سدان الکتریکی هیوندای آیونیک ۶ از بهار پیش رو در هفت نسخهٔ مختلف با قیمتی از ۴۲,۷۱۵ دلار تا ۵۷,۲۱۵ دلار به فروش خواهد رسید.
فروش سدان الکتریکی آیونیک ۶ در بهار پیش رو آغاز میشود و هیوندای حالا قیمت آن را اعلام کرده است. این خودرو در نسخههای مختلفی به بازار عرضه خواهد شد که از تیپ پایه SE محرک عقب برد استاندارد با قیمت ۴۲,۷۱۵ دلار تا تیپ لیمیتد چهارچرخ محرک با قیمت ۵۷,۲۱۵ دلار را شامل میشود. تیپ پایهٔ این خودرو که به یک موتور الکتریکی با ۱۴۹ اسب بخار قدرت مجهز است و روی رینگهای ۱۸ اینچی قرار میگیرد، از باطریهای ۵۳ کیلووات ساعتی استفاده میکند و بردی ۳۸۵ کیلومتری دارد.
این تیپ در نسخهٔ دوربرد هم ارائه میشود که به باطریهای بزرگتر ۷۷.۴ کیلووات ساعتی مجهز است و ۴۶,۶۱۵ دلار قیمت دارد. این نسخه علاوه بر برخورداری از برد بیشتر ۵۸۰ کیلومتری، قدرت بیشتری هم برابر با ۲۲۵ اسب بخار دارد اما همچنان محرک عقب است. کسانی که خواهان ارزانترین تیپ چهارچرخ محرک آیونیک ۶ هستند باید سراغ SE دو موتوره بروند که ۳۲۰ اسب بخار قدرت دارد اما برد آن به ۵۱۰ کیلومتر کاهش پیدا میکند. قیمت این نسخه از ۵۰,۱۱۵ دلار آغاز میشود.
در صدر خانوادهٔ این سدان الکتریکی کرهای هم تیپ لیمیتد چهارچرخ محرک قرار گرفته است که از همان قوای محرکهٔ دو موتوره ۳۲۰ اسب بخاری و باطریهای ۷۷.۴ کیلووات ساعتی استفاده میکند اما به خاطر استفاده از رینگهای ۲۰ اینچی، برد آن به ۴۳۵ کیلومتر کاهش میابد. قیمت این تیپ از ۵۷,۲۱۵ دلار شروع میشود. همهٔ نسخههای آیونیک ۶ از قابلیت شارژ سریع ۸۰۰ ولتی ۳۵۰ کیلوواتی مجهز هستند که از ۱۰ تا ۸۰ درصد باطریها را ظرف تنها ۱۸ دقیقه شارژ میکند. ازجمله تجهیزات استاندارد این ماشین هم میتوان به نمایشگر ۱۲.۳ اینچی، نورپردازی داخلی دورنگ و سیستمهای کمکراننده مثل دستیار حفظ حرکت میان خطوط، پایش نقاط کور، کروز کنترل هوشمند و… اشاره کرد.
تیپ | قدرت | باطری | برد | قیمت |
SE RWD Standard Range | ۱۴۹ اسب بخار | ۵۳ کیلووات ساعت | ۳۸۵ کیلومتر | ۴۲,۷۱۵ دلار |
SE RWD Long Range | ۲۲۵ اسب بخار | ۷۷.۴ کیلووات ساعت | ۵۸۰ کیلومتر | ۴۶,۶۱۵ دلار |
SE AWD Long Range | ۳۲۰ اسب بخار | ۷۷.۴ کیلووات ساعت | ۵۱۰ کیلومتر | ۵۰,۱۱۵ دلار |
SEL RWD Standard Range | ۲۲۵ اسب بخار | ۷۷.۴ کیلووات ساعت | ۴۹۰ کیلومتر | ۴۸,۸۱۵ دلار |
SEL AWD Standard Range | ۳۲۰ اسب بخار | ۷۷.۴ کیلووات ساعت | ۴۳۵ کیلومتر | ۵۲,۳۱۵ دلار |
Limited RWD Standard Range | ۲۲۵ اسب بخار | ۷۷.۴ کیلووات ساعت | ۴۹۰ کیلومتر | ۵۳,۷۱۵ دلار |
Limited AWD Standard Range | ۳۲۰ اسب بخار | ۷۷.۴ کیلووات ساعت | ۴۳۵ کیلومتر | ۵۷,۲۱۵ دلار |
Amiro
۶ اسفند ۱۴۰۱60هزار دلار معادل 3/3 پول ایران اونوقت با این پول میتونید سوناتا 2017 60الی70 کار بگیرید
🤍♥️🤍
Star Zed
۷ اسفند ۱۴۰۱نیم دایره زشت .
