هیوندای آیونیک ۵ N یک دور پیست نوربرگرینگ را در ۷ دقیقه و ۴۵.۵ ثانیه طی کرده است که تنها ۲.۶ ثانیه از بامو M2 CS نسل قبلی کندتر است.
هیوندای میخواهد اثبات کند که همهٔ خودروهای الکتریکی خستهکننده نیستند. به ادعای این شرکت، هرچند آیونیک ۵ N به خاطر کنار گذاشتن پیشرانهٔ درونسوز و استفاده از باطری، وزن سنگینی دارد اما واقعاً هیجانانگیز است. حال این خودرو با نشان دادن تواناییهای خود در نوربرگرینگ، اثبات کرده که ادعاهای هیوندای بیراه نیستند. این کراساوور الکتریکی اسپرت با رانندهٔ آزمایشی اسپرت اتو «کریستین گبهارت» پشت فرمان، یک دور جهنم سبز را ظرف ۷ دقیقه و ۴۵.۵۹ ثانیه طی کرده که تنها ۲.۶ ثانیه کندتر از بامو M2 CS است. گبهارت در سال ۲۰۲۰ با این کوپهٔ آلمانی در نوربرگرینگ تایم ۷ دقیقه و ۴۲.۹۹ ثانیه را ثبت کرده بود.
لازم به ذکر است که در این تایم زنی، آیونیک به لاستیکهای تهاجمی پیرلی P زیرو کورسا مجهز بوده درحالیکه نسل قبلی بامو M2 از لاستیکهای میشلن اسپرت کاپ ۲ استفاده میکرد. هرچند بسیاری هنوز هم بر این باور هستند که بامو لذت رانندگی بسیار بیشتری دارد اما نمیتوان انکار کرد که آیونیک ۵ N تلاشی تحسینبرانگیز برای سریعتر و هیجانانگیزتر کردن خودروهای الکتریکی بهحساب میآید. این ماشین در مسیرهای مستقیمی نوربرگرینگ توانسته به سرعت ۲۶۲ کیلومتر بر ساعت برسد.
همچنین وقتی توجه کنیم که در حال مقایسهٔ یک کراساوور بزرگتر و سنگینتر با کوپهای اسپرت و اصیل هستیم، عملکرد هیوندای چشمگیرتر میشود. البته مطمئناً اختلاف آیونیک ۵ N با نسل جدید M2 در نوربرگرینگ بیشتر است زیرا سال گذشته این کوپهٔ جدید باواریا با رانندگی مهندس توسعهٔ بامو «یورگ ویدینگر» یک دور پیست موردبحث را در ۷ دقیقه و ۳۸.۷۱ ثانیه طی کرد. علاوه بر این، در سال ۲۰۲۵ هم M2 CS جدید به بازار خواهند آمد که بازهم اختلاف را بیشتر میکند.
هیوندای اما بعد از آیونیک ۵ N در حال کار روی آیونیک ۶ N است که طبق گزارشها قدرت بیشتری خواهد داشت. به نظر میرسد کانسپت RN22e پیشنمایشی از این خودرو باشد. انتظار میرود این سدان الکتریکی اسپرت به لطف مرکز ثقل پایینتر، حتی از همتای کراساوور خود هم سریعتر باشد.
پیام
۲۹ دی ۱۴۰۲بابا حساب نیست. به پیستیه پول دادن 😂😂😂😂😂😂😂😂 همشون پول میگیرن. موتور ترند، تاپ گیر، اون مردمی که نیلیونی هیوندای میخرن. همش دسیسه هست.
NAVID۰۰۹۸
۲۹ دی ۱۴۰۲بعد از پیست ، اَلَنگوها شکستشو جمع میکردن بیچارهها !
بعد از این پیست ، به احتمال زیاد به سبب استهلاک بالا به اوراقیها سپرده میشه !
