاپنی ۵۰ درصد افزایش فروش داشتن اونم تو بازار آمریکا و کره با درنوردیدن مرز های فروش یک نماینده بیشتر نداشت و همچنین بعله کره رشد میکنه منتها تو شکایت فراخوان دزدی شکایت یک میلیارد دلاری ده برابر شدن آمار سرقت و فراخوان سه ملیونی همشون اتفاقات همین اخیر بودن که چشماتو روش بستی و کورکورانه داری از کره ای ها طرفداری میکنی درسته کره ای ها خیلی پیشرفت کردن صدقه سر آرمیچر و بیرمن و شرایر ولی هنوزم مثل الان به پای ژاپنی ها نمیرسن همونطوری که از پنجاه سال پیشم نمیرسیدن
Mr
۲۰ دی ۱۴۰۲چرا چون کره ای هست؟
حالم از تعصب شما ایرانیا بهم میخوره
پای حرفت وایسا با دلیل ثابت کن چیش به کامیون نمیخوره
مردی ثابت کن
۲۰ دی ۱۴۰۲چی میگی داداش چیکار به کره ای بودنش دارم
من خودم آزرا و جنسیسو دوست دارم
ولی این تریلی از نظر تو اصلا شبیه تریلی هست ؟؟؟؟
کجاش شبیه تریلیه قیافه نداره شبیه بی تی اسه انگار طراحش بی تی اس فن بوده🤢
سامورايي
۲۰ دی ۱۴۰۲تو اسکانیا بخر
پیام
۲۰ دی ۱۴۰۲تو هزدنایی هستی که تو زمان دایناسورا جا موندی!!! امثال تو قبلا می گفتن چرا تلویزیون LCD اینقدر باریکه!!! تلویزیون باید پشت دار باشه!
پیام
۲۰ دی ۱۴۰۲اتفاقا فوق العاده هست. باید دید در آینده وضعیت کامیونهای الکتریکی ولوو و هیوندای چی میشه!!!
۲۰ دی ۱۴۰۲داداش درسته آینده خوبی دارن ولی این شبیه یخچاله😐
آرین
۲۰ دی ۱۴۰۲حالا اگه تویوتا بود. پیام :
اه اه اه چندش دودوتا ماشین زباله تولید کرده
amir
۲۰ دی ۱۴۰۲این بنده خدا رو نمیدونم داستانش چیه چندسالشه یکی دو ساله دائم ژاپنی ها رو میکوبه و پای هر پستی که مربوط به ژاپنی هاس به ت رول کردن میپردازه و دائم از کره ای ها تعریف میکنه و بالا میبرتشون هر از چند گاهی هم که یه خبر هایی میاد که کلا با اون حرف هایی که یکی دو ماه بوده میزده در تضاده و یه یکی دو روز آفتابی نمیشه وبعدش دوباره شروع میکنه
احتمال میدم از این نوجوون هایی هست که با دیدن سریال های کره ای یا آهنگ هاشون طرفدارشون شده و بعد از چند سال که بزرگتر شد هم این طرفداری رو میزاره کنار به هرحال جوابشو میدم که یه وقت باعث انحراف افکار بقیه نشه وگرنه خودم میدونم که میخ آهنین در سنگ نرود با عذرخواهی از بقیه کاربرا والا من طرفدار ژاپنی نیستم از کره ای ها هم متنفر نیستم و سود و ضرری هم به من نمیرسونن من اینجا ماشینمم شکر خدا سوار میشم پیاده هم نیستم از این دو کشورم نیست والا
amir
۲۰ دی ۱۴۰۲ولوو که از قدیم بوده و خواهد بود قان قان های کره ای که جایی جز کامیونت های کوچک نداشتن و بعد ها هم کامیون الکتریکی های تسلا و سایرین رو بورسه
نصیب و بهره کره پیشرفته چی شد؟ موز
H2
۲۰ دی ۱۴۰۲همین به قول شما لگن اتفاقا در برخی کشورهای اروپایی استقبال خوبی ازش شده
Fy
۲۰ دی ۱۴۰۲برتری هیوندا رو از برنده های بنز یا بی ام و میشه دید
𝐀𝐥𝐢
۲۰ دی ۱۴۰۲فکر نکنم خود هیوندای همچین ادعایی داشته باشه
Fy
۲۰ دی ۱۴۰۲صبور باش ای دوست😏
Car love
۲۰ دی ۱۴۰۲اینارو ول کن یه باتری بدین به دودوتا و سایر جاپونی های گرفتار
Anti BTS
۲۰ دی ۱۴۰۲اینا هم میان کمک هیوندای که آمارش از ۱۰۰۰ درصد برسه ۲۰۰۰ درصد
ارسلان
۲۰ دی ۱۴۰۲هوندا هم یه مشت کانسپت دیشب رونمایی کرد!! برنامه هیدروژنی هیوندارو که ده بار دیدیم!!! برنامه اینو الان نیکولا عملی کرده با همکاری پلاگ پاور….