وقتی از بین ابزار برای طراحی فقط پرگار داری .
انگار آب داره میشه ماشین . داره وا میره .
فک کنم رو دفترچه ش بنویسن در جای سرد و خنک نگهداری شود.
راستی اینم برچسب میزنن شیشه ش مینویسن لطفا ندزدید ؟
آپشن انفجار خودکار هم داره ؟
قابلیت ورود بدون کلید هم مطمئنم داره ، چون با usb میشه واردش شد . نیاز به کلید نیست.
محمدرضا
۷ اسفند ۱۴۰۱یک اکانت جدید
یک ژاپنی فن قدیمی
و باز هم با ریپلای بی ربط به کامنت اول تلاش برای این که با پایین آوردن کره ژاپن رو بالا ببره
چرا فقط ژاپنی فن ها از فروش کره ناراحت هستن؟
زمستانم
۶ اسفند ۱۴۰۱چرا اصلا خوشکل و چشمگیر و جذاب و مورد پسند نیست ؟ یا فقط من اینجوریم ؟
Ehsan
۶ اسفند ۱۴۰۱با توجه به امار پیش فروشش فقط واس جاپونی فنا اینطوره ظاهرا که طبیعیه
F22RAPTOR
۶ اسفند ۱۴۰۱البته زیبایی سلیقه ایه
ولی خب منم با ظاهرش حال نکردم
اینگار بیتل نسل اول رو سدان کنی بعد
با المانهای امروزی روانه بازار کنی
net
۷ اسفند ۱۴۰۱طراحیهای بیرونی هیوندای و کیا از سال ۲۰۱۸ تا به امروز بد شده
مهردادکمال
۶ اسفند ۱۴۰۱با طراحی غیر عادی و شتر گاو پلنگیش من کنار نمیام
Amir mahdi @-1387
۶ اسفند ۱۴۰۱آقا چرا این ماشین کجه
Car love
۶ اسفند ۱۴۰۱ماشین که امکان نداره کج باشه ولی تو بخاطر سنت احتمال زیاد هنوز سیستم بیناییت تکمیل نشده نمیتونی خوب تشخیص بدی
شاید هم بخاطر ژاپن فن بودنته که هر مطلب الکتریکی باعث ناراحتیت میشه :)))))))
Ehsan
۶ اسفند ۱۴۰۱این ماشین حرف نداره،خیلی مشخصه قراره فروشش از باقی الکتریکی های هیوندای هم بهتر بشه
ایمن ترین خودرو کلاس خانوادگی یورو انکپ هم انتخاب شد امسال
TESLA
۶ اسفند ۱۴۰۱شاید طراحیش برای خیلی ها خوشایند نباشه ، ولی همین طراحی عجیب و غریب باعث شده که جزو آیرودینامیک ترین خودرو های جهان بشه و از نظر ایمنی هم بیشترین محافظت ممکن رو از سرنشینان به عمل بیاره ( توی تست تصادف llhs در بخش محافظت از بزرگسالان : ۹۷٪ موفق بوده !! و از این لحاظ ایمن ترین خودرو ۲۰۲۲ شد )
Amirreza.M
۶ اسفند ۱۴۰۱حالا با بقیه کاری ندارم ولی به نظر من بین خودرو های الکتریکی از نطر طراحی افتضاح نیست و خودم که طراحیش رو می پسندم
Hadi
۶ اسفند ۱۴۰۱انتخابم مدل سومش که 50000هزار و بردشم 510 کیلومتر و دو دف
نمای جلوش منو یاد تایکان میندازه نمای عقبم 911 البته با یک سومه قیمت تایکان و 911
من این سبک و سیاق طراحی رو عاشقشم
به این مدلا میگن ترکیب مدرن و کلاسیک
هیوندا جدیدا وارد طراحی مدرن و کلاسیک شده چه این چه گرنجور 2024
TESLA
۶ اسفند ۱۴۰۱یه رقیب سر سخت برای تسلا مدل ۳ ، به به قراره چه رقابت هایی بین این دو تا ببینیم 😍🇺🇸🆚️🇰🇷
Pouyan
۶ اسفند ۱۴۰۱قیمت گذاری و طراحیای احمقانه جایگاه خیلی از شرکتا رو عوض خواهد کرد
Car love
۶ اسفند ۱۴۰۱طراحیش خیلی پسندمه
ilia2008
۶ اسفند ۱۴۰۱خب طراحی این ماشین خیلی سلیقه ایه . منم با جلوپنجر اش مشکلی ندارم ولی از نظرم پشتش رو خیلی بد در آوردن
sina
۶ اسفند ۱۴۰۱بسیار زشت
محمدرضا
۶ اسفند ۱۴۰۱چیزی که مهمه آمار فروشش هست
و این که ژاپنی ها هنوز به تکنولوژی ۱۰سال پیش الکتریکی هیوندا آیونیک نسل اول نرسیدن. و هیچ خودرو الکتریکی توی بازار ندارن
شما فعلا باسری ۷۰ عشق کنید که خراب نمیشه🤣
Amirreza.M
۶ اسفند ۱۴۰۱با مسخره بازی در آوردن فقط جو سایت رو خراب میکنی امثال تو کاری کردین که من راحت نمیتونم در مورد ماشینای کره ای نظرم رو بنویسم و هر بار که میخوام چیزی بنویسم می ترسم که بقیه هجوم بیارن سمتم.
محمدرضا
۶ اسفند ۱۴۰۱من از سال ۹۴ روزی چند بار سایتو چک میکنم سایت قبل از کرونا داشت خوب پیش میرفت
نمیدونم شما بودی یا نه نظرات فنی میدادن که به جرات میگم تعداد انگشت شماری توی کشور این اطلاعات رو داشتن
یهو کلاس ها آنلاین شد برا یه عده تبلت خریدن اومدن شروع به هیت کردن کره که ژاپنیو بالا ببرن چند سال چیزی نگفتیم و خواستیم نظراتشونو پاک کنن تا این که دیدیم ساید کلا از نظرات فنی خارج شد.
ماهم جهت شوخی و کل کل به این رویه ادامه دادیم.
وگرنه هیچ جای دنیا خورو های اقتصادی مثل bz4 و آیونیک کل کل ندارن
کل کل برا فراریو لامبورگینیه
خلاصه جدی نگیر کل کل کن بخندیم🤣😅🤣
Ehsan
۶ اسفند ۱۴۰۱سینا جزو ژاپنی فن های منطقی هست میدونم واقعا نظرش اینه که زشته و رو هوا و از رو فشار نگفته! وگرنه خودم باهاش کل کل میکردم 😂
downfall
۶ اسفند ۱۴۰۱((یهو کلاس ها آنلاین شد برا یه عده تبلت خریدن اومدن شروع به هیت کردن کره که ژاپنیو بالا ببرن چند سال چیزی نگفتیم )) کاری نداریم با این کامنت نشون دادی همون کاربری هستی که حدسش رو میزدم تمام امانت های فیک مال اون باشه ( مهدی با 1200 کامنت).
ولی دیگه خیلی فاز برداشتی عزیزم. کره چی داره که با کوبیدن بخوان ژاپن رو ببرن بالا؟ خودت اومدی تو سایت بحث الکی راه انداختی که کره رو بچسبونی به ژاپن که ببری بالا تو ذهنت یه رقابت توهمی ایجاد کردی واقعا فکر کردی ماها با تو کل کل داریم؟
صنعت خودرویی که بزرگترین خودروساز جهان رو داره، بزرگترین تولید کننده انجین درون سوز جهان ( هوندا) رو داره، اختراعات اساسی و کلیدی در صنعت خودرو داره، قهرمانی فرمول یک و لمانز از دهه ها قبل داره خودش بالا هست نیازی نداره با کوبیدن یک صنعت بی دستاورد و بی افتخار کره، خودش رو ببره بالا. پس یکم شعله توهم رو بیار پایین. آررره
محمدرضا
۷ اسفند ۱۴۰۱تو اگر فن ژاپنی ونیاز نداری با پایین آوردن کره ژاپنو بالا بیاری چرا آواتار رو بجای یه برند ژاپنی که فنش هستی مثلا هوندا عکس یو ای بی گذاشتی تو که بحثت با بقیه فرق میکنه فن ژاپن نیستی هیتر کره ای 😁 برای این که با هیت کردن کره ژاپنو ببری بالا اینو گذاشتی. بعدش میگی ما با تو کل کل نداریم تعداد کامنت هایی که ژاپنی فن ها کره رو هیت کردن از تعداد کامنت هایی که از ژاپن تعریف کردن بیشتره.
در مورد هوندا که الان فروشش به اندازه تک برند هیوندا توی بازار آمریکا یا بازار جهانی نیست. الان دیگه اون هوندا سابق نیست.مثلا تو ۳سال اخیر بازار آمریکا فروش هوندا ۳۰٪کاهش پیدا کرده و فروش هیوندا ۳۰٪افزایش داشته.
downfall
۶ اسفند ۱۴۰۱اومدی یه بار تو عمرت کامنت منطقی بذاری بدترین کامنت رو گذاشتی😂 کره ای که تا همین پونزده سال قبل از ژاپن موتور گیربکس می خرید حالا با کوبیدن کره میخوایم ژاپن رو ببریم بالا😂😂 این حرف جای دیگه نگی ها تو خود کره این حرفو بگی میخندن بهت
محمدرضا
۷ اسفند ۱۴۰۱درمورد کامنت دومت که چند تا نکته سابقه یه خودرو ساز هیچیو تعیین نمیکنه مزدا ۱۰۰ سال قدمت داره ولی خب توی بازار آزاد آمریکا فروشش نصف تک برند هیوندا نیست توی بازار جهانی که فکر کنم یک دهم باشه.
و این که دیگه دروغ وارد بازی نکن الان تمام کره ای ها از ۱۷ سال پیش تا ۵ سال پیش وارد ایران شدن از اکسنت تا سنتیننتال کدومشون موتور گیربکس ژاپنی داشته
downfall
۷ اسفند ۱۴۰۱آره من هیتر کره ام ولی واقعیت هارو میگم این ربطی به بالا کشیدن ژاپن نداره باید بتونی بین اینا فرق بذاری.
در مورد هوندا اولا به دلیل مشکل زنجیره تامین قطعه چندتا از خطوط تولیدشون رو موقتا متوقف کردن و به همون حالت قبل بر می گردن. دوما من گفتم هوندا بزرگترین تولید کننده انجین درون سوز جهانه چه ربطی به آمار فروش داشت؟ اصن میدونی هوندا تو چه زمینه هایی فعالیت داره یا نه همینجوری فقط آمار میدی؟
در مورد مزدا هم باید بگم همیشه مقایس فعالیتش همین بوده و هیچوقت تلاش نداشته در مقیاس برندی مثل تویوتا عمل کنه پس این حرفت هم بی اساس.
ولی بذار بگم فروش سالانه کل صنعت خودروی کره به اندازه تک برند تویوتا نیست.
در مورد وضعیت فروش هیوندا هم بهت بگم این افزایش فروش های هیوندا که داری می بینی همشون جبران افت فروشی پیاپی و پنج ساله ای هست که تجربه کردن. تو که به عنوان کره فن اینو باید بدونی. اوج فروش هیوندا سال 2016 بود که الان باید به همون آمار برگردن
downfall
۷ اسفند ۱۴۰۱در مورد دروغ وارد کردن. چندبار گفته بودی برند هیوندا سالی دو میلیون دستگاه تو آمریکا می فروشه این آمار رو از کجا آوردی؟ حالا مشخصه کی دروغ وارد می کنه
محمدرضا
۷ اسفند ۱۴۰۱سوال اصلی اینه
چرا ژاپنی فن ها بیشتر کامنتاشون هیت کره ای هاست بجای عشق کردن با jdm
چرا تنها رقیب ژاپن رو کره میدونید و هیچ برند دیگه ای رو هیت نمیکنید مگه نمیگی کره با ژاپن قابل مقایسه نیست چرا فقط کره رو رو با ژاپن مقایسه میکنی.
تو نه همتون
فکر میکنید با پایین اومدن کره ژاپن بالا میره
چرا آمریکایی فن ها اروپایی فن ها اینجوری نیستن.
sina
۷ اسفند ۱۴۰۱من رو دیگه ریپلای نکن محمدرضا جان
ممنون
یوسف
۶ اسفند ۱۴۰۱کاری به زشتی و بد ترکیبیش ندارم….. چرا از هر طرف نگاه میکنی انگار پورشه های دهه 70 80 رو میبینی
❤BMW❤
۶ اسفند ۱۴۰۱ازش خوشم میاد به نظرم خوشگله
واسه اینکه اگه بقیه کمپانی ها اینو زده بودن شاید میشد گفت پشتوانه اش خراب شده ولی ،
هیوندای خیلی قدمت و پشتوانه ای نداره و سبک طراحی خاصی نداره که هر روز در حال تغییر هست
Hamilton1970
۶ اسفند ۱۴۰۱طراحیش عجیب و ناشناخته و تا حدی میشه گفت خامه ولی زشت نیست
جای کار داره، ولی اصلا زشت نیست
در کل که باید به احترام پیشرفت صنعت خودروسازی کره کلاه از سر برداشت و ایستاد و تقدیر کرد
Star Zed
۷ اسفند ۱۴۰۱نیازی نیست کلاه از سر برداشت .
چون این دوستان قبل از خودت کلاهتو برداشتن .