محمد
۲۹ دی ۱۴۰۲نوید جون جمعه ها روز تکالیف مدرسه هست نه ریپلای نفر اول و گلشعر گویی
Killer
۲۹ دی ۱۴۰۲دیگه کسی که برندش حماسه چرخ BZ4X رو خلق کرده نباید به بقیه از اوراقی بگه.
بهترین کار برای آرامش اینه وقتی خبر برقی میاد اصلا توجه نکنین بهش بخصوص اگه برقیای کره ای باشه
سلامتی باتری بگیرا
amirreza
۲۹ دی ۱۴۰۲استاد خود هیوندای و کیا رکورددار آتیش گرفتن ماشین برقی هستن اون وقت به باطری BZ4X گیر میدید
دیگ به دیگ میگه روت سیاه
amir
۲۹ دی ۱۴۰۲حماسه bz4x وقتی خواب بودی ده برابر شد فروشاش تازه به عنوان شکست
پیام
۲۹ دی ۱۴۰۲پدال باید بخشی از این حرفای گههر بار نوید رو به متن اضافه کنه و بگه اینا از گزارش جا مونده بوده و نوید اونجا این چیزارو رویت کرده! فقط دلم به حال اونایی میسوزه که اومدن این چرندیات رو لایک می کنن! این یعنی اوج فلاکت!!!
پیام
۲۹ دی ۱۴۰۲بچه ها یه چیز جالب
لینک پایین مقایسه قبلا سوبارو و هیوندای N هست. فقط برید کامنتای داتسورن و حسین و نوید و … بخونید! اون موقع سوبارو ۱۲۱ لایک گرفته و هیوندای ۳۹ تا . الان چه جوابی برای سوبارو دارید؟؟؟؟ کدوم ماشین سوبارو در مقابل این عددیه؟! 😂😂😂😂😂😂😂 اینم لینک؛ خوش باشید
https://www.pedal.ir/subaru/2022-hyundai-elantra-n-2022-subaru-wrx-limited-compared/
amir
۲۹ دی ۱۴۰۲اونا جوابشون جاییه که آی۳۰ ان آتیش میگیره
رالی جایی که بقیه میتازونن در نهایت چیزه خاصی گیره هیوندای فضایی نمیاد
حسین
۲۹ دی ۱۴۰۲متاسفانه حافظه تحلیلگر یاری نمیده ولی به زور بهش یادآوری می کنیم 😂
https://www.pedal.ir/magazine/10-fastest-cars-at-the-2023-goodwood/
رتبه سوبارو و نیسان.
https://www.pedal.ir/hyundai/hyundai-rn22e-crash-hard-at-goodwood/
این هم رتبه احساس برانگیز اسطوره اعظم چیوندا rn22e : رتبه یونجه نصیبش شد 😂😂😂
پیام
۲۹ دی ۱۴۰۲حسین این بهش گول زدن خود. چون تو باید خودرویی بیاری که مثل آیونیک تولید انبوه بشه! نرو ماشین رالی (ماشینی که از صندلی تا ضبط) روش نیست و هر چی چیز اضافه داره در آوردن! تو هنوز اینم نمی فهمی!!! بعد تو دنیای خودرو ادعات میشه؟!!! الان به من بگو خودرویی که سوبارو به صورت انبوه تولید میکنه برای زیر پای مشتری و با آیونیک N قابل قیاس هست کدومه؟!!! منتظر جوابم. بعد رفتی یه دونه تصادف آوردی که چی؟!!! خوشبختانه رکورد فراخوان هم که تا حالا بارها زدید!!! بابا روتونو برممممممم 😂😂😂😂😂
.Amir.
۲۹ دی ۱۴۰۲اقا پیام حالا خون خودتو کثیف نکن
ما میدونیم کره بهترین خودرو ساز دنیا و برنده تمام پیست هاس 😂😂
amir
۲۹ دی ۱۴۰۲این بنده خدا رو جدی نگیرید کلا عین گربه کمین کرده یه خبر مثبت درباره کره ای ها بیاد یا یه خبر منفی درباره ژاپنی ها بیاد پیداش شه
Ehsan
۲۹ دی ۱۴۰۲Amir
به تنهایی ۱۳ تا کامنت گذاشتی تا الان.یکم به خودت مسلط باش اخه یه خبر اینقدر باید بتونه اعصاب یکی رو اذیت کنه؟
اگه بده پس چرا اینقدر داری زور میزنی؟ هی بیشتر کامنت میزاری داری بیشتر عکسشو ثابت میکنی
amir
۲۹ دی ۱۴۰۲پیام جان همینطور که بار ها ثابت شده تعویض اکانت و لحن هیچ کمکی بهت نمیکنه الانم توی کامنتت لحن کیلر و کارلاو به شدت دیده میشه سعی کن دفعه بعدی بیشتر تلاش کنی حرفه ای تر
amir
۲۹ دی ۱۴۰۲گنده برقی ها تسلا بود که تایکان سوسکش کرد اونم با ۱۷ ثانیه!!! حالا عیبی نداره یکم خوشحالی کن از فشاری که این چندروزه خوردی کم بشه
سامورايي
۲۹ دی ۱۴۰۲برای بنده بعنوان یک سامورایی عجیب هست که دوستان ژاپنی در مطلب برقی چه میخواهند.اصلا ربطی بین جاپون و برقی وجود نداره.این خبر شمارو ناراحت میکنه
رضا THP
۲۹ دی ۱۴۰۲چی میگی امیر . تایکان خودشم برقیه 😂
amir
۲۹ دی ۱۴۰۲په نه په دیزلی هستش
یه زمانی تسلا فن هام خوب فاز گرفته بودشون به زمین و زمان توهین میکردن
phonix
۲۹ دی ۱۴۰۲کاملا درسته
به پیست نمیشه پول داد برای همین نتونستن رکورد امثال سیویک تایپ ار و.. رو بزنن
Amirmohammad
۲۹ دی ۱۴۰۲سیویک ۱۰۰۰ کیلو سبک تر از این ماشینه.توی پیست هم وزن نقش خیلی بیشتری داره تا hp
اگه یک ماشین با ۱۰۰۰ کیلو وزن بیشتر رکوردش از سیویک تایپ ار بهتر میشد که هوندا باید از شدت آبرو ریزی در کارخونه رو تخته میکرد
گرچه الانم فقط شش دهم اختلاف دارن که اینم شاهکار حساب میشه برای این ماشین با این وزن
phonix
۲۹ دی ۱۴۰۲1000 کیلو اختلاف + شتاب لحظه ای که این مورد تنها عامل بالا اومدن این خودرو برقی بزرگ و سنگین تو جدول هست
ضمنا من سیویک رو مثال زدم خودرو های دیگه هم هستن که وضع بهتری از این تپلی دارن خیلی از خودرو های شاخص هم تایم بدتری رو ثبت کردن الان چیکار کنن برن بخاطر حرف شما خودشونو بکشن ؟
همین مونده بود که شرکتی که تو عمرش ده بارم قهرمان موتور اسپرت نشده بخواد باعث تخت شدن در یکی از بزرگان موتور اسپرت بشه .
Amirmohammad
۲۹ دی ۱۴۰۲حالا نمیدونم چند بار قهرمان موتور اسپرت و اینا شده با نشده اطلاعی ندارم راجع به این فیلد فقط میدونم با هزار کیلو وزن سنگین تر فقط شش دهم ثانیه فاصله داره
و ضمنا اینی که بهش گفتی تپلی از نظر یکی از پادشاه دریفت دنیا که ژاپنی هم هست و خودت هم قطعا خبرش رو دیدی توانایی های بسیار قابلی داره و فروشش هم که فرسنگ ها ژاپنی ها بیشتره با توجه به اینکه هوندا ۲۰۰۰۰۰۰۰ بار قهرمان موتور اسپرت شده
B
۲۹ دی ۱۴۰۲غیب میگین درونسوزا تو پیست از برقیا به مراتب بهترن با نصف قدرت تایم بهتری میزنن
phonix
۳۰ دی ۱۴۰۲دیریفت رو الان با تایم پیست و چابکی یکی کردی ؟ اون اقای ژاپنیم به همراه تمام دیریفت کار های دنیا بزاری میرن یه نیسان کارکرده میخرن تقویتش میکنن یا شایدم برن بی ام وه بگیرن :) اگرم به این باشه که چینیا واقعا خوب کار کردن اون با اون همه گشتاور انی برقیا
بحثو بردی تو امار فروش ؟ جالبه واقعا ما زنده شما هم زنده خواهیم دید کی این برتری رو هم در برابر خوردو سازان خوشنام ژاپنی از دست میدین ( با کمال احترام با ماشین های کره ای که کیفیتشون برام ثابت شدس)
Car love
۲۹ دی ۱۴۰۲زد جمعشونو خراب کرد 😂😂
ولی هیچی مثل اون مقاله که راننده ژاپنی از آیونیک 5 N اون همه تعریف کرد نمیشه.نمیدونستن بگن پول گرفته،بگن دروغ میگه، بگن چی 😂😂
پیام
۲۹ دی ۱۴۰۲اونایی که میگن سیویک و فلان در جریان باشن که من حافظه خیلی خوبی دارم!!! دعا کنید که یه معجزه پیش بیاد و تا ابد سیویک بتونه جلوتر باشه چون اگه یه زمانی گند ماجرا در بیاد، لینک همین خبر که کامنتاتون پاش هست رو زیر اون خبر کپی می کنم و میگم چی شد؟!!! اون موقع دیگه خیلی حرص میخوریدا 😂😂😂😂😂😂
amir
۲۹ دی ۱۴۰۲حافظه خوبت کاش مربوط به کیا بویز و فراخوان ۳.۳ و فقدان سنسور ناک و ایموبیلایزر و آتیش گرفتن وحشتناک هیوندای آی۳۰ ان در رالی و تصادف rn22eدر پیست و نداشتن هیچگونه افتخارات در موتوراسپرت و به کار گیری کودکان کار و …. هم میرسید منتها عیبی نداره وقتی آدم متعصبه براحتی میتونه چشمشو روی همه چی ببنده و فقط اراجیف تحویل بده بعد از این همه دادار دودور و ماشالا هنوز این ماشین به رکورد سیویک فسقلی با موتور دو لیتری نمیرسه
حسین
۲۹ دی ۱۴۰۲تو فعلا در مورد علت کاهش یک میلیونی فروش چیوندا بیا توضیح بده 😂
amir
۲۹ دی ۱۴۰۲مشخصات هوندا سیویک تایپ آر مدل ۲۰۲۳
مکتور چهارسیلندری دولیتری توربوشارژ با توان ۳۲۹ اسب بخار در ۶۵۰۰ دور در دقیقه و ۴۲۰ نیوتون متر گشتاور در ۲۵۰۰ الی ۴۰۰۰ دور در دقیقه و گیربکس ۶سرعته دستی با وزن ۱۴۲۹ کیلوگرم
دیفرانسیل جلو صفر تا صد ۵.۴ ثانیه با حداکثر سرعت ۲۷۵ کیلومتر بر ساعت با msrp ۴۳۷۹۵ دلار
مشخصات هیوندای آیونیک ۵ ان
۲۳۱۰ کیلوگرم وزن
۶۵۰ ps معادل ۶۴۱ اسب بخار قدرت و ۷۴۰ نیوتون متر گشتاور و گیربکس اتوماتیک صفر تا صد ۳.۴ ثانیه قیمت نزدیک با ۷۰ هزار دلار و چهارچرخ متحرک و حداکثر سرعت اعلامی ۲۶۰ در مقاله ۲۶۲ ذکر شده
و حالا رکورد نوربرگرینگ این دو
هوندا سیویک ۷.۴۴.۸۸۱
هیوندای آیونیک ۵ ان طبق رکورد جدیدش ۷.۴۵.۵
پیام
۲۹ دی ۱۴۰۲هیوندای اما بعد از آیونیک ۵ N در حال کار روی آیونیک ۶ N است که طبق گزارشها قدرت بیشتری خواهد داشت.
این حساب نیست چون ما رو پای خودمون وایسادیم ولی هیوندای نه! مییییثل هیوندای وابسته نیستیم
رامتین
۲۹ دی ۱۴۰۲خیلی روی آیونیک دارن مانور میدن…
amir
۲۹ دی ۱۴۰۲یه زمانی روی جی هفتادم زیاد مانور میدادن من نمیدونم چرا ماشین های اینا اینطوریه یا یاتاقان میزنه یا آتیش میگیره یا ایموبیلایزر نداره یا گروهی شکایت میکنن ازش یا شارژ نمیشه یا کلا با ۱۲ هزار فروش پرونده اشو جمع میکنن میره این همه اتفاق با هم توی یه برند عجیبه اصلا
حسین
۲۹ دی ۱۴۰۲سیویک تایپ آر با نصف قدرت و گشتاور این حلبی، 7:44 ثانیه رکورد زده 😂 یک ثانیه سریع تر با اون همه قدرت و گشتاور کمتر😂
پیام
۲۹ دی ۱۴۰۲حسین آیونیک تازه اومده. تازه این یه ماشین نو پا هست! اون همه قدمت و اون همه رو سیویک کار کنن و هزینه کنن بعد یک ثانیه سریعتر!!! فقط نگاه کن با این هزینه کم آیونیک چی تحویل دادن! چون در نهایت این ماشین رو باید تو بازار بفروشن! حالا عجله نکن، تو آپدیتای بعدی مقایسه اینو سیویک رو هم میبینیم!
amir
۲۹ دی ۱۴۰۲اصلا حالیت هست همون سیویکی که داری مسخره اش میکنی چقدر اختلاف قدرت داره با این؟ اصلا حالیت هست داری یه برقی رو با بنزینی مقایسه میکنی
محمد
۲۹ دی ۱۴۰۲وقتی که اینقدر بی سوادی که یه هاچبک سبک پیست محور رو با کراس اوور مقایسه میکنی ، خیلی آدم فشاری باحالی هست بیشتر کامنت بذار میخندیم😂
حسین
۲۹ دی ۱۴۰۲به به مجدد کاربر محمد فرزند مدیر هیوندا اومد گل واژه گفت. چی شد فشار اومد بهت با این مقایسه؟ عیب نداره بزرگ بشی یادت میره گل پسر
حسین
۲۹ دی ۱۴۰۲راستی پروفسور محمد سیویک تایپ آر سبک پیست محور هست اونوقت این حلبی n سبک چی هست استاد؟ اونوقت تیتر مطلب که این به قول تو کراس اوور که البته تمام تناسبات طراحیش هاچبک هست رو با m2قیاس می کنه چی؟ حتما اونم بی سواده و فقط تو با سوادی 😂😂 قبل نظر دادن و گل واژه سر هم کردن یکم زحمت بده به مغزت که اینجوری خودزنی نکنی. از این به بعد از روی حرص نظر نده
حسین
۲۹ دی ۱۴۰۲به نظرم محمد تو برو همون کامنتای نوید رو ریپلای کن سطحت بیشتر از این نیست
محمد
۲۹ دی ۱۴۰۲حاجی معلومه کی داره فشار میخوره یه کامنت دادم چند بار اومد چک کرد جوابش رو دادم یا نه هربار یه چیزی نوشت😂🤦🏻♂️ آخه من به شما ها چی بگم بخوام باهاتون بحث علمی کنم که سوادش رو ندارید ، بحث منطقی کنم که منطقش رو ندارید ، این حجم از تنفر و عقده نسبت به کره رو اونی که پدربزرگش تو جنگ کره کشته شده هم نداره ، جالبه از کره هم بدشون میاد ولی پست های کره ای رو باز میکنی فقط همین چندتا طومار مینوسن ، دمت گرم بازم چندتا از منطقت هات رو بنویس روحیمون شاد بشه😂
NAVID۰۰۹۸
۲۹ دی ۱۴۰۲ممد
عجیجججم
مردم ما تو شاید سواد خودرویی نداشته باشند از جمله خودت ، ولی ریابازی رو خوب میفهمند ، پس جوش نزن ، فشاری هم نشو ، از تمام کامنتهایی که میگذاری بوی دماغ سوخته میاد !!!
Amirmohammad
۲۹ دی ۱۴۰۲وزن سیویک تایپ آر: 1320 kg
وزن آیونیک5: 2275 kg
وزن توی پیست خیلی مهمه،اینکه با ۱۰۰۰ کیلو وزن کمتر فقط شش دهم ثانیه تایمت بهتر باشه یعنی نکته منفی در اصل
حسین
۲۹ دی ۱۴۰۲امیرمحمد یا همون پیام، کیلر، کارلاو. با اکانت سوئیچ کردن و لحن عوض کردن چیزی عوض نمیشه.
بهتره یه مقدار روی اختلاف قدرت و گشتاور زیاد و همچنین آنی بودن قدرت و گشتاور موتور الکتریکی تمرکز کنی نه فقط روی اختلاف وزن:)
Amirmohammad
۲۹ دی ۱۴۰۲حالا هر وقت جنابعالی قضیه تاثیر وزن و عملکرد توی پیست رو متوجه شدی منم راجع به گشتاور تحقیق میکنم. اونم ۱۰۰۰ کیلو اختلاف!!
حالا اون موقع که کامنتو گذاشتی و به اختلاف ۰/۶ ثانیه خندیدی نمیدونستی چقدر اختلاف وزن دارن ولی حالا که میدونی دیگه الکی یه جوری جلوه نده که اهمیت نداره.جاش سری بعد مشخصات رو کامل چک کن.اشکال نداره فدا سرت
اگر اینجا هم قرار بود چیزی عوض بشه که با این همه کامنت هایی که گذاشتی مثلا این رکورد حذف میشد،ولی فاقد نتیجش
وقتی فن یه برند زیاد زیر خبر مربوط به برند دیگه کامنت میزاره این نشونه یه چیزه.خودت میدونی
حسین
۲۹ دی ۱۴۰۲اون وقتی که با اکانت پیام کامنت گذاشتی فکر نکردی سایر خودروها با قدرت و گشتاور به مراتب کمتر رکوردهای بهتر زدن حالا دیگه نمی تونی جمعش کنی بهتره کلا چیزی نگی. به جاش برو هم در مورد تاثیرقدرت و گشتاور مطالعه کن هم تاثیر وزن.
قطعا اگه تغییر اکانت دادن و اکانت فیک ساختن تاثیری روی چیزی داشت تو این پنج سال که حداقل چهل تا اکانت فیک ساختی، فروش گروه محبوبت تو همین پنج سال یک میلیون کمتر نمیشد. قطعا با اکانت فیک کامنت گذاشتن نشون دهنده سوزش در برخی از مناطق بدن هست امیرمحمد، پیام، کیلر، کارلاو، کارا ایوو، شهاب، احسان، آرمان، سلمان، و غیره…
حسین
۲۹ دی ۱۴۰۲این نتیجه هیوندا بیشتر یک شکست بود!!! یحتمل هیوندا باید چهارتا موتور الکتریکی و هشتصد اسب قدرت و 1000 نیوتون متر گشتاور آنی الکتریکی داشته باشه تا بتونه هاچبک دف جلوی سیصد اسبی ژاپنی رو شکست بده 😂 خوبه که خودتون سطح کره مربا رو میدونین چقدره
LAMBORGHINI
۲۹ دی ۱۴۰۲حسین این هیوندا و اون هندا اینا بینشون خیلی فرق داره
۲۹ دی ۱۴۰۲ایونیک ماشین باحالیه اگه بیارنش ایران خوب میشه
پیام
۲۹ دی ۱۴۰۲حسین یه چیز دیگه! تو به این توجه کردی؟!
هیوندای اما بعد از آیونیک ۵ N در حال کار روی آیونیک ۶ N است که طبق گزارشها قدرت بیشتری خواهد داشت.
amir
۲۹ دی ۱۴۰۲ادامه کامنتتم بنویس انتظار میرود rn22e پیش نمایشی از ان۶ باشد
نکنه دوباره باز هیوندای هوس یونجه کرده؟
Car love
۲۹ دی ۱۴۰۲https://www.autoblog.com/2015/06/26/mazda-767b-crashes-during-goodwood-suffers-heavy-damage/
https://www.autoevolution.com/news/cyclist-chris-hoy-crashes-nissan-gt-r-nismo-at-goodwood-fos-2014-video-83268.html
مزدا و نیسان تمام کردن یونجه هارو 😢
amir
۲۹ دی ۱۴۰۲https://www.pedal.ir/race/wrc-hyundai-burst-into-flames/
https://www.pedal.ir/hyundai/hyundai-rn22e-crash-hard-at-goodwood/
فکر کردی فقط خودت خیلی خفنی و بلدی لینک بدی؟
نیسان وقتی تو هنوز دنیا نیومده بودی تو درگ یه عالم رو میزد بعد از ۱۷ سال با یه فیلم فروشش ۶ برابر میشه این پیرمرد ژاپنی رکورد نوربرگرینگاش تمامش از افسانه های کره ایت جلوتره
Car love
۲۹ دی ۱۴۰۲https://www.autoblog.com/2015/06/26/mazda-767b-crashes-during-goodwood-suffers-heavy-damage/
https://www.autoevolution.com/news/cyclist-chris-hoy-crashes-nissan-gt-r-nismo-at-goodwood-fos-2014-video-83268.html
دنیا با کمبود یونجه مواجه شد 😢
Killer
۲۹ دی ۱۴۰۲یعنی هر خبری از این ماشین هست یه ضد حال سنگین میزنه به ۳چرخ فنا،از یه طرف در حسرت ماشین برقی سالمن و میبنینن ۷ تا برندشون رو هم یه ماشین سالم نتونسته بسازه که مسیر مستقیم بره،از طرف دیگه هی آیونیک تو فروش و رکورد و نقد مثبت میره بالاتر.
این أست تفاوت
Ehsan
۲۹ دی ۱۴۰۲به شدت رو دور برده این ماشین
ترکیب تو بخش جدید هیوندای،برقی و پرفورمنس که هر دو عالی کار کردن
با حداقل تجربه و عمر اینقدر خوب داره میره جلو N line
R
۲۹ دی ۱۴۰۲رکوردای گبهارتو قبول ندارم اصلا راننده حرفه ای نیست همیشه رکورداش کند تر از راننده های حرفه ای شرکتاس
sina
۲۹ دی ۱۴۰۲دمش گرم
دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نه :)
مجتبی .
۲۹ دی ۱۴۰۲برای هیوندایی رکورد خوبیه.تبریک به طرفدارای هیوندایی البته از پایه متوسطه دوم به بالا.
ممد سوناتا
۳۰ دی ۱۴۰۲اصلا طرفدارای هیوندای همه بچه سال و BTS فن شما ها پرفسور جراحی مغز و اعصاب. تعصب چشم تونو کور کرده نمیتونید شاهکار کره رو ببینید.
BMW
۳۰ دی ۱۴۰۲کاری به نظرات ندارم ولی از ظاهرش خوشم میاد نمیدونم چرا🥲
حمید
۵ بهمن ۱۴۰۲سلطان جاده و وحشی جاده فقط دنا پلاس توربو اتومات والسلام