در این مطلب آزمون سرعت و شتاب هیوندای آیونیک ۵ N را در پیستی با پیچهای بزرگ و بیضیشکل مشاهده خواهید کرد.
هیوندای مانور زیادی روی تواناییهای هندلینگ و عبور از پیچ محصولات N خود میدهد و آیونیک ۵ N اولین محصولی است که بدون استفاده از قوای محرکه درونسوز چنین چیزی را به نمایش خواهد گذاشت. به تازگی ویدئویی از حضور خودروی یاد شده در پیست تست بیضی شکل منتشر شده و آیونیک ۵ N توانسته در زمان عبور از یکی از پیچها به سرعت ۲۳۲ کیلومتر در ساعت برسد.
محصول برقی هیوندای N در مسیر مستقیم نیز سرعت ۲۶۵ کیلومتر در ساعت را ثبت کرده که اندکی بالاتر از حداکثر سرعت ذکر شده توسط خود هیوندای خواهد بود. در یک ویدئوی دیگر نیز تست شتاب گیری آیونیک ۵ N قبل از حضور در تست اسلالوم به چشم میخورد. این تست در مسیری خیس و با کمک سیستم توزیع گشتاور N صورت میگیرد و در آن شاهد دریفت های قابلتوجه محصول اسپرت هیوندای توسط رانندهای حرفهای هستیم.
یکی دیگر از نکات جالب درباره این خودرو صدای غیرواقعی پیشرانه و تعویض دندههای مصنوعی است که شاید از نگاه ماشین بازها اصلاً جذابیتی نداشته باشد. شایان ذکر است هیوندای آیونیک ۵ N از دو پیشرانه برقی استفاده میکند و ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۷۴۰ نیوتون متر گشتاور دارد. این محصول کرهای در عرض ۳.۴ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد و بنابراین از نظر پرفورمنس حرفهای زیادی برای گفتن دارد.
ممد ژانگولر
۲۸ آذر ۱۴۰۲خداوکیلی بروس لیو ول کنین کره جنوبیو رو بچسبین . عجب غولیه اصلا فکر نمیکردم انقدر خوب و چابک باشه. کیفیت فرمونش بالا میزد
제네시스
۲۸ آذر ۱۴۰۲عجب دریفت نازی 😋
هیوندای
۲۸ آذر ۱۴۰۲جانمممممممم هیوندای،سلطان ابتکار تکنوولوژی،این رو باید گرفت و با وقار و شخصیت یک کت و شلوار پوشید با کروات شیشه هارو دودی کرد و در سازمان های مافیا ثبت نام کرد.واقعا ماشین مافیاهه.فوقالعادس چشم حسودان تو کور هیوندای.💯⚡💯❤💯⚡
ماشالاه هیوندای
ماشالاه ابتکار
ماشالا پشتوانه
ماشالاه عقبه درخشان
ای هیوندای کبیر به صغیران رحم کن!!!
کُوره ایز کار بِست فرند💯
پدال جون چرا اصلا کامنتارو جدیدا تایید نمیکنی؟؟؟؟رو اعصاب شدیا!
زمانی
۲۹ آذر ۱۴۰۲ترکیبی از NAVID۰۰۹۸ و علی نوا شدی
new reventon
۲۸ آذر ۱۴۰۲خیلی از تکنولوژی موتور برقی خوشم میاد. تغعیر سرعت چرخش موتور فقط با تغعیر فرکانس ورودی تغعیر میکنه. دنده عقب با تغعیر دو تا از 3 تا اتصال ورودی. گشتاور در تمامی دور موتور های یکسان. تبدیل نیروی چرخشی مکانیکی به نیروی الکتریسته در حال ژنراتوری، عدم نیاز به مبدل نیروی خطی به دورانی (چیزی که تو موتور های درون سوز هسته) دیگه چی میخایین. خدا لعنت کنه کمپانی فورد رو که با ساختن فورد t خودروهای الکتریکی رو منسوخ کرد. مگر نه الان خودروهایی داشتیم با 5 دقیقه شارژ 600 کیلومتر میرفتن، هوام تمیز بود،
new reventon
۲۸ آذر ۱۴۰۲عدم صدا و لرزش موتور، نرمی سواری ام بهشون اضافه کنید.
افسانهی جومونگ
۲۸ آذر ۱۴۰۲خدا رو شکر که برق برای یه عده تونست ماشین پرفورمنس بیاره و برای یه بارم شده از ۴۰۰ اسب عبور کنن و ماشین پرفورمنس بزنن 😂
پیام
۲۸ آذر ۱۴۰۲هیوندای اینه
Amirreza.M
۲۸ آذر ۱۴۰۲صداش بدم نبود از نظر من هر چند هیچ وقت نمیتونه جای صدای انجین رو بده
در کل خوشم اومد پرفورمنس و هندلینگش خوبه
parhamiof
۲۹ آذر ۱۴۰۲ماشالله قوی ترین جارو برقی جهان با این صداش باید بره روزی دو تا روئلتو بخوره
هیون die
Killer
۲۹ آذر ۱۴۰۲دودوتا و کل صنعت جاپون فعلا داری گدایی همین باتری جاروبرقی رو از کره میکنن :)))))
سلامتی نیازمندا
BMW
۷ دی ۱۴۰۲واقعا جذاب و سرعتی هست احسنت بهشون👍